Vaste datums voor als er poulefase wordt overleefd. Dus geen random beslissingen maar staat vast.quote:
Haags had een andere ttquote:
Ah kijk eens aan.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaste datums voor als er poulefase wordt overleefd. Dus geen random beslissingen maar staat vast.
Staat in het conceptprogramma mocht je willen zien, al heeft het toch geen nut voor ADO.quote:
En ik gok niet dat er nog een keer zo'n succes komt komend seizoen.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Staat in het conceptprogramma mocht je willen zien, als heeft het toch geen nut voor ADO.
Ik hoop dat Fey de poulefase haalt en overleefdquote:Op zondag 14 juli 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gok niet dat er nog een keer zo'n succes komt komend seizoen.
Nou succesquote:Op zondag 14 juli 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fey de poulefase haalt en overleefd
Ook al...quote:Op zondag 14 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde.Aanrader.
Wel altijd echt veeeeel teveel saus.
[..]
#ANONIEM
Ja vast.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja bedankt, komt goed. Jorgensen scoort wel joh.
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, is wel weer terug hoor. @:CharlesKinbote
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 juli 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, is wel weer terug hoor. @:CharlesKinbote
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde.Aanrader.
Wel altijd echt veeeeel teveel saus.
[..]
#ANONIEM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 01:45:40 ]
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:45 schreef McBrokkie het volgende:
Mensen die haten op zuipers en snuiverts.![]()
Kom haten dan.AH bonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die haten op zuiperts en snuiverts.![]()
Kom haten dan.Fijne nacht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kom haten dan.Maak je tafel eens schoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is nieuw.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
De Ah breidt flink uit in zijn assortiment zie ik
Lieve man he. Kieft ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit beetje VI terug te kijken, wat is die Boskamp toch een held he
Eens.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit beetje VI terug te kijken, wat is die Boskamp toch een held he
Kom haten dan.Jack DanielsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was ook echt het enige goede dan.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit nu stukje te kijken over Stam
Reeding heeft die heel goed gedaan 1ste seizoen
Ging meer om de uitspraak Haags, SCHERP BLIJVENquote:Op zondag 14 juli 2019 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ook echt het enige goede dan.
Oh srry. Begin moe te worden.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ging meer om de uitspraak Haags, SCHERP BLIJVEN
Ja nee is al laatquote:Op zondag 14 juli 2019 01:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh srry. Begin moe te worden.
wow dat zegt al genoegquote:Op zondag 14 juli 2019 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben hier geen mod dus ik heb weinig te zeggen.
Ik check het morgen ok? Zet die video hier maar neer.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nee is al laatMaar die versprekingen vind ik zo geniaal
Maar maar... Ik vind frikandel ook lekker.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:50 schreef I. het volgende:
[..]
Eet ik de frikandellen wel op, mag jij de patat.
Meestal zeg ik patat/friet zodat niemand op FOK! kan gaan janken.quote:
Op dit moment ben ik bezig maar weet niet man, single life is ook prima, geen verantwoordelijkheidquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik check het morgen ok? Zet die video hier maar neer.
Niet waarquote:Op zondag 14 juli 2019 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meestal zeg ik patat/friet zodat niemand op FOK! kan gaan janken.
Dankquote:Op zondag 14 juli 2019 01:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bezig maar weet niet man, single life is ook prima, geen verantwoordelijkheid
[..]
Hmmm, oké oké, Dan bestel ik er twee, en dump ik al mijn patat bij jou.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar... Ik vind frikandel ook lekker.
Nicequote:Op zondag 14 juli 2019 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb vanavond nog een patatje met broodje frikandel speciaal op
Moet je iets bewijzen dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
heb virgil van dijk shirt
maar lukt weer niet met imgur
Tering hey wat veel.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Nice
Ik een broodje kipburger met saté en gebakken uitjes, een frikandel XXL speciaal, een mexicano, en een milkshake banaan
Ik zit nu nog wel redelijk vol, denk dat ik over een uurtje wel weer honger heb.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik geef je groot gelijk. Zoveel krijg ik echt niet op.
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/YrVXfdM
Hoe krijg je link die je hier in kan plakken
snap dat nooit
1 | [img]https://i.imgur.com/EUZfWDh.jpg[/img] |
Ik vind het ook wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zit nu nog wel redelijk vol, denk dat ik over een uurtje wel weer honger heb.
Wat gooi je er dan in?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zit nu nog wel redelijk vol, denk dat ik over een uurtje wel weer honger heb.
gelijk downvotes al lolquote:Op zondag 14 juli 2019 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/YrVXfdM
Hoe krijg je link die je hier in kan plakken
snap dat nooit
Inplaats van patat, wat altijd gigantisch vult, neem ik gewoon twee snacks. Vind het ook niet extreem.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen eigenlijk
Ach, stiekem posten we hier allemaal voor de aandacht tochquote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tjacka doet dit voor de aandacht. Lol
Jij bezit wel een arendsoog.quote:
Doet niet iedereen hier iets voor de aandacht?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet met foto'squote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ach, stiekem posten we hier allemaal voor de aandacht toch
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ach, stiekem posten we hier allemaal voor de aandacht toch
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet niet iedereen hier iets voor de aandacht?
Denk dat ik straks nog even toastjes pak, of chips met hummus. Maar kan ook zijn dat ik het hierbij laat.quote:
Krijg er trek vanquote:Op zondag 14 juli 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat ik straks nog even toastjes pak, of chips met hummus. Maar kan ook zijn dat ik het hierbij laat.
Hoezo?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als avondeten vind ik 3 snacks en patatquote:Op zondag 14 juli 2019 01:58 schreef I. het volgende:
[..]
Inplaats van patat, wat altijd gigantisch vult, neem ik gewoon twee snacks. Vind het ook niet extreem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet extreem veel. Ligt het wel aan de grootte van de snacks natuurlijk. In jouw voorbeeld zou het dan wel weer iets teveel zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als avondeten vind ik 3 snacks en patatMeer lunch formaat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet extreem veel. Ligt het wel aan de grootte van de snacks natuurlijk. In jouw voorbeeld zou het dan wel weer iets teveel zijn
Smerig dik formaatquote:
Ik heb het over je foto en ik noem je een hunk. Hallooooooquote:Op zondag 14 juli 2019 02:01 schreef Tjacka het volgende:
Haags maakt elke dag boven de 500 posts maar wijst naar andere mensen dat ze aandachtshoeren zijn.![]()
Mensen hebben een bord voor hun kop.
Deed ik ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:02 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu pas. Ik dacht dat jij die foto postte.
Ze heet Amarantha, geen Trannieranthaquote:Op zondag 14 juli 2019 02:02 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu pas. Ik dacht dat jij die foto postte.
Je moet ook helemaal niet op Amsterdam CS komen, wijffie.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik word goed lijp van de Efteling muziek op Amsterdam Centraal
Ik was toen echt dik.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet altijd aan Tjacka en een volleybal denken als ik foto's zie van hem.
Dat bepaal ik gvd zelf welquote:Op zondag 14 juli 2019 02:03 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet op Amsterdam CS komen, wijffie.
Was niet als compliment bedoeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer tjacka. Zal je nog eens een compliment geven. 🤔
Hoeveel fooi krijg je ongeveer per uur?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:04 schreef Tjacka het volgende:
50 euro fooi voor 4 dagen werken. Best chill.
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet altijd aan Tjacka en een volleybal denken als ik foto's zie van hem.
Waar werk je, horeca ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:04 schreef Tjacka het volgende:
50 euro fooi voor 4 dagen werken. Best chill.
Hoe was je nacht werken?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik word goed lijp van de Efteling muziek op Amsterdam Centraal
Ben niet bangquote:Op zondag 14 juli 2019 02:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op hoor. Hij komt je zo ophalen, net als zijn zusje.
Ja, je postte een foto van iemand anders. Niet een privéfoto.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:
Haar eeuwige fokliefdequote:Op zondag 14 juli 2019 02:06 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja, je postte een foto van iemand anders. Niet een privéfoto.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Echter, het had ook een foto van haar vriend, broertje, neef, huisgenoot, etc. kunnen zijn.
Lul niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We hebben weer van je genoten Haags
quote:
Over de user op de foto hequote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Hey @:JR-Style-93, @:Fok-it, hadden jullie al gezien dat Natalie Dormer een heel fijne rol speelt in The Professor and the Madman?
Die film schijnt niet al te best te zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Hey @:JR-Style-93, @:Fok-it, hadden jullie al gezien dat Natalie Dormer een heel fijne rol speelt in The Professor and the Madman?
Dat is wel 360 graden van wat ik je aanraadde dan lolquote:Op zondag 14 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net How To Train Your Dragon gekeken, genotsfilm![]()
[ afbeelding ]
Nooit gezienquote:Op zondag 14 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net How To Train Your Dragon gekeken, genotsfilm![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je hem aangeraden?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel 360 graden van wat ik je aanraadde dan lol
Ja had toch meer behoefte aan een feelgood animatiefilm dan een zwaar drama op dit momentquote:Op zondag 14 juli 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel 360 graden van wat ik je aanraadde dan lol
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja had toch meer behoefte aan een feelgood animatiefilm dan een zwaar drama op dit moment
quote:
Hm, ik vond hem juist wel goed ogen. Las wel dat veel mensen er nogal een vreemd beeld bij hadden. Leek mij wel echt tof.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die film schijnt niet al te best te zijn
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja had toch meer behoefte aan een feelgood animatiefilm dan een zwaar drama op dit moment
Is dat jouw favoriet uit je jeugd ja?quote:
Ja! Qua animatie films danquote:Op zondag 14 juli 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat jouw favoriet uit je jeugd ja?
Lindsay Lohanquote:Op zondag 14 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Favoriete film als kind is The Parent Trap
Met grote stip op 1
Oh wauw.quote:
Ik hoef niet te zeggen wat mijn favoriet was.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Favoriete film als kind is The Parent Trap
Met grote stip op 1
Nee, maar het mag welquote:Op zondag 14 juli 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zeggen wat mijn favoriet was.
Dankzij Abeltje heb ik mijn fetish voor BBW's gekregen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:17 schreef skysherrif het volgende:
De videobanden van Abeltje en Kruimeltje keek ik ook veel op mijn kleine tvtje.
Wat vind je van de trailers van de live-action?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zeggen wat mijn favoriet was.
It takes two toch ofzo? Volgens mij heb ik die toentertijd ook wel gezien jaquote:
Ja zou kunnen. Sowieso vroeger veel films gekeken met hun.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
It takes two toch ofzo? Volgens mij heb ik die toentertijd ook wel gezien ja
Ja sowieso Robin Williamsquote:
Wat.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij Abeltje heb ik mijn fetish voor BBW's gekregen.
Oja Jumanji ook zoooveel gekeken toenquote:Op zondag 14 juli 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso Robin Williams
Hook
Mrs Doubtfire
Jumani
Patch Adams![]()
GoodWIll
Hunting
Sommige stukken vind ik goed, sommige stukken vind ik heel erg matig.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je van de trailers van de live-action?
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hook
Mrs Doubtfire
Jumani
Patch Adams![]()
GoodWIll
Hunting
Jumanji keek ik vroeger ook echt heel vaak ja, genotsfilm.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hook
Mrs Doubtfire
Jumani
Patch Adams![]()
GoodWIll
Hunting
Damn die is ook heel goed jaquote:
Tijdens mijn jeugdjaren voelde ik soms al opwinding bij bepaalde delen van films.quote:
Wat vind je van de remake?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jumanji keek ik vroeger ook echt heel vaak ja, genotsfilm.
Al vond ik jarenlang het stuk met al die wilde dieren door de gang doodeng
Nee die film is wel wat heftig voor een kindquote:Op zondag 14 juli 2019 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Damn die is ook heel goed ja
Maar niet echt een film die ik in mn jeugd keek. Al ligt dat aan de definitie van jeugd
Hoezoquote:Op zondag 14 juli 2019 02:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb tijdje horeca gedaan maar werd er doodziek van.
Dat is godslasteringquote:
Die sequel bedoel je? Was wel geinig hoor, maar haalt het lang niet bij het origineel natuurlijk.quote:
Oh da's wel lastig.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens mijn jeugdjaren voelde ik soms al opwinding bij bepaalde delen van films.
Zo wilde ik ook heel graag op de schoot van Pippi Langkous zitten toen ik een jaar of 5 was.
Erg simpel bedacht. Godzijdank zag ik het halfslapend in een vliegtuigquote:Op zondag 14 juli 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Hele concept van Jumanji is daar niet eens in verwerkt
Wat is ditquote:Op zondag 14 juli 2019 02:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik neem aan dat niemand deze film kent?![]()
Hahaha, het is echt een heel leuke feel good film. Misschien wel mn favoriete. Maar niemand kent het rip.quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa zo'n film kunnen ze nu nooit meer maken lol
Maar met volwassen acteurs waarschijnlijkquote:
Ja die was ook matig.quote:
Ken het niet verder.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die was ook matig.en natuurlijk meer appropriate vergeleken met de vorige lol
Heb het origineel (en vervolg) maar één keer gezien dus weet niet alles zo goed meer.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar met volwassen acteurs waarschijnlijk
Gebrek aan nieuwe scripts die zogenaamd Hollywood waardig zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken het niet verder.
Wat is dat toch met al die remakes.
Die Brooke Shields werd toentertijd ook wel redelijk geëxploiteerd. Ze had nog een ergere film en toen was ze nog jongerquote:Op zondag 14 juli 2019 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die was ook matig.en natuurlijk meer appropriate vergeleken met de vorige lol
Echt? Dat is wel gênantquote:Op zondag 14 juli 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Brooke Shields werd toentertijd ook wel redelijk geëxploiteerd. Ze had nog een ergere film en toen was ze nog jonger
Van de volleybal? Ik weet het niet eens precies meer. Post nog eens?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:23 schreef Tjacka het volgende:
Was die foto zo lelijk dan? @:AMARANTHA ik wil antwoord
Ja, toen speelde ze een kind in een bordeel waar een klant verliefd op wordquote:
Zullen vast genoeg goede scripts worden aangeleverd, maar Hollywood durft vast geen risico's te nemen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gebrek aan nieuwe scripts die zogenaamd Hollywood waardig zijn
Shit.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, toen speelde ze een kind in een bordeel waar een klant verliefd op word
Wow. Je probeer nu al twee dagen achter elkaar een versierpoging?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van de volleybal? Ik weet het niet eens precies meer. Post nog eens?
Lolita is verfilmd he. Dat is een klassiekerquote:Op zondag 14 juli 2019 02:33 schreef I. het volgende:
Toen kon dat gewoon allemaal.
Net als euh, Lolita ofzo toch? Ook zo'n bizarre film
I know. Blijft bizar.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolita is verfilmd he. Dat is een klassieker
Het boek is heel wat explicieter
Dat is wel zo. Je ziet ook veel acteurs de overstap naar series makenquote:Op zondag 14 juli 2019 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen vast genoeg goede scripts worden aangeleverd, maar Hollywood durft vast geen risico's te nemen.
Gelukkig nemen veel tv-series het over wat dat betreft.
Heb je die gelezen?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolita is verfilmd he. Dat is een klassieker
Het boek is heel wat explicieter
Mwah. Artistieke vrijheidquote:
Graag gedaan bffquote:Op zondag 14 juli 2019 02:35 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt @:flippiee en @:JR-Style-93
Ik ga het dan ook kijken
Ja, long time ago.quote:
Gaat alleen nog maar meer worden met alle streamingsdiensten die de beste content willen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Je ziet ook veel acteurs de overstap naar series maken
Levert natuurlijk ook meer op he oen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Je ziet ook veel acteurs de overstap naar series maken
Staat nog wel op mijn lijstje uiteraard, maar ik daar eens aan toe ben gekomen? Zou ik hem prioriteit moeten geven?quote:
True, maar alsnog.quote:
maar dan moet je een nieuwe bff hebbenquote:Op zondag 14 juli 2019 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat de s voor super?
In dat geval staat de positie open voor jou
Nou ja, als je wat kan hebben. De content is soms best controversieel natuurlijk. Maar hij schrijft topquote:Op zondag 14 juli 2019 02:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat nog wel op mijn lijstje uiteraard, maar ik daar eens aan toe ben gekomen? Zou ik hem prioriteit moeten geven?
Nog meer streamingdiensten nog meer abo's. En we trappen er allemaal inquote:Op zondag 14 juli 2019 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat alleen nog maar meer worden met alle streamingsdiensten die de beste content willen.
Wat een tijd om in te leven zeg.
Houd godverdomme je bek dichtquote:
Dat zie ik dan weer welquote:Op zondag 14 juli 2019 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar dan moet je een nieuwe bff hebben
wel lastig hoor
Ik probeer me dit visueel voor te stellen maar ik kan hier ook echt 0 betekenis uit halen waarom iemand dit als tat zou willenquote:Op zondag 14 juli 2019 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar alsnog.
Zag laatst een foto van een kinderrompje om een kut heen getatoeëerd.
Artistieke vrijheid? Ja.
Bizar? Ja.
Nou ehhhh zou uit interesse ook nog wel eens 120 dagen van sodom lezen van de sade, het zal toch niet veel heftiger zijn dan datquote:Op zondag 14 juli 2019 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je wat kan hebben. De content is soms best controversieel natuurlijk. Maar hij schrijft top
Nee vind ik niet. Tenminste, heb dat boek nooit gelezen maar weet waar het over gaat. En dat boek zou ik dan weer echt niet hoeven lezenquote:Op zondag 14 juli 2019 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ehhhh zou uit interesse ook nog wel eens 120 dagen van sodom lezen van de sade, het zal toch niet veel heftiger zijn dan dat
Artistieke vrijheid.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer me dit visueel voor te stellen maar ik kan hier ook echt 0 betekenis uit halen waarom iemand dit als tat zou willen
Heb de film ook gezienquote:Op zondag 14 juli 2019 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Tenminste, heb dat boek nooit gelezen maar weet waar het over gaat. En dat boek zou ik dan weer echt niet hoeven lezenIk vind dat echt heel disturbing
Ja, maar bedoel meer. zonder enige argumentatie of reden vind ik het zinloosquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb de film ook gezien
Achteraf weet ik niet echt waarom.
Streamingdienst is wel makkelijk weer op te zeggen, en je kan het ook afwisselen natuurlijk. Eerst een maandje Netflix alles kijken, daarna maandje Amazon, daarna maandje Disney+quote:Op zondag 14 juli 2019 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog meer streamingdiensten nog meer abo's. En we trappen er allemaal in
Achja, het woord sadisme is niet voor niets afkomstig van zijn naamquote:Op zondag 14 juli 2019 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, het oogde voor mij heel erg. Shockeren om het shockeren
Oh jezusquote:
Ik vergeet dat jrquote:Op zondag 14 juli 2019 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Streamingdienst is wel makkelijk weer op te zeggen, en je kan het ook afwisselen natuurlijk. Eerst een maandje Netflix alles kijken, daarna maandje Amazon, daarna maandje Disney+
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jezus![]()
Ik interpreteerde om een kut heen iets anders dan dit. Ja oke, dit is wel fucked up inderdaad
In de praktijk zal het vast ook anders gaan, maar gelukkig heb je nog altijd torrents voor wat je echt moet zien.quote:
Hou je van dat soort films ook? Net als Srbski enzoquote:Op zondag 14 juli 2019 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achja, het woord sadisme is niet voor niets afkomstig van zijn naam
Heb nu hbo, Netflix en Spotify en eurosport player maar die had ik nog van vorig jaarquote:
Ik Netflix en Spotify. HBO zit bij mij bij Ziggo erinquote:Op zondag 14 juli 2019 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb nu hbo, Netflix en Spotify en eurosport player maar die had ik nog van vorig jaar
Is dat a serbian film, zoja wel gezien, maar heel de dag misselijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je van dat soort films ook? Net als Srbski enzo
sensatiezoekerquote:Op zondag 14 juli 2019 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat a serbian film, zoja wel gezien, maar heel de dag misselijk.
Maar wil dat soort 'cult' films toch gezien hebben
Wat moet je nou weer met de Eurosport Player?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb nu hbo, Netflix en Spotify en eurosport player maar die had ik nog van vorig jaar
Die heb ik nog niet gezien. Gaat over de jeugd van Hannibal Lector toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Cannibal Holocaust vond ik het heftigst.
Oh nee. Gaat over een filmploeg die een documentaire gaan maken over een inheemse kanibalenstam.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Gaat over de jeugd van Hannibal Lector toch?
Weet ik veel.. Ik denk de giro oid. Nu mooi voor de tour en De Ligt dacht ik?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met de Eurosport Player?
Heeft eurosport de Serie A rechten ja? Dat is wel gaaf, heb de player natuurlijk ookquote:Op zondag 14 juli 2019 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Ik denk de giro oid. Nu mooi voor de tour en De Ligt dacht ik?
North sentinel island?quote:Op zondag 14 juli 2019 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee. Gaat over een filmploeg die een documentaire gaan maken over een inheemse kanibalenstam.
Ziggy heeft de rechten van de Serie A.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Ik denk de giro oid. Nu mooi voor de tour en De Ligt dacht ik?
Oh ik ben in de war met Hannibal Risingquote:Op zondag 14 juli 2019 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee. Gaat over een filmploeg die een documentaire gaan maken over een inheemse kanibalenstam.
Laatst Caligula zitten kijken, krijg je ook niet echt de smaak van roomboter in je mond.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de film doden ze ook enkele dieren en later kwam uit dat dat geen special effects waren, maar die dieren echt gedood hebben.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ben in de war met Hannibal Rising
Klinkt messed up ja
Sinds vorig jaar al lolquote:Op zondag 14 juli 2019 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziggy heeft de rechten van de Serie A.
Klopt.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de film doden ze ook enkele dieren en later kwam uit dat dat geen special effects waren, maar die dieren echt gedood hebben.
Oke genoeg luguberheid. Ik had het net nog over hoe brother bear mijn favoriete film was![]()
![]()
Oh die ken ik nietquote:Op zondag 14 juli 2019 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste lugubere film wat ik gehoord heb in ieder geval is Raw, Franse film over een vegetarisch meisje wat kannibalistische trekjes begint te vertonen. Daar hoorde je toen op het nieuws ook allerlei shit over datr mensen kotsend de filmzaal uitliepen
Je hoorde ook verhalen over mensen die kotsend de zaal uitliepen bij Brimstone.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste lugubere film wat ik gehoord heb in ieder geval is Raw, Franse film over een vegetarisch meisje wat kannibalistische trekjes begint te vertonen. Daar hoorde je toen op het nieuws ook allerlei shit over datr mensen kotsend de filmzaal uitliepen
Was natuurlijk wel een harde film. Maar kotsend is overdreven.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
Je hoorde ook verhalen over mensen die kotsend de zaal uitliepen bij Brimstone.
Wat een bullshit was dat.
Viel reuze mee ja. Maar het is geen familiefilm idd.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een harde film. Maar kotsend is overdreven.
Ik werd alleen naar bij Chernobylquote:Op zondag 14 juli 2019 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Brimstone was gruwelijke film
En ik werd heel naar bij die bloederige bevalling, maar dat kwam meer omdat ik niet tegen bloed kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |