Je vindt hem zo goed dat je z’n naam verkeerd spelt?quote:
Het zal wel aan mij liggen maar snap echt niet wat ze aan het doen zijn laatste kwalificaties.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vindt hem zo goed dat je z’n naam verkeerd spelt?
Ferrari zelf ook niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef TAV74 het volgende:
Wellicht bewijzen ze mijn ongelijk, maar ik snap helemaal niets van de bandenstrategie van Ferrari.
Niet alleen in de kwalificaties hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar snap echt niet wat ze aan het doen zijn laatste kwalificaties.
Hoezo weet jij nu al dat het de verkeerde strategie is?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef Monolith het volgende:
En wat is Ferrari in vredesnaam weer aan het doen qua strategie?
Ferrari is gewoon Ferrari aan het zijn, die hebben altijd last gehad van tactiek op orde krijgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar snap echt niet wat ze aan het doen zijn laatste kwalificaties.
2-stopper misschien?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef TAV74 het volgende:
Wellicht bewijzen ze mijn ongelijk, maar ik snap helemaal niets van de bandenstrategie van Ferrari.
Omdat het ferrari is?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo weet jij nu al dat het de verkeerde strategie is?
quote:
Because Ferrariquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pole pakken en bijna winnen bedoel je?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mijn brein. Lag. Vandaag. Proostquote:
Daar zit hij al, tenminste, ze zijn op weg om weer een topteam te worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zou die Norris volgend jaar graag bij een topteam willen zien.
Pole pakken en niet winnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pole pakken en bijna winnen bedoel je?
McLaren is volgend jaar een topteamquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zou die Norris volgend jaar graag bij een topteam willen zien.
AAh, jij hebt Q3 al gezien?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pole pakken en bijna winnen bedoel je?
Ik zeg niet dat het verkeerd is. Ik vraag me af wat ze aan het doen zijn. Waarom zou je de gele band überhaupt gebruiken? Zand in de ogen strooien van de concurrentie?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de strategie in Q3.quote:
Bandenslijtage is ontzettend hoog, lijkt mij dat een start op een band die harder is en langer meegaat je meer opties geeft in de race. Nu moeten ze weer na 10 rondes naar binnen en komen dan in verkeer terwijl merc en rb een gat kunnen trekken voor een gratis stop.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Al die zogenaamde experts hier over bandenstrategie.
Wat? Als je Ferrari's track record op het gebied van tactische blunders erbij pakt.... niet best die bodem.quote:
Bedankt meneer de expert.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Bandenslijtage is ontzettend hoog, lijkt mij dat een start op een band die harder is en langer meegaat je meer opties geeft in de race. Nu moeten ze weer na 10 rondes naar binnen en komen dan in verkeer terwijl merc en rb een gat kunnen trekken voor een gratis stop.
Mijn strategie is om in de zomer op zomerbanden te rijden en in de winter op winterbanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Al die zogenaamde experts hier over bandenstrategie.
Mogelijk wel aan de strategie in Q2.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de strategie in Q3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |