SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel teleurstellend. Maar nooit meegemaakt dat iemand een nummertje wou doen op het toilet met jou?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom vaak genoeg dames tegen in de trein waarvan ik denk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk je even op de kaart 1960/65
Nee, die verhalen moet je niet zo veel van geloven...hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is dan wel teleurstellend. Maar nooit meegemaakt dat iemand een nummertje wou doen op het toilet met jou?
KOM DANquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, die verhalen moet je niet zo veel van geloven...hoe zie je dat voor je dan?
Heb je ooit 1 lege trein coupe gezien?
Of denk je dat ze midden in een 4 zits met der panty op der enkels tussen alle andere mensen zit en dan jou een papiertje geeft ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk 1980quote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uit welk jaar komt Tot eigenlijk
Met die 60+ mensen weet je het nooit hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, die verhalen moet je niet zo veel van geloven...hoe zie je dat voor je dan?
Heb je ooit 1 lege trein coupe gezien?
Of denk je dat ze midden in een 4 zits met der panty op der enkels tussen alle andere mensen zit en dan jou een papiertje geeft ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uit welk jaar komt Tot eigenlijk
Nee, al die stoere verhalen...moet je met een kilo zout nemen. Ja je ziet wel eens wat leuks...ik bedoel mensen zitten als der dan dames zitten met een korte rok, en of lage decolleté, ja , dan zie je ze soms wel lekker hangenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Met die 60+ mensen weet je het nooit hoor![]()
![]()
![]()
In die nieuwe IC's heb je wel een wat ruimere toilet met bewegingsruimte.
In de SC waar ik eerst altijd kwam was het traditie dat degene die het topic sluit, ook het nieuwe deel opent.quote:
Dan pleeg je zeker pagga op het toilet hequote:Op zondag 14 juli 2019 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, al die stoere verhalen...moet je met een kilo zout nemen. Ja je ziet wel eens wat leuks...ik bedoel mensen zitten als der dan dames zitten met een korte rok, en of lage decolleté, ja , dan zie je ze soms wel lekker hangen![]()
Ik zal het onthouden, het zou me een eer zijn om de nieuwe SC te openen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In de SC waar ik eerst altijd kwam was het traditie dat degene die het topic sluit, ook het nieuwe deel opent.
Krijgt-ie daar geen eelt van op z'n handen?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan pleeg je zeker pagga op het toilet he![]()
![]()
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In de SC waar ik eerst altijd kwam was het traditie dat degene die het topic sluit, ook het nieuwe deel opent.
Wel als er geen 'wrijving' is, dan is alles stroeverquote:Op zondag 14 juli 2019 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgt-ie daar geen eelt van op z'n handen?
Mwja, tijdens het zwemmen zie ik veel leukersquote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan pleeg je zeker pagga op het toilet he![]()
![]()
Heb je ook meer kans om lekker te relaxen na het zwemmen dan tijdens het werk natuurlijk!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja, tijdens het zwemmen zie ik veel leukers
Je hebt ook van die collegaas die denken grappig te moeten zijn, of van die gasten die overal zout opleggen..geweld kan ons allemaal overkomen maar soms denk ik gast die kapotte muil heb je verdiendquote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je ook meer kans om lekker te relaxen na het zwemmen dan tijdens het werk natuurlijk!
Ja zo is elke collega weleens kop van jut.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt ook van die collegaas die denken grappig te moeten zijn, of van die gasten die overal zout opleggen..geweld kan ons allemaal overkomen maar soms denk ik gast die kapotte muil heb je verdiend
Nou, als je eens wist hoe Willem III zich gedroeg en al dan word je spontaan republikein (als je dat nog niet was)quote:
Ik vond geschiedenis altijd hartstikke interessant, maar jaartallen en chronologische volgorde? Forget it.quote:
vertel ?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, als je eens wist hoe Willem III zich gedroeg en al dan word je spontaan republikein (als je dat nog niet was)![]()
![]()
Ja lol 20 jaar verschilquote:Op zondag 14 juli 2019 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond geschiedenis altijd hartstikke interessant, maar jaartallen en chronologische volgorde? Forget it.
Wanneer was die oorlog?
- Ehhhh in 1653?
FOUT! Het was in 1632!
Ja boeiuh? Lang geleden in ieder geval!
Voor je tijd joh. Maakt het ook allemaal uit.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond geschiedenis altijd hartstikke interessant, maar jaartallen en chronologische volgorde? Forget it.
Wanneer was die oorlog?
- Ehhhh in 1653?
FOUT! Het was in 1632!
Ja boeiuh? Lang geleden in ieder geval!
Drank, sex en hij had zijn halve hofhouding bezwangerd. En dat terwijl hij het land moest besturen. Je zal maar zo een leven hebben...quote:
Dat was in 2002quote:Op zondag 14 juli 2019 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Blowen en me opvreten over dat we de gulden kwijt gingen raken.
Zou er graag mee willen ruilen !!!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Drank, sex en hij had zijn halve hofhouding bezwangerd. En dat terwijl hij het land moest besturen. Je zal maar zo een leven hebben...
Ik mag niet klagen neequote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij hebt al een perfect leven
Beter dan de hele dag in bed liggen met de schoot van een bediende als kussen en je continu volvreten. Was één of andere Engelse koning die dat deed, geloof ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Drank, sex en hij had zijn halve hofhouding bezwangerd. En dat terwijl hij het land moest besturen. Je zal maar zo een leven hebben...
De Saxen-Coburg-Gotha's wiens bloed door het koningshuis van Engeland en Belgie vloeit!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan de hele dag in bed liggen met de schoot van een bediende als kussen en je continu volvreten. Was één of andere Engelse koning die dat deed, geloof ik.
Er was ook een Engelse of Franse koning die dacht dat hij een kruk was en eentje dacht dat-ie van glas was en elk moment kon breken.
En dan had je de Habsburgs nog!
Dan zitten we rond 1500 ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan de hele dag in bed liggen met de schoot van een bediende als kussen en je continu volvreten. Was één of andere Engelse koning die dat deed, geloof ik.
Er was ook een Engelse of Franse koning die dacht dat hij een kruk was en eentje dacht dat-ie van glas was en elk moment kon breken.
En dan had je de Habsburgs nog!
Nee man.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh, nog wel samen met mama haags en de drie dan ?
Hij is bezig een goddelijk lichaam te kweken zodat hij de chickz0rs van zich af moet gaan slaan!quote:
Naar mij als voorbeeld dus.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is bezig een goddelijk lichaam te kweken zodat hij de chickz0rs van zich af moet gaan slaan!
Er is vast wel een pot voor zijn dekselquote:Op zondag 14 juli 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeft voornamelijk snachts...
Waarom hoor ik dit in Jambers z'n stem in mijn hoofd?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeft voornamelijk snachts...
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is bezig een goddelijk lichaam te kweken zodat hij de chickz0rs van zich af moet gaan slaan!
Je zal maar van zo iemand houden. Dan moet je oprecht veel van haar houden.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat er is moet het een hoertje zijn denk ik.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Is er een standbeeld van jouw als Haagse God?
Ja eens.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Je zal maar van zo iemand houden. Dan moet je oprecht veel van haar houden.
Op THA FOKS!! Heb ik altijd wel grote bek maar ben eigenlijk heel introvert en verlegen..ik zou nooit zomaar een dame wat durven vragen..quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op THA FOKS!! Heb ik altijd wel grote bek maar ben eigenlijk heel introvert en verlegen..ik zou nooit zomaar een dame wat durven vragen..
En dat in combi met je comfortzone....ja maar waarom zou ik daar buiten treden /
Je wil toch niet zo eindigen?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op THA FOKS!! Heb ik altijd wel grote bek maar ben eigenlijk heel introvert en verlegen..ik zou nooit zomaar een dame wat durven vragen..
En dat in combi met je comfortzone....ja maar waarom zou ik daar buiten treden /
Aha, ik snap dat ja. Best lastig ja. Maar doe je best Geerdje! Heb je ook een hond?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op de brandstapel...quote:Op zondag 14 juli 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil toch niet zo eindigen?
[ afbeelding ]
Lekker toch. Laat je gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:54 schreef Geerd het volgende:
En nee, ik ben niet uniform geil, dat ik dan denk nu zal ik eens![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik graag willen hebben een Hollandse Herder,quote:Op zondag 14 juli 2019 20:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, ik snap dat ja. Best lastig ja. Maar doe je best Geerdje! Heb je ook een hond?
Preciesquote:Op zondag 14 juli 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Geniet van het leven! In plaats van altijd jezelf in te houden en serieus te zijn.
Herders zijn goede honden. En in je omgeving is er vast wel een persoon die er op wilt letten. En anders gaat de hond mee.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou ik graag willen hebben een Hollandse Herder,
Alleen gaat dat niet alleen en als je op vakantie wilt
Nee zo werkt dat nietquote:
Lekker man.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat nietMaar je moet niet stennis gaan lopen schoppen in mijn trein,,dan ben je tweedes, geloof me
Wat wil je dan ook met zo een opaquote:Op zondag 14 juli 2019 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Game of Thrones.
Hij wil dit chickie continu batsen:
[ afbeelding ]
Doet alles voor haar, riskeert zijn leven om haar te redden en krijgt steeds alleen een "Nou, hartstikke bedankt he!" terug van haar!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:59 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en ze batst ook met haar neefje.GEIL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:59 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en ze batst ook met haar neefje.Wat een leuke familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Haags?>quote:Op zondag 14 juli 2019 21:00 schreef ToT het volgende:
Maar ze wordt eerst snoeihard door Aquaman uitgewoond.
Zal wel hard aankomen om dan gefriendzoned te worden als iedereen het met iedereen doet.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:02 schreef ToT het volgende:
De koningin in de serie neukt overigens met haar tweelingsbroer (en ze hebben samen 3 kinderen), dus dan is dit wel wat minder raar!
Welcome to my livequote:Op zondag 14 juli 2019 21:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel hard aankomen om dan gefriendzoned te worden als iedereen het met iedereen doet.
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel hard aankomen om dan gefriendzoned te worden als iedereen het met iedereen doet.
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Overigens wilden ze dat neefje eerst ook met zijn voormalig halfzusje laten batsen (voormalig omdat de familieband anders in elkaar blijkt te zitten dan men eerst dacht), maar dat hebben ze toch maar uit de serie geschrapt!
(Voor degenen die GoT gevolgd hebben; de bedoeling was blijkbaar dus idd echt dat Jon Snow en Arya Stark met elkaar zouden gaan liggen batsen!)
Je bent niet de enige met zo een soort recordquote:Op zondag 14 juli 2019 21:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer gezoend 15 jaar geleden ofzo.
Weet ook wel dat het mijn eigenschuld is maja daar moet je dan maar mee dealen...quote:Op zondag 14 juli 2019 21:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met zo een soort record![]()
![]()
Komt goed Geerdje.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het mijn eigenschuld is maja daar moet je dan maar mee dealen...
Wil je daar verandering in brengen zul je toch echt aan de bak moeten...
Andere kant, ik zit er eigenlijk helemaal niet meer op te wachten...nu nog kinderen![]()
![]()
EN daarbij meteen terug naar punt 1, lukt niet met fappen
Whehe ik red mij wel..geen zorgen...volgende week eindelijk bericht gek over de offerte van schilderwerkquote:Op zondag 14 juli 2019 21:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt goed Geerdje.
Pagga slaan is best gezond zolang je het niet overdreven vaak doet. Het traint je prostaat.
Ziet er leuk uit. Kan je lekker op de Afsluitdijk scheuren.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:19 schreef Geerd het volgende:
Mag het allemaal meevallen...motor inruilen voor deze misschien ff proef rijden eerst nog
https://www.ktm.com/nl/travel/1290-super-adventure-s/
Ik ga liever richting Oostenrijk , Duitsland Luxemburg lekker hoteltjequote:Op zondag 14 juli 2019 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Kan je lekker op de Afsluitdijk scheuren.
Nice! En Duits bier en worst doet het altijd goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga liever richting Oostenrijk , Duitsland Luxemburg lekker hoteltje
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice! En Duits bier en worst doet het altijd goed.
Nice!quote:Op zondag 14 juli 2019 21:19 schreef Geerd het volgende:
Mag het allemaal meevallen...motor inruilen voor deze misschien ff proef rijden eerst nog
https://www.ktm.com/nl/travel/1290-super-adventure-s/
Jij wilt niet de bocht om?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice!
Zelf zou ik meer aan zoiets denken:
[ afbeelding ]
Jup Zwartewoud en Obertsdorf , daarna nog 3 landen punt Duits lux belgquote:Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je deze zomer lekker touren met de motor
Lekker man, hoelang duurt zo'n ritje naar Zwarte Woud en Oberstdorfquote:Op zondag 14 juli 2019 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup Zwartewoud en Obertsdorf , daarna nog 3 landen punt Duits lux belg
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man, hoelang duurt zo'n ritje naar Zwarte Woud en Oberstdorf
Zou zeggen kijk op googlemapsquote:Op zondag 14 juli 2019 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man, hoelang duurt zo'n ritje naar Zwarte Woud en Oberstdorf
Misschien stomme vraag, maar is motor zelfde als auto qua reistijd?quote:
Ligt er aan hoe hard je tussen de files door durft te jakkeren.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar is motor zelfde als auto qua reistijd?
Met een auto ga je vaak direct naar je bestemming toe..quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar is motor zelfde als auto qua reistijd?
Neequote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:54 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Geen idee, er was nogal veel gezeik las ik
[..]
Ah okay
Brengt me wel op het idee om een baggerwedstrijd te houden: wie het meeste baggert krijgt de meeste punten.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:54 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Geen idee, er was nogal veel gezeik las ik
[..]
Ah okay
Houden wij een banwedstrijdjequote:Op zondag 14 juli 2019 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Brengt me wel op het idee om een baggerwedstrijd te houden: wie het meeste baggert krijgt de meeste punten.
quote:
Als je het niet verwacht natuurlijkquote:
Weleens geprobeerd, bij een dame van de kiosk ofzo..weet je wat het probleem is...als ze ja zegt is het leuk...quote:Op zondag 14 juli 2019 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er geen lekkere conductrices voor jou?
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:22 schreef Geerd het volgende:
Als een dame had gezegd dat ze naakt in bed lag ...hopa dmbox vol..
Merk het.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ik snap het soms niet meer..ben gewoon sexueelgefrustreed laat mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al????quote:Op maandag 15 juli 2019 00:36 schreef Geerd het volgende:
Ff slapen ..sporten straks enzo hou jullie haags![]()
Ahwquote:Op maandag 15 juli 2019 01:51 schreef eNGine10 het volgende:
Ook zin om tikken uit te delen @:Limoentjuh
Wil je nog een ronde?quote:Op maandag 15 juli 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Heb iedereen weggejaagd.
Beetje aaien, komt wel goedquote:Op maandag 15 juli 2019 01:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou.... dat overleef ik niet.
Net als bij Rico en Badr... Keiharde bankrekeningquote:Op maandag 15 juli 2019 01:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan groeien bepaalde zaken...
Was dat maar zoquote:Op maandag 15 juli 2019 01:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Net als bij Rico en Badr... Keiharde bankrekening
Mayweather die bijna 300 miljoen dollar ophaalt voor één gevecht.. KOEKOEKquote:
Ja echt ziekquote:Op maandag 15 juli 2019 02:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mayweather die bijna 300 miljoen dollar ophaalt voor één gevecht.. KOEKOEKen dan horloge kopen van 18 miljoen... Dubbele koekoek
Enfin, truste![]()
KOM OP DAN !!!!!!quote:Op maandag 15 juli 2019 01:51 schreef eNGine10 het volgende:
KOM MAAR OP KWIBUS!!quote:Op maandag 15 juli 2019 01:51 schreef eNGine10 het volgende:
Haha die is leukquote:Op maandag 15 juli 2019 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
KOM MAAR OP KWIBUS!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dobre utro motorblokjequote:Op maandag 15 juli 2019 06:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha die is leukDobre utro moen
![]()
BRING IT ON KWAST
[ afbeelding ]
Hoe gaat het verder met jou? Niet op tijd gaan slapen zag ikquote:Op maandag 15 juli 2019 06:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha die is leukDobre utro moen
![]()
BRING IT ON KWAST
[ afbeelding ]
Jawel toch wel, alleen snachts even wakker gewordenquote:Op maandag 15 juli 2019 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met jou? Niet op tijd gaan slapen zag ik![]()
Wel naar je zin gehad op het strand ?
Zou ook m'n geld op jou inzettenquote:Op maandag 15 juli 2019 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Engine (kwibus) vs Limoentjuhkwast
Ik win natuurlijk
quote:Op maandag 15 juli 2019 07:17 schreef eNGine10 het volgende:
Nog wat zand in m'n vacht zitten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 07:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel toch wel, alleen snachts even wakker gewordenverder voel ik me slapjes maar dat is m'n eigen schuld. Strand was wel weer top ja
En met jou? Neefjes nog gezien?
Was je aan het rollebollen op het strand gisterenquote:Op maandag 15 juli 2019 07:17 schreef eNGine10 het volgende:
Nog wat zand in m'n vacht zitten
[ afbeelding ]
Nee geen bijzondere reden. Niet dat ik weet in ieder geval.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ow was er een bijzondere reden dat je snachts wakker werd dan? Strandganger
Hier weer te weinig geslapen dus ook beetje moe.. maar niet mijn schuld! Kon moeilijk in slaap vallen![]()
Neefjes niet geziendie zouden gisteren komen maar dat wordt vandaag.. alleen zie ik ze dan pas veel later dus
Zoietsquote:Op maandag 15 juli 2019 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was je aan het rollebollen op het strand gisteren
uitgebokstquote:
Ook goedemorgenquote:
Ja soms heb je dat.. maar door die knipogende smiley dacht ik dat er wel wat achter zatquote:Op maandag 15 juli 2019 07:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee geen bijzondere reden. Niet dat ik weet in ieder geval.
Ah okay, ben je ook vrij vandaag dan?
Ik herken dat. Hier ook. Heb er niet echt zo een zin in. Maar het moet toch.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag weer werkenwas liever nog even gaan slapen eigenlijk
Hopelijk gaat de dag dan maar snel!
Hoi Limoenquote:Op maandag 15 juli 2019 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen stokj![]()
Dag was al uren geleden begonnen
Ja nog even hier. Volgende week gelukkig vakantiequote:Op maandag 15 juli 2019 07:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herken dat. Hier ook. Heb er niet echt zo een zin in. Maar het moet toch.
Nu iedereen met vakantie is kan ik een beetje mijn eigen tijd indelen.
Ik heb denk ik een uur of 7 geslapen en zou scherp moeten zijn. Als ik 6 of 8 uur slaap dan ben ik nog brakker dan dat ik mij nu voel. Maar kan het gevoel zijn van dat ik moet werken en anderen op vakantie zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja nog even hier. Volgende week gelukkig vakantie
Jij ook al te weinig geslapen of gwn geen zin?
Als we aan het werk zijn klagen we dat tijd langzaam gaat en sneller moet gaan, als we plezier hebben klagen we dat tijd te snel gaat.. nooit goed met ons hequote:Op maandag 15 juli 2019 07:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoi Limoen![]()
Ja weet ik, maar ben 45 minuten geleden pas uit bed gekropen om mij voor te bereiden.
Hoop inderdaad dat de dag snel voorbij gaat.
Haha valt mee. Zodra mijn werkdag echt begint weet ik niet hoe snel ik naar het einde van de dag verlang. Mijn managementassistente is best ijverig met afspraken inplannen.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als we aan het werk zijn klagen we dat tijd langzaam gaat en sneller moet gaan, als we plezier hebben klagen we dat tijd te snel gaat.. nooit goed met ons he
Ow dan heb je qua uurtjes best goed geslapen dusquote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een uur of 7 geslapen en zou scherp moeten zijn. Als ik 6 of 8 uur slaap dan ben ik nog brakker dan dat ik mij nu voel. Maar kan het gevoel zijn van dat ik moet werken en anderen op vakantie zijn.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 15 juli 2019 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zat maar op 3-4![]()
Maar klopt als je ziet dat anderen aan het uitslapen zijn, de rust overal dan wil je ook vrij zijn
Ik ben ook zo wegquote:Op maandag 15 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
Ik ga maar eens en route, misschien tot zo!![]()
![]()
Kon niet in slaap vallen dus lag uren te draaien in bedquote:Op maandag 15 juli 2019 07:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Het is even wennen maar komt goed!
Haha nee toch niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat.. maar door die knipogende smiley dacht ik dat er wel wat achter zat![]()
Vandaag weer werkenwas liever nog even gaan slapen eigenlijk
Hopelijk gaat de dag dan maar snel!
quote:Op maandag 15 juli 2019 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Aangekleed en klaar om te gaan
Prettige dag verder![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Veel succes allemaal vandaag!quote:Op maandag 15 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg![]()
Veel plezier op je werk stokj![]()
Tot spreeks 👊
Daar val je zeker niet van in slaap. Gewoon rustig blijven liggen en naar je eigen ademhaling luisteren. Of lees een saai boek.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kon niet in slaap vallen dus lag uren te draaien in bed
Zo, nu pas wakker chef?quote:
Van hetzelfdequote:Op maandag 15 juli 2019 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Aangekleed en klaar om te gaan
Prettige dag verder![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sterkte broquote:Op maandag 15 juli 2019 09:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Koorts en gesnotter. Godver wat kut
Moggelquote:Op maandag 15 juli 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
Dit topic heeft al een tijdje een chronisch tekort aan tieten en een overschot aan poesjes!![]()
Môgguh!
Je verlangt naar wat mooiers dusquote:Op maandag 15 juli 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
Dit topic heeft al een tijdje een chronisch tekort aan tieten en een overschot aan poesjes!![]()
Môgguh!
Beterschap Paulusquote:Op maandag 15 juli 2019 09:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Koorts en gesnotter. Godver wat kut
Help yourselfquote:Op maandag 15 juli 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |