meer conservatieve kant dus? weet niet hoor.quote:
Ze was nogal voor Hilary, en vooral tegen Trump.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
meer conservatieve kant dus? weet niet hoor.
Ha maar daar was die serie toen ook niet voor. objectief. mja niet heel in geslaagd geef mij maar louis enzo
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
AOCTrump moet worden opgeknoopt, net als al zijn aanhangers.
Ah oke kan ik beter rtl4 blijven kijken?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:10 schreef Regilio_ het volgende:
Verongelijkte feministenonderwerp over 9000.
ZAP.
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze was nogal voor Hilary, en vooral tegen Trump.
jaaah om vrouw mss? haha of stip ik iets heel gevoeligs aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze was nogal voor Hilary, en vooral tegen Trump.
In het nieuws omdat hij smokkel in gevangenissen wilt terugdringen, dat lijkt me zijn baan.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker, daar is Sander Dekker![]()
Gaat het ruk komt hij niet
Onder andere.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
jaaah om vrouw mss? haha of stip ik iets heel gevoeligs aan.
Beide zijn kut wmb trouwens maar ok woon daar niet.
Ze slaapt al honderd jaar met een foto van het echtpaar Clinton op haar slaapkamerquote:Op maandag 15 juli 2019 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
jaaah om vrouw mss? haha of stip ik iets heel gevoeligs aan.
Beide zijn kut wmb trouwens maar ok woon daar niet.
En als TBS klinieken doden veroorzaken dan komt hij nietquote:Op maandag 15 juli 2019 23:12 schreef BobW het volgende:
In het nieuws omdat hij smokkel in gevangenissen wilt terugdringen, dat lijkt me zijn baan.
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze slaapt al honderd jaar met een foto van het echtpaar Clinton op haar slaapkamer![]()
Hoe voelt het nou om minder dan niks te zijn.quote:
Ik betaal gewoon geen belasting meer.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:15 schreef -Chakotay- het volgende:
vandaag mijn tv abonnement opgezegd
oorzaak: o.a. dit programma
Zet me wel eens aan het denken.. dat elke persoon in NL zijn belasting evenredig mag verdelen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon geen belasting meer.
Ik heb in 2012 mijn digitenne al de deur uit gedaan.... kijk nu alleen nog online of stream naar mijn tv....quote:Op maandag 15 juli 2019 23:15 schreef -Chakotay- het volgende:
vandaag mijn tv abonnement opgezegd
oorzaak: o.a. dit programma
Ze nodigt alleen vrouwen uit met een minder dikke reet dan ze zelf heeftquote:Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef kree het volgende:
Jinek is wel van de vrouwen uitnodigen jah, zie het resultaat, saai
hahahaquote:Op maandag 15 juli 2019 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze nodigt alleen vrouwen uit met een minder dikke reet dan ze zelf heeft
Geen smartphones toen dus dan bestaat het niet hè.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Episch? het zwaardgevecht tussen Achilles en Hector was pas episch.
Een PS2 want daarmee kun je niet op internet.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
Ze hebben gewoon een PlayStation in hun cel.
Zonder online-connectie, pure marteling als je het aan mij vraagt.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
Ze hebben gewoon een PlayStation in hun cel.
Gewoon alle JRPGs erop spelen. Is één jaar detentie zo voorbij.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Een PS2 want daarmee kun je niet op internet.
Gierend incompetent en direkt eruit trappenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:21 schreef Martinello het volgende:
Sander Dekker is het absolute niks x 1 miljoen. De natste krant op aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |