Dat is een goeie,Glamping schijnt wel leuk te zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is lastig Petzi. Voor mij zou het niks zijn. Maar misschien voor jou en de hondjes wel.
Je zou het eigenlijk een keer moeten proberen voor je een hele uitrusting aanschaft.
Glampingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is een goeie,Glamping schijnt wel leuk te zijn.
Processie rupsen.quote:
Dronken gasten s`nachts.quote:
Belachelijk, mijn vader werd vroeger om van allerlei dingen gebeld als ie weekenddienst had ...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen heb
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Met je wc-rol onder de arm naar de toiletgebouwen.
Dat is precies waar ik tegenaan loop. Moet ik dat risico nemen. In gedachten is het leuk, maar wat als het erg heet is en Bibi en Lenthequote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is lastig Petzi. Voor mij zou het niks zijn. Maar misschien voor jou en de hondjes wel.
Je zou het eigenlijk een keer moeten proberen voor je een hele uitrusting aanschaft.
Hey pik.quote:
tegenwoordig zijn het allemaal prinsjes en prinsesjes die het retedruk hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Belachelijk, mijn vader werd vroeger om van allerlei dingen gebeld als ie weekenddienst had ...
Ja maar vroegah was alles beter.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Belachelijk, mijn vader werd vroeger om van allerlei dingen gebeld als ie weekenddienst had ...
Ja alles met codes ..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn het allemaal prinsjes en prinsesjes die het retedruk hebben...maar zal wel een verzekeringsissue zijn hoe het tegenwoordig allemaal gaat.
Toen was een onderbroek geen veter.quote:
Alles wel,Soul is lekker naar Duitsland dus we hebben hier een mannenweekend.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |