Jij weet.quote:
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen hebquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:48 schreef sacha het volgende:
[..]
weekend tandarts, ben je van het gezeur af
De enige met een kater ben ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow, die heeft weer veranderd dan. Morning Deis en waarom de molletjes? Kater? ow nee kies![]()
Poen zat!quote:
misschien zat er net ff een zenuw knel toen je beet...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen heb
Snap ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poen zat!![]()
Grapje, ik wil wel meer betalen om ervan af te zijn.
GATVERDAMME.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Is het niet niet leuker en slimmer in de zomer maaden op een camping?
Vraag mij nog af wat het was.quote:
De korst naar ik begreep.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mij nog af wat het was.
Ananas?
Hangt er van af. Als je van kamperen houdt en het een leuke camping is wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Ananas op een pizza!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mij nog af wat het was.
Ananas?
Je kan een hotel betalen,hou het daar lekker bij,en ga niet lopen kloten met een tent.quote:
dat gaat gebeuren als je nu niet beltquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen heb
Voor kinderen is kamperen leuk, zelf moet ik er niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Is lastig Petzi. Voor mij zou het niks zijn. Maar misschien voor jou en de hondjes wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |