Dat was inderdaad wel de redenering. Misschien ook wel ingegeven door het feit dat het niet bepaald urgent is om die foto's te maken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
De straling op je baarmoeder is bij een tandartsfoto zo laag, dat je er tienduizenden van zou moeten ondergaan voordat je op een riskante hoeveelheid komt. Toch zijn er nog steeds tandartsen die foto's uitstellen tot na de bevalling..
Met een tweeling 2x zoveel recht op voetmassages!quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:33 schreef Ticootje het volgende:
Mn voeten zijn echt olifantenklompjes.
:’)quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:45 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Met een tweeling 2x zoveel recht op voetmassages!
Is dit een nee?quote:
Yupquote:
Lekker dan.quote:
Ja klopt!quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:52 schreef Stippelrientje het volgende:
Arme pootjes tricootje. Hier blijven ze gelift nog wel aardig in vorm, gelukkig.
Als je wil kun je nu een pretecho laten maken, dan kunnen ze het al zien bij deze termijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef Chan het volgende:
Aurum en Millies gefeliciteerd en welkom!
Mellow fijn dat de 2e echo zo goed was!
Uitje naar de supermarkt is voor vandaag ook t beste wat ik kon verzinnen... 40 graden hier...
Alweer 15 weken vandaag, ben zo nieuwsgierig naar of t een jongetje of meisje is
Je "moet" niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:16 schreef June. het volgende:
Beetje laat maar welkom @:aurum en @:MilliesFling
Wat is het heet hè? Hele werk in airco gezeten maar vandaag mijn parttime dag. Mag beginnen met OGTT test vanochtend om zwanherschapsdiabetes uit te sluiten
Vind het alleen wat defensief, enige reden dat ik “moet” is omdat mijn moeder net voldoet aan de criteria voor ouderdomsdiabetes.. maarja.
Nee dat is waar. Alleen ook dan moet je pre en postprandiaal prikken als je het een beetje goed wil doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:37 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Je "moet" niks.
Je kunt ook (meerdere dagen) een dagcurve prikken. Minder belastend voor je gestel.
Jaaa I knowquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:10 schreef June. het volgende:
[..]
Als je wil kun je nu een pretecho laten maken, dan kunnen ze het al zien bij deze termijn
Waar woon jij? Ik wil ook wind.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Wind! En hard ook....
Gelukkig dat ik nog wakker lag te zijn. Klapperende horren, achterdeur die er ineens vandoor wilde gaan met een parasol. Kind die ineens wakker werd en persé uit een bepaald drinkflesje wilde drinken. Terug in bed.
Weer uit bed. Ik heb de schermen en parasols maar even dichtgedraaid en de kussens binnen gehaald.Terug in bed.
In gevecht met het horretje van onze kamer. Ik wil het raam graag open, maar de wind flapte het horretje steeds omhoog. Dus steeds weer uit bed hijsen/omrollen en opvangen ofzo.....nu bedacht ik mijzelf: welke mug kan nou door zo een windvlaag heen vliegen? Dus nu lig ik te kijken naar een in de wind wapperend gordijn
![]()
Heerlijk!
Nu even wachten tot of het gaat gieten... of dat mijn meneer er eens uitgaat voor zijn ochtenddienst. Ik wil plek om te liggen
Westen van Noord Brabant.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:12 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Waar woon jij? Ik wil ook wind.
Ik dacht dat ik misschien vandaag de dag maar door moest brengen aan de koffietafel van de Albert Heijn, want daar is het lekker koel.
En ik overweeg ook ineens een ziekenhuisbevalling, mocht het nu beginnen. Daar hebben ze tenmisnte airco.
Nuchter bloedprikken, dan een zeer zoet suikerdrankje drinken, 2 uur wachten in een stoel zonder eten of drinken en dan opnieuw bloedprikken. Dan is het klaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:10 schreef Chan het volgende:
[..]
Jaaa I knowNog een paar daagjes geduld, dan kan de papa ook mee
![]()
Maandag mogen we
![]()
Wat houdt die OGTT test eigenlijk in? Wat moet je daarvoor doen?
Ogtt -> je gaat nuchter naar het lab. Dan prik je nuchter he glucosewaarde. Dan krijg je een redelijk vies zoet drankje. (Echt ik snap niet dat het zo vies moet zijn, de gemiddelde mojito bevat net zoveel suiker en is echt veel lekkerder)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:10 schreef Chan het volgende:
[..]
Jaaa I knowNog een paar daagjes geduld, dan kan de papa ook mee
![]()
Maandag mogen we
![]()
Wat houdt die OGTT test eigenlijk in? Wat moet je daarvoor doen?
Stippel wat fijn dat het daar zo lekker doorgewaaid is vannacht al! Hier vanmorgen een heerlijke ochtendwandeling gemaakt, nu is het nog te doen, straks echt niet meer.. Morgen koelt het af
Ik had wat moeite met het laatste slokje, maar that’s it.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:26 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond het vreselijk, voelde me echt goed ziek tot ik na drie kwartier over moest geven. Was nog voor niks ook dus![]()
Daarna gezegd dat ik dat dus niet meer wilde en toen een dagcurve laten prikken.
Kan me er ook nauwelijks wat bij voorstellen dat jullie er geen last van hebben gehad
Heel veel patat en dropquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
LOL @ Mellow
Pff, is er niks te doen tegen lage bloeddruk?
Want mijn oren zitten constant dicht, naja ik hoor mijn hartslag in mijn oor
Dat adviseert ie denk ik vanwege het hoge zoutgehalte. Ik zou gewoon veel zoute dingen eten als ik jou was dan, of extra zout op je eten. In cup-a-soup zit echt verder helemaal niks waar je wat aan hebt. Ik vind het vreemd dat een huisarts zulk non-voedsel aanraadt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:03 schreef Chan het volgende:
Thanks voor de uitleg, klinkt als veel gedoe toch wel zeg![]()
Lage bloeddruk heb ik ook, maar geen last van dichte oren gelukkig. Ik eet regelmatig een beetje chips of wat zoutige nootjes of zo en probeer daar zoveel mogelijk bij te drinken. Ooit heeft mn huisarts me geadviseerd regelmatig cup-a-soup te eten tegen mn lage bloeddruk ook.
Hallo allemaal, mag ik me als eerste aanmelden voor een (12) februari 2020 baby? Bijna 12 weken zwanger van de eerste. Hopelijk klopt het wat iedereen zegt, dat je na 12 weken minder moe en minder misselijk wordtquote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
Gefeliciteerd Smash-it en welkom!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo allemaal, mag ik me als eerste aanmelden voor een (12) februari 2020 baby? Bijna 12 weken zwanger van de eerste. Hopelijk klopt het wat iedereen zegt, dat je na 12 weken minder moe en minder misselijk wordt.
Ik kan de op niet meer wijzigen. Je hebt een modje nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo allemaal, mag ik me als eerste aanmelden voor een (12) februari 2020 baby? Bijna 12 weken zwanger van de eerste. Hopelijk klopt het wat iedereen zegt, dat je na 12 weken minder moe en minder misselijk wordt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:02 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij kun je goud smelten in mn reet momenteel. Man man man.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:02 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij kun je goud smelten in mn reet momenteel. Man man man.
Ik doe al de hele avond hetzelfde. En een hele stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef Minarosa het volgende:
Man is met kinderen de deur uit, ik zit binnen met de tuindeuren open (de achtertuin is te heet, ook in de schaduw) met mijn voeten in het babybadje. Helpt echt goed, voeten in koud water.
Man, daar heb ik ook echt zo'n zin in. Een slaapkamer van 15-18 gradenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik doe al de hele avond hetzelfde. En een hele stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.
Ik zou zoo graag weer eens een nachtje doorslapen, maar geloof dat dat er voorlopig echt niet meer in zit.
Volgens mij hangt voelen ook af van waar je placenta ligt..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat net heel relaxed in mijn pierenbadje en zag volgens mij heel licht mijn buik bewegen. Hij ging van mooi egaal rond naar rechts dikker dan links. Heel subtiel.
Kan je dat zien voordat je überhaupt iets voelt of ben ik getikt door de hitte?
Welkom!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, hoe gaat het met de babietjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef elamanilo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Aurum, van harte gefeliciteerd! Een hartje
![]()
Stippel, ik ben al bevallen, maar ik mis mijn vroedvrouw ook! Ik had afgelopen week nacontrole en sindsdien heb ik besloten dat ik wel bij haar in huis ga wonen.![]()
Ze is zo tof! Wij moeten tzt dus echt gewoon nog een kind alleen al om weer naar haar te toe te kunnen gaan.
![]()
![]()
Mijn grote dochter wenste van de week bij een wimpertje dat ze nog wel tweelingzusjes wilde...Van mij mag er op een dag nog wel een baby, maar dan toch liefst eentje tegelijk.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:53 schreef silliegirl het volgende:
Uhm
Oh wow, wat een verrassing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mezelf zou het 'simpel' zijn; wat zegt mijn hart?
En: Accepteren en omarmen wat op mijn pad komt. Erop vertrouwen dat dat precies is wat ik nodig heb, precies op het juiste moment.
En: Keuzes maken vanuit liefde, niet vanuit angst.
Dat speelde hier bijvoorbeeld een rol toen mijn baby 'heel groot' leek (waardoor ik behoorlijk uit balans raakte) en toen we er daarna achter kwamen dat het er twee waren.
Misschien heb je hier iets aan voor jezelf?
Ja goeeeed! Ze groeien echt als kool! Ze zijn nu 9 weken oud en wegen al ruim 5kg. Maat 50 zijn ze nu echt ontgroeid. De borstvoeding gaat super.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het met de babietjes?
Uhm
Je kan altijd een lijst maken waarom niet. Zeker als het onverwacht is en je in paniekmode raakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak de keus met je hart, de rest komt wel goed. Altijd.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik wilde vandaag naar de praxis, de ah, de action. Ik heb afgekruist: de wijnhandel, de h&m, de kruidvat. Ik heb mn tocht gestaakt want gewoon niet fit, voel me moe en wat opgeblazen /misselijk. De 2 ellendelingen hebben nog vollop box wedstrijden. Dus ik lig al even op de bank, straks even wat snels koken voor 3 kinderen en zelf wat sla eten. Dan hebben we vanavond een verjaardag waar ik best wel zin in heb, afgezien van de warmte.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop ook dat het de warme is. Ik voel me zelf ook heel beroerd en ik ben nog niet eens hoogzwanger. Sterkte
Neem een kraammatje meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik was vandaag op de markt bij één kraam geweest, had twee hele lichte tasjes en ik strompelde echt met steekjes in m'n buik terug naar m'n fiets. Ik had de hele zwangerschap niet verwacht dat het einde lichamelijk zo moeilijk zou gaan.
Morgen 38 weken.
Ik ga zo uit eten en ben eigenlijk een beetje huiverig dat de vliezen daar plots zullen breken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Ik dacht dat jij een trendsetter wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Och stippel. Geen gekke dingen gaan doen nu hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Vage sjizzle..Ik snap het niet. Als alles goed is, wat is dan de reden voor observatie? Ze moeten daar iets over hebben gezegd neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Ik hoop voor je dat er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een trendsetter was
Uhm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ervaringsverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Lekker, dankjequote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILER: ervaringsverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt fantastisch!quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef -Mellow- het volgende:
Zojuist het bevalbad even opgezet bij wijze van test. Nu vraag ik me af waarom ik dat niet eerder deze week heb gedaan zodat ik daar lekker in kon dobberen. Wat is zo'n ding diep zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |