ik weet echt niet waar jij naar gekeken heb maar onder gio heb ik nog nooit zo een slechte helft gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:17 schreef fetX het volgende:
Aardige eerste helft. Ayoub en vBeek word ik wel een beetje ongelukkig van. Normaal gesproken van Vente ook, maar die doet het redelijk.
ben je Kazim-Richards en immers vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Zeg ik wat vreemds als ik zeg dat
toornstra de meeste lompe voetballer is ooit in het feyenoord shirt....
Heeft Jens je moeder weer geneukt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Zeg ik wat vreemds als ik zeg dat
toornstra de meeste lompe voetballer is ooit in het feyenoord shirt....
ik niet van die ier en toornstraquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik word nog steeds niet echt vrolijk van Malacia
Leuke backup toch, ontwikkelt zich alleen niet echt door.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik blijf hem twijfelachtig vinden. Hij doet een hoop leuks, ook nu weer een paar mooie loopacties, maar consistent in zijn spel is ie nou niet bepaald. Helaas zijn onze andere opties permanent geblesseerd of al helemaal niet goed genoeg...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:19 schreef Caland het volgende:
Nouja het is al een hele tijd niet echt een backup.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich gaat het wel aardig,
[..]
Leuke backup toch, ontwikkelt zich alleen niet echt door.
Ja, precies dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf hem twijfelachtig vinden. Hij doet een hoop leuks, ook nu weer een paar mooie loopacties, maar consistent in zijn spel is ie nou niet bepaald. Helaas zijn onze andere opties permanent geblesseerd of al helemaal niet goed genoeg...
Ik ook nog niet echt. Hij heeft soms hele goede wedstrijden, maar is te vaak onstuimig met een paar hele domme passes. Maar goed, misschien nog wat tijd geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:19 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:chaka_simbeye twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:20:01Ayoub so important to Stam's Feyenoord, in a creative 8 and double-pivot with Kelly. Receiving the ball, turning past markers to evade pressure and switch to attacking movements. So many players look much improved than under Van Bronchorst. Very impressed with Stam. #rbsfey reageer retweet
Drugs are badquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:25 schreef Bolasie het volgende:
(lol)twitter:chaka_simbeye twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:20:01Ayoub so important to Stam's Feyenoord, in a creative 8 and double-pivot with Kelly. Receiving the ball, turning past markers to evade pressure and switch to attacking movements. So many players look much improved than under Van Bronchorst. Very impressed with Stam. #rbsfey reageer retweet
Dit moet een act zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:25 schreef Bolasie het volgende:
jij ookquote:
Eventjes tussen al die hilarische liedjes door een tweet plaatsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:25 schreef Bolasie het volgende:
Niet op tv volgens mij. Alleen online.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:29 schreef Elan het volgende:
Duel tegen Salzburg nog ergens te volgen op tv?
Klopt, maar je kunt nu moeilijk een LB erbij halen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is al een hele tijd niet echt een backup.
[..]
Ja, precies dit.
VAN BEEKGODtwitter:chaka_simbeye twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:24:45Van Beek with a 90% pass succession rate,winning 2/4 aerial duels and 2 tackles. St Juste with an 85% pass succession rate.Vente with 1 shot,1 chance created,2/2 takeons and 1 interception. Hansson with 2 chances created. Feyenoord with 2 shots on target, Salzburg have 0. #rbsfey reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |