Ja die spelers zullen wel enorm vebeterd zijn in 6 weken tijd en 10 trainingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:25 schreef Bolasie het volgende:
(lol)twitter:chaka_simbeye twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:20:01Ayoub so important to Stam's Feyenoord, in a creative 8 and double-pivot with Kelly. Receiving the ball, turning past markers to evade pressure and switch to attacking movements. So many players look much improved than under Van Bronchorst. Very impressed with Stam. #rbsfey reageer retweet
Gelijk verkopenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:32 schreef De_Kraam het volgende:
VAN BEEKGODtwitter:chaka_simbeye twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:24:45Van Beek with a 90% pass succession rate,winning 2/4 aerial duels and 2 tackles. St Juste with an 85% pass succession rate.Vente with 1 shot,1 chance created,2/2 takeons and 1 interception. Hansson with 2 chances created. Feyenoord with 2 shots on target, Salzburg have 0. #rbsfey reageer retweet
Heb je voor Fetx geen gifje?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en ja daar moet ik wakker van liggen
en nu kk bek houden mongool anders haal je de morgen niet
In plaats van Klaas kan ik net zo goed een andere schoonmaker inhuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou voorlopig Harvard University maar ontwijken FetX
Ja klopt. Heeft een heerlijke pass in de benen en houdt het overzicht. Verdedigend is het niet veel inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Die Kelly is een prima speler, heb het al gezien. Je moet hem alleen geen verdedigend werk laten doen.
Na een maand was het al niet grappig meer.quote:
dit wens je niemand toequote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Kan Klaas niet even op die gasten met hun eeuwige 'JAAP! JAAAP!' 'JAPIOEEEUUUWWW' afgestuurd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |