Je was te laat met inkoppen.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. KInderkleding zaken (kop hem maar vast even in)
Maar ja, ik denk het wel, er zullen vast wel een paar zijn.
Hmm kan me idd vaag herinneren heel hard langs zoiets gescrolld te hebbenquote:
ik zag hetquote:Op zondag 14 juli 2019 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Je was te laat met inkoppen.Ach ja, je hebt tenminste wel de ruimte in een vliegtuig met jouw afmetingen.
Kijk dat is karakterquote:Op zondag 14 juli 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Het citroenwater laat ik tot morgen staan, ik ga door met de whisky.
SBE??quote:
Gezien mooie filmquote:
Die vent die erop springtquote:
Ik heb alleen karakter als mijn darmen meewerken.quote:
Als de wc dichtbij is lijkt het me geen enkel probleemquote:Op zondag 14 juli 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alleen karakter als mijn darmen meewerken.
hombre3quote:
Jaquote:Op zondag 14 juli 2019 23:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die vent die erop springtnog zieliger dan die hele schreeuwlul
In het midden zitten lijkt me een ramp in een vliegtuig.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zag hetJa vliegtuig is wel prettig, ruimte zat. Boek dan nog steeds Comfort Class. Niet vanwege de extra beenruimte maar omdat je daar met 2 naast elkaar zit ipv 3.
Ik had een lief die kleiner was. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar voor een vrouw is het nog wel schattig, een man lijkt mij echt vreselijk als je klein bent
Nee, nog steeds niet. Als ik eraan begin, heb ik het ook zo af, ben ik bang. Ik ben steeds druk met andere dingen en ik wil het bewaren voor een regenachtige dag als ik echt niets te doen heb. Ik ga dinsdag trouwens waarschijnlijk naar Apollo 11 in de bioscoop.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:44 schreef Prisha het volgende:
@:Recce hoe is het met het lego project? Was je er al aan begonnen?
cool.....maar dat vliegtuig heeft dus helemaal geen 2 naast elkaar meer, allemaal 3. Getverquote:Op zondag 14 juli 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
In het midden zitten lijkt me een ramp in een vliegtuig.Sowieso is zo'n vliegende sigaar met zoveel mensen erin niets voor mij.
Dit is trouwens wel cool gemaakt: https://my.matterport.com/show/?m=Ct5S5QuxBEi
Je kunt daar het interieur van het nieuwe vliegtuig van de KLM, een 787-10, bekijken.
Er is wel ergere ongelijkheid in de wereld om je druk over te makenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar voor een vrouw is het nog wel schattig, een man lijkt mij echt vreselijk als je klein bent
Waarschijnlijk maakte je dat wel vaker mee.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een lief die kleiner was. Geen enkel probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |