SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ken je dit niet?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas moet ik zo weg.![]()
Ik wens jullie een fijne luister-avond.
fijne avondquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne avond.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Was een erg leuk duo, vooral live. Haar solowerk is ook best de moeite waard.quote:
ik mag ze ook graag horenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was een erg leuk duo, vooral live. Haar solowerk is ook best de moeite waard.
Ook niet origineel van just me, denk ik.quote:
Je mag hier kennelijk geen teksten overnemen, want dan komt een mod uit een ander forum je ''waarschuwen''quote:
Ze is er oud genoeg voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet origineel van just me, denk ik.
Ik kan me nou niet echt voorstellen dat je op Rammstein lekker kunt dansen. Of wat dan ook lekker kunt doen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Krijg je als je naar zulke concerten gaat
Het gaat redelijk. En dat wil ik graag zo houden.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat redelijk. En dat wil ik graag zo houden.
Nee, dit is fijn...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik was even bang dat je echt iets van Rammstein ging draaien
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik was even bang dat je echt iets van Rammstein ging draaien
Klopt.quote:
La Trappe Isid'orquote:
Die is inderdaad best lekker.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
La Trappe Isid'or
Gekregen van iemand. Best lekker.
Die is lekker. De special edition heb ik ook nog niet gehad.quote:
Er valt prima op te dansenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me nou niet echt voorstellen dat je op Rammstein lekker kunt dansen. Of wat dan ook lekker kunt doen, eigenlijk.
Als hij hierna maar niet Mexico van de ZZN gaat draaien.quote:
Dan kunnen de Les Humpries Singers de plek wel in nemen...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij hierna maar niet Mexico van de ZZN gaat draaien.
We kunnen natuurlijk ook terug naar de USSRquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kunnen de Les Humpries Singers de plek wel in nemen...
Zijn we daar al geweest dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook terug naar de USSR
Nou, ik persoonlijk eigenlijk niet.quote:
Nikita!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik persoonlijk eigenlijk niet.
Ik ben wel bij de grens met Rusland geweest, maar niet eroverheen.
Symph is even bezig het vliegtuig te laten landen.quote:
Als ik het zou kennen zou ik het misschien met je eens zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is natuurlijk Disco Njet, Wodka Da van The Monotones
Zo ver ben ik nog nooit geweest, ik ben eigenlijk nog niet verder geweest dan Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Spanje, Griekenland, Ierland en een dagje Londen. Portugal gaat ooit nog wel eens gebeuren (met mijn eigen reisleider) maar ik heb zomaar het idee dat het hier een beetje bij gaat blijvenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik persoonlijk eigenlijk niet.
Ik ben wel bij de grens met Rusland geweest, maar niet eroverheen.
Dat zal het zijn denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph is even bezig het vliegtuig te laten landen.
Dat is ook nogal wat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog nooit geweest, ik ben eigenlijk nog niet verder geweest dan Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Spanje, Griekenland, Ierland en een dagje Londen. Portugal gaat ooit nog wel eens gebeuren (met mijn eigen reisleider) maar ik heb zomaar het idee dat het hier een beetje bij gaat blijven
Komt 'ie...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik het zou kennen zou ik het misschien met je eens zijn.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Dit is slechter dan ik me kon herinneren...
Zo, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Dit is slechter dan ik me kon herinneren...
Ik heb nog wat van het Noorden meegepikt. Denemarken, Zweden, Noorwegen, IJsland en Finland. Finland was mijn favoriete vakantieland overigens.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog nooit geweest, ik ben eigenlijk nog niet verder geweest dan Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Spanje, Griekenland, Ierland en een dagje Londen. Portugal gaat ooit nog wel eens gebeuren (met mijn eigen reisleider) maar ik heb zomaar het idee dat het hier een beetje bij gaat blijven
Waarom was Finland je favoriete land dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van het Noorden meegepikt. Denemarken, Zweden, Noorwegen, IJsland en Finland. Finland was mijn favoriete vakantieland overigens.
En ik ben in Amerika geweest.
Ja, ik weet het niet. Het is een gevoel. Niet zo saai als Zweden en wat lieflijker dan Noorwegen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom was Finland je favoriete land dan?
Soms wel hè?quote:
Ik wist dat het Nina was omdat je het aankondigde.quote:
Ook niet per song?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier verandert niets aan het volume
Hier is wel verschil te horenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vu meters lopen netjes in het oranje
Dan heb ik niks gezegd...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vu meters lopen netjes in het oranje
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
Ik haak altijd bij dit nummer een beetje af op de tekst.
Het eerste couplet klopt niet met de latere coupletten voor mij en dan ga ik daar over nadenken en dan ben ik meer daarmee bezig dan met het nummer op zich.quote:
Die hele tekst is gewoon één grote LSD trip...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eerste couplet klopt niet met de latere coupletten voor mij en dan ga ik daar over nadenken en dan ben ik meer daarmee bezig dan met het nummer op zich.
Ja, dat vat het ook wel goed samen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hele tekst is gewoon één grote LSD trip...
Uit Marti Pellow...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
Kwam dit nu uit Four Weddings and a Funeral?
Ja, dat sowieso. Maar ik twijfel nu of dit de filmhit was.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ik twijfel nu of dit de filmhit was.
van de wiki:quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ik twijfel nu of dit de filmhit was.
quote:nadat Wet Wet Wet in 1994 hun grootste hit scoorden met de single Love is all around, origineel van The Troggs. Dit nummer was de soundtrack van de film Four Weddings and a Funeral
Ik had het inderdaad ook net opgezocht. Ik wist niet eens dat het een cover was.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Je hebt de hele show naar dit nummer toe geassocieerd volgens mij
In mijn stoutste dromen had ik niet kunnen bedenken dat dat naar dit zou leidenquote:
ik had nog een seconde of 10 om dit tevoorschijn te toverenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
![]()
(alhoewel een politiek en anderszins incorrect nummer *disclaimer*)
Je werkt het beste onder stressquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had nog een seconde of 10 om dit tevoorschijn te toveren
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
Maar is het nou ooit opgelost wat er met haar gebeurd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]Niet als je dit leest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanny
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb haar anders nooit meer gezien.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet als je dit leest:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanny
Je kende haar persoonlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb haar anders nooit meer gezien.
Het is bij die ene geblevenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kende haar persoonlijk?
Is het trouwens bij die ene trappist gebleven, of heb je er al meer op?
Ik ken het alleen van Frankie Laine en the Blues Brothers.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet de Blues Brothers.
[ afbeelding ]
Misschien heb je toch gelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van Frankie Laine en the Blues Brothers.
Ik wist dat het niet Frankie Laine was.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu verwachten we David Hasselhoff ook natuurlijk
Nee, als ik dat lees was dat van The Chaps toch een eigen 3e versie.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien heb je toch gelijk.
https://www.moorsmagazine.com/muziek/rawhide/
Weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, als ik dat lees was dat van The Chaps toch een eigen 3e versie.
Potverdikkie; heb ik zo vaak verkeerd gegokt op Who pays the ferryman, dat ik het nu niet meer durfde te doenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie; heb ik zo vaak verkeerd gegokt op Who pays the ferryman, dat ik het nu niet meer durfde te doen
Maar je wist wel dat het van een serie was.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Goombay Dance Shit - Kopie van Sun Of Jamaica
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Goombay Dance Shit - Kopie van Sun Of Jamaica
Dat...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
Soul II Soul ken ik wel, maar dit nummer niet.
En toch klinkt het niet verkeerd, vind ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
Dit heeft toch wel iets heel kitcherigs.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch klinkt het niet verkeerd, vind ik.
Is ook niet echt bekend geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Die teksten klinken als uit Trainspotting, maar dit zegt me zo verder niks...
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht al dat ik een Underworld song niet kende...
Forever Autumn - War Of The Worlds - Justin Hayworth
Ik zag het al. Wel een heel mooi nummerquote:
De essentie van zoiets onvoorstelbaars als een invasie vanuit Mars weten te vangen in muziek is echt heel knap. Die stemming, die sfeer.quote:
Dat lijkt me wel een leuke ervaring.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Live mogen horen, met Justin zelf tijdens de integrale uitvoering er van.
Dit was het hoogtepunt van de show...
Mwoah, ik hou niet van sci fi en fantasy, maar wilde Forever Autumn en de theme song wel live horen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuke ervaring.
Echt heel gaafquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Live mogen horen, met Justin zelf tijdens de integrale uitvoering er van.
Dit was het hoogtepunt van de show...
Blijft een lekkere meezinger.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
Dit nummer vond ik indertijd zo geweldig. Nog steeds wel eigenlijk.
Dan ga je toch lekker naar bed.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik kak hopeloos in.
Ondanks aanvankelijk flink wat regen was het vanmiddag wel redelijk uit te houden, maar het buiten zijn maakt je behoorlijk rozig...
Kak...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker dan, ben ik op bezoek bij m'n moeder in Drenthe, heeft ze zware buikgriep. Geen verjaardagsfeestje van m'n nichtje/haar kleindochter morgen dus. Shit. Letterlijk ook...
Kun jij wel gaan toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker dan, ben ik op bezoek bij m'n moeder in Drenthe, heeft ze zware buikgriep. Geen verjaardagsfeestje van m'n nichtje/haar kleindochter morgen dus. Shit. Letterlijk ook...
Ze is heel erg duizelig als ze opstaat uit bed en dan valt ze bijna om. Dan wil ik wel even in de buurt zijn.quote:
Ai. Beterschap voor je moeder. Hopelijk is het niet de besmettelijke variant.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is heel erg duizelig als ze opstaat uit bed en dan valt ze bijna om. Dan wil ik wel even in de buurt zijn.
Dank.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai. Beterschap voor je moeder. Hopelijk is het niet de besmettelijke variant.
Wel verstandig jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is heel erg duizelig als ze opstaat uit bed en dan valt ze bijna om. Dan wil ik wel even in de buurt zijn.
Let je op dat ze niet uitdroogt? #moedermodusquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank.
Dan mag ze voor mij zorgen
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:27 schreef livelink het volgende:
Everybody wants to live together. Why can't we live together?
Ja ma.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Let je op dat ze niet uitdroogt? #moedermodus
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Dat was 'm wat mij betreft.
Dank Melting en welterusten voor iedereen straks...
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Dat was 'm wat mij betreft.
Dank Melting en welterusten voor iedereen straks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |