SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Aug meestal toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:26 schreef Sked het volgende:
Zijn de pepernoten al gespot bij de supermarkt?
Ja klopt wel idd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die druppels doen gekke dingen met jouw humeur.
Ik vind 'm mooi.quote:
WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij vind alles mooi. Jouw lat ligt heel laag.
Haha.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:30 schreef I. het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW
SOWWWWWWW
KOEKOEEEEKKK
JEEEUUTTJEEE
BAM
DAAAAYUMMMMM
OHHH SNAPPP
Wie?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Born Slippy in een live uitvoering op den radio
Kerel..quote:
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:33 schreef Solotovski het volgende:
Een van vetste optredens die k op lowlands heb gezien
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij vind alles mooi. Jouw lat ligt heel laag.
Spoiler in de op is ook mooiquote:
Jij moet echt eens stoppen met dat bijdehandte gedoe van jequote:
bijdehandtequote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij moet echt eens stoppen met dat bijdehandte gedoe van je
Sorry bro van jou geleerdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij moet echt eens stoppen met dat bijdehandte gedoe van je
Ik mijn lijnen ookquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo omschrijf ik hem ook vaak.
Ja was expres. Goed opgeletquote:
Je buik zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo omschrijf ik hem ook vaak.
Hahaquote:
Solo z'n moeder is jouw wijf?quote:
Geil hoorquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha
[..]
Solo z'n moeder is jouw wijf?
[..]
Geil hoor
Haags is mijn stiefpapaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha
[..]
Solo z'n moeder is jouw wijf?
[..]
Geil hoor
Ook z'n daddy zekerquote:
Neequote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Stelling: Friesland moet onafhankelijk worden en drugs legaliseren
Eensquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Stelling: Friesland moet los gestoken worden en richting IJsland geduwd worden.
Naatje lust geen pizzaquote:
Oh zulke mensen bestaan?quote:
Volkszangers?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:58 schreef Solotovski het volgende:
Harderwijk live begint vanavond Bengbeng
Weet ik dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil een sugar mommy. @:flippiee verdient vet veel toch?![]()
![]()
Ja. Raar hèquote:
Ga je dolfijnen kijken?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:58 schreef Solotovski het volgende:
Harderwijk live begint vanavond Bengbeng
Jij zegt toch alles te wetenquote:
Zoalsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet wil weten.
Wat moet je slikken om die te zien?quote:
Patat haaaaahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:10 schreef dud0r het volgende:
Wat heeft iedereen gegeten?
Hier werd het uiteindelijk Chinees halen. #viesdik
Lekker wat heb je allemaal op?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:10 schreef dud0r het volgende:
Wat heeft iedereen gegeten?
Hier werd het uiteindelijk Chinees halen. #viesdik
WAT VOOR PIZZA?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker wat heb je allemaal op?
Ik pizza maar dat wist je al
Margerithaquote:
Bami, babi Pangang, foe Yong Hai, koe Lu yuk, sate, gebakken banaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker wat heb je allemaal op?
Ik pizza maar dat wist je al
Ook #viesdik dusquote:
En wat jij bij je haagse patat op?quote:
Het moest gewoon ff.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bami, babi Pangang, foe Yong Hai, koe Lu yuk, sate, gebakken banaan.
[..]
Ook #viesdik dus
Broodje frikandel speciaalquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat jij bij je haagse patat op?
Ha dat haal ik ook vaak met rijst danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bami, babi Pangang, foe Yong Hai, koe Lu yuk, sate, gebakken banaan.
[..]
Ook #viesdik dus
Oefquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Broodje frikandel speciaal
Ook lekkerquote:
Af en toe kan dat.quote:
Ik vind frikandel niet zo lekker. Heb liever een broodje kroketquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Broodje frikandel speciaal
Is ook prima te nassen ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe kan dat.
[..]
Ik vind frikandel niet zo lekker. Heb liever een broodje kroket
Die uit een zakje waar je kokend water op giet?quote:
Heb er echt al weer zin inquote:
Haags, goede vriend, ik heb een vraag en ik denk dat jij de ideale persoon bent voor advies.quote:
Is al drie topics zoquote:
Even dat kroketje openen en dan mayo er in.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook prima te nassen ja.
Gewoon even halen pikkenbaas heb je gelijk je karma weer op de ritquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:18 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Haags, goede vriend, ik heb een vraag en ik denk dat jij de ideale persoon bent voor advies.
Komt ‘ie: m’n zusje gaat morgen naar een vriendin in Den Haag. Daarna zal zij afreizen richting de mooiste stad van Nederland: Rotterdam.![]()
Nu wil het feit, dat de snelste route richting mij, de tram richting Den Haag HS is, om vervolgens de trein te pakken richting Den Haag. Dit alles zal gebeuren in de late avonduren.
Nu de vraag: kan m’n zusje veilig afreizen richting Den Haag HS om vervolgens de trein te pakken óf moet ik haar komen ophalen op Den Haag HS.
Kan m’n zusje de trein pakken zonder: “Tfoe, Kahba, ah vieze kankerhoer” naar zich toe geslingerd te krijgen door onze Noord-Afrikaanse medelanders?![]()
Gr gr
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb er echt al weer zin in
Vooral omdat ik straks een keigrote kerstboom kan kopen en helemaal zelf kan versieren
Omgquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is al drie topics zo![]()
[..]
Even dat kroketje openen en dan mayo er in.
Groot!!!! Zal mijn papa lief aankijken of ik zijn auto mag lenen hahaha.quote:
Haha ik zou zeggen laat dr lekker reizen want dat kan best. Maar als haar straks toch iets overkomt heb ik het gedaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:18 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Haags, goede vriend, ik heb een vraag en ik denk dat jij de ideale persoon bent voor advies.
Komt ‘ie: m’n zusje gaat morgen naar een vriendin in Den Haag. Daarna zal zij afreizen richting de mooiste stad van Nederland: Rotterdam.![]()
Nu wil het feit, dat de snelste route richting mij, de tram richting Den Haag HS is, om vervolgens de trein te pakken richting Den Haag. Dit alles zal gebeuren in de late avonduren.
Nu de vraag: kan m’n zusje veilig afreizen richting Den Haag HS om vervolgens de trein te pakken óf moet ik haar komen ophalen op Den Haag HS.
Kan m’n zusje de trein pakken zonder: “Tfoe, Kahba, ah vieze kankerhoer” naar zich toe geslingerd te krijgen door onze Noord-Afrikaanse medelanders?![]()
Gr gr
Gastquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is al drie topics zo![]()
[..]
Even dat kroketje openen en dan mayo er in.
Wat? Doe jij dat niet? Hoe eet jij je broodje kroket dan?quote:
Nu heb ik echt het idee dat het een boom is van 4 meter lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omglief
[..]
Groot!!!! Zal mijn papa lief aankijken of ik zijn auto mag lenen hahaha.
Want haar papa heeft een verlengde bestelbus?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu heb ik echt het idee dat het een boom is van 4 meter lang.
Ik laat de kroket met rust.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat? Doe jij dat niet? Hoe eet jij je broodje kroket dan?
WEET IK VEEL!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want haar papa heeft een verlengde bestelbus?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat de kroket met rust.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon even halen pikkenbaas heb je gelijk je karma weer op de rit
Oke, ik kom haar wel ophalen. Ik kan het risico met de straatmocro’s niet riskeren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik zou zeggen laat dr lekker reizen want dat kan best. Maar als haar straks toch iets overkomt heb ik het gedaan.
😍quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
En sowieso haagsie, samen met jou modden
Ajoh het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:26 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Oke, ik kom haar wel ophalen. Ik kan het risico met de straatmocro’s niet riskeren.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:29 schreef Solotovski het volgende:
Wel meteen weer te merken dat Haags terug is
En nee dat is niet positief
Post eens wat minder man vent
Ze reist alleen. Den Haag HS is me iets te dicht bij de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajoh het zal allemaal wel meevallen.
Is ze knap?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:31 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ze reist alleen. Den Haag HS is me iets te dicht bij de Schilderswijk.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
Net iemand overtuigd om op lowlands naar the streets te gaan
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:42 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nee Haags, geen pics.![]()
Zoals we hier in Rotterdam zeggen: Pleurt op, gozert!
Blinded by the lights Ga luisteren danquote:
Kan écht niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wel hoor, al is met mosterd beter.
quote:
Wij weten. 👊quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:50 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Een kroket eet je inderdaad met mosterd óf zonder saus.
Dat weet iedereen. Gedraag je!
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeilijke eter vertelde hij laatst.
Nee ik eet ze normaliter gewoon met mosterd. Neemt niet weg dat ik mayonaise erbij wel vind kunnen, gewoon een vrij neutrale smaak.quote:
@markdeajaxfan zie je wat er hier gezegd wordt.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Blinded by the lights Ga luisteren dan
Ga eens een aardappel etenquote:
Vriendin maakt weleens een gebbetje over jouw stijl van eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik eet ze normaliter gewoon met mosterd. Neemt niet weg dat ik mayonaise erbij wel vind kunnen, gewoon een vrij neutrale smaak.
Zeker een teringautist dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin maakt weleens een gebbetje over jouw stijl van eten.
Behoorlijk autistisch, ja.quote:
Geen idee wie dat wel doet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behoorlijk autistisch, ja.
Maar ze maakt iig geen monsterlijke tosti's.
Wat maak jij voor tosti danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wel doet.
Mijn tosti's zijn gewoon teringlekker.
Hoe gaat het eigenlijk met je, ouwe matrasbespringer?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wel doet.
Mijn tosti's zijn gewoon teringlekker.
Klinkt primaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
tosti met witte truffel en saffraan
Oh?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeilijke eter vertelde hij laatst.
Niet eens.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:markdeajaxfan zie je wat er hier gezegd wordt.
[..]
Neuh
[..]
Ga eens een aardappel eten
PICSquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ten minste 3 baby garnalen trouwens. Ik voel me trots
Morgen wel even de boel schoonmaken, want er liggen ten minste 2 klompjes slakkeneieren.
Welke smaak?quote:
Dat zegt Haags ook als hij z'n broek open doetquote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zegt Haags ook als hij z'n broek open doet
Niks mis mee. Maandje nog dan ga je het pas echt goed merken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk nu al dat het vroeger donker wordt, lantaars nu al aan ipv na 22u
Gaat hard inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk nu al dat het vroeger donker wordt, lantaars nu al aan ipv na 22u
Dat wel jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het nog steeds te vroeg licht worden, blijft confronterend als ik extreem aan het nachtbraken ben
zon gaat nu op om half 6 of zo toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het nog steeds te vroeg licht worden, blijft confronterend als ik extreem aan het nachtbraken ben
Voor macro fotografie is compact en mobiel beter en goedkoper, een macrolens is best duurquote:
Je hebt wel van die macro opzetstukjes voor op je mobiel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor macro fotografie is compact en mobiel beter en goedkoper, een macrolens is best duur
Ja, maar dan begint het rond 5 uur al te schemeren. En rond 21 juni kwart voor 5 al lichtblauwe luchtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zon gaat nu op om half 6 of zo toch?
Ja das gelukkig weer voorbijquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar dan begint het rond 5 uur al te schemeren. En rond 21 juni kwart voor 5 al lichtblauwe lucht
Ik vond het wel lekker als het al licht was als ik om 6 uur moet beginnen op werk. Dan voelt het niet helemaal als midden in de nacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar dan begint het rond 5 uur al te schemeren. En rond 21 juni kwart voor 5 al lichtblauwe lucht
Heb ik niet echt nodig, telefooncamera's kunnen meestal wel heel dichtbij scherpstellenquote:
Nou nou nou, gelukkig...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das gelukkig weer voorbij
Als je dat hebt ben je al bijna een professionele fotograafquote:
Ja klopt wel. Heb gisteren nog redelijk close-up spint gefotografeerd op m'n citrusplantje. Verbaasde me ook wel hoe goed dat zichtbaar was.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik niet echt nodig, telefooncamera's kunnen meestal wel heel dichtbij scherpstellen
Elk jaargetijde zijn charme toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De donkere maanden vind ik toch het mooiste.
Racistquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word al depressief bij de gedachte.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het alquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word al depressief bij de gedachte.
Wat moet ik onder zo'n depressie verstaan eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je, maat.
Ga binnenkort weer naar de psych.
Ik luister liever naar je woorden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
Echt helemaal niemand gaat dat nummer luisteren he
Zonde want is echt prachtig. Geen harde shit ofzo, echt laid back chillin
Die lees je of nie danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik luister liever naar je woorden.
Ik heb hem aangekliktquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
Echt helemaal niemand gaat dat nummer luisteren he
Zonde want is echt prachtig. Geen harde shit ofzo, echt laid back chillin
Mietjequote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je, maat.
Ga binnenkort weer naar de psych.
Blue is the warmest color.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet zoveel uit, als het maar goed geschreven is.
Kom hier van de week wel op terug als ik me beetje kan concentreren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat moet ik onder zo'n depressie verstaan eigenlijk
Hmmm.....lastig......heb laatst Before I awake gezien op Netflix, die was wel interessantquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
no spang geen haastquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom hier van de week wel op terug als ik me beetje kan concentreren.
Heat, wel een classic maarjaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ah Heat is wel een goede tip.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heat, wel een classic maarja
the unusual suspects (zo heet ie toch? )
equalizer 1 en 2 ook dik
Superheldenfilmsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 2de fantastic four film, die met Jessica Alba.
die schietscene pfoeeeee, toch zeker top 3 beste shootouts ever in filmquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Heat is wel een goede tip.
Usual Suspects al gezien ja.
Hey UitStraling, nog topmodellen geneukt, onderonsjes gehad met Trump, Kim Jong-Un, of andere beroemdheden??quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeklikt![]()
Hoe is het met je sollicitatie?
Helemaal mee eens, zeg het ze.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk clichématige bagger inderdaad, cringe dialogen en een overdaad aan slechte CGI.
Ja ik moet die lijst nog helemaal afgaanquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it kom jij efkes met een filmtip.
Eentje die recent is gemaakt en echt goed is.
Dankje maatquote:
Oh heb die lijst niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik moet die lijst nog helemaal afgaanMaar daar zou ik er eentje uit kiezen als ik jou was
wat ga je allemaal doen in je vakantiequote:
ik heb al een goede tip gegeven en ik verwacht ook dat hij die gaat kijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Waar heb je trek in JR? Wat voor soort film
Een drama of thriller ofzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Waar heb je trek in JR? Wat voor soort film
Ja maar die duurt voor nu te lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik heb al een goede tip gegeven en ik verwacht ook dat hij die gaat kijken
gvd
the departed heb je ook al gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een drama of thriller ofzo.
Maar gewoon goed geschreven personages.
oh laat mn laatste tip ook maar zitten danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die duurt voor nu te lang.
Ik twijfelde of ik nog op vakantie zou gaan maar dat ga ik niet meer doen. Veel te duur nuquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat ga je allemaal doen in je vakantie
eensquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik heb al een goede tip gegeven en ik verwacht ook dat hij die gaat kijken
gvd
lees dan godverdomme een boekquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
the departed heb je ook al gezien natuurlijk
Beautiful Boy?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
net zo lekker tochquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik nog op vakantie zou gaan maar dat ga ik niet meer doen. Veel te duur nuDus vooral gewoon beetje relaxen, dagjes weg. Niet al te moeilijk allemaal
Was ineens weg toen ik een topic opende over een gemiste treinquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig vaker dan films kijken.
Daarom wil ik dat weer even gaan doen
We zouden hier op fok eigenlijk een boeken forum moeten hebben. Als goeie voorbeeld voor de Fortnite-generatiequote:
TTK?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zouden hier op fok eigenlijk een boeken forum moeten hebben. Als goeie voorbeeld voor de Fortnite-generatie
Idd, hou daar mee op flat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, dat gespam mag dus achterwege blijven
@:Solotovski ingrijpen nu
Zal er toch wel zijn zeker?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zouden hier op fok eigenlijk een boeken forum moeten hebben. Als goeie voorbeeld voor de Fortnite-generatie
ik poep op dat dts man word er bijna boos omquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, dat gespam mag dus achterwege blijven
@:Solotovski ingrijpen nu
Die heb ik ook laatst weer gezien, niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat laatst back to the future weer te kijken, wel leuk
weinig specifieksquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen in jullie vakantie
Dat is dood. Je kan er best veel mee. Algemene fan-topics van Stephen King, Harry Potter, ASOIAF enzo. en een boekenclub dat soort dingenquote:
ja alleen wat lees je nu leeft volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dood. Je kan er best veel mee. Algemene fan-topics van Stephen King, Harry Potter, ASOIAF enzo. en een boekenclub dat soort dingen
Dit ook wel ja. Hoop stress gehad afgelopen maanden. Beetje chillings vind ik niet ergquote:
kan ook lekker zijn toch, kijken wat de dag gaat brengen niks verplichtsquote:
zo precies dit jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ook wel ja. Hoop stress gehad afgelopen maanden. Beetje chillings vind ik niet erg
Is best grappig jaquote:
Oh wist ik niet, ik ga altijd werken in de vakantie juist, dacht dat vakantie er was om te stressen.quote:
ja precies, lekker hardlopen wandelen biertjes drinken sporten haardje aan dat soort dingenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook lekker zijn toch, kijken wat de dag gaat brengen niks verplichts
Daar is Reddit voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dood. Je kan er best veel mee. Algemene fan-topics van Stephen King, Harry Potter, ASOIAF enzo. en een boekenclub dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |