quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]waar lees jij dat... of is dit een geval van “Waar het hart vol van is”
Nouja morgen wordt vooral veel bellen en mailen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zondag ook al werken.. alle verloren uren inhalen
En faxen?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja morgen wordt vooral veel bellen en mailen.
En dan beetje door Amsterdam fietsen zeker gewoon omdat het kan om te laten zien dat je in Amsterdam woontquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee geen bakfiets.. maar Amsterdam
Dat heb ik echt 1x gedaan. Jareeeeen terugquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan beetje door Amsterdam fietsen zeker gewoon omdat het kan om te laten zien dat je in Amsterdam woont![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voordat je de voordeur binnenstapt even wachten tot iedereen dat wel ziet natuurlijk..op verjaardagen elke zin beginnen metzo van ja wij in amsterdam ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohwquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]waar heb je het over mallerd, ik ken niemand die dat doet..
![]()
Eujquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam is leuk maar dat doen we niet hoorben Haags niet
Als amsterdam zo leuk is waarom wonen dan bijna alle ekte amsterdammers in de polder en omstreken....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam is leuk maar dat doen we niet hoorben Haags niet
Verraders zijn datquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als amsterdam zo leuk is waarom wonen dan bijna alle ekte amsterdammers in de polder en omstreken....
?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is groen en staat voor het verkeerslicht..?
Kermit de kikker ?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is groen en staat voor het verkeerslicht..?
Is toch prima zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt het zonder dts
Stuk relaxter zo he.
Ja ene kant wel.. maar een dts sc was wel leuk geweest. Gwn voor die vaste kliek, noodgang nattekat Mark mikey zie ik niet echt meeposten in dagbagger of ONZ-sc en vast nog enkel anderenquote:
Ja ach. Ik post sowieso al overal dus voor mij is het om het even.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ene kant wel.. maar een dts sc was wel leuk geweest. Gwn voor die vaste kliek, noodgang nattekat Mark mikey zie ik niet echt meeposten in dagbagger of ONZ-sc en vast nog enkel anderen
Ja voor jou maakt het niet veel uit. Maar denk dat sommige het wel jammer vinden zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ach. Ik post sowieso al overal dus voor mij is het om het even.
Komt wel weer goed joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja voor jou maakt het niet veel uit. Maar denk dat sommige het wel jammer vinden zo.
Ik heb er niet veel problemen mee dat dts is gesloten, maar die dts sc had niet dicht gehoeven vind ik dan.
Dts? Dodetopicspel?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja voor jou maakt het niet veel uit. Maar denk dat sommige het wel jammer vinden zo.
Ik heb er niet veel problemen mee dat dts is gesloten, maar die dts sc had niet dicht gehoeven vind ik dan.
en als het niet goed komt?quote:
Ja sowieso wel. Voor mij alleen beter zo.. wilde toch minderen met fok en dit maakt het allemaal makkelijkerquote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:18 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 juichen? Ook al is er niet veel om te juichen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Voor mij alleen beter zo.. wilde toch minderen met fok en dit maakt het allemaal makkelijker
Minderen met fokquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Voor mij alleen beter zo.. wilde toch minderen met fok en dit maakt het allemaal makkelijker
Dan tochquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en als het niet goed komt?
tja#hooivorkmode on
Miss sunshinequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
elk nadeel heeft zijn voordeel
Voor jou appeltje eitje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ohw..gemistquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Siwas vaak gezellig met zo nu en dan de nodige drama
niks dan tochquote:
heeeeeey miss rebel maar wel hele liever rebel!quote:
Laat het los, laat het gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks dan toch
dan is gewoon kut dat het gesloten is vanwege een drogreden
just saying
Poohquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wel ja. Alleen om 6uur ochtend even jou mentionen hieren van die hyper gifjes plaatsen
hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wel ja. Alleen om 6uur ochtend even jou mentionen hieren van die hyper gifjes plaatsen
:pquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaan.
God Jezusquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
:p
Nee, jawel hoor poste er toch nooit meer maar toch
Hoop het nietquote:
miss een beetje gezapig maar wel lekker rustigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Wat is het leven als je mensen niet af en toe kan ergeren
ftfyquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
noodgang nattekat Mark mikey devzero zie ik niet echt meeposten in dagbagger of ONZ-sc en vast nog enkel anderen
miss miss nietquote:
eNGine lijkt mij een prima vervangerquote:
Sorry?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eNGine lijkt mij een prima vervangerof niet?
Die danst als een atleet jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eNGine lijkt mij een prima vervangerof niet?
Ja oke.. maar even eNGine10 en geerd irriteren in de ochtend is lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss een beetje gezapig maar wel lekker rustig![]()
hahahquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja oke.. maar even eNGine10 en geerd irriteren in de ochtend is lachendie hebben soms last van een ochtendhumeur
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Engine is bang voor jouje moet Haags ook even bedreigen
![]()
FANCY IS DE BAAS
Ja maar je hebt hele relaxte vakantie achter de rug dan moet je weer even terugkomen in werkmodus. Luiwammesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Mijn ritme is altijd compleet verneukt na vakantie
quote:
pas opquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
FANCY IS DE BAAS
Die gaat gewoon in schaterlach uitbarstenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
FANCY IS DE BAAS
Ja maar vorig jaar duurde dat dus ook ruim een maand he.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je hebt hele relaxte vakantie achter de rug dan moet je weer even terugkomen in werkmodus. Luiwammes
Whaaahahaha! Dat is hem!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eNGine be likeeeeeee '' i'm ONNNNN tonight so my hips dont lieeee''
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eNGine be likeeeeeee '' i'm ONNNNN tonight so my hips dont lieeee''
[ afbeelding ]
Even iets in zijn drankje doenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon in schaterlach uitbarsten
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Behalve dan wanneer het een soul is, dan lijk je wel een plank
Dat is wel lang jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar vorig jaar duurde dat dus ook ruim een maand he.
hij houd daarvan he dat zwzquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]beetje HAAHS plagen toch. 2 weken weggeweest dus mag wel even
Dan gaat hij me bespringen!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even iets in zijn drankje doen![]()
Werkt altijd
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja![]()
En toen was je ook maar 2 weken op vakantie?
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hopelijk rende ik weg in dat beeldquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
lol.. ik krijg dan gelijk een beeld voor me
Niet snel genoegquote:
Vrouwen zijn de grootste mysteriesquote:
dat dusquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de grootste mysteriesja=ja=nee maar kan ook misschien betekenen of iets heel anders
Alleen als wij vinden dat het belangrijk isquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat dus![]()
al is context wel heel belangrijk daarin
Fijne avond borrelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga ook weer
fijne avond ladies en mannen
x
qftquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als wij vinden dat het belangrijk is![]()
Vrouwen weten het altijd beter
Vice versa, lieve limoentjuh xquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fijne avond borrel![]()
Altijd leuk en lachen je weer even gesproken te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |