Vaste datums voor als er poulefase wordt overleefd. Dus geen random beslissingen maar staat vast.quote:
Haags had een andere ttquote:
Ah kijk eens aan.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaste datums voor als er poulefase wordt overleefd. Dus geen random beslissingen maar staat vast.
Staat in het conceptprogramma mocht je willen zien, al heeft het toch geen nut voor ADO.quote:
En ik gok niet dat er nog een keer zo'n succes komt komend seizoen.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Staat in het conceptprogramma mocht je willen zien, als heeft het toch geen nut voor ADO.
Ik hoop dat Fey de poulefase haalt en overleefdquote:Op zondag 14 juli 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gok niet dat er nog een keer zo'n succes komt komend seizoen.
Nou succesquote:Op zondag 14 juli 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fey de poulefase haalt en overleefd
Ook al...quote:Op zondag 14 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde.Aanrader.
Wel altijd echt veeeeel teveel saus.
[..]
#ANONIEM
Ja vast.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja bedankt, komt goed. Jorgensen scoort wel joh.
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, is wel weer terug hoor. @:CharlesKinbote
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 juli 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, is wel weer terug hoor. @:CharlesKinbote
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde.Aanrader.
Wel altijd echt veeeeel teveel saus.
[..]
#ANONIEM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 01:45:40 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |