SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6085 en 6074 staan niet in elkaargezet,vandaaar de foto's van de boekjes.
Richtprijs 600 voor alles.As above, so below.
Wat ben je toch een coole guyquote:Op woensdag 27 november 2019 12:44 schreef CoolGuy het volgende:
lol, ik heb al deze sets (op zolder). Ridder lego was awesome!
quote:
Bieden staat vrij.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef Quasimoto het volgende:
¤600? Serieus? Fuk m'n broertje die alles gesloopt heeft!
Gisteren nog Lego gekocht.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
Ridderlego (en lego sowieso maar ridder lego in het bijzonder, samen met ruimtelego) was episch.
Als ik kinderen had, had ik het zo gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef Mijk het volgende:
Kick 500? Spotprijs voor 3 kastelen, piratenplatformen en een shitload aan losse figuren.
4 Kastelen zelfsquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik kinderen had, had ik het zo gedaan.
In mijn Lego topic ook niet (V&A / [TK] Divers LEGO) er zijn betere V&A tijden geweest.quote:
Het is FOK!quote:Op donderdag 12 december 2019 23:47 schreef 617-716 het volgende:
[..]
In mijn Lego topic ook niet (V&A / [TK] Divers LEGO) er zijn betere V&A tijden geweest.
Ben jarenlang weg op Fok! geweest, maar het is een stuk minder actief geworden lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het wel overwegen hier los te verkopen, dus als je interesse hebt in 1 set , kan er ook geboden worden. Het plaatje waar alleen boekjes op staan, komt omdat die kastelen niet in elkaar staan. Bij 6054 zitten zelfs delen van de doos, de voor en achterkant.As above, so below.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |