abonnement Unibet Coolblue
pi_188863289
quote:
19s.gif Op maandag 9 september 2019 15:48 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Ik denk dat je twee reacties erboven even met lezen.

Tokus gaf aan dat de Tantive erin past. Wat niet kan waarop ik zei dat de MF ook inpast... niet dus.
  maandag 9 september 2019 @ 17:21:54 #92
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188864356
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:19 schreef Attitude het volgende:

[..]

Ik denk dat je twee reacties erboven even met lezen.

Tokus gaf aan dat de Tantive erin past. Wat niet kan waarop ik zei dat de MF ook inpast... niet dus.
begrijpend lezen is lastig voor me soms, maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal want in mijn ogen staat het daar niet helemaal juist maar never mind ;)
pi_188865332
quote:
19s.gif Op maandag 9 september 2019 17:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

begrijpend lezen is lastig voor me soms, maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal want in mijn ogen staat het daar niet helemaal juist maar never mind ;)
Geeft niets. Tokus had het over Tantive 75244. Als je die opzoekt op Google, dan zie je dat het een groot ding is. De Star Destroyer heeft wel een Tantive maar een klein ding van paar centimeter groot. Tokus zei voor de grap dat die de 75244 is.

De Star Destroyer is ook groot. We hadden erover dat het groot is, Tokus zei, zo groot dat de Tantive erin past. Het was een grapje want Tantive zelf is ook groot. Waarop ik zei dat de Star Destroyer zo groot is dat zelfs de MF er in past. ( wat dus ook niet kan ).
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 september 2019 @ 19:19:49 #94
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_188866927
juist ja.
de Tantive IV die bij deze nieuwe Star Destroyer zit, lijkt me dezelfde microbuild als die ze gratis weggaven toen de "normale" Tantive IV eerder dit jaar (of was dat al vorig jaar?) uitkwam.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188895292
quote:
19s.gif Op maandag 9 september 2019 15:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

hij wil de MOC er van bouwen. niet het origineel.
Ik heb nog nooit van MOC gehoord :? Ik zie (na googlen) dat een MOC een eigen creatie is, maar in dit geval is de 'MOC' toch gewoon een bouwsel van lego zelf?
  woensdag 11 september 2019 @ 13:59:56 #97
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188895345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:57 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van MOC gehoord :? Ik zie (na googlen) dat een MOC een eigen creatie is, maar in dit geval is de 'MOC' toch gewoon een bouwsel van lego zelf?
Al dat rechtse model ook in de handleiding staat dan wel ja. Maar het kan ook een eigen creatie van iemand zijn op basis van het originele model.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:05 schreef Attitude het volgende:

[..]

Geeft niets. Tokus had het over Tantive 75244. Als je die opzoekt op Google, dan zie je dat het een groot ding is. De Star Destroyer heeft wel een Tantive maar een klein ding van paar centimeter groot. Tokus zei voor de grap dat die de 75244 is.

De Star Destroyer is ook groot. We hadden erover dat het groot is, Tokus zei, zo groot dat de Tantive erin past. Het was een grapje want Tantive zelf is ook groot. Waarop ik zei dat de Star Destroyer zo groot is dat zelfs de MF er in past. ( wat dus ook niet kan ).
Bedankt voor de uitleg :)
pi_188895347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:57 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van MOC gehoord :? Ik zie (na googlen) dat een MOC een eigen creatie is, maar in dit geval is de 'MOC' toch gewoon een bouwsel van lego zelf?
MOC = my own creation
hij wil van het plaatje hier

de rechtfer bouwen, dit is geen officieel lego model en dus een MOC

@geelkuikentje: https://www.ebay.nl/itm/-/273991907983?nordt=true&orig_cvip=true daar wordt dat model verkocht met manual op cd; wellicht is de verkoper te porren voor een losse verkoop?
  zaterdag 14 september 2019 @ 08:50:06 #99
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_188942248
quote:
meh, geinig maar pas niet bij de rest en met 90,- te duur
  zaterdag 14 september 2019 @ 14:48:59 #101
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_188942383
Vind ik ook. Zelfde gevoel had ik ook bij het Santa Claus huis maar sindsdien heb ik spijt dat ik die niet heb gekocht :D .
pi_188954260
Ik vond die oude brandweer huis van vorig jaar wel mooier.
pi_188954485
Ik had ook liever iets anders gehad. Maar denk wel dat ik spijt krijg als hem niet koop, heb immers de volle serie staan hier :9

Ziet er ook wel redelijk makkelijk uit om aan te passen en als gewoon huisje te kunnen gebruiken bij de rest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 september 2019 @ 11:05:45 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189004070
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189059464
Dat koekhuisje is wel heel aanlokkelijk moet ik zeggen...
pi_189059744
beeeetje laat om hier te melden maar het is crazy lego weekend bij een hoop zaken (ook bv kruidvat doet mee) al sinds gister.

a-tembo heeft zijn online winkel eruit gegooid ivm drukte en een hoop goeie deals voorbij zien komen

zelf de vesta windmolen voor 114 en de apocalypsstad voor 202 hopelijk gescoord (geen idee of er nog voorraad is, a-tembo is volledig bezweken onder de druk)
pi_189060377
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 20:40 schreef mschol het volgende:
beeeetje laat om hier te melden maar het is crazy lego weekend bij een hoop zaken (ook bv kruidvat doet mee) al sinds gister.

a-tembo heeft zijn online winkel eruit gegooid ivm drukte en een hoop goeie deals voorbij zien komen

zelf de vesta windmolen voor 114 en de apocalypsstad voor 202 hopelijk gescoord (geen idee of er nog voorraad is, a-tembo is volledig bezweken onder de druk)
Was druk bij A Tembo idd.... En dat al na 30 minuten offline.
Heb Mustang, Sanctum Sanctorum ( leuk om de moc tot een huis in straat ) en ook personenpakket.

Nu maar afwachten wat er geleverd wordt.
pi_189060725
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef Attitude het volgende:

[..]

Was druk bij A Tembo idd.... En dat al na 30 minuten offline.
Heb Mustang, Sanctum Sanctorum ( leuk om de moc tot een huis in straat ) en ook personenpakket.

Nu maar afwachten wat er geleverd wordt.
ze zijn ook veel te vroeg begonnen (dacht rond 23:00 al) ik heb de volgende ochtend om 8:00 wat kunnen bestellen, de site was zo traag dat ik niet eens verder heb gekeken dan die 2 modellen, dat waren echt superdeals
  Donald Duck held zaterdag 21 september 2019 @ 21:35:06 #110
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_189060829
Is dit kortingsweekend een soort van echt gecoördineerd 'evenement', of is een zaak ermee begonnen uit zichzelf en moest de rest wel volgen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_189061018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dit kortingsweekend een soort van echt gecoördineerd 'evenement', of is een zaak ermee begonnen uit zichzelf en moest de rest wel volgen?
ik heb het idee dat het een georganiseerde actie is
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 september 2019 @ 21:43:56 #112
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189061034
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:43 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb het idee dat het een georganiseerde actie is
natuurlijk.
En het is vast geen toeval dat het vlak voor de opening van de officiële Lego-store is...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189061574
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ze zijn ook veel te vroeg begonnen (dacht rond 23:00 al) ik heb de volgende ochtend om 8:00 wat kunnen bestellen, de site was zo traag dat ik niet eens verder heb gekeken dan die 2 modellen, dat waren echt superdeals
ik had om 23.30 besteld maar het was zo traag en het afrekenen duurde al meer dan 6 minuten. en later kwam je gewoon niet meer in. als je al in was ( op website van a tembo ) dan kon je bestellen maar traag. alleen als je er nog in moest komen, geen kans meer.
pi_189062654
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:08 schreef Attitude het volgende:

[..]

ik had om 23.30 besteld maar het was zo traag en het afrekenen duurde al meer dan 6 minuten. en later kwam je gewoon niet meer in. als je al in was ( op website van a tembo ) dan kon je bestellen maar traag. alleen als je er nog in moest komen, geen kans meer.
6 minuten is rap: ik ben minimaal een uur bezig geweest om 3 items in mandje te gooien (en er weer 1 uit, HP trein komt nog wel een keertje; bij mrbricks de goedkoopste ooit gemist) en af te rekenen 8)7
pi_189076403
Uiteindelijk toch 10264 maar besteld. Zat te twijfelen maar na berekeningen met andere modulars blijkt dat je niet zoveel meer goedkoper kan krijgen dan dit.
Alleen de Assembly Square is de uitzondering hierop maar die was populair doordat het 10 jarige viering van de modulars is.
pi_189076635
mijn order bij a-tembo is geprint.. :o zou ik nog geluk hebben

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:23 schreef Attitude het volgende:
Uiteindelijk toch 10264 maar besteld. Zat te twijfelen maar na berekeningen met andere modulars blijkt dat je niet zoveel meer goedkoper kan krijgen dan dit.
Alleen de Assembly Square is de uitzondering hierop maar die was populair doordat het 10 jarige viering van de modulars is.
altijd goed zo'n model met fikse korting, wat heb je betaald?
pi_189076679
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:38 schreef mschol het volgende:
mijn order bij a-tembo is geprint.. :o zou ik nog geluk hebben
[..]

altijd goed zo'n model met fikse korting, wat heb je betaald?
######### Het is weer beperkt mogelijk online bestellingen te plaatsen lees eerst onderstaande bepalingen voor je gaat bestellen, hartelijk dank voor je medewerking######

******LET OP : DE VOORRAADINDICATIE IS OP DIT MOMENT NIET UPTODATE. HET KAN DUS ZIJN DAT ER STAAT DAT WE DE SET NOG OP VOORRAAD HEBBEN, MAAR DAT DAT NIET ZO IS VANWEGE DE GROTE DRUKTE, HOUD HIER REKENING MEE. OOK GAAT HET LANG DUREN VOORDAT JE JE BESTELLING GAAT ONTVANGEN VANWEGE DE ENORME DRUKTE EN HET KAN ZIJN DAT JE IETS BESTELD WAT WE NIET MEER KUNNEN LEVEREN VOOR DE ACTIE PRIJS. JE BESTELLING WORDT DAN GECANCELD. INDIEN JE DEZE RESTRICTIES BEGRIJPT DAN GAAN WIJ ONZE UITERSTE BEST DOEN OM JE BESTELLING ZO GOED MOGELIJK TE VERWERKEN. HARTELIJK DANK VOOR JE BEGRIP.*******


Heb de website bekeken, veel is weg.
Dit hebben ze nog bij Creator Expert: Kerst Brandweer 10263 Winterdrop 10259 , Taj Mahal , Wintertrein 10254 en Batcave en de Kever.

Het kost 142.95 euro. Die garage corner dan.
pi_189076702
Corner Garage?
pi_189076716
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:41 schreef Attitude het volgende:

[..]

######### Het is weer beperkt mogelijk online bestellingen te plaatsen lees eerst onderstaande bepalingen voor je gaat bestellen, hartelijk dank voor je medewerking######

******LET OP : DE VOORRAADINDICATIE IS OP DIT MOMENT NIET UPTODATE. HET KAN DUS ZIJN DAT ER STAAT DAT WE DE SET NOG OP VOORRAAD HEBBEN, MAAR DAT DAT NIET ZO IS VANWEGE DE GROTE DRUKTE, HOUD HIER REKENING MEE. OOK GAAT HET LANG DUREN VOORDAT JE JE BESTELLING GAAT ONTVANGEN VANWEGE DE ENORME DRUKTE EN HET KAN ZIJN DAT JE IETS BESTELD WAT WE NIET MEER KUNNEN LEVEREN VOOR DE ACTIE PRIJS. JE BESTELLING WORDT DAN GECANCELD. INDIEN JE DEZE RESTRICTIES BEGRIJPT DAN GAAN WIJ ONZE UITERSTE BEST DOEN OM JE BESTELLING ZO GOED MOGELIJK TE VERWERKEN. HARTELIJK DANK VOOR JE BEGRIP.*******

Het kost 142.95 euro.
nette prijs.

a-tembo verschuilt zich achter geen voorraad, maar dat is helemaal geen argument om een order te cancelen, als iemand er een zaak van maakt hebben ze volgens mij gewoon leveringsplicht _O-
pi_189076720
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef Faxie het volgende:
Corner Garage?
Ja inderdaad. Niet bij A Tembo! Niet dat je nu heel die website afzoekt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')