Is toch prima zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt het zonder dts
Stuk relaxter zo he.
Ja ene kant wel.. maar een dts sc was wel leuk geweest. Gwn voor die vaste kliek, noodgang nattekat Mark mikey zie ik niet echt meeposten in dagbagger of ONZ-sc en vast nog enkel anderenquote:
Ja ach. Ik post sowieso al overal dus voor mij is het om het even.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ene kant wel.. maar een dts sc was wel leuk geweest. Gwn voor die vaste kliek, noodgang nattekat Mark mikey zie ik niet echt meeposten in dagbagger of ONZ-sc en vast nog enkel anderen
Ja voor jou maakt het niet veel uit. Maar denk dat sommige het wel jammer vinden zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ach. Ik post sowieso al overal dus voor mij is het om het even.
Komt wel weer goed joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja voor jou maakt het niet veel uit. Maar denk dat sommige het wel jammer vinden zo.
Ik heb er niet veel problemen mee dat dts is gesloten, maar die dts sc had niet dicht gehoeven vind ik dan.
Dts? Dodetopicspel?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja voor jou maakt het niet veel uit. Maar denk dat sommige het wel jammer vinden zo.
Ik heb er niet veel problemen mee dat dts is gesloten, maar die dts sc had niet dicht gehoeven vind ik dan.
en als het niet goed komt?quote:
Ja sowieso wel. Voor mij alleen beter zo.. wilde toch minderen met fok en dit maakt het allemaal makkelijkerquote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:18 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 juichen? Ook al is er niet veel om te juichen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Voor mij alleen beter zo.. wilde toch minderen met fok en dit maakt het allemaal makkelijker
Minderen met fokquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Voor mij alleen beter zo.. wilde toch minderen met fok en dit maakt het allemaal makkelijker
Dan tochquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en als het niet goed komt?
tja#hooivorkmode on
Miss sunshinequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
elk nadeel heeft zijn voordeel
Voor jou appeltje eitje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ohw..gemistquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Siwas vaak gezellig met zo nu en dan de nodige drama
niks dan tochquote:
heeeeeey miss rebel maar wel hele liever rebel!quote:
Laat het los, laat het gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks dan toch
dan is gewoon kut dat het gesloten is vanwege een drogreden
just saying
Poohquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wel ja. Alleen om 6uur ochtend even jou mentionen hieren van die hyper gifjes plaatsen
hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wel ja. Alleen om 6uur ochtend even jou mentionen hieren van die hyper gifjes plaatsen
:pquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaan.
God Jezusquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
:p
Nee, jawel hoor poste er toch nooit meer maar toch
Hoop het nietquote:
miss een beetje gezapig maar wel lekker rustigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Wat is het leven als je mensen niet af en toe kan ergeren
ftfyquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
noodgang nattekat Mark mikey devzero zie ik niet echt meeposten in dagbagger of ONZ-sc en vast nog enkel anderen
miss miss nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |