Nee natuurlijk nietquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 15 juli 2019 23:27 schreef RedFever007 het volgende:
even serieus, Dekker is echt totaal ongeschikt en ongeloofwaardigWat een ongekende faalhaas
![]()
en waarom kan Jinek geen kritische vragen stellen![]()
LACHWEKKEND!!
kan de bewaker ook niet meer whatsappenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ene gozer zei laatst dat je een jammer kan plaatsen waardoor geen enkele telefoon meer werkt.waarom doen ze dat niet?
Ja, jammer voor hem.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
kan de bewaker ook niet meer whatsappen
quote:
Als er een deskundige kritische host zou zitten, dan komt hij niet want te moeilijk en teveel afbreukrisicoquote:Op maandag 15 juli 2019 23:27 schreef RedFever007 het volgende:
even serieus, Dekker is echt totaal ongeschikt en ongeloofwaardigWat een ongekende faalhaas
![]()
en waarom kan Jinek geen kritische vragen stellen![]()
....
ik heb het idee dat ik echt minuut achterloop bij julliequote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Nieuwe apparatuur die apparatuur bestaat echt al zo lang
Sorry voor het spoilenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik echt minuut achterloop bij jullie
dat kan hoor? verschil digitaal/analoog of aanbieder. maar het zal niet zo veel zijn. min is max denkquote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik echt minuut achterloop bij jullie
Deze man heeft het begrip incompetent een nieuwe dimensie gegeven. Laat hem branden in de hel.quote:
Indekker.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alles
Wat heeft dekker goed gedaan?
Niets helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |