Ja haastige spoedquote:
Hij is prima.quote:
Ja zekerquote:
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dan ga ik nu echt mijn bedje opzoeken.
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik had verder ook geen inspiratie.
Dat is in mijn huis erg lastig en in jouw huis denk ik ook, mos en varens vereisen een luchtvochtigheid van 90% oid... Dat is in de meeste huizen niet een optie en voor jou ook niet gezond....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
mos en varens![]()
Ik ben nu bezig met een indoor varen en moss tuin te maken. Gewoon binnen. Het buiten naar binnen halen zeg maar. Ben wat interessante watertechnieken aan het onderzoeken en uittesten want ze moeten goed vochtig blijven.
Heel erg leuk zo spelen en prutsen.
Zie graag als je straks foto's hebt van je balkon.
Die van Soury is ook wel leuk, vooral die kruiden allemaal.
Ohhh nice ik heb wat kruiden op balkon en die eet ik ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is in mijn huis erg lastig en in jouw huis denk ik ook, mos en varens vereisen een luchtvochtigheid van 90% oid... Dat is in de meeste huizen niet een optie en voor jou ook niet gezond....
Foto's heb lk zat maar ik wil wel van nu een foto posten, niet van vorig jaar oid dus moet je even wachten.
Ik heb wel een uitgebreide planten verzameling...
Vijg, bieslook, ui, knoflook, snijboon, muisje wikke, tijm, rozemarijn, zuring, peterselie (krul en plat) prei, marjolein en nou vergeet ik ongetwijfeld een aantal eetbare...
Japanse esdoorn, kastanje, gewone esdoorn, eik 5x, kronkel wilg 4x, katjes wilg, meidoorn dat is zo even wat in mij opkomt maar er staat en groeit veel meer...
Mijn balkon en mn galerij waren duidelijk niet genoeg dus ben ik ook een tuintje gestart onder mijn balkon, grond van de gemeente wat toch niet gebruikt werd, er groeide alleen maar gras en de zaden die ik er neergooide kwamen nooit op.... Dus triplex er op gelegd en daar potgrond op gedaan. De planten die ik heb gepoot doen het beter dan verwachtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh nice ik heb wat kruiden op balkon en die eet ik ook.
Dat is een gevel tuin, die had ik ook voor de leuk voor het pand. Mensen lieten hun honden er in schijten en pissen. Doe je zo je best om de straat er leuk eruit te laten zienquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn balkon en mn galerij waren duidelijk niet genoeg dus ben ik ook een tuintje gestart onder mijn balkon, grond van de gemeente wat toch niet gebruikt werd, er groeide alleen maar gras en de zaden die ik er neergooide kwamen nooit op.... Dus triplex er op gelegd en daar potgrond op gedaan. De planten die ik heb gepoot doen het beter dan verwacht
Mede daardoor aan mijn buren aan gegeven, als je wil, oogst, ik kan het alleen toch niet op eten....
Latersquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
Maar het is al weer bijna 2u en ik had mezelf beloofd om te gaan slapen voor 12u...
Dus slaap lekker allemaal en tot laters.
Ik was er ook nog even.....ja sorry hoorquote:
Ik vind de laatste heel mooi. Sfeer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:02 schreef Recce het volgende:
Waren mooie luchten hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was best een mooi schouwspel. Echt een turbulente, vochtige lucht waarin van alles borrelde.quote:
Dat komt goed uit, ik vind de tweede mooier, qua sluierwolken en ondergaande zonquote:
Ik zie alleen het mooie plaatje. Jij snapt wat je ziet. Denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was best een mooi schouwspel. Echt een turbulente, vochtige lucht waarin van alles borrelde.
Ik had er eerst een andere emoji bij willen zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie alleen het mooie plaatje. Jij snapt wat je ziet. Denk ik
Die is ook echt heel mooi, maar die sfeer van 3quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik vind de tweede mooier, qua sluierwolken en ondergaande zon
Nah, ook niet echt precies hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie alleen het mooie plaatje. Jij snapt wat je ziet. Denk ik
Ja blauw heeft wel iets, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Die is ook echt heel mooi, maar die sfeer van 3
Die zon eronderdoor was wel onverwacht!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik vind de tweede mooier, qua sluierwolken en ondergaande zon
Dat heb je altijd als je je in zaken gaat verdiepen die tering ingewikkeld zijn. Antwoorden op vragen zorgen voor nog meer vragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ook niet echt precies hoor.Daar is het allemaal veel te ingewikkeld voor. Het was wel leuk het echte beeld met het radarbeeld te vergelijken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zon eronderdoor was wel onverwacht!
Goffer D. ik maakte me al zorgenquote:
Yups.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb je altijd als je je in zaken gaat verdiepen die tering ingewikkeld zijn. Antwoorden op vragen zorgen voor nog meer vragen.
Ja, en hoewel dat wellicht frustrerend over kan komen, is het dat totaal niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Hoe meer je weet, hoe beter je weet hoeveel je niet weet.
Nah, het is soms wel frustrerend dat ik weet dat ik niet verder zal komen met het begrijpen van veel dingen omdat die gewoon teveel studie kosten en waarschijnlijk te complex zijn om nog echt te doorgronden. Maar goed, ook al kom je heel diep in de natuurkunde, echt begrijpen doe je het toch nooit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en hoewel dat wellicht frustrerend over kan komen, is het dat totaal niet.
Een mensengeest dient gevoed te worden.
Daar heb ik me wel al bij neergelegd. Ik snap heel veel niet. Maar het is altijd spannend om nieuwe inzichten te verwerven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het is soms wel frustrerend dat ik weet dat ik niet verder zal komen met het begrijpen van veel dingen omdat die gewoon teveel studie kosten en waarschijnlijk te complex zijn om nog echt te doorgronden. Maar goed, ook al kom je heel diep in de natuurkunde, echt begrijpen doe je het toch nooit.
Ik ken wel mensen die echt heel ver zijn gekomen in het begrijpen van wiskunde en natuurkunde. Die zijn daar niet direct veel gelukkiger van geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb ik me wel al bij neergelegd. Ik snap heel veel niet. Maar het is altijd spannend om nieuwe inzichten te verwerven.
Ik vind het prima dat ik van alles niet snap maar dat weerhoudt me er niet van om te proberen zoveel mogelijk te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |