quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:53 schreef Sisu het volgende:
Ik ben bezig om de babykleding online te zetten.
Merken als kidscase, smafolk, maxomorra, 1+ in the family, frugi, Hema en next.
Maat 50/56, 62/68.
Kidscase hier! Graag!!
Binnenkort ook cosilana en Iobio, maar daar moet ik nog even wat moed voor verzamelen.
Kleine prijsjes voor jullie, want liever een volgende eigenaar dan in de zak van Max.
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Dat was ik, maar ik wilde 'm voor de vakantie en we zijn alweer terug. Ik kan 'm wel aanraden trouwens, mocht iemand het overwegen. Ik heb 'm maar nieuw gekocht en we hebben hem veel gebruikt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:15 schreef Hupje het volgende:
Laatst was iemand op zoek naar een Minichair van Minimonkey. Ik heb hem nu gevonden!
En ook alvast: binnenkort heb ik 2x een hele nette Nuna Rebl Plus in kleur Caviar (zwart) te koop. En een duidelijk tweedehandse MC Tobi.
Wat wil je voor één exemplaar hebben?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, dat staat op het boekje. (Is er ook een niet i size van?)
PM!quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat wil je voor één exemplaar hebben?
Edit: volgens mij was er ooit een versie zonder isize (maar dat was dan miss niet de plus). En die kwam heel slecht uit de test, maar die die jij hebt juist weer goed![]()
Kleur? Foto?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een peuter mai tai liggen die weg mag. Laten maken maar dochter weigerde toen. Dus amper gebruikt wel wat stug nog.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Komt morgen ben nu niet thuis.
Kleur is grijs
Hoe nauw kijkt dat gewicht denk je? Mijn zoon is al 13 kg en nog niet aan zindelijkheid toe maar het lijkt me wel fijn om zoiets in huis te hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:15 schreef -Spring het volgende:
Oefenbroekjes Bambino, 10-12 kg, slechts een stuk of 3 gebruikt, de rest enkel gewassen, ¤5,-:
[ afbeelding ]
Niet doen dan, zitten snel te strak bij de beentjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:24 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hoe nauw kijkt dat gewicht denk je? Mijn zoon is al 13 kg en nog niet aan zindelijkheid toe maar het lijkt me wel fijn om zoiets in huis te hebben.
Oeh Spring, valt deze ook groot zoals de jasjes? En is dat dan ook in de lengte?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:20 schreef -Spring het volgende:
Diana salopette, maat 86/92
¤15,-
[ afbeelding ]
Yes, valt groot!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh Spring, valt deze ook groot zoals de jasjes? En is dat dan ook in de lengte?
Ik wil mmaar ben beetje bang dat S eigenlijk net een maatje groter nodig heeft...
Misschien handig om te weten, er bestaat ook een maat groter. Zijn af en toe in de aanbieding bij Kruidvatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:24 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hoe nauw kijkt dat gewicht denk je? Mijn zoon is al 13 kg en nog niet aan zindelijkheid toe maar het lijkt me wel fijn om zoiets in huis te hebben.
Dank, pas door jouw opmerking leg ik de link Bambino - Kruidvatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:20 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Misschien handig om te weten, er bestaat ook een maat groter. Zijn af en toe in de aanbieding bij KruidvatHeb hier helaas ook alleen die kleine maat liggen..
Ze lagen met een gele sticker(nu 75% korting) best veel ook nog, weet alleen niet meer welk filiaal, maar misschien dus ook bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:30 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dank, pas door jouw opmerking leg ik de link Bambino - Kruidvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |