het is de moeite ook nietquote:Op zondag 14 juli 2019 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mods kunnen niet bannen en eerlijk gezegd heb ik geen zin om frame voor frame te gaan kieke
 het hele plaatje snap ik niet maar ja....
   het hele plaatje snap ik niet maar ja....   

Ze is wel ietwat arrogant maar zegt wel goede dingen, en ze knieltquote:Op zondag 14 juli 2019 15:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je ineens voetbalfan of Rapinoe fan?

oeh, even nadenken..quote:Op zondag 14 juli 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga daar verder niet op in natuurlijk

Even mijn bellingcat skillz inschakelenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]

je ziet niets met die snelheid dusssuh niets aanquote:Op zondag 14 juli 2019 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
het is de moeite ook niethet hele plaatje snap ik niet maar ja....

Ja dat wel het is wel een goede feministe, en ik vind dat juichen grappig met die armen dat iedereen er op jumped, soort superhero movequote:Op zondag 14 juli 2019 15:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze is wel ietwat arrogant maar zegt wel goede dingen, en ze knielt

True, ze is fijn anti-Trump.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze is wel ietwat arrogant maar zegt wel goede dingen, en ze knielt

yes in alle soorten en maten wij vrouwen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kloptal heb je wel hetero types als dit hoor

quote:Op zondag 14 juli 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]

Ja, eigenlijk belachelijk dat er zo weinig sporters meeknielen (wat ik meekrijg iig) dat het zo opvalt als er iemand wel knielt.quote:

uhuh vind ik ook!quote:

Dit de vrouw van Raspoutin?quote:

Maar 1600 notes-goed denk ik niet!quote:

partner idd. of ze getrouwd zijn weet ik dan weer nietquote:

Partner is een stom woord.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
partner idd. of ze getrouwd zijn weet ik dan weer niet

dan hebben die anties het niet zo goed gezien.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Die anti Trump fans beweren dat ze expres ballen miste in de finale, om geen kampioen te worden
Stonden filmpjes van op Liveleak

vriendin is zo vrijblijvend en vrouw klinkt getrouwdquote:

Nee een vrouw. Jezus alle mannen gelijk spastisch reageren als een poserende vrouw er een beetje a-typisch uitzietquote:
 Get over yourself
 Get over yourself

quote:Op zondag 14 juli 2019 15:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee een vrouw. Jezus alle mannen gelijk spastisch reageren als een poserende vrouw er een beetje a-typisch uitzietGet over yourself

[..]
Nee een vrouw. Jezus alle mannen gelijk spastisch reageren als een poserende vrouw er een beetje a-typisch uitzietGet over yourself

Partner koud en zakelijk!quote:Op zondag 14 juli 2019 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendin is zo vrijblijvend en vrouw klinkt getrouwd

[..]

Mja, vind ik ook wel, maar als je vriendin zegt moet je daarna weer uitleggen dat het niet je bff is, zeg maar.quote:

Ja, dan snapt iedereen er in ieder geval geen reet meer vanquote:Op zondag 14 juli 2019 15:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Partner koud en zakelijk!
misschien dan vrivropar noemen

[..]

ja kan ook gewoon dr neukertje zeggen maar dat klinkt zo platquote:Op zondag 14 juli 2019 15:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Partner koud en zakelijk!
misschien dan vrivropar noemen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |