Zelf had ik vorige week o.a. het volgende uit de pab muurquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:58 schreef Attitude het volgende:
Morgen ga ik naar Lego Store Utrecht en dan kijken bij Pab wall. ( nog niet eerder geweest daar ). Maar kan nergens info vinden wat de inhoud is .....
Dus moeilijk om te weten welke stenen het waard zijn om te kopen ( met als in dat bricklink soms goedkoper is..... )
Iemand een idee??
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:33 schreef Jump het volgende:
De LEGO Group heeft Bricklink gekocht.
Bricklink.com press releases:
A Message from the LEGO Group
BrickLink will join the LEGO Group
Brickset.com artikel:
The LEGO Group acquires BrickLink
die blijft wel online: lego gaat absoluut geen kwaad bloed zetten bij AFOLs door de markt te sluiten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat op termijn niet goed eindigen voor Bricklink. Lego heeft geen enkel belang bij de site zoals het nu is. Dankzij BL heb ik de laatste tijd enorm kunnen inslaan, ik heb een flinke wensenlijst met oudere sets bijna helemaal kunnen afwerken. En nu gebruik ik het nog steeds voor losse onderdelen voor sec/moc ontwerpen. Hopelijk blijft die marktplaats overeind, maar ik maak me toch enige zorgen.
dan ook alle star wars blasters, western revolvers ed eruit graagquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:25 schreef Jump het volgende:
De Brickarms categorie gaat er wel uit gaan. Want LEGO gaat niet toelaten om wapens te verkopen, ook al zijn het de speelgoed wapentjes.
Deze dus: https://www.bricklink.com/catalogList.asp?catType=P&catString=934
hoewel jammer, (ookal gebruik ik ze niet) zou dat wel een logische stap kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:33 schreef Jump het volgende:
Ik denk dat ze alle niet officiele Lego elementen er misschien wel zullen uithalen?
Dat zijn inderdaad scherpe prijzenquote:Op woensdag 27 november 2019 02:32 schreef Faxie het volgende:
Goede deals bij bol.com
oa de Liebherr voor 325,- de rode kraan voor 150,- Defender voor 113,- Mack 90,- en de Chiron voor 225,-
Niks wat ik wil hebben helaasquote:Op woensdag 27 november 2019 06:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad scherpe prijzen![]()
Defender besteld![]()
ooooooh das wel een hele coole!..quote:
Stukje nostalgie delen, da’s alles.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Te koop aanbieden? Op zoek naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |