Ik zit te wachten op de transfer van zyech en dan is het ook over voor juliequote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:06 schreef damsco het volgende:
Ik denk dat jullie vanaf nu alles op alles moeten zetten om elke wedstrijd te winnen.
Kan er toch niks van die manquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida! Wie wou hem alweer jn de basis hebben?
Mjah je bent wel een kenner, dan maar hopen dat Ziyech blijftquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de transfer van zyech en dan is het ook over voor julie
Qua uitslag maakt het niet zoveel uit, nee. Eerste helft was toch aardig (eerste 20 minuten gewoon goed). Na alle wissels is het wel klaar.quote:
Vorig seizoen met die 5-0 gewonnen pot tegen Basel anders een uitstekende voorbereiding gehad voor het duel tegen Trencin.quote:
Hoe speelde Kelly?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zonde dat het zo open lag na de 1-0. Verder niet ontevreden.
Aanvallend, aan de bal prima. Verdedigen is niet zijn sterkste punt, maar dat was te verwachten.quote:
Goede speler als het om passing, lange bal en spelinzicht gaat. Ik zou hem alleen nooit CVM zetten, maargoed.quote:
Ik vond het prima. Zoekt veel oplossing naar voren en vaak aanspeelbaar, en zorgt dat het tempo hoog kan blijven.quote:
Van wat ik de eerste wedstrijd even kort zag haalt hij wel graag de balletjes bij de verdediging op.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede speler als het om passing, lange bal en spelinzicht gaat. Ik zou hem alleen nooit CVM zetten, maargoed.
Als je het vergelijkt met tikkie-terug-Toornstra is het een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het prima. Zoekt veel oplossing naar voren en vaak aanspeelbaar, en zorgt dat het tempo hoog kan blijven.
Ja, die staat veel te vaak met zijn gezicht de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met tikkie-terug-Toornstra is het een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |