Ik heb even gegoogeld. Eng beestje ja. Horrorteek wordt het ook wel genoemdquote:Op zondag 14 juli 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat voor raar tjernobylgemuteerde robotachtige creep dan?
Weet ik niet, maar ik zie al een hele meute achter ons aanrennen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat voor raar tjernobylgemuteerde robotachtige creep dan?
die buren zijn ook nie zo charmant niequote:Op zondag 14 juli 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat een akelige gedachte sprak jij daar uit. Da's nie zo charmant nie.
Nou, vangen die handel dan en met een stuk pvc pijp door hun brievenbus jassen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
die buren zijn ook nie zo charmant nie
Ergens is het natuurlijk wel komisch...zie je zo'n beest al rennenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zie al een hele meute achter ons aanrennen.
Ja die kans is er dan ook weerquote:Op zondag 14 juli 2019 18:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die teken hebben vast geen respect voor de erfgrens, heb ik ze zo terug.![]()
Van de week hadden we toch ook al onheilspellende beesten...quote:Op zondag 14 juli 2019 18:33 schreef tonja het volgende:
We mogen ons in de toekomst op nog meer akelige beestjes verheugen![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-reuzenteek-a3965885
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...quote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Van de week hadden we toch ook al onheilspellende beesten...
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...
"Volgens het RIVM komt de zogenoemde 'virale hemorragische koorts Krim-Congo' eigenlijk alleen voor in Afrika, de Balkanlanden"quote:
Mootiequote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.
Niet dat ik weet of gezien heb maar toen ik nog een klein esprietje was, was er zo,n kreng uit de boom in mn nek gevallen, heb er gewoon een trauma aan over gehouden.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Zitten ze bij jullie in de buurt? Die eikenkrengen bedoel ik.
Meestal worden het fraaie vlindersquote:
Dat heb jij uiteraard weerquote:Op zondag 14 juli 2019 18:42 schreef espri het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of gezien heb maar toen ik nog een klein esprietje was, was er zo,n kreng uit de boom in mn nek gevallen, heb er gewoon een trauma aan over gehouden.
Ik liet ze als kind over me heen wandelenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wacht dan wel op dat moment maar daarvoor moet ik er niks van weten.,
Met dit lezen lopen de griebels en grabbels over mn nek brrrrr.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liet ze als kind over me heen wandelen
Ik heb trek, ff wat te eten fiksen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:45 schreef espri het volgende:
[..]
Met dit lezen lopen de griebels en grabbels over mn nek brrrrr.
Ik neem aan een lekkere maaltijd voor je klaargemaakt door FF, gemaakt met liefde. En alle beestjes zijn nog in levenquote:
Ik zat aan gamba's te denkenquote:
LOLquote:
Geen maaltijd, wel goed verzorgde beestjes. De hondjes en de kat liggen nu bij me.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan een lekkere maaltijd voor je klaargemaakt door FF, gemaakt met liefde. En alle beestjes zijn nog in leven
Dat is meer dan lekker.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geen maaltijd, wel goed verzorgde beestjes. De hondjes en de kat liggen nu bij me.
Geweldig, leuke familie, die familie van de jarige. Zijn vader, die nederlands is, kwam nog aan met zelf gestookte jenever, buiten alle shotjes en andere drank om. Ik vond het lekker spul maar de rest vond het net spiritus.quote:
Yep. Mis gelukkig niks. Hij heeft er goed op gelet.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer dan lekker.Heb je ze wel geteld
![]()
Zo smaakt Jenever uit de winkel ookquote:Op zondag 14 juli 2019 18:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geweldig, leuke familie, die familie van de jarige. Zijn vader, die nederlands is, kwam nog aan met zelf gestookte jenever, buiten alle shotjes en andere drank om. Ik vond het lekker spul maar de rest vond het net spiritus.
Deze schijnt heel sterk te zijn. Geen idee, drink niet zo vaak. Ik vond het lekker. En de vriendin waar we.bleven slapen neemt volgende maand een fles hele lekkere dropshot voor me mee. Normaal hou ik er niet zo van maar deze was echt lekker.quote:
nog ff volhouden die insteekquote:Op zondag 14 juli 2019 18:36 schreef Marsani het volgende:
Buren zijn relatief rustig. Alleen vanmorgen een halfuurtje gebonk tegen onze muren aan. De pallets staan nu weer anders zag ik. En vannacht even in de auto op de oprit tussen onze huizen lekker toeteren.
Ach, nog twee en een halve dag.
Ben niet meer boos, snap de frustratie ook wel ergens. Je zal je oprit maar niet meer opkunnen met de auto. Je carport en toegangshek af moeten breken en dan nog zo'n 70 meter schuttingen verplaatsen. Is nie leuk nie.
heule enge namen in ieder gevalquote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...
Zaten de teken achter je aanquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |