abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188110899
Ik heb wel gewoon foto’s gemaakt voor het plaatsen van mn beugel. Was geen probleem idd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188113087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

[..]

De straling op je baarmoeder is bij een tandartsfoto zo laag, dat je er tienduizenden van zou moeten ondergaan voordat je op een riskante hoeveelheid komt. Toch zijn er nog steeds tandartsen die foto's uitstellen tot na de bevalling..
Dat was inderdaad wel de redenering. Misschien ook wel ingegeven door het feit dat het niet bepaald urgent is om die foto's te maken.
pi_188114474
Zo.... al 2x in het zwembad gedobberd. De baby had er zin in toen ik op mijn rug lag. Wiebelkonten, vrolijk trappelen en de hik. Wurm vond het prachtig dat als hij water over mijn buik liet gaan dat de baby zo reageerde. O+

Nu gaan we verkoeling zoeken bij huisdiergeheimen 2. :)
Schudden voor gebruik
pi_188114912
Ik ga diepvriespizza’s kijken.

Niet dat we die gaan eten.
pi_188115777
Aurum en Millies gefeliciteerd en welkom!

Mellow fijn dat de 2e echo zo goed was!

Uitje naar de supermarkt is voor vandaag ook t beste wat ik kon verzinnen... 40 graden hier...
Alweer 15 weken vandaag, ben zo nieuwsgierig naar of t een jongetje of meisje is :D
pi_188119152
Mn voeten zijn echt olifantenklompjes. :D
pi_188119182
Smelt @Stippelrientje, wat tof voor Wurm om zo'n reactie te krijgen al!

Hier steeds meer rare vormen in m'n buik te zien, hij is druk bezig met salto's oefenen en zijn zus te vermaken met "welk lichaamsdeel steekt er nu uit" :D Ik droomde gister dat de striae erin sprong bij zo'n raadspel, brr. Maar so far gaat het goed..

Oh en. De watermeloen is al een paar dagen uitverkocht hier. IJs en mango ook. Tijd voor een nieuwe craving :9
pi_188119372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:33 schreef Ticootje het volgende:
Mn voeten zijn echt olifantenklompjes. :D
Met een tweeling 2x zoveel recht op voetmassages! *)
pi_188122558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:45 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Met een tweeling 2x zoveel recht op voetmassages! *)
:’)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188122779
quote:
8s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

:’)
Is dit een nee?
pi_188122816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dit een nee?
Yup
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188123730
quote:
8s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Yup
Lekker dan.
pi_188124086
Nou de bios, Ikea en de gele M waren een uitstekend idee. O+

Lekker veel koele plekken. Thuis het bad weer ingeplonst met ons allen tot kwart voor 10 :)

Nu toch wel voor pampus voor de ven. Dat het snel mag afkoelen...
Schudden voor gebruik
pi_188124103
Arme pootjes tricootje. Hier blijven ze gelift nog wel aardig in vorm, gelukkig.
Schudden voor gebruik
pi_188124108
Hier alles nog wakker. Het is niet te doen.
pi_188124158
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:52 schreef Stippelrientje het volgende:
Arme pootjes tricootje. Hier blijven ze gelift nog wel aardig in vorm, gelukkig.
Ja klopt!

En toch ook lopen helpt ook. Maar zitten met de pootjes naar beneden dan worden ze helemaal paars zelfs.

Maar ik ben ondertussen lekker wat spullen aan het pakken. Morgen wil ik vroeg onderweg.
pi_188125329
Nou 2e antibiotica kuur is ook een feit. :'(
pi_188126473
He wat jammer, Bella!
Schudden voor gebruik
pi_188126820
Wind! En hard ook....

Gelukkig dat ik nog wakker lag te zijn. Klapperende horren, achterdeur die er ineens vandoor wilde gaan met een parasol. Kind die ineens wakker werd en persé uit een bepaald drinkflesje wilde drinken. Terug in bed.

Weer uit bed. Ik heb de schermen en parasols maar even dichtgedraaid en de kussens binnen gehaald. :') Terug in bed.

In gevecht met het horretje van onze kamer. Ik wil het raam graag open, maar de wind flapte het horretje steeds omhoog. Dus steeds weer uit bed hijsen/omrollen en opvangen ofzo..... :') nu bedacht ik mijzelf: welke mug kan nou door zo een windvlaag heen vliegen? Dus nu lig ik te kijken naar een in de wind wapperend gordijn O+

Heerlijk!

Nu even wachten tot of het gaat gieten... of dat mijn meneer er eens uitgaat voor zijn ochtenddienst. Ik wil plek om te liggen :P
Schudden voor gebruik
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:10:22 #220
208890 June.
Seriously?
pi_188127432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef Chan het volgende:
Aurum en Millies gefeliciteerd en welkom!

Mellow fijn dat de 2e echo zo goed was!

Uitje naar de supermarkt is voor vandaag ook t beste wat ik kon verzinnen... 40 graden hier...
Alweer 15 weken vandaag, ben zo nieuwsgierig naar of t een jongetje of meisje is :D
Als je wil kun je nu een pretecho laten maken, dan kunnen ze het al zien bij deze termijn O+
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:16:03 #221
208890 June.
Seriously?
pi_188127472
Beetje laat maar welkom @Aurum en @MilliesFling

Wat is het heet hè? Hele werk in airco gezeten maar vandaag mijn parttime dag. Mag beginnen met OGTT test vanochtend om zwanherschapsdiabetes uit te sluiten :r

Vind het alleen wat defensief, enige reden dat ik “moet” is omdat mijn moeder net voldoet aan de criteria voor ouderdomsdiabetes.. maarja.
pi_188127623
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:16 schreef June. het volgende:
Beetje laat maar welkom @:aurum en @:MilliesFling

Wat is het heet hè? Hele werk in airco gezeten maar vandaag mijn parttime dag. Mag beginnen met OGTT test vanochtend om zwanherschapsdiabetes uit te sluiten :r

Vind het alleen wat defensief, enige reden dat ik “moet” is omdat mijn moeder net voldoet aan de criteria voor ouderdomsdiabetes.. maarja.
Je "moet" niks.
Je kunt ook (meerdere dagen) een dagcurve prikken. Minder belastend voor je gestel.
Schudden voor gebruik
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:02:48 #223
208890 June.
Seriously?
pi_188128504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:37 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Je "moet" niks.
Je kunt ook (meerdere dagen) een dagcurve prikken. Minder belastend voor je gestel.
Nee dat is waar. Alleen ook dan moet je pre en postprandiaal prikken als je het een beetje goed wil doen.

Maar ben te lui om de literatuur erop na te slaan, dus ben niet in discussie gegaan en zit deze 2 uurtjes wel uit in de airco ;)
pi_188128596
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:10 schreef June. het volgende:

[..]

Als je wil kun je nu een pretecho laten maken, dan kunnen ze het al zien bij deze termijn O+
Jaaa I know :D Nog een paar daagjes geduld, dan kan de papa ook mee :D :D Maandag mogen we *O*

Wat houdt die OGTT test eigenlijk in? Wat moet je daarvoor doen?

Stippel wat fijn dat het daar zo lekker doorgewaaid is vannacht al! Hier vanmorgen een heerlijke ochtendwandeling gemaakt, nu is het nog te doen, straks echt niet meer.. Morgen koelt het af *O*
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:12:25 #225
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188128618
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Wind! En hard ook....

Gelukkig dat ik nog wakker lag te zijn. Klapperende horren, achterdeur die er ineens vandoor wilde gaan met een parasol. Kind die ineens wakker werd en persé uit een bepaald drinkflesje wilde drinken. Terug in bed.

Weer uit bed. Ik heb de schermen en parasols maar even dichtgedraaid en de kussens binnen gehaald. :') Terug in bed.

In gevecht met het horretje van onze kamer. Ik wil het raam graag open, maar de wind flapte het horretje steeds omhoog. Dus steeds weer uit bed hijsen/omrollen en opvangen ofzo..... :') nu bedacht ik mijzelf: welke mug kan nou door zo een windvlaag heen vliegen? Dus nu lig ik te kijken naar een in de wind wapperend gordijn O+

Heerlijk!

Nu even wachten tot of het gaat gieten... of dat mijn meneer er eens uitgaat voor zijn ochtenddienst. Ik wil plek om te liggen :P
Waar woon jij? Ik wil ook wind.

Ik dacht dat ik misschien vandaag de dag maar door moest brengen aan de koffietafel van de Albert Heijn, want daar is het lekker koel.

En ik overweeg ook ineens een ziekenhuisbevalling, mocht het nu beginnen. Daar hebben ze tenmisnte airco.

:')
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_188128649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:12 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Waar woon jij? Ik wil ook wind.

Ik dacht dat ik misschien vandaag de dag maar door moest brengen aan de koffietafel van de Albert Heijn, want daar is het lekker koel.

En ik overweeg ook ineens een ziekenhuisbevalling, mocht het nu beginnen. Daar hebben ze tenmisnte airco.

:')
Westen van Noord Brabant.

Ik moest de boel dichtdoen, dan gaat de warmte ook niet echt weg :')
Schudden voor gebruik
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:30:36 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_188128877
Haha. Ik heb die wind vaag gehoord Stippel! En toen dacht ik; Yessss wind! En ben ik terug in slaap gevallen *O*
Had m'n oordopjes in dus ook niet echt door hoe hard het waaide
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:37:18 #228
208890 June.
Seriously?
pi_188128984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:10 schreef Chan het volgende:

[..]

Jaaa I know :D Nog een paar daagjes geduld, dan kan de papa ook mee :D :D Maandag mogen we *O*

Nuchter bloedprikken, dan een zeer zoet suikerdrankje drinken, 2 uur wachten in een stoel zonder eten of drinken en dan opnieuw bloedprikken. Dan is het klaar.

Nog een 23 minuten te gaan!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:54:25 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188129285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:10 schreef Chan het volgende:

[..]

Stippel wat fijn dat het daar zo lekker doorgewaaid is vannacht al! Hier vanmorgen een heerlijke ochtendwandeling gemaakt, nu is het nog te doen, straks echt niet meer.. Morgen koelt het af *O*
Ogtt -> je gaat nuchter naar het lab. Dan prik je nuchter he glucosewaarde. Dan krijg je een redelijk vies zoet drankje. (Echt ik snap niet dat het zo vies moet zijn, de gemiddelde mojito bevat net zoveel suiker en is echt veel lekkerder)
En dan ga je wachten. Je mag alleen plassen, niet teveel gaan lopen of inspanning leveren. Ze willen dus weten of je lijf die hoeveelheid suiker kan verwerken met 2 uur.

Na 2 uur prik je weer de glucosewaarde. De precieze grenswaardes weet ik niet. Soms weet je met de nuchtere waarde al voldoende, maar bij een ander komt er alleen een hoge waarde uit bij provocatie. Dat heeft dan ook weer invloed op de behandeling. Is je nuchtere waarde al te hoog moet je waarschijnlijk ook meteen langwerkende insuline spuiten.

Bij alleen hoge waarde na 2 uur kun je nog wat kanten op. Je kan een dieet volgen wat niet veel koolhydraten bevat (koolhydraten doen je glucosewaarde stijgen) of je kan spuiten met kortwerkende insuline.

Ik combineer de 2 en weet wel min of meer hoeveel ik moet spuiten als ik wel een maaltijd met koolhydraten eet. Dat soort plannen overleg je met de diabetesverpleegkundige en je staat onder controle van de internist.

Meestal moet je ook medisch bevallen. Schommelende glucosewaarden heeft je kindje last van en zodra jouw hoge waardes wegvallen kan hij/zij enorm dippen, daarom moet je vaak wat langer blijven en wordt je kindje 4 of 5x geprikt op de glucose waarde.

Bij onbehandelde zwangerschapsdiabetes heb je kans op vroeggeboorte en / of erg zware kindjes, dat weer extra complicaties geeft met bevallen.

Het is een testje van niks, gewoon vervelend omdat je lang moet wachten. Qua belasting voor je gestel, 3 glazen frisdrank bevat ook een enorme hoeveelheid suiker. Het is een beetje relativeren zeg maar.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:07:54 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188129462
Oh en in mijn familie heeft bijna iedereen diabetes, maar diegenen die het hebben zijn of 80+ of zijn gewoonweg te zwaar.

Ik ben geen van beiden maar heb doordat ik nu 2x zwangerschapsdiabetes heb gehad wel een hele hoge kans op ontwikkelen van type 2.

Ook type 2 diabetes hoef je niet perse overgewicht voor te hebben of 80+ te zijn. Wat een geluk voor mij.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:26:58 #231
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188129783
Ik vond het vreselijk, voelde me echt goed ziek tot ik na drie kwartier over moest geven. Was nog voor niks ook dus :')
Daarna gezegd dat ik dat dus niet meer wilde en toen een dagcurve laten prikken.
Kan me er ook nauwelijks wat bij voorstellen dat jullie er geen last van hebben gehad :o
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:29:19 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188129825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 10:26 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond het vreselijk, voelde me echt goed ziek tot ik na drie kwartier over moest geven. Was nog voor niks ook dus :')
Daarna gezegd dat ik dat dus niet meer wilde en toen een dagcurve laten prikken.
Kan me er ook nauwelijks wat bij voorstellen dat jullie er geen last van hebben gehad :o
Ik had wat moeite met het laatste slokje, maar that’s it.
pi_188130488
LOL @ Mellow

Pff, is er niks te doen tegen lage bloeddruk?

Want mijn oren zitten constant dicht, naja ik hoor mijn hartslag in mijn oor :6
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 26 juli 2019 @ 11:11:16 #234
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188130577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
LOL @ Mellow

Pff, is er niks te doen tegen lage bloeddruk?

Want mijn oren zitten constant dicht, naja ik hoor mijn hartslag in mijn oor :6
Heel veel patat en drop :P

Ik wist niet dat dichte oren met een lage bloeddruk te maken hadden. Zou het ook wel verklaren bij mij.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_188131574
Thanks voor de uitleg, klinkt als veel gedoe toch wel zeg :{

Lage bloeddruk heb ik ook, maar geen last van dichte oren gelukkig. Ik eet regelmatig een beetje chips of wat zoutige nootjes of zo en probeer daar zoveel mogelijk bij te drinken. Ooit heeft mn huisarts me geadviseerd regelmatig cup-a-soup te eten tegen mn lage bloeddruk ook.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juli 2019 @ 12:06:48 #236
148247 taxibabe
pi_188131651
Gefeliciteerd en welkom @Aurum en @MilliesFling!

Hier vandaag 29 weken! Ik kan mijn voeten niet meer zien..
Verder behoorlijk last van de hitte, voel me gewoon koortsig en kan de hele dag wel slapen. In huis houden we alles potdicht, met de mobiele airco krijgen we het niet meer koeler dan 25 graden beneden. Boven wil je al helemaal niet meer zijn. In de achtertuin was het gisteren 39 graden in de schaduw. :(

Lage bloeddruk: Check. Geen idee wat er aan te doen, ik probeer genoeg te drinken en tussendoor wat zouts te eten.

Wurm is bijna hele dagen wel bezig in mijn buik, meestal is 'ie een beetje aan het rommelen en soms heeft 'ie disco dan gaat mijn buik echt heen en weer. En hij heeft een paar keer de hik gehad.
pi_188132126
29 weken *O* dat is echt al een heel eind :D
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:57:47 #238
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188132479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:03 schreef Chan het volgende:
Thanks voor de uitleg, klinkt als veel gedoe toch wel zeg :{

Lage bloeddruk heb ik ook, maar geen last van dichte oren gelukkig. Ik eet regelmatig een beetje chips of wat zoutige nootjes of zo en probeer daar zoveel mogelijk bij te drinken. Ooit heeft mn huisarts me geadviseerd regelmatig cup-a-soup te eten tegen mn lage bloeddruk ook.
Dat adviseert ie denk ik vanwege het hoge zoutgehalte. Ik zou gewoon veel zoute dingen eten als ik jou was dan, of extra zout op je eten. In cup-a-soup zit echt verder helemaal niks waar je wat aan hebt. Ik vind het vreemd dat een huisarts zulk non-voedsel aanraadt.
pi_188132811
Ik zou met lage bloeddruk eerder zoethout verwachten. Dat mag je namelijk ook niet meer als je hoge bloeddruk hebt. Zout werkt misschien ook wel bloeddrukverhogend, maar heeft daarnaast nog vele negatieve effecten op je lichaam :)
pi_188134002
Thanks, van meer zout schijn je juist meer vocht vast te gaan houden.

Al kan het nu denk ik geen kwaad, als ik naar mezelf kijk, het water is niet aan te slepen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_188134764
Man is met kinderen de deur uit, ik zit binnen met de tuindeuren open (de achtertuin is te heet, ook in de schaduw) met mijn voeten in het babybadje. Helpt echt goed, voeten in koud water.
pi_188135839
Wij zijn net weer thuis gekomen van 2 weekjes camping in Limburg...Het voelt zo dubbel. Het is fijn dat ik nu binnen kan blijven waar het 'maar' 27 graden is, maar het was zo ontzettend fijn op de camping O+
De caravan inpakken en opruimen gister en vanmorgen was echt bijna niet te doen met 40+ graden en geen schaduw, dus de caravan leeghalen laat is lekker zitten vandaag.
Vriend is nu in de tuin het badje aan het vullen, we trekken het vakantiegevoel gewoon nog een paar dagen door in eigen tuin hoor! Ik ben nog niet toe aan het normale leven haha!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:02:04 #243
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_188136457
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef Ticootje het volgende:

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
Hallo allemaal, mag ik me als eerste aanmelden voor een (12) februari 2020 baby? Bijna 12 weken zwanger van de eerste. Hopelijk klopt het wat iedereen zegt, dat je na 12 weken minder moe en minder misselijk wordt :).

:W
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juli 2019 @ 18:55:04 #244
148247 taxibabe
pi_188140684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:02 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Hallo allemaal, mag ik me als eerste aanmelden voor een (12) februari 2020 baby? Bijna 12 weken zwanger van de eerste. Hopelijk klopt het wat iedereen zegt, dat je na 12 weken minder moe en minder misselijk wordt :).

Gefeliciteerd Smash-it en welkom! *O*

En ik wil regen, wind en een lagere temperatuur :( Maar helaas.. weer gaat alles langs ons heen, ook morgen blijft het hier bloedheet |:(
  vrijdag 26 juli 2019 @ 19:02:08 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188140809
Volgens mij kun je goud smelten in mn reet momenteel. Man man man.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 19:02:58 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188140824
quote:

[..]

Ik kan de op niet meer wijzigen. Je hebt een modje nodig.
pi_188141122
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:02 schreef Ticootje het volgende:
:D _O-
pi_188141474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:02 schreef Ticootje het volgende:
:D
Schudden voor gebruik
pi_188141560
De bui uit Eindhoven heeft onze gemeente in westen van Noord brabant ook bereikt. *O*

Hopelijk koelt het binnen ook af, want pfffff....

En net terug van controle bij verloskundige. Morgen 36w. Een vervangster getroffen. Jeujjj vakantietijd...

Donderdag terug voor controle. Of er moet wat aan de hand zijn in de tussentijd.
Schudden voor gebruik
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:01:59 #250
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188141753
Ik ontmoet alleen mn eigen gyn en soms 1 van de vk. Ik krijg straks iemand aan mn bed die ik helemaal niet ken.
pi_188142197
Ik mis gewoon mijn verloskundige :@
Schudden voor gebruik
pi_188142676
Hier ook veel vervangsters maar eerlijk gezegd maakt me dat niet veel uit, ik zie wel wie er tzt aanbelt.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:14:13 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188142777
Ik heb me er ook maar bij neergelegd.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:14:37 #254
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188143982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef Minarosa het volgende:
Man is met kinderen de deur uit, ik zit binnen met de tuindeuren open (de achtertuin is te heet, ook in de schaduw) met mijn voeten in het babybadje. Helpt echt goed, voeten in koud water.
Ik doe al de hele avond hetzelfde. En een hele stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.

Ik zou zoo graag weer eens een nachtje doorslapen, maar geloof dat dat er voorlopig echt niet meer in zit.
pi_188144032
Ik zat net heel relaxed in mijn pierenbadje en zag volgens mij heel licht mijn buik bewegen. Hij ging van mooi egaal rond naar rechts dikker dan links. Heel subtiel.

Kan je dat zien voordat je überhaupt iets voelt of ben ik getikt door de hitte? :D
pi_188144050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Ik doe al de hele avond hetzelfde. En een hele stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.

Ik zou zoo graag weer eens een nachtje doorslapen, maar geloof dat dat er voorlopig echt niet meer in zit.
Man, daar heb ik ook echt zo'n zin in. Een slaapkamer van 15-18 graden O+
pi_188144738
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat net heel relaxed in mijn pierenbadje en zag volgens mij heel licht mijn buik bewegen. Hij ging van mooi egaal rond naar rechts dikker dan links. Heel subtiel.

Kan je dat zien voordat je überhaupt iets voelt of ben ik getikt door de hitte? :D
Volgens mij hangt voelen ook af van waar je placenta ligt..
Schudden voor gebruik
pi_188144801
Komende week weerbericht ziet er top uit! O+

Regen en onder de 20 graden van af di!: zegt mijn meneer.

Hier was het even flink donderen en regen waar wij alles voor open hadden gezet. Je voelde gelijk de temp zakken in huis. Nu boven nog :P daar blijft het altijd zo ellendig hangen.
Schudden voor gebruik
pi_188145134
Oh heerlijk stippel, dat wil ik ook! Ik kan echt genieten van onweer met de ramen open.
pi_188148313
Als ik buienradar bekijk, gaat onweer/regen er hier voorlopig niet van komen. Maar wel goed afgekoeld eindelijk. Blij dat de temperaturen op vakantie sowieso wel onder de 25 zullen liggen :D
  FOK!Fotograaf zaterdag 27 juli 2019 @ 08:14:28 #261
148247 taxibabe
pi_188148603
Hier is het nauwelijks afgekoeld. Buiten is het niet koeler geweest dan 25 graden. Huis was nauwelijks afgekoeld en inmiddels staat de mobiele airco ook al weer aan.

Geen wind en geen regen hier, ook niks in de verwachting en wordt het gewoon weer rond de 35 graden hier.. |:(

Oh en ik begin dikke voeten te krijgen
pi_188149035
Wat een kutdag gister! Ontzettend veel buikpijn en harde buiken en waar de kleine normaal gesproken 1 en al beweging is was er gister amper beweging te voelen dus ben ik gister door de verloskundige doorgestuurd voor een ctg. Op de ctg was er niet veel bijzonders te zien, alles zag er gewoon goed uit, hartslag was goed, de ctg registreerde ook gewoon bewegingen, ik voel ze alleen niet en ook de harde buiken waren goed te zien op de ctg. Waarschijnlijk is stress en vermoeidheid de oorzaak, ik heb een behoorlijk pittige week gehad en dat uit zich bij mij normaal al wel in lichamelijke ongemakken en nu dus blijkbaar helemaal. Voor vandaag staat er nog een echo op de planning, gewoon voor de zekerheid. Erg fijn want ik voel de kleine nog steeds amper en de buikpijn is er helaas ook nog steeds.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 09:26:01 #263
208890 June.
Seriously?
pi_188149103
quote:

[..]

Welkom! O+
Bij mij was het omslagpunt inderdaad rond die weken. Minder misselijk en ik kon weer tot 11 uur wakker blijven 's avonds. Daarvoor viel ik regelmatig om half 9 in slaap :')
  zaterdag 27 juli 2019 @ 09:38:32 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188149169
Om 6 uur vanmorgen was ik klaar met mn waterbed.
Beneden alles open gezet, ventilatoren aan en verder tukken. Ik zag dat vanaf dinsdag het gaat regenen en max 22 graden. Perfect voor mn laatste werkweek dus.

Nu onderweg voor de box en over 2 weken komt de wandelwagen. Dan zijn we compleet.

Alleen qua kleertjes misschien nog wat extra, maar das zo gekocht. Eerst maar zien hoe groot ze zijn.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 11:48:26 #265
426379 elamanilo
elämänilo
pi_188150510
:o *O* *O* *O* Aurum, van harte gefeliciteerd! Een hartje O+

Stippel, ik ben al bevallen, maar ik mis mijn vroedvrouw ook! Ik had afgelopen week nacontrole en sindsdien heb ik besloten dat ik wel bij haar in huis ga wonen. :P O+ Ze is zo tof! Wij moeten tzt dus echt gewoon nog een kind alleen al om weer naar haar te toe te kunnen gaan. ;) :D

Mijn grote dochter wenste van de week bij een wimpertje dat ze nog wel tweelingzusjes wilde... :D Van mij mag er op een dag nog wel een baby, maar dan toch liefst eentje tegelijk.
pi_188150761
Ik mis mijn verloskundigen ook, en indd alleen al om weer naar hun toe te mogen gaan zou ik nog een baby’tje willen :P
Maar ik voel me compleet met 2 kindjes O+
Vriendlief daarentegen :')
hij komt uit een groot gezin dus zou ook graag een groot gezin willen, ik zie alleen maar beren op de weg haha
pi_188151462
Uhm :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:05:21 #268
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188151706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef elamanilo het volgende:
:o *O* *O* *O* Aurum, van harte gefeliciteerd! Een hartje O+

Stippel, ik ben al bevallen, maar ik mis mijn vroedvrouw ook! Ik had afgelopen week nacontrole en sindsdien heb ik besloten dat ik wel bij haar in huis ga wonen. :P O+ Ze is zo tof! Wij moeten tzt dus echt gewoon nog een kind alleen al om weer naar haar te toe te kunnen gaan. ;) :D

Mijn grote dochter wenste van de week bij een wimpertje dat ze nog wel tweelingzusjes wilde... :D Van mij mag er op een dag nog wel een baby, maar dan toch liefst eentje tegelijk.
Hey, hoe gaat het met de babietjes?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:07:59 #269
426379 elamanilo
elämänilo
pi_188151751
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:53 schreef silliegirl het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow, wat een verrassing! :*

Voor mezelf zou het 'simpel' zijn; wat zegt mijn hart?
En: Accepteren en omarmen wat op mijn pad komt. Erop vertrouwen dat dat precies is wat ik nodig heb, precies op het juiste moment.
En: Keuzes maken vanuit liefde, niet vanuit angst.

Dat speelde hier bijvoorbeeld een rol toen mijn baby 'heel groot' leek (waardoor ik behoorlijk uit balans raakte) en toen we er daarna achter kwamen dat het er twee waren.

Misschien heb je hier iets aan voor jezelf?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:11:05 #270
426379 elamanilo
elämänilo
pi_188151798
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Hey, hoe gaat het met de babietjes?
Ja goeeeed! Ze groeien echt als kool! Ze zijn nu 9 weken oud en wegen al ruim 5kg. Maat 50 zijn ze nu echt ontgroeid. De borstvoeding gaat super.

Het is wel echt handen vol, twee van die kleine baby's tegelijk. Ik ben blij dat we al veel ervaring hadden :') want het is nu heel eenvoudig om 'go with the flow' mee te gaan in alles wat er opeens gebeurd. Er zijn echt momenten dat je even met je handen in het haar zit, als er twee tegelijk huilen/krampjes hebben (gelukkig hebben ze die weinig). Maar mijn lief werkt thuis, dus we hebben eigenlijk altijd twee paar handen, dat scheelt enorm.

En het gaat dus zo vlug, voor we het weten zijn ze straks alweer 1 jaar... :o :D
pi_188152800
Dat klinkt goed, ela! O+

Oh silly, dat is schrikken! Erg veel succes met de moeilijke keuze waar je voor staat.
Schudden voor gebruik
  zaterdag 27 juli 2019 @ 15:38:15 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188154485
quote:

SPOILER
Je kan altijd een lijst maken waarom niet. Zeker als het onverwacht is en je in paniekmode raakt.

Maak de keus met je hart, de rest komt wel goed. Altijd.
pi_188154753
Flashback naar wurm zijn geboortestress en alles erom heen.

Ik voel mij vandaag niet zo tof (36w vandaag) dus terug om bloeddruk te controleren. Nu gaan we maar door naar triage voor bloedprikken en eiwit in urine check.

Ik kan eigenlijk alleen maar huilen hiervan. Blegh! Zo ontzettend graag thuis willen bevallen zie ik door mijn vingers glippen.

Zal straks wel updaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stippelrientje op 27-07-2019 15:56:25 ]
Schudden voor gebruik
  zaterdag 27 juli 2019 @ 15:59:57 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188155062
Hopelijk is het gewoon de warmte.
pi_188156143
Ik hoop ook dat het de warme is. Ik voel me zelf ook heel beroerd en ik ben nog niet eens hoogzwanger. Sterkte ^O^
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:44:52 #276
426379 elamanilo
elämänilo
pi_188156320
Sterkte Stippel, hopelijk geen gekke dingen :*
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:56:15 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188156538
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop ook dat het de warme is. Ik voel me zelf ook heel beroerd en ik ben nog niet eens hoogzwanger. Sterkte ^O^
Ik wilde vandaag naar de praxis, de ah, de action. Ik heb afgekruist: de wijnhandel, de h&m, de kruidvat. Ik heb mn tocht gestaakt want gewoon niet fit, voel me moe en wat opgeblazen /misselijk. De 2 ellendelingen hebben nog vollop box wedstrijden. Dus ik lig al even op de bank, straks even wat snels koken voor 3 kinderen en zelf wat sla eten. Dan hebben we vanavond een verjaardag waar ik best wel zin in heb, afgezien van de warmte.
pi_188156665
Sillie... wat een spannende situatie. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de anderen: neem niet direct een beslissing, praat erover, volg je hart, uiteindelijk zijn de praktische overwegingen daaraan toch vaak ondergeschikt, wat je ook kiest.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:19:06 #280
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188159375
Ik was vandaag op de markt bij één kraam geweest, had twee hele lichte tasjes en ik strompelde echt met steekjes in m'n buik terug naar m'n fiets. Ik had de hele zwangerschap niet verwacht dat het einde lichamelijk zo moeilijk zou gaan.

Morgen 38 weken.
Ik ga zo uit eten en ben eigenlijk een beetje huiverig dat de vliezen daar plots zullen breken. :o :D
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:22:50 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188159487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik was vandaag op de markt bij één kraam geweest, had twee hele lichte tasjes en ik strompelde echt met steekjes in m'n buik terug naar m'n fiets. Ik had de hele zwangerschap niet verwacht dat het einde lichamelijk zo moeilijk zou gaan.

Morgen 38 weken.
Ik ga zo uit eten en ben eigenlijk een beetje huiverig dat de vliezen daar plots zullen breken. :o :D
Neem een kraammatje mee :D
pi_188159492
Sillie :*
pi_188162195
Sillie dat is schrikken! Ik sluit mij ook aan bij de rest, wat jullie ook beslissen, doe het niet te snel. Sterkte :*

Stippel, hoe gaat het nu?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:16:01 #284
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_188162789
Och stippel :*. Geen gekke dingen gaan doen nu hoor :o.
pi_188164448
Vage sjizzle..
SPOILER
Schudden voor gebruik
pi_188164451
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Och stippel :*. Geen gekke dingen gaan doen nu hoor :o.
Ik dacht dat jij een trendsetter was :*
Schudden voor gebruik
pi_188164460
Mellow, hoe was het eten?
Schudden voor gebruik
pi_188165718
@sillie:
SPOILER
  zondag 28 juli 2019 @ 08:08:28 #289
208890 June.
Seriously?
pi_188166667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Vage sjizzle..
SPOILER
Ik snap het niet. Als alles goed is, wat is dan de reden voor observatie? Ze moeten daar iets over hebben gezegd neem ik aan?
  zondag 28 juli 2019 @ 08:27:52 #290
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_188166729
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een trendsetter was :*
Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is :*. En vraag om duidelijkheid :Y Was je bloeddruk eerst erg hoog?
  zondag 28 juli 2019 @ 10:02:02 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188167392
quote:

SPOILER
SPOILER: ervaringsverhaal
  zondag 28 juli 2019 @ 11:24:11 #292
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188168371
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:58 schreef Stippelrientje het volgende:
Mellow, hoe was het eten?
Lekker, dankje :)
Soms denk ik dat de baby elk moment kan komen, andere momenten denk ik dat het nog wel twee weken duurt omdat ik dat een beetje met hem/ haar heb afgesproken. Al vind ik het wat lichamelijk ongemak met m'n dikke buik betreft wel prima als de bevalling zich snel aandient, maar ergens voel ik me ook nog niet helemaal klaar.

Hoe was je nacht in het ziekenhuis? Weten ze je al wat meer te vertellen? Wel een beetje vreemd ja, dat als alles goed is je toch daar moet blijven...
pi_188168414
He wat een onduidelijkheid Stippel! Hopelijk ben je nu gewoon thuis met wurm :*
pi_188169254
Ik heb de kolfspullen afgewassen en gesteriliseerd (vorige keer had ik ze onverwacht snel nodig ivm ziekenhuisopname), ben nu alles rondom het wiegje in orde aan het maken, morgen komen de bedklossen. Things are getting real 8-)

Hopelijk ben je alweer lekker thuis Stippel!
  Manager PR/Moderator zondag 28 juli 2019 @ 12:50:29 #295
269689 crew  Viv
pi_188169491
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILER: ervaringsverhaal
SPOILER
  zondag 28 juli 2019 @ 13:57:02 #296
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_188170442
Zojuist het bevalbad even opgezet bij wijze van test. Nu vraag ik me af waarom ik dat niet eerder deze week heb gedaan zodat ik daar lekker in kon dobberen. Wat is zo'n ding diep zeg!
pi_188176935
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef -Mellow- het volgende:
Zojuist het bevalbad even opgezet bij wijze van test. Nu vraag ik me af waarom ik dat niet eerder deze week heb gedaan zodat ik daar lekker in kon dobberen. Wat is zo'n ding diep zeg!
Klinkt fantastisch!
Schudden voor gebruik
pi_188177172
Ik mocht vanochtend toch ineens naar huis O+
SPOILER
Schudden voor gebruik
pi_188177215
Ik ben maar wel begonnen aan een crisis tas.

Waar van alles ingepropt is wat mogelijk handig is om bij te hebben, mocht ik ineens moeten blijven..

Ook de babykoffer maar eens gaan klaarleggen. Mijn meneer stond daar op. Die kreeg het door gisteren ineens op zijn heupen. En het besef het gaat gewoon binnenkort gebeuren! Gebreide wolletjes inpakken is geen ramp ;)
Schudden voor gebruik
pi_188184521
Op weg naar controle.

Tevens goedemorgen!

(Ik wilde het topic niet kapen of dichtsluiten voor praat! :@ )
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')