Kan best zijn, maar ik vind dat een raar type voetbal.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik de eerste wedstrijd even kort zag haalt hij wel graag de balletjes bij de verdediging op.
Goh.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar daar stoor ik me deze voorbereiding ook aan bij Burger. Krijgt ie een bal, heeft ruimte om open te draaien naar voren maar gaat dan alsof het een automatisme is de andere kant op. Zo frustrerend om te zien.
Aha, dan mag je dus geen kritiek hebben op iemand. Leerzame dag vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh.
Jij vond het toch zo'n groot talent?
Pak 'mquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha, dan mag je dus geen kritiek hebben op iemand. Leerzame dag vandaag.
Dat niet. Maar wat er vandaag mis ging bij hem is precies hetgeen waar ik je al een jaar van probeer te overtuigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha, dan mag je dus geen kritiek hebben op iemand. Leerzame dag vandaag.
Eerste helft was best prima inderdaad. Had zo 2-0 kunnen staan. Tweede helft was, na alle wissels, kut met peren.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef Scarface88 het volgende:
Stam weet ze wel aan het voetballen te krijgen.
Die Vente moeten ze gewoon in de rust brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:20 schreef fetX het volgende:
Het is wel zaak dat Jorgensen snel terugkomt, want met Vente in de spits kan gewoon echt niet.
Ga toch wegquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wat er vandaag mis ging bij hem is precies hetgeen waar ik je al een jaar van probeer te overtuigen.
Dat is echt de nieuwe Lex Immers.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:10 schreef Caland het volgende:
https://www.vtbl.nl/video(...)nooit-van-mijn-leven
#TOTVTBL
@:zipportal
Echt hè. Die kan er geen reet van. Ook net zo'n mongolenuitstraling trouwensquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt de nieuwe Lex Immers.
Kneusquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hè. Die kan er geen reet van. Ook net zo'n mongolenuitstraling trouwens
WOUTER GAAT OP JODUHJACHT.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt de nieuwe Lex Immers.
Gelukkig hoeft Ajax hem ook nooit van zijn leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:10 schreef Caland het volgende:
https://www.vtbl.nl/video(...)nooit-van-mijn-leven
#TOTVTBL
@:zipportal
Oh ik dacht even dat dit een serieus gerucht was.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft Ajax hem ook nooit van zijn leven.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hè. Die kan er geen reet van. Ook net zo'n mongolenuitstraling trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |