Ik doe al de hele avond hetzelfde. En een hele stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef Minarosa het volgende:
Man is met kinderen de deur uit, ik zit binnen met de tuindeuren open (de achtertuin is te heet, ook in de schaduw) met mijn voeten in het babybadje. Helpt echt goed, voeten in koud water.
Man, daar heb ik ook echt zo'n zin in. Een slaapkamer van 15-18 gradenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik doe al de hele avond hetzelfde. En een hele stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.
Ik zou zoo graag weer eens een nachtje doorslapen, maar geloof dat dat er voorlopig echt niet meer in zit.
Volgens mij hangt voelen ook af van waar je placenta ligt..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat net heel relaxed in mijn pierenbadje en zag volgens mij heel licht mijn buik bewegen. Hij ging van mooi egaal rond naar rechts dikker dan links. Heel subtiel.
Kan je dat zien voordat je überhaupt iets voelt of ben ik getikt door de hitte?
Welkom!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo allemaal, mag ik me als eerste aanmelden voor een (12) februari 2020 baby? Bijna 12 weken zwanger van de eerste. Hopelijk klopt het wat iedereen zegt, dat je na 12 weken minder moe en minder misselijk wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, hoe gaat het met de babietjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef elamanilo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Aurum, van harte gefeliciteerd! Een hartje
![]()
Stippel, ik ben al bevallen, maar ik mis mijn vroedvrouw ook! Ik had afgelopen week nacontrole en sindsdien heb ik besloten dat ik wel bij haar in huis ga wonen.![]()
Ze is zo tof! Wij moeten tzt dus echt gewoon nog een kind alleen al om weer naar haar te toe te kunnen gaan.
![]()
![]()
Mijn grote dochter wenste van de week bij een wimpertje dat ze nog wel tweelingzusjes wilde...Van mij mag er op een dag nog wel een baby, maar dan toch liefst eentje tegelijk.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:53 schreef silliegirl het volgende:
Uhm
Oh wow, wat een verrassing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mezelf zou het 'simpel' zijn; wat zegt mijn hart?
En: Accepteren en omarmen wat op mijn pad komt. Erop vertrouwen dat dat precies is wat ik nodig heb, precies op het juiste moment.
En: Keuzes maken vanuit liefde, niet vanuit angst.
Dat speelde hier bijvoorbeeld een rol toen mijn baby 'heel groot' leek (waardoor ik behoorlijk uit balans raakte) en toen we er daarna achter kwamen dat het er twee waren.
Misschien heb je hier iets aan voor jezelf?
Ja goeeeed! Ze groeien echt als kool! Ze zijn nu 9 weken oud en wegen al ruim 5kg. Maat 50 zijn ze nu echt ontgroeid. De borstvoeding gaat super.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het met de babietjes?
Uhm
Je kan altijd een lijst maken waarom niet. Zeker als het onverwacht is en je in paniekmode raakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak de keus met je hart, de rest komt wel goed. Altijd.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik wilde vandaag naar de praxis, de ah, de action. Ik heb afgekruist: de wijnhandel, de h&m, de kruidvat. Ik heb mn tocht gestaakt want gewoon niet fit, voel me moe en wat opgeblazen /misselijk. De 2 ellendelingen hebben nog vollop box wedstrijden. Dus ik lig al even op de bank, straks even wat snels koken voor 3 kinderen en zelf wat sla eten. Dan hebben we vanavond een verjaardag waar ik best wel zin in heb, afgezien van de warmte.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop ook dat het de warme is. Ik voel me zelf ook heel beroerd en ik ben nog niet eens hoogzwanger. Sterkte
Neem een kraammatje meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik was vandaag op de markt bij één kraam geweest, had twee hele lichte tasjes en ik strompelde echt met steekjes in m'n buik terug naar m'n fiets. Ik had de hele zwangerschap niet verwacht dat het einde lichamelijk zo moeilijk zou gaan.
Morgen 38 weken.
Ik ga zo uit eten en ben eigenlijk een beetje huiverig dat de vliezen daar plots zullen breken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Ik dacht dat jij een trendsetter wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Och stippel. Geen gekke dingen gaan doen nu hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Vage sjizzle..Ik snap het niet. Als alles goed is, wat is dan de reden voor observatie? Ze moeten daar iets over hebben gezegd neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Ik hoop voor je dat er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een trendsetter was
Uhm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ervaringsverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Lekker, dankjequote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILER: ervaringsverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt fantastisch!quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef -Mellow- het volgende:
Zojuist het bevalbad even opgezet bij wijze van test. Nu vraag ik me af waarom ik dat niet eerder deze week heb gedaan zodat ik daar lekker in kon dobberen. Wat is zo'n ding diep zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |