quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand interesse in magnetix?
En klein kratje een doos van magnetix vol. Bij interesse maak ik foto's
Ditquote:
De witte (oude kleur) of de houtkleurige?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:44 schreef onomatopee het volgende:
Iemand hier interesse in het Gulliver babybedje/co-sleeper van Ikea?
Wit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De witte (oude kleur) of de houtkleurige?
Ik heb ook interesse, mocht Tink niet willen.quote:
Ik heb zelf een houtkleurige en zou liever een witte willenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:45 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse, mocht Tink niet willen.
Toevallig gisteravond marktplaats zitten afspeuren![]()
Welke omgeving?
Rotterdam is perfect voor mij!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:44 schreef Loj het volgende:
Als die van Ono weg is, hij mag hier dus ook weg (zeg voor ¤10,-).
Witte gulliver, ziet er nog prima uit. Matras mag in principe mee (maar kan voorstellen dat je die liever nieuw koopt).
Hij is weg!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:44 schreef Loj het volgende:
Als die van Ono weg is, hij mag hier dus ook weg (zeg voor ¤10,-).
Witte gulliver, ziet er nog prima uit. Matras mag in principe mee (maar kan voorstellen dat je die liever nieuw koopt).
Yes, ik sla over.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Rotterdam is perfect voor mij!
@:Tink89 jij ziet er dan vanaf?
Nu nog even man overtuigen
Oooooh, die is zo leuk. Zo jammer dat Yula hier niet lekker past..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:04 schreef Selvaria het volgende:
Ik verkoop deze Tula baby (Tulasaurus). Hij is in perfecte staat.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pb maar bij interesse.
Sterker nog: een hele gekke autocorrectquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:57 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ohh![]()
Jemig zeg, taggen lukt niet en zit onwijs te klooien met smilies sinds nieuwe telefoon
Stuur maar een dm als je hem zo ver hebtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Rotterdam is perfect voor mij!
@:Tink89 jij ziet er dan vanaf?
Nu nog even man overtuigen
Zoek je iets specifieks?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
Heeft iemand van hier een partij Little People (niet vintage, dus wel met handjes) die weg mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |