Ja, bv een 60 jarige man die 50 jaar gevangenis krijgt...quote:Op maandag 15 juli 2019 23:22 schreef Zipportal het volgende:
In Amerika flikkeren zulke types 100 jaar de bak, ongeacht leeftijd.
Fons zou zo maar haar type kunnen zijn. Je weet het niet met haar.quote:
lijkt mij wel geil om van die op afstandbestuurbare vaginale speeltjes in te brengen en dat op afstand te laten bedienen door peter r de vriesquote:
Fons zegt ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fons zou zo maar haar type kunnen zijn. Je weet het niet met haar.
Goed...quote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
lijkt mij wel geil om van die op afstandbestuurbare vaginale speeltjes in te brengen en dat op afstand te laten bedienen door peter r de vries
Ik zou me daar niet thuis voelenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar de gevangenis is echt zwaar hoor
party daar tis beter als waar ik woon enzoquote:Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou best wel gek worden van het feit dat ik niet naar huis kan.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ook niet... ik zou een 1 persoons kamer willen die op slot kan...quote:
Nee natuurlijk nietquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 15 juli 2019 23:27 schreef RedFever007 het volgende:
even serieus, Dekker is echt totaal ongeschikt en ongeloofwaardigWat een ongekende faalhaas
![]()
en waarom kan Jinek geen kritische vragen stellen![]()
LACHWEKKEND!!
kan de bewaker ook niet meer whatsappenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ene gozer zei laatst dat je een jammer kan plaatsen waardoor geen enkele telefoon meer werkt.waarom doen ze dat niet?
Ja, jammer voor hem.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
kan de bewaker ook niet meer whatsappen
quote:
Als er een deskundige kritische host zou zitten, dan komt hij niet want te moeilijk en teveel afbreukrisicoquote:Op maandag 15 juli 2019 23:27 schreef RedFever007 het volgende:
even serieus, Dekker is echt totaal ongeschikt en ongeloofwaardigWat een ongekende faalhaas
![]()
en waarom kan Jinek geen kritische vragen stellen![]()
....
ik heb het idee dat ik echt minuut achterloop bij julliequote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Nieuwe apparatuur die apparatuur bestaat echt al zo lang
Sorry voor het spoilenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik echt minuut achterloop bij jullie
dat kan hoor? verschil digitaal/analoog of aanbieder. maar het zal niet zo veel zijn. min is max denkquote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik echt minuut achterloop bij jullie
Deze man heeft het begrip incompetent een nieuwe dimensie gegeven. Laat hem branden in de hel.quote:
Indekker.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alles
Wat heeft dekker goed gedaan?
Niets helemaal niets
Dat heeft de criminaliteit daar wel doen verminderen zeker.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:32 schreef superniger het volgende:
Gewoon net als in Amerika 8 man in 1 cel. Of grote slaapzalen voor 50 man.
Jaaaaaa rutte doet dat ook vaak als die klem raaktquote:Op maandag 15 juli 2019 23:33 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Oh gadverdamme, als politici de woorden ''keihard werken'' gebruiken, begint iets in mijn maag te borrelen.
Valt dat onder de AVG?quote:
VVDquote:Op maandag 15 juli 2019 23:34 schreef RedFever007 het volgende:
van welke partij is deze Dekker eigenlijk?
Vvd. What else.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:34 schreef RedFever007 het volgende:
Of als het gaat over criminelen, die moeten we keihard aanpakken.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaaaaaa rutte doet dat ook vaak als die klem raakt
de verkeerde kantquote:Op maandag 15 juli 2019 23:34 schreef RedFever007 het volgende:
hoezo, Groninger gas best gasquote:Op maandag 15 juli 2019 23:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee maar ze gebruiken geen Gronings gas
Deze beelden wel. Maar ze zijn wel op de maan geweest maar de camera's werkten niet. Dus moesten ze iets in scene zetten in de woestijn in Utah.quote:
Maar het erge is dat het werkt de journalisten beginnen gelijk volmondig in te stemmen om te laten zien dat ze niet neerkijken op de werkende mensenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:35 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Of als het gaat over criminelen, die moeten we keihard aanpakken.
Wie bracht dat dit in het leven? Is that you Grapperhaus?
En nu een hiv epidemie. Sad.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
rusland:
eerste man in de ruimte
eerste sateliet in de ruimte
eerste ruimtewandeling
rusland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |