Dat wist ik ook niet totdat ik er naar 1 ging kijken, ik heb vorige week woensdag een kinderwagen besteld en komt 29 juli binnen.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:03 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb een box gescoord!
Ik regel heus wel dingen. Nu nog de kinderwagen.ik heb nooit geweten dat er een levertijd op die dingen zit.
Over twee weekjes, bij 30 weken, even langs LUMC voor controle. That's it, eigenlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 01:32 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat was zeker even schrikken. Hebben jullie daar een vervolg traject voor?
Welkom ook! Leuk juist weer een enthousiaste vader erbij.
Mijn schoonfam. Kan niet zo best kokenquote:
Nog altijd een spanning of dat onduidelijke plekje dan minder groot of verdwenen is? Of zijn jullie al helemaal gerustgesteld?quote:Op maandag 15 juli 2019 06:17 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Over twee weekjes, bij 30 weken, even langs LUMC voor controle. That's it, eigenlijk.
Zit nog wel wat spanning, maar wat heel erg helpt is dat ze er daar bij LUMC niet van onder de indruk waren. De dokters zeiden letterlijk dat we eigenlijk het beste maar kunnen doen alsof ons hele bezoek aan hun niet plaats had gevonden. Dat is dus wel een geruststelling.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:27 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nog altijd een spanning of dat onduidelijke plekje dan minder groot of verdwenen is? Of zijn jull uur al helemaal gerustgesteld?
Die biefstuk kan nu ook he. Ff 2 dagen goed diepvriezen en je zit save.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:25 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Mijn schoonfam. Kan niet zo best kokenen mijn meneer is 3 weken thuis en heeft allerlei gerechten in zijn hoofd
Hij is zich daarop aan het verheugen. Hihi
Bof ik even! Ik bedenk mij nu wel dat biefstuk van onze keurslager best op het lijstje kantoch?
Hadden ze jullie daar super blij mee weten te krijgen? Wat voor soort gerechten hadden ze gemaakt?
Mijn zoon had ook een cyste tijdens de 20-weken echo. In zijn hoofd.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:36 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Zit nog wel wat spanning, maar wat heel erg helpt is dat ze er daar bij LUMC niet van onder de indruk waren. De dokters zeiden letterlijk dat we eigenlijk het beste maar kunnen doen alsof ons hele bezoek aan hun niet plaats had gevonden. Dat is dus wel een geruststelling.
Maar dan nog hoop je inderdaad wel dat het plekje niet gegroeid is. Want als het te groot is (maar dan ook wel echt veel groter dan laatst) dan kan het tijdens het bevallen barsten, en dan heb je de poppen aan het dansen. Maar die kans leek hun dus gelukkig nihiel.
Bij ons paste een tweeling cosleeper ook niet. Ze hebben tot 4 maanden samen in een ledikant geslapen 😊quote:Op zondag 14 juli 2019 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Ruimte is echt echt niet groot. Wiegje past net.
Ah ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zijn dat het toch een blaasontsteking is en later zichtbaar wordt in urine, het kan zijn dat het naar mn nieren is gegaan, het kan zoveel zijn ik zit al sinds vrijdag in deze onzekerheid en de harde buiken worden er niet minder op. Heb Furabid gekregen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:11 schreef -Mellow- het volgende:
Wat rot om aan de ab te moeten tijdens je zwangerschap BellaElisa! Maar als het geen blaasontsteking is, wat kan het dan nog meer zijn? Er zijn toch heel veel verschillende antibiotica? dacht dat ze wel zouden moeten weten wat er aan de hand is voor ze er een kunnen voorschrijven....
Uhuh. En dat x2, waarvan ik ze verdenk bokswedstrijden te houden in mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:19 schreef Stippelrientje het volgende:
Wat rot dat je voelt dat je er doorheen zit. Hopelijk stoppen je harde buiken dan vlot.
Ik heb harde buiken als ik ontzettend moet plassen. Daarna is het ook gelijk over.
Piertje is hier volgens een app al 2.kg en ongeveer 45 cm. Vandaar dat het ongemakkelijk voelt als hij/zij zich helemaal lang probeert te maken. Haha. Zo idioot uit het niks even lekker strekken. Dat beneemt mij mijn lucht of ik heb dan een beurse plek bij mijn ribben aan de binnenkant.
Heb je wel eens 2 konijnen zien vechten in een kussensloop?quote:
Bizarquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je wel eens 2 konijnen zien vechten in een kussensloop?
Zo ziet mn buik er soms uit als ze allebei druk zijn
Nog 7 weken.
Zo ziet t r bij mij ook uitquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 7 weken.
Nog nooit! Wel konijnen gehad, maar ze wilde nooit in een sloopquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 7 weken.
Ik heb meteen een beeldquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 7 weken.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef onomatopee het volgende:
Haha Tico, mooi beeld idd![]()
Hier nog geen beurse ribben enzo, maar lief en zacht is het ook niet altijd meer. Vooral niet in de blaas, liefst als ik net eindelijk een goede houding op bed/bank heb gevonden
Ja kussentje heb ik al. Dat scheelt een stuk, kan ik relatief goed tot halverwege komen om een sanitaire stop te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:03 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb gelukkig nauwelijks moeite met hitte. Vind het wel fijn, zelfs zwanger zijnde. Al was ik de laatste keer niet vooruit te branden.
Taxibabe misschien een kussentje in je rug bij autorijden? Dat helpt bij mij goed, ik kan nog steeds vrij "makkelijk" rijden. Als een van de weinige dingen.
Nee niet dezelfde dag. Gisteren in onze beleving een afspraak gemaakt voor vandaag, want de vraag was 'Kun je morgen', maar de praktijk had de afspraak voor vrijdag staan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Dus je ging dezelfde dag weer terug! Enthousiasteling![]()
Soms kan het super fijn zijn je emoties even zo te ontladen
Ohhh ik las het dan even verkeerd. Of ik heb dezelfde "kwaal"quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:03 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee niet dezelfde dag. Gisteren in onze beleving een afspraak gemaakt voor vandaag, want de vraag was 'Kun je morgen', maar de praktijk had de afspraak voor vrijdag staan.
Snap ik.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik had in elk geval niet in de planning dat er zometeen 5 zijn.
Ik zie er wel een beetje tegenop.
Precies zo hier (alleen dumpte ik)quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:19 schreef taxibabe het volgende:
Ik had ook graag jong moeder willen worden, maar net als Stippelrientje werd ik gedumpt en ben ik achteraf blij dat ik geen kinderen met hem had (dankzij ex in schuldsanering etc.) Maar nu een hele lieve vriend en 2 stiefkinderen. Dus voor hem een 3e kindje en voor mij de 1e, ook ruim na de 30.
Ik vind babies echt niet romantisch.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:27 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik raak al in paniek bij de gedachte van meer dan twee.
Maar wel heel romantisch en gezellig denk ik
haha, nou ik doelde meer op de grote gezellige familiequote:Op donderdag 18 juli 2019 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind babies echt niet romantisch.
Ah ja. Als ze wat groter zijn en het leuk wordtquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:26 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
haha, nou ik doelde meer op de grote gezellige familie
De vaatwasser wordt soms gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Keihard werken en nooit meer tijd voor jezelf en 30 jaar strijd leveren
Maar verder krijg je er ook best wat voor terug, soms
Ik ben zo blij dat ik niet KA-arm hoef te eten. Voor de zwangerschap at ik KA-beperkt en dat vond ik al een drama. Maar goed; door de insuline kan ik vrij 'normaal' eten en als ik weet dat ik een uitspatting heb / ga hebben, dan spuit ik vooraf wat meer. Achteraf nog spuiten om te corrigeren doe / mag ik niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb heerlijk 2 weken vrij van alle controles. Zodra ik terug ben van vakantie mag ik meteen maandag weer melden en dan elke week.
Ik merk vooral dat ik steeds meer insuline nodig heb om mn glucosewaardes normaal te houden. Ik ben heel erg gaan letten op koolhydraten, maar echt koolhydraatarm eten word ik helemaal naar van. Maar vandaag zwicht ik dan voor softijs en toen werd ik echt niet lekker door de hoge glucose waarde die ik ook met meer insuline niet goed naar beneden kreeg.
Dus beter gewoon niet dat soort verleidingen. Gelukkig heb ik repen chocola in de koelkast <3 99 en 90% puur <3
Ja ik moet gewoon steeds wat extra spuiten om maar onder de 8 te blijven.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:30 schreef June. het volgende:
Ben je met koolhydraatbeperkt eten wel goed ingesteld ticootje? Anders toch maar tijdelijk meer spuiten om beter ingesteld te zijn. En dat is absoluut geen falen, maar gewoon iets wat erbij hoort dan.
Hoewel makkelijker gezegd dan gedaan als je geen diabetes hebt![]()
Verloskundige heeft me overgehaald toch een OGTT te doen, alleen omdat mijn moeder op haar 60e diabetes heeft ontwikkeld. Ik vind het wat ver gaan. Maarja.
Als je mijn glucosewaarde zo random zou controleren dan is die vaak prima, ook zonder insuline spuiten.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:23 schreef Sicilia het volgende:
Ik moet ook een OGTT doen, want ik heb een vader met diabetes. Maar dit zou de eerste keer zijn, terwijl dit kind nummer 4 is. Ik moet ook groei echo's want ik heb ook twee wat kleinere kindjes gebaard. Lekker tegenstrijdig allemaal. Dit werd allemaal besproken met ons eerste bezoekje met 8 weken en toen heb ik het aangehoord, maar ik ga de volgende keer wel aangeven dat ik pas voor de OGTT. Mijn suiker is juist altijd laag, ik zie echt niet in waarom ik die test zou moeten doen.
Wij zijn nog steeds op de camping. Ben zo aan het genietenBen wel benieuwd hoe ik het weer van de komende dagen ga ervaren. Binnenblijven is er hier niet echt bij natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |