Ja haastige spoedquote:
Hij is prima.quote:
Ja zekerquote:
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dan ga ik nu echt mijn bedje opzoeken.
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik had verder ook geen inspiratie.
Dat is in mijn huis erg lastig en in jouw huis denk ik ook, mos en varens vereisen een luchtvochtigheid van 90% oid... Dat is in de meeste huizen niet een optie en voor jou ook niet gezond....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
mos en varens![]()
Ik ben nu bezig met een indoor varen en moss tuin te maken. Gewoon binnen. Het buiten naar binnen halen zeg maar. Ben wat interessante watertechnieken aan het onderzoeken en uittesten want ze moeten goed vochtig blijven.
Heel erg leuk zo spelen en prutsen.
Zie graag als je straks foto's hebt van je balkon.
Die van Soury is ook wel leuk, vooral die kruiden allemaal.
Ohhh nice ik heb wat kruiden op balkon en die eet ik ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is in mijn huis erg lastig en in jouw huis denk ik ook, mos en varens vereisen een luchtvochtigheid van 90% oid... Dat is in de meeste huizen niet een optie en voor jou ook niet gezond....
Foto's heb lk zat maar ik wil wel van nu een foto posten, niet van vorig jaar oid dus moet je even wachten.
Ik heb wel een uitgebreide planten verzameling...
Vijg, bieslook, ui, knoflook, snijboon, muisje wikke, tijm, rozemarijn, zuring, peterselie (krul en plat) prei, marjolein en nou vergeet ik ongetwijfeld een aantal eetbare...
Japanse esdoorn, kastanje, gewone esdoorn, eik 5x, kronkel wilg 4x, katjes wilg, meidoorn dat is zo even wat in mij opkomt maar er staat en groeit veel meer...
Mijn balkon en mn galerij waren duidelijk niet genoeg dus ben ik ook een tuintje gestart onder mijn balkon, grond van de gemeente wat toch niet gebruikt werd, er groeide alleen maar gras en de zaden die ik er neergooide kwamen nooit op.... Dus triplex er op gelegd en daar potgrond op gedaan. De planten die ik heb gepoot doen het beter dan verwachtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh nice ik heb wat kruiden op balkon en die eet ik ook.
Dat is een gevel tuin, die had ik ook voor de leuk voor het pand. Mensen lieten hun honden er in schijten en pissen. Doe je zo je best om de straat er leuk eruit te laten zienquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn balkon en mn galerij waren duidelijk niet genoeg dus ben ik ook een tuintje gestart onder mijn balkon, grond van de gemeente wat toch niet gebruikt werd, er groeide alleen maar gras en de zaden die ik er neergooide kwamen nooit op.... Dus triplex er op gelegd en daar potgrond op gedaan. De planten die ik heb gepoot doen het beter dan verwacht
Mede daardoor aan mijn buren aan gegeven, als je wil, oogst, ik kan het alleen toch niet op eten....
Latersquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
Maar het is al weer bijna 2u en ik had mezelf beloofd om te gaan slapen voor 12u...
Dus slaap lekker allemaal en tot laters.
Ik was er ook nog even.....ja sorry hoorquote:
Ik vind de laatste heel mooi. Sfeer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:02 schreef Recce het volgende:
Waren mooie luchten hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was best een mooi schouwspel. Echt een turbulente, vochtige lucht waarin van alles borrelde.quote:
Dat komt goed uit, ik vind de tweede mooier, qua sluierwolken en ondergaande zonquote:
Ik zie alleen het mooie plaatje. Jij snapt wat je ziet. Denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was best een mooi schouwspel. Echt een turbulente, vochtige lucht waarin van alles borrelde.
Ik had er eerst een andere emoji bij willen zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie alleen het mooie plaatje. Jij snapt wat je ziet. Denk ik
Die is ook echt heel mooi, maar die sfeer van 3quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik vind de tweede mooier, qua sluierwolken en ondergaande zon
Nah, ook niet echt precies hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie alleen het mooie plaatje. Jij snapt wat je ziet. Denk ik
Ja blauw heeft wel iets, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Die is ook echt heel mooi, maar die sfeer van 3
Die zon eronderdoor was wel onverwacht!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik vind de tweede mooier, qua sluierwolken en ondergaande zon
Dat heb je altijd als je je in zaken gaat verdiepen die tering ingewikkeld zijn. Antwoorden op vragen zorgen voor nog meer vragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ook niet echt precies hoor.Daar is het allemaal veel te ingewikkeld voor. Het was wel leuk het echte beeld met het radarbeeld te vergelijken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zon eronderdoor was wel onverwacht!
Goffer D. ik maakte me al zorgenquote:
Yups.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb je altijd als je je in zaken gaat verdiepen die tering ingewikkeld zijn. Antwoorden op vragen zorgen voor nog meer vragen.
Ja, en hoewel dat wellicht frustrerend over kan komen, is het dat totaal niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Hoe meer je weet, hoe beter je weet hoeveel je niet weet.
Nah, het is soms wel frustrerend dat ik weet dat ik niet verder zal komen met het begrijpen van veel dingen omdat die gewoon teveel studie kosten en waarschijnlijk te complex zijn om nog echt te doorgronden. Maar goed, ook al kom je heel diep in de natuurkunde, echt begrijpen doe je het toch nooit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en hoewel dat wellicht frustrerend over kan komen, is het dat totaal niet.
Een mensengeest dient gevoed te worden.
Daar heb ik me wel al bij neergelegd. Ik snap heel veel niet. Maar het is altijd spannend om nieuwe inzichten te verwerven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het is soms wel frustrerend dat ik weet dat ik niet verder zal komen met het begrijpen van veel dingen omdat die gewoon teveel studie kosten en waarschijnlijk te complex zijn om nog echt te doorgronden. Maar goed, ook al kom je heel diep in de natuurkunde, echt begrijpen doe je het toch nooit.
Ik ken wel mensen die echt heel ver zijn gekomen in het begrijpen van wiskunde en natuurkunde. Die zijn daar niet direct veel gelukkiger van geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb ik me wel al bij neergelegd. Ik snap heel veel niet. Maar het is altijd spannend om nieuwe inzichten te verwerven.
Ik vind het prima dat ik van alles niet snap maar dat weerhoudt me er niet van om te proberen zoveel mogelijk te begrijpen.
Apart is dat he. Het werpt veel vragen op.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die echt heel ver zijn gekomen in het begrijpen van wiskunde en natuurkunde. Die zijn daar niet direct veel gelukkiger van geworden.Eerder een beetje teleurgesteld omdat het allemaal zo raar en onbegrijpelijk blijft of eigenlijk nog raarder en onbegrijpelijker wordt. Niet teveel weten heeft zo z'n voordelen, maar ik blijf wel altijd nieuwe dingen onderzoeken en proberen te begrijpen.
Goeie Morgen Petz!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 05:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Apart is dat he. Het werpt veel vragen op.
Door wie ben je afgezeken dan? Je heb nog wel een mooi plaatsje in de nieuwe OP!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:16 schreef Petzi het volgende:
Weer lekker afgezeken, maar supernieuws. Mijn verhalenboekje "Kwetter'' wordt uitgegeven![]()
Sproetzels?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:17 schreef Petzi het volgende:
En Sproetzels misschien ook, maar dat moet ik nog herschrijven hier en daar
ja dat worden ook wel eens sproeten genoemd....quote:
quote:Sproeten, sproetzels, roode vlakjes die in 't aangezigt koomen. 3 LENTILLEUX, lentilieuse. adj. Sproetig, sproetelig met roode sproeten afvlakjes ke's Andezei.
Mootie is nu MODquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Naast Mootie
40+ / [40+ SC #2182] Slaaptopic
oh... nou het is te vroeg misschien?quote:
nee ik jou ook niet maar dat geeft niet... ik ben ook net wakker.......quote:
dat snap ik! ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:33 schreef Petzi het volgende:
Maar ben reuze blij dat mijn script is aangeslagen
Dat was maar voor 1 avondje, dat was een grapjequote:
Ooh, is de politie hier tegenwoordig al van de grapjes. Lach me sufquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou het is te vroeg misschien?
[..]
nee ik jou ook niet maar dat geeft niet... ik ben ook net wakker.......
[..]
dat snap ik! ik ben blij voor je
[..]
Dat was maar voor 1 avondje, dat was een grapje
nou nou.... ik denk dat ik maar eens een bakkie koffie ga drinken en dan nog even slapen....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ooh, is de politie hier tegenwoordig al van de grapjes. Lach me suf
Jammer dat je gaat, wilde nog wel even met je kletsen, trustequote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nou.... ik denk dat ik maar eens een bakkie koffie ga drinken en dan nog even slapen....
Tot Later Petz......
Knap van ze, maar een mazzel dat er verder niets is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Poezen hebben vannacht de balkondeur opengemaakt, maar ze hebben geen gekke dingen uitgehaald, trots op ze.
Ik zag de deur openstaan, heb eerst even gecheckt of ze er nog allebei waren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap van ze, maar een mazzel dat er verder niets is gebeurd.
Dank je welquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap van ze, maar een mazzel dat er verder niets is gebeurd.
Ha die Moquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn beestjes zijn gewoon lief en gedragen zich altijd voorbeeldig.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Poezen hebben vannacht de balkondeur opengemaakt, maar ze hebben geen gekke dingen uitgehaald, trots op ze.
Mij te paaien, gaat je niet lukken.quote:
Moest mijn brilletje opzetten, ik las broekje.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:19 schreef Petzi het volgende:
Ben superblij dat een boekje van mij wordt uitgegeven. Dat wilde ik even delen.
Jou paaien? Ben je wel lekker\/quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij te paaien, gaat je niet lukken.
Mijn enige angst is dat ze naar beneden vallen, naar de buurman kunnen ze niet meer, dat is dichtgemaakt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wel even schrikken lijkt me.Gelukkig dat er niks gebeurt is.
Snap ik. Katten zijn behendig. Maar tis goed gegaan gelukkig.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn enige angst is dat ze naar beneden vallen, naar de buurman kunnen ze niet meer, dat is dichtgemaakt.
Ja ben echt in de wolken. Buiten dat..we zijn misschien niets elkaars vriendinnen, en je bent in de afgelopen reacties ook niet zo leuk over me geweest, en ik niet over jou maar zullen we het hierbij stoppen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prima.Leuk dat er een boekje uitgegeven wordt.
Ja, en ze zijn natuurlijk niet achterlijk, ik ga er vanuit dat ze zelf snappen dat 5 hoog net iets te hoog is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap ik. Katten zijn behendig. Maar tis goed gegaan gelukkig.
Wat mij betreft wel, wordt een beetje moe van al die ouwe koeien af en toe. Gewoon vooruit kijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ben echt in de wolken. Buiten dat..we zijn misschien niets elkaars vriendinnen, en je bent in de afgelopen reacties ook niet zo leuk over me geweest, en ik niet over jou maar zullen we het hierbij stoppen?
Eerst iedereen afzeiken en het dan goed willen maken, helaas, dat werkt niet bij mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ben echt in de wolken. Buiten dat..we zijn misschien niets elkaars vriendinnen, en je bent in de afgelopen reacties ook niet zo leuk over me geweest, en ik niet over jou maar zullen we het hierbij stoppen?
Kleinste opening is genoeg voor ze.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn natuurlijk niet achterlijk, ik ga er vanuit dat ze zelf snappen dat 5 hoog net iets te hoog is.
Die beesten kruipen echt overal in en tussendoor, lijken wel slangen.
Die twee van mij zijn sws maar heel klein en slank, 3 kg p st.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kleinste opening is genoeg voor ze.
Ben ik met je eens. Maar dan ook niet meer achter elkaars rug om kwaad over elkaar spreken. Zullen we dat afspreken?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, wordt een beetje moe van al die ouwe koeien af en toe. Gewoon vooruit kijken
Degene die afzeikt ben jij. Ik kom hier nu al zo'n half jaar en je hebt niet anders gedaan dan mij afzeikenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst iedereen afzeiken en het dan goed willen maken, helaas, dat werkt niet bij mij.
Mijn oordeel is definitief.
Ohjajoh?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Degene die afzeikt ben jij. Ik kom hier nu al zo'n half jaar en je hebt niet anders gedaan dan mij afzeiken
quote:
Ze mogen naar buiten, ze moeten alleen voorzichtig zijn, ik wil ze nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Kunnen de katten iig niet meer naar buiten
Nemen ze me weer in de maling.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is toch altijd een gedeeltelijke maansverduistering, als het geen volle maan is?
Soulraven!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:56 schreef Charmian het volgende:
Morning!
Die OPwie is die laatste @:Deisyy ?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven!
Goedemorgen!
Vandaag maar extra paracetamol halen.
Ja, mooie OPquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven!
Goedemorgen!
Ik ga dat ding verneuken zodra ik de kans krijg, maar ben nogal lui.quote:
weekend tandarts, ben je van het gezeur afquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven!
Goedemorgen!
Ja, maar de paracetamol zal zo zijn werk wel gaan doen.quote:
Extra kosten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:48 schreef sacha het volgende:
[..]
weekend tandarts, ben je van het gezeur af
Rum.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar de paracetamol zal zo zijn werk wel gaan doen.
Ow, die heeft weer veranderd dan. Morning Deis en waarom de molletjes? Kater? ow nee kiesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven!
Goedemorgen!
Kruidnagel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven!
Goedemorgen!
Jij weet.quote:
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen hebquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:48 schreef sacha het volgende:
[..]
weekend tandarts, ben je van het gezeur af
De enige met een kater ben ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow, die heeft weer veranderd dan. Morning Deis en waarom de molletjes? Kater? ow nee kies![]()
Poen zat!quote:
misschien zat er net ff een zenuw knel toen je beet...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen heb
Snap ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poen zat!![]()
Grapje, ik wil wel meer betalen om ervan af te zijn.
GATVERDAMME.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Is het niet niet leuker en slimmer in de zomer maaden op een camping?
Vraag mij nog af wat het was.quote:
De korst naar ik begreep.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mij nog af wat het was.
Ananas?
Hangt er van af. Als je van kamperen houdt en het een leuke camping is wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Ananas op een pizza!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mij nog af wat het was.
Ananas?
Je kan een hotel betalen,hou het daar lekker bij,en ga niet lopen kloten met een tent.quote:
dat gaat gebeuren als je nu niet beltquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de website sta dat ik alleen mag bellen als er tanden uitvallen of bloedingen heb
Voor kinderen is kamperen leuk, zelf moet ik er niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Is lastig Petzi. Voor mij zou het niks zijn. Maar misschien voor jou en de hondjes wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:52 schreef Petzi het volgende:
Dat is een goeie,Glamping schijnt wel leuk te zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is lastig Petzi. Voor mij zou het niks zijn. Maar misschien voor jou en de hondjes wel.
Je zou het eigenlijk een keer moeten proberen voor je een hele uitrusting aanschaft.
Glampingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is een goeie,Glamping schijnt wel leuk te zijn.
Processie rupsen.quote:
Dronken gasten s`nachts.quote:
Belachelijk, mijn vader werd vroeger om van allerlei dingen gebeld als ie weekenddienst had ...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Met je wc-rol onder de arm naar de toiletgebouwen.
Dat is precies waar ik tegenaan loop. Moet ik dat risico nemen. In gedachten is het leuk, maar wat als het erg heet is en Bibi en Lenthequote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is lastig Petzi. Voor mij zou het niks zijn. Maar misschien voor jou en de hondjes wel.
Je zou het eigenlijk een keer moeten proberen voor je een hele uitrusting aanschaft.
Hey pik.quote:
tegenwoordig zijn het allemaal prinsjes en prinsesjes die het retedruk hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Belachelijk, mijn vader werd vroeger om van allerlei dingen gebeld als ie weekenddienst had ...
Ja maar vroegah was alles beter.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Belachelijk, mijn vader werd vroeger om van allerlei dingen gebeld als ie weekenddienst had ...
Ja alles met codes ..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn het allemaal prinsjes en prinsesjes die het retedruk hebben...maar zal wel een verzekeringsissue zijn hoe het tegenwoordig allemaal gaat.
Toen was een onderbroek geen veter.quote:
Alles wel,Soul is lekker naar Duitsland dus we hebben hier een mannenweekend.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het met je?
draag jij beters?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het met je?
Ik kom er direct aan!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alles wel,Soul is lekker naar Duitsland dus we hebben hier een mannenweekend.
ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je moet reserveren aldaar
U is welkom.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan je mij echt voor wakker maken he
GATVERDAMME.quote:
Nieuw bier halen als het op is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yesssss, wat gaan we doen naast bier drinken?
wel een blikje geconcentreerde tomatenpuree erdoor hèquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde net een grote pan meenemen naar de meet
We gaan bij Loetje eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde net een grote pan meenemen naar de meet
Jaaaaaa.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:09 schreef sacha het volgende:
[..]
wel een blikje geconcentreerde tomatenpuree erdoor hè
De hel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Met je wc-rol onder de arm naar de toiletgebouwen.
slechte intake geweest danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Mijn chick maakt eigenlijk nooit dat, wel met allemaal verse meuk erin en geen smac
Biefstuk restaurant.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hoeft van mij geen 4 sterren te zijn.
Jij weet.quote:
voor 200¤?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:14 schreef Petzi het volgende:
geen campinguitrusting, overdacht, wel een nieuwe auto
Zijn jullie als meet daar geweest of zo?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Biefstuk restaurant.
[ afbeelding ]
Ik bak dat ding wel thuis.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:15 schreef Petzi het volgende:
Loetje is het een beetje in het bolletje gestegen. Wat ik kreeg zou e echt niet accepteren
Loetje heeft meerdere vestingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn jullie als meet daar geweest of zo?
Ik kreeg ooit een rauwe biefstuk en was een partij pissig, ding was zwart van buiten en rauw van binnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:18 schreef Petzi het volgende:
Zat bij Loetje aan de Amstel en kreeg een rauwe biefstuk
Zag het ja. Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Loetje heeft meerdere vestingen.
Heb je dat niet even aan gegeven dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een rauwe biefstuk en was een partij pissig, ding was zwart van buiten en rauw van binnen.
Heb het ding laten liggen en ben er nooit meer terug gegaan.
Nee, dan spugen ze erop, steek het ding lekker in je reet, je bent een waardeloze kok, doei.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat niet even aan gegeven dan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dan spugen ze erop, steek het ding lekker in je reet, je bent een waardeloze kok, doei.
Er komt ooit een tijd.....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dan spugen ze erop, steek het ding lekker in je reet, je bent een waardeloze kok, doei.
Huur een ingerichte caravan of bungalowtent. Als het heet is ga je met je hontjes in de schaduw zitten en/of zorgt dat ze kunnen zwemmen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik tegenaan loop. Moet ik dat risico nemen. In gedachten is het leuk, maar wat als het erg heet is en Bibi en Lenthe
Klopt maar de prijzen zijn van de gekke tegenwoordig. Een Bungalow tent huren is nog duurdere dan een goed 3 sterren hotel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Huur een ingerichte caravan of bungalowtent. Als het heet is ga je met je hontjes in de schaduw zitten en/of zorgt dat ze kunnen zwemmen.
Sowieso is een camping voor honden leuker dan opgesloten zitten op een hotelkamer.
Heb ook weleens rond gekeken op i-net, vroeger was het nog betaalbaarquote:
Wat rij je nu?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:38 schreef Petzi het volgende:
En ik wil en moet een andere auto, dus je moet keuzes maken
Ja in buitenland ook. Je pakte wat in, en daar zien we wel verder. Tentje, slaapzakken. Heerlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ook weleens rond gekeken op i-net, vroeger was het nog betaalbaar
Een tent van ¤200 of een auto van een paar duizendquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:38 schreef Petzi het volgende:
En ik wil en moet een andere auto, dus je moet keuzes maken
Mensen die verslaafd zijn aan "comfort"quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vrijwillig betalen om comfort in te leveren als 40+er.
☝quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan "comfort"
Ga je leasen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
pff Daewoo. Maar was effe tussenoplossing. Poppenhuisautootje
Ik at het in Amsterdam en kreeg het in een puntzakkiequote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn Loetje doet de patat niet in een puntzak, maar in een schaaltje.
De ene Loetje schijnt ook nogal te verschillen met de andere, die in Rotterdam is
Er gaat niets boven een heerlijke ....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag mij af.
Kan ik nog ergens mensen de keel uit gaan hangen?
Vraag aan D. Huppertz doet ze nog in een puntzak.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn Loetje doet de patat niet in een puntzak, maar in een schaaltje.
De ene Loetje schijnt ook nogal te verschillen met de andere, die in Rotterdam is
Ik mag kiezen bakje of puntzak.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Puntzak patat is zo'n geklieder, doe mij maar een bakje patat/friet
Kom even in de COS.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag mij af.
Kan ik nog ergens mensen de keel uit gaan hangen?
Nix raars, is juist leuk.Ik zie jou in een leuke cabrio rijden bijv.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Petzi het volgende:
Wat is er zo raar aan dat je een andere auto moet hebben
Helemaal niets! Moet ik ook weleensquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Petzi het volgende:
Wat is er zo raar aan dat je een andere auto moet hebben
Weet je ff, die wil ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nix raars, is juist leuk.Ik zie jou in een leuke cabrio rijden bijv.
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben graag thuis, heb hier alles.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!
Zolang ik mij maar fatsoenlijk kan douchen en een wc in de beurt is vind ik het primaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!
Ik ga op de bank liggen is mij verteld.quote:
Juist, dat vind ik ook. En dat Bibi en Lenthe het naar hun zin hebben. (Hondjes)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zolang ik mij maar fatsoenlijk kan douchen en een wc in de beurt is vind ik het prima
Welke bank?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga op de bank liggen is mij verteld.
Bibi en Lenthe?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Juist, dat vind ik ook. En dat Bibi en Lenthe het naar hun zin hebben. (Hondjes)
Dat zie ik dan wel, Baardaap zeurt ook nooit, dus ik ook niet.quote:
Misschien dat ik even bij Soury langs kan wippen.quote:
quote:
Oh nou sommige banken liggen primaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel, Baardaap zeurt ook nooit, dus ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |