abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188120903
Och, mini, wat een leukerd, hij heeft het goed naar zijn zin O+
En wat lijkt ie al groot op die foto :o
pi_188121041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:47 schreef TolstoiFan het volgende:
Och, mini, wat een leukerd, hij heeft het goed naar zijn zin O+
En wat lijkt ie al groot op die foto :o
Dit! Gunther is toch pas net in dit topic! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188121255
Na een beroerde nacht van alle4 de bewoners van dit oude huis kamperen we vannacht beneden.
Moi en vrouwlief op ons matras in de woonkamer, B en Juul in de speelkamer. Het scheelt 3 graden met boven, net genoeg om wel te slapen hoop ik.

Juul at niet zoveel nadat ze van het KDV kwam maar soepstengels en een ijsje vond ze wel prima. Gelukkig drinkt ze goed water.

En mevrouw krijgt nu 2 kiezen erbij en een snijtand. Nog even en haar melkgebit is compleet. Net als bij haar broer komen de snijtanden als laatste.

Wat een fijne foto Mini,grote knul zo!
Wow SC, hij eet meer dan ik momenteel doe op een dag.

En verder zijn we aan het kiezen tussen 2 slechten momenteel:
Morgen in de bloedhitte de vouwwagen inpakken of zaterdag/zondag in de regen. Hij moet deels uitgeklapt worden om in te pakken dus regen is eigenlijk geen optie. Maar met 37 graden sjouwen en in de vouwwagen hangen is ook geen feestje.
Op zich zijn we zo klaar, 4 kratten erin schuiven, wat los spul ertussen proppen en ons bed opmaken. (Ik zeg dit zo nochalant omdat ik geen chef inpak ben).
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:09:25 #204
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188121464
Helpt het om in de ochtend te gaan als het nog niet snikheet is?

Heerlijke foto minilot. Günther ziet eruit alsof het hem niks doet inderdaad.

Eten ach ja. Dat gaat wisselend. Het weinige drinken vind ik matiger. Het enige dat hij goed doordrinkt is sinaasappelsap, dus daar mag hij nu elke dag een glas van. En borstvoeding maar dat is niet veel. Gisteren toen hij niet kon slapen dronk hij opeens nog een beker water dus wederom regelt hij het zelf weer.

Arm kind slaapt voor geen meter, dat is wel jammer. In die zin zal ik wel blij zijn als het ooit weer afkoelt.

[ Bericht 59% gewijzigd door Lemijn op 25-07-2019 21:16:27 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188121923
Het gaat alleen om het inpakken zelf. We vertrekken zondagnacht :) vouwwagen wordt morgen rond 09:30 gehaald en de 4 kratten staan nog niet klaar. Oepsie. 1 krat komt vol met boodschappen die morgen binnenkomen en 1 krat is speelgoed die met name B nog moet uitkiezen. Dat wilden we allemaal zaterdag op ons gemak doen maar met regen kan dat dus niet.

En we zijn morgen benieuwd naar het gezicht van de bezorger van AH. Wij slapen in de woonkamer en de bezorger komt tussen 08:00 en 14:00 :)
pi_188122983
Gaat het bij jullie zaterdag/zondag de hele dag regenen dan? Anders de weersverwachtingen bijhouden en een droog moment opzoeken. als ik de weersverwachtingen voor hier zie gaat het enkel zondagavond regenen en bij de andere site woensdag pas.

Ik heb L net weer naar beneden gehaald. Hij was wakker geworden en terug in slaap voeden resulteerde in een compleet bezweet jochie dus nu even beneden afkoelen en hopen dat hij zo zelf weer in slaap kan vallen want het is veel te warm om in slaap te voeden.
pi_188123447
Ooh mini wat een blij hoofd O+

Hier gaat het eten wisselend. Soms verbaasd ze me omdat ze meer eet dan haar broer en soms gaat er maar weinig in.
Wat ik spannender vond was van het weekend dat ze niet aan de borst wilde. Ze heeft toen bijna 48 uur niet gedronken. Dramaaaa. Oorzaak hoogstwaarschijnlijk hand voet mond ziekte. (die doorkroop tot aan knieën dus ook nog even twijfel of het geen waterpokken waren)
Gelukkig zag ze zondagmiddag het licht (lees: had ze geen pijn meer in mond) en kon ze weer lekker lurken.
Plekjes zijn nu allemaal droog en zo goed als weg gelukkig.

Ze ligt nu nog beneden op de bank te slapen, we verhuizen zo maar naar boven.
pi_188123811
Oh mini. Dat koppie. Ik word er helemaal blij van!

Jeetje mabawa. Ik vind die hnd voet mond ziekte al zo vervelend en dan helemaal nu. Fijn dat ze nu aan de betere hand is!

Vandaag was niet de beste dag hier. Mijn mini heeft nergens last van gelukkig. Midi en maxi hadden het warm en waren chagrijnig. Ze hadden dus continue ruzie ook. Na een ochtend fietstochtje en strijkkraalsessie was het dus onbeperkt ipad en tv. Heel slecht maar het ging redelijk. Middag zijn we naar mijn moeder gegaan. Daar heb ik ze allemaal in de jacuzzi gegooid. Dat hielp enigszins. En mochten we mee eten dus dat was heeeel fijn O+
pi_188125019
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:39 schreef minilot het volgende:
Monkeyplatters vind ik een sympathiek concept, maar random gesnaai door de dag heen is niet iets dat ik onderschrijf, onder meer inzake invloed op tandbederf.. Maar op dagen als vandaag zie ik de voordelen er wel van :)

:D ik doe regelmatig een monkeyplatter, maar het is niet bepaald zo dat daar de hele dag van gegeten wordt. Geef het 5 minuten en alles is opgegeten. Moet ook wel, want anders doet de hond dat :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188125234
Mini, wat een heeeeerlijke foto O+

Songeur, hier een ochtendje tv, ik moest spullen inpakken voor vakantie. Een keer is allemaal niet zo erg, toch?
Wij mochten ook bij mijn ouders eten. Fijn is dat!

Mijm wordt zo’n wijs ding. Hij zegt zomaar spontaan tegen ons: ‘ik hou van jou.’ en wil de hele dag ‘tus’ (kus). Vanmorgen kwamen we thuis van de boodschappen en hij had dorst. Hij liep naar de kast, zei ‘dorst, drinken’ en dronk een volle beker water leeg.

Lievelings is op dit moment om in het zwembadje te springen en dan op zijn kont neerkomen :X het lijkt me verschrikkelijk pijnlijk, maar meneer schatert zich een ongeluk :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:24:37 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188129734
Ik ben al vanaf 6 uur wakker :') het is echt niet te hachelen binnen.
Daarom snap ik niet waarom mijn gekke dreumesbaby nog steeds slaapt, vanaf gister half 10.
Ik ben jaloers op zijn slaapskills. /moe
pi_188130052
Pfff het was beneden minder warm, maar nog steeds redelijk belabberd geslapen. Meerdere keren eruit voor Juul. We zijn allebei gebroken inmiddels. B sliep pas om 21:00 en was om 07:00 alweer wakker dus die is bloedsjago en Juul vond 06:00 een supermooie tijd om de dag te starten. Ze is om 08:30 omgevallen en ligt nog steeds te slapen.
Hopelijk is de hitte vanaf morgen zo het huis uit, dan kunnen we nog 1 goede nacht maken voordat we vertrekken.

Elleska, volgens de voorspellingen gaat het inderdaad de hele zaterdag en zondag regenen. Heerlijk! Maar dat is nu dus even een inpakissue. Normaal is het niet erg om de vouwwagen wat vochtig in te klappen maar hij wordt donderdag pas weer opengeklapt.
Alle spullen voor de vouwwagen staan inmiddels klaar in de voortuin dus we gaan zo bikkelen.
Wat een volksverhuizing wordt het weer, hele lijsten liggen klaar met spullen die we echt niet mogen vergeten. :@
pi_188132046
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik ben jaloers op zijn slaapskills. /moe
Ik ben ook jaloers op zijn slaapskills, mijn lieve dreumes sliep tegen 22 om tussen 23.30 en 2.30 wakker weer te zijn. En vanochtend om 7.15 weer wakker. Ik snap niet hoe hij het volhoud op die uren. :P
pi_188132557
Gunther O+

Verder niet bijgelezen, mijn dreumes en ik hebben even wat lastigere dagen achter de rug, we hebben beide last van de hitte en slechter slapen, ik ben vandaag eindelijk aan het opknappen van mijn mini-griep, maar bij C lijkt ineens de peuterpubertijd al deels begonnen of zo. Vreselijk ongeduldig, alles doen wat niet mag en dan probeer ik echt zo min mogelijk nee te zeggen maar het anders te verwoorden omdat dat zo uitgekauwd raakt als je het zo vaak moet zeggen. Hysterisch boze huilbuien bij het avondeten of als iets niet gaat zoals ze wil, gisteren had ik het er zo mee gehad dat ik keihard mee heb zitten huilen :') Vandaag probeer ik wat meer mee te veren en lijkt het iets relaxter te gaan. Hopelijk kan ik er beter mee omgaan als ik me weer fit voel, want ik ben zo blij dat manlief vanavond weekend heeft en ik morgen mag gaan werken :@ :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188133460
Aw Rena. :*
Gelukkig is de hitte bijna weer voorbij. Banaan heeft zich de afgelopen dagen redelijk gehouden maar hij en ik hebben ook echt genoeg van in zijn badje zitten. }:|

Wat een tijden Nanuke. :o

Wij waren vannacht voor het eerst in maanden ook weer eens 's nachts wakker, een uurtje ofzo. Naast de hitte heeft hij volgens mij weer last van doorkomende kiezen. Dat, en anders heb ik geen idee waarom hij de kast en het rieten bankje zou willen opeten.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 14:37:02 #216
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188134422
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik ben ook jaloers op zijn slaapskills, mijn lieve dreumes sliep tegen 22 om tussen 23.30 en 2.30 wakker weer te zijn. En vanochtend om 7.15 weer wakker. Ik snap niet hoe hij het volhoud op die uren. :P
Ik sliep zelf ook zoiets.
Viel in slaap rond 23.00 van ellende :P om half 2 of 3 (weet ik niet meer :') ) wakker en toen om 6 uur weer.

Meneer ligt nu weer gewoon op zijn kamer te dutten, waar VOL de zon staat van 12.00 tot in de avond.
Hij heeft wel een ven staan, maar die blaast alleen warme lucht volgens mij :')

O ja en hij ligt gewoon IN een slaapzak he :D, wel een zomer variant natuurlijk en alleen luier aan, maar echt hoor.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 15:18:30 #217
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188135549
Hier wordt ook al bijna drie uur geslapen in een bloedhete kamer, hij slaapt altijd goed en lang als het warmer is, geen idee waarom :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188135687
Bijzonder kind heb jij gemaakt sacre :D

Rena :* nog even volhouden... Gelukkig koelt het weer een beetje af vanaf morgen.

Ik slaap zelf ook slecht, maar Jip slaapt heel goed op de hitte 8)7 lag gister om acht uur in bed en werd vanochtend rond zeven wakker. Maar ik vind de dagen samen wel een beetje lang en kan hem dan niet altijd goed naar zijn zin entertainen en hij kan ook niet altijd goed zichzelf entertainen. Dus hoewel ik nu al de hele middag thuis ben is Jip toch op de opvang :@ ik wilde ook wel erg graag zelf bijslapen :D (is niet te doen met die hitte natuurlijk :') )
pi_188139519
Hier is ook geslapen van 20:00-06:15 en vandaag van 08:45-12:00 en 15:00-16:30 in een bloedhete kamer 8)7

Rena :* Geen tips, wel herkenning..

Groot gelijk Aure! Ik wil ook ooit een keer een vrije dag plannen wanneer Casper naar de opvang is :s)
  Moderator/colorchick vrijdag 26 juli 2019 @ 20:36:01 #220
382129 crew  Donna
pi_188142227
Heb regelmatig een vrije middag terwijl G naar de opvang is. Heerlijk!
pi_188142364
Ik vind het toch wel lastig om zomaar een dag vrij te nemen. Is een ellende wat betreft patiëntenplanning zo’n dag vrij en ik krijg niet betaald (vrij normaal in de fysiotherapie). Met name door het lastig patiënten plannen neem ik helaas vrij minimaal vakantiedagen op in het jaar (2 weken in de zomer, rosenmontag en een paar losse dagen in het jaar waneer ik iets heb waardoor ik niet kan werken, helaas niet zomaar even). Ik probeer eraan te werken. Al een jaar of 6 :')

[ Bericht 7% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 26-07-2019 20:54:17 ]
pi_188142649
Duimen julle dat vannacht beter gaat? Juul slaapt sinds 19:30 maar was ook al sinds 12:00 wakker....
B slaapt pas net. Ze slapen weer samen in de speelkamer en wij zo wederom in de woonkamer. Hopelijk morgen weer allemaal boven.
Juul vindt het matras middenin de woonkamer geweldig, ze is er tig op en af geklommen, laat zich er net als grote broer steeds met open armen op vallen en stoeit wat af met dezelfde broer.

Oh en project vouwwagen inpakken is toch verschoven naar morgen. Het lijkt droog te zijn tot 12:00. Dus mijn vrouw mag meteen vol aan de bak 's ochtends :P Vouwwagen deels openklappen en dus inpakken, bedden in vouwwagen opmaken en vervolgens dakrailsen en dakkoffer op de auto. Wat betreft inpakken zijn we al bijna klaar, we zijn vast de helft vergeten, want zo snel hebben we nog nooit ingepakt.

Haha SC, ik krijg het al bloedheet als ik het hoor....
pi_188142782
Wat een vreemde regeling binnen de fysiotherapie zeg fleur. Kan me voorstellen dat je daardoor weinig verlof opneemt, maar ik zou er niet blij van worden.
Ik geniet enorm van verlof!

N slaapt ook bijzonder goed in 30 graden op haar kamer. Ik kan me de laatste nacht dat ze bij ons in bed kroop niet meer herinneren! :o
Inslapen zijn we vandaag wel alweer een uur mee bezig, ze slaapt nu net.
Ze is wel lek geprikt door de muggen zeg, flinke rode bulten maar ze lijkt er gelukkig geen last van te hebben.

Zweten jullie dreumessen ook zo enorm? Ze heeft hier continu haar hele haren doorweekt van het zweet (of water als we in het badje zitten); dat het maar snel morgen is!

Vanaf nu heb ik om de week een paar vrije uurtjes, maar daarin ga ik dus achterstallig huishouden doen en sporten en de tijd vliegt voorbij.

Gunther zelfs al in de rups geweest op de kermis, wow! N zou dat niet durven denk ik, ik ben benieuwd of ze in de carrousel durft als hier straks kermis in t dorp is. :D

Vandaag een oud magnetisch tekenbord gevonden en N vindt het gewéldig. Voor haar verjaardag gaat dus een nieuwe op het lijstje.

Exode haha ik duim voor een goede nacht en droog weer morgenochtend! Alvast een hele goede reis en vakantie vanaf zondag!
Ik ben wel benieuwd wat jullie met de vouwwagen doen als jullie bij Disney zijn? Kun je die daar gewoon parkeren?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:17:05 #224
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188142850
Ik denk dar Fleur bedoelt dat ze eigen baas is en dus niet verdient als ze niet werkt. Wat ik zelf overigens geen reden vind om niet af en toe vrij te nemen trouwens! Doe er wat aan joh. Gewoon weken wegstrepen en eromheen plannen. Het kan echt :Y.

Continu nat van het zweet: check. Alleen maar goed, daar koelen ze van af.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188143225
Die parkeren we Nolita, dat mag lang niet overal, dus de mogelijkheden voor hotels waren beperkt. Als het niet aangekoppeld past, halen we hem van de auto en zetten hem op een parkeerplek met disselslot. Maar in ieder geval wel op het beveiligde parkeerterrein van het hotel.

Juul zweet ook als een dolle, ze vond het vanavond wel hilarisch dat ik de tuinslang op haar handen voeten richtte. :P En daarna een waterijsje waardoor ze supersmerig was :D
pi_188148474
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.

Dat glunderende koppie van Mars vergeet ik nooit meer.
De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
Mars en Twix schaterden het uit samen terwijl ze in de plassen stampten.
Echt jongens, mooier wordt het niet. O+
  zaterdag 27 juli 2019 @ 07:54:51 #227
221912 minilot
Nancy boy
pi_188148511
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.

De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
Och! O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 27 juli 2019 @ 08:01:03 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_188148543
@Nolita, hier ook liters zweet inderdaad! Vorig jaar zomer ook al. Ik moest daar wel wat aan wennen: ik zweet zelf nauwelijks! Maar wat @Lemijn al zegt: puike manier om koel te blijven :Y
Overigens is Günther bijvoorbeeld in de Efteling ook al in het schommelschip en in de bobsleebaan geweest: die groeit een beetje tussen de attracties op ;) Niks mis mee om dat (nog) niet te durven of willen!
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:59:11 #229
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188156614
quote:

O+ dansen in de regen O+
pi_188156877
Ooh Maltese wat een genot O+
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:46:15 #231
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188157568
quote:

O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_188159722
Wat heerlijk, Malteser! En dan niet alleen dat glunderende koppie van Mars, maar regen an sich klinkt ook heerlijk :D

Venco, hoe gaat het met jullie?
pi_188162875
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:33 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Wat heerlijk, Malteser! En dan niet alleen dat glunderende koppie van Mars, maar regen an sich klinkt ook heerlijk :D

Venco, hoe gaat het met jullie?
Ja, het was echt zo’n gelukzalig moment. Twix had het er vandaag nog over O+.
Het was hier vandaag 22 graden overdag, met af en toe een bui. En ik maar denken “wat fijn voor alle mensen dat het weer wat afgekoeld is”. En toen keek ik het journaal en zag ik dat het alleen hier in het zuiden zo lekker koel was.

@minilot, bobslee boks. Twix vindt/vond de bobslee heel tof, ook al heel jong. Sowieso, Efteling O+.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:52:23 #234
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188163449
Wat een zalig regenverhaal!
pi_188163972
Dat klinkt heerlijk Malteser O+ Het was hier vandaag nog 33 graden en geen bui gezien :') Casper slaapt ook vandaag weer echt heel goed met dit weer, middagdutje van 11-15 8)7

Je hebt uiteraard ook gelijk Lemijn. Ik ben wel in loondienst maar werk dus wel als een soort eigen baas met inmiddels een zelf opgebouwd patiëntenbestand. En het probleem zit m meer in dat mijn werkdagen over 3 weken nu al redelijk gevuld zijn ondanks een extra collega in de praktijk (het is al 6 maanden extreem druk). Het vergt wat planning en vooral een andere mindset bij mij maar het zou natuurlijk gewoon moeten kunnen :) ik kom af van geen zelf ingeplande pauzes en dat doe ik nu wel, er zit vooruitgang in :+
pi_188164180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:01 schreef minilot het volgende:
Overigens is Günther bijvoorbeeld in de Efteling ook al in het schommelschip en in de bobsleebaan geweest: die groeit een beetje tussen de attracties op ;) Niks mis mee om dat (nog) niet te durven of willen!
Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...
pi_188177561
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:34 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...
Hier een abonnement vanaf dat Twix exact 1,5 jaar was.
Dingen die hij direct leuk vond:
Carnaval Festival
Fata Morgana
Droomvlucht
Monsieur Cannibale
De slakjes monorail
Trein
De oude tuffers
Piranha
Sprookjesbos
Zweefmolen en draaimolen
Rups

Na een paar maanden ging hij ook mee in de Bob en na opening ook in Symbolica.
  zondag 28 juli 2019 @ 20:30:55 #238
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188177786
Ik heb net met mijn dreumpje een pizza gemaakt. Ik voorzag drama's met twee platte handjes slaand in de saus, maar het ging heel rustig :D hij pakte netjes een voor een de groenten ect en legde ze erop :D.

En trots dat ie was joh "mama kijk! Pizza mooi, kaptein g'maakt!" O+ zo leuk! Binnenkort eens samen koekjes versieren ofzo.

Hij is zo ontzettend leuk nu. ontwikkelt super snel, speelt ineens n soort fantasiespelletjes met stemmetjes en geluidjes :D. Kleine grote man O+
pi_188177991
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort eens samen koekjes versieren
Heb ik toevallig voor morgen op de planning staan, ben benieuwd :D

Ze ontwikkelen nu zo snel indd, elk woord wat wij zeggen herhaald hij en is dan trots als het hem lukt.
Dus ook de woorden die hij niet moet herhalen :')
Bijvoorbeeld ‘Hey! Niet doen’ of ‘schei oet!’ (Roepen we vaak tegen de hond als hij weer eens blaft, nieuw trekje van hem sinds de zwangerschap van V)

Sinds vandaag zegt hij zijn eigen naam ‘sik’ en roept wijzend naar iets ‘kijk!’ O+
Hoe vermoeiend hij soms ook kan zijn (gillen als iets niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt 8)7 ) het wordt echt steeds leuker!
pi_188178505
Malteser en ldg, wat een leuke momenten om te lezen O+
pi_188178554
Wat praten jullie dreumesen ook al goed :D

Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hč?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant :')
  zondag 28 juli 2019 @ 21:12:31 #242
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188178711
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hč?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant :')
hier hoor ik de hele dag "oh nee! :o" op werkelijk alles wat gebeurt _O- als hij een koekje krijgt, als hij iets laat vallen, als hij iets kwijt is. En elke keer weer denk ik alsof er daadwerkelijk iets aan de hand is _O-
Hij zegt het heel oprecht overtuigend, als of er daadwerkelijk iets is om over in paniek te raken.

Wat ie ook sinds n week of twee doet is neplachen :') dat is zo stom. Gaat ie om aandacht te trekken omvallen en heel hard hysterisch lachen. Het klinkt zo anders dan zn oprechte Lach, gekke faker is t :D
  zondag 28 juli 2019 @ 21:17:28 #243
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188178840
Ik vind deze periode bitter sweet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?

Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen. :@ :'(
  zondag 28 juli 2019 @ 21:18:42 #244
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188178889
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

:D
Hier is dat nee. Gister was ‘ie lekker pannenkoeken aan het eten.
“U., vind je pannenkoeken lekker?” “Nee.” terwijl hij lekker door blijft eten. O+
  zondag 28 juli 2019 @ 21:37:54 #245
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188179308
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind deze periode bitter sweet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?

Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen. :@ :'(
Klinkt als een zware periode inderdaad :* helemaal icm gebroken nachten.

Ter relativering, u'tje is nog te jong om bewust te kunnen provoceren (al snap ik echt dat het zo voelt hoor, ik roep ook vaak zat dat de kapitein iets expres doet om mij te zieken) . Hij doet wat hij doet om te zien of jouw reactie steeds hetzelfde is, als het ware om te zien of je betrouwbaar/veilig bent. Je helpt hem dus om steeds ongeveer op dezelfde manier te reageren. Misschien helpt het om te proberen om minder "nee" te zeggen maar om af te leiden, alternatieven te bieden oid "doe dat maar niet,pak dit maar" ect. Dan zeg je hetzelfde maar reageert hij misschien minder heftig dan op het woord "nee"?

Ik weet die periode van hier ook nog goed, dat niks willen :') als je hem op zn voeten wil zetten dat hij ze gillend op trekt, dat als je hem daarna maar neerzet dat hij zich gillend om laat vallen ect. Nou dan zoek je het maar even uit :{w :P
pi_188179396
Duman:
SPOILER
LDG _O-

Dit dus met z’n ‘Hč?’
SPOILER
Hier is het toevallig met dingen aanwijzen in een boekje, maar het is echt bij alles wat je tegen hem zegt. Ook wat hij kent of als er niks aan te wijzen is.

[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-07-2019 21:51:52 ]
  zondag 28 juli 2019 @ 22:07:56 #247
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188179968
Fleur, kan me goed voorstellen dat je daar n punthoofd van krijgt ja _O- wie weet oefent ie vast voor zn puberteit
pi_188180085
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Fleur, kan me goed voorstellen dat je daar n punthoofd van krijgt ja _O- wie weet oefent ie vast voor zn puberteit
Dit gaat waarschijnlijk naadloos over in ‘waarom?’ :')
pi_188180448
Oh heerlijk om te lezen allemaal!!

Behalve bij duman dan. Klinkt alsof jullie in een negatieve spiraal zitten op dit moment, ik hoop dat jullie die snel doorbreken want het kan zo leuk zijn!
Kun je hem een dag en evt nacht uit handen geven om even allemaal te resetten en de schouders eronder te zetten?

Herkenbaar dat alles napraten. Ze was hier het commentaar bij de F1 aan het napraten steeds en hard lachen als een Mercedes in het rond ging. :D Op de fiets vertelde ze nog eens dat ze max verstappen had gekeken.
Zo leuk dat ze nu ook dingen van 1 of een paar dagen terug herinneren.
Ik stootte gistermiddag Mn grote teen en riep ‘auwauwauw’. Vanochtend toen ze mijn grote teen zag zei ze ‘grote teen auw mama’?
Geweldig om gesprekjes te voeren over wat ze gedaan heeft op een dag als ik aan het werk ben geweest. O+
Vandaag in de winkel voor de weekboodschappen kwamen we gelijk aan met een ouder kindje dat weigerde in het karretje te zitten en zelf wilde lopen. N die het normaal geen enkel probleem vindt weigerde natuurlijk ook. Maar ze heeft heel netjes meegelopen met in de ene hand de scanner en de andere hand aan mijn vinger.
Weinig drama vooralsnog hier. Laatst weigerde ze te komen eten, maar dat houdt ze dan 3 minuten vol en dan wint de honger het toch. :D
pi_188180554
Duman, soms is het ook zwaar. Kan nu een heel verhaal typen. Maar het is zwaar soms. Ondanks dat het ook vetgaafleukgezelligenliefde is. :*

Fleur ik moest heel erg lachen om je filmpje. Maar dat koppie er bij van hem. Lief!

Mijn minidame is dwars ook laatste dagen. Wil vooral veel niet en zegt dat ook. Als ik zeg kom we gaan naar bed, loopt ze hoofdschuddend weg. Neeee bed. Neeee bed toe nee. En ze stortte zich krijsend op de grond omdat de koekjes/snoepjes la niet open mocht. En ze wil alles exact hetzelfde als haar broer en zus. Dus mijn mini is nu de hele dag ook aan het oefenen een koprol te maken op de trampoline :p

En ik heb vandaag gewoon al winterjassen gekocht voor de kinderen. Maar ga nu toch echt eerst even genieten van mijn zomervakantie..
pi_188183605
Fleur :D Daar zou ik ook simpel van worden.

Mooi hoe dat gaat bij jullie Nolita. :)

LDG het helpt mij ook wel om even te lezen waarom ik "uitgedaagd" word. Hij giet zijn bekers leeg, gooit met spullen, trekt aan blaadjes en bloemen. Niet heel erg dus maar hij kijkt echt wat ik ga doen.
Mijn reactie is dan standaard eigenlijk om me om te draaien en wat anders te gaan doen. Mijn man ging wel steeds die strijd aan, nou heeft hij het ook eens genegeerd en was het na twee tellen niet leuk meer. :D

Duman dat klinkt ook wel heel zwaar. :*
Dat tegen het hoofd slaan, probeer je al om andere manieren van uiten te laten zien? Stampvoeten, kussens slaan ofzo?
Bij Banaan probeer ik ook het boos-gebaar te laten zien (vuist in de lucht), in de hoop dat hij dan beter snapt wat hij voelt. Die vindt hij zo grappig dat het soms spontaan weer klaar is.

Grappig dat hij in zijn ledikant wou slapen en fijn dat het daarna snel lukte om te slapen. Ik snap wel dat het zo een beetje dubbel voelt voor je. Kwam hij vannacht toch weer bij jullie liggen?
pi_188183623
Oh duman, dat klinkt alsof jullie er allerlei doorheen zitten. Sterkte!

En zo leuk, door dreumessen. Door van mij heeft op vakantie ook grote updates gedraaid. Alleen praten nog niet, nog helemaal niets. Komt vast.

Oh, en hij slaapt nog steeds! *O*
pi_188184211
Malteser, O+ voor jouw bericht, wat een liefde en geluk O+

Duman :*
SPOILER
Fleur, ik kan mij zo voorstellen hoe irritant dat doorlopende ge-hč is. Vlokje roept met regelmaat 'eh' en strekt dan haar handje uit naar het één of ander. Ik word daar soms ook zo dol van dat ik het gewoon negeer :X

PKM, slim dat negeren inderdaad, werkt hier soms ook echt het beste. Alhoewel helaas niet altijd, we hebben een plant op ons tv dressoir staan en die is er ondertussen al minstens 4 keer uitgetrokken door Vlokje, waarvan 2 keer omdat ik bewust de andere kant op keek nadat ze mij heel uitdagend aankeek. Helaas pindakaas :') Maar die plant (die wonderbaarlijk genoeg nog steeds leeft) heeft ook gewoon een enorme aantrekkingskracht op kinderen, toch Casper? :')

Hier ook een pittige en dwarse fase. Vlokje zit volgens mij in de beruchte 13 maanden sprong, wil en kan ons niet uit het oog verliezen (want dráma), wil niet meer slapen, huilt om alles en niks en is regelmatig booooos (om niks). Oh en dan komen er ook nog eens 2 tanden en 2 kiezen door, want dan doen we alles maar in één keer. Gooi daar bovenop het feit dat ik zelf ziek was op de warmste dagen van het jaar, de kinderen niet tegen de hitte konden en alleen nog maar wilden hangen (maar slapen ho maar). Kortom, ik weet van voren niet dat ik van achteren nog leef en hoop op in ieder geval iets meer slaap de komende nachten zodat ik mij weer mens kan voelen :+
pi_188184809
Duman, sterkte! Wij zijn net uit die fase. Van de een op de andere dag was 'ie bij ons voorbij. Hoop dat dat moment ook voor jullie snel komt.

Jagar, weer terug van vakantie dus? Hoe was het? En het gaat het met het slapen?

M zit lekker in haar vel momenteel, en stapt de hele stad rond :) Praten doet ze ook nog niet, op 'papa', 'mama' en 'bal' na. Maar ondanks dat weet ze door gewijs en gekrijs prima duidelijk te maken wat ze wil, dus ik denk dat ze de noodzaak van het praten ook nog niet doorheeft ;)
pi_188187270
Een aantal mensen hadden laatst nog op mijn relaas gereageerd. Nog bedankt. Jullie steun en medeleven vind ik erg lief en sommigen schreven over een stukje herkenbaarheid.
Het hielp wel om mijn verhaal hier te doen. Wetende dat ik niet helemaal alleen sta en ook eens een other point of view gezien. :)

Het gaat nu weer wat beter en probeer elke dag wel opnieuw tevreden te zijn en op tijd rust te zoeken of afstand te nemen bijvoorbeeld en dingen even te laten voor wat ze zijn.

Met Z. gaat het supergoed. Ze praat al aardig en duidelijk. Helemaal geen moeilijke dame. Een groot eter is ze niet dus we moeten haar wel regelmatig wat aanbieden anders wordt ze zo’n streepje. :P
Haar communicatie is heel duidelijk met alles.
Haar ‘nee’ is altijd heel serieus en duidelijk. Ze schudt haar hoofdje zelfs. O+
En ze zegt ‘aardbei’. En dat doet ze zo schattig. O+
Het is echt een slim meisje. Ik vraag haar 1 keer iets te doen of laten en ze luistert gewoon. :o
En ze snapt de dingen gewoon snel.
Verder is ze een rustig ding dat lekker kan spelen en graag buiten is. Dan pakt ze haar schoenen, gaat bij de deur staan en zegt: ‘buiten’?

En als er iets misgaat of ze laat wat vallen, zegt ze: oeioeioei!

Enige jammere is dat ze ‘s nachts nog steeds vaak wakker is. Afgelopen anderhalve week lang elke 2 uur. :{
Op 1 nacht na, toen sliep ze met alleen een luiertje en was ze pas om 4 uur een keer wakker.

@Duman:
Ik herken de frustratie. Ik had dat met mijn zoon heel erg. En het is goed dat je het van je afschrijft. Herkenning zal je altijd vinden.
Je hebt gewoon een gezond kind dat de grenzen opzoekt. Hoort erbij maar bedenk inderdaad hoe je ermee omgaat. Blijf opvoeden en blijf er ontspannen onder.
Mijn zoon heeft het nog steeds, dat is een stukje karakter denk ik. Een lieverd maar ook een jongen die op zoek is naar uitdaging, grenzen bekijken en impulsief. Heel nieuwsgierig naar wat er achter de deur zit. ;)
  maandag 29 juli 2019 @ 14:09:40 #256
221912 minilot
Nancy boy
pi_188188056
Zodadelijk bijlees hier. Maar zie post in Zwangerschap & Geboorte: het is nog retepril, maar Günther2.0 (m/v) is in de maak! :D *O*
pi_188188290
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:09 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk bijlees hier. Maar zie post in Zwangerschap & Geboorte: het is nog retepril, maar Günther2.0 (m/v) is in de maak! :D *O*
Oh wow!! Wat gaaf!! *O* Gefeliciteerd!
pi_188188577
Mini gefeliciteerd! Nog zo'n leukerd erbij O+
pi_188188622
Gefeliciteerd mini! Op een goede zwangerschap! *O*
pi_188188635
Wat leuk minilot, gefeliciteerd!
pi_188188642
Gefeliciteerd Mini, wat leuk! O+

Ps. ik las je bericht in Z&G over het leeftijdsverschil. Mijn oudste was net 1,5 toen Vlokje geboren werd. Het was en is veel, druk, af en toe té. Maar het cliché is waar: ze hebben heel veel aan elkaar. Ze hebben nu soms ruzie om niks maar beginnen ook opeens samen te schaterlachen om niks. Als de één huilt, huilt de ander mee, maar als de één lacht dan zijn rollen ze samen over de grond van plezier. Ze zitten of komen met bepaalde dingen in dezelfde fase wat naast heel praktisch, ook heel leuk kan zijn. Hoe zat ik ze soms ook ben, ik kan vaak wel janken van geluk om mijn heerlijke duo O+

[ Bericht 46% gewijzigd door Schanu op 29-07-2019 15:04:24 ]
pi_188189357
Echt super leuk mini!
V was 1 jaar en 8 maanden toen Guus geboren werd, hij was meteen super lief voor zijn broertje.
En nu nog meer want Guus reageert op hem O+ en dat vindt hij maar wat leuk.
pi_188189474
Gefeliciteerd mini!
pi_188190060
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:09 schreef minilot het volgende:
Even uit de ontlurkstand *O* Gefeliciteerd! En dus toch relatief snel gegaan dan!
pi_188191038
Hier ook nog even: gefeliciteerd Mini, superleuk en fijn dat het zo snel is gegaan *O*
  maandag 29 juli 2019 @ 17:36:19 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_188191058
Dank lieverds! *O*
pi_188191237
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:36 schreef minilot het volgende:
Dank lieverds! *O*
*O* *O*
pi_188191888
Gefeliciteerd mini! *O*
  maandag 29 juli 2019 @ 18:44:21 #269
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188192208
Yeah leuk mini en miniman *O* gefeliciteerd!
pi_188193245
Mini gefeliciteerd!! *O* Wat een leuk nieuws en vrij vlot volgens mij ook hč? dacht dat ik had gelezen dat Günther even op zich had laten wachten toch? edit: weet het antwoord al, inmiddels even bijgelezen in babytopic :+
pi_188193737
Mini, wat tof!! Gefeliciteerd!! :D
pi_188194279
Gefeliciteerd mini *O*
  maandag 29 juli 2019 @ 21:08:55 #273
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188194683
Dank jullie wel voor de reacties. Ik had het even nodig om het van me af te schrijven en herkenning te lezen.

Vandaag zijn we naar de Ikea geweest. Normaal gesproken ga ik nooit zo ver alleen met de auto met U., maar ik had mezelf beloofd kalm te blijven. En U. is zo lief geweest en heeft zich zo goed gedragen. Is zelfs zonder te huilen in slaap gevallen in de auto op de terug weg. U en ik zijn weer helemaal zen. O+ Hopelijk blijven we zo.

Hij heeft zichzelf wel een paar keer geslagen omdat hij moe was, maar ik heb dat totaal genegeerd. Ik merkte meteen vermindering.

Mini, gefeliciteerd! Wat een super leuk nieuws. :*
pi_188195063
Duman, heel herkenbaar helaas :{ Hoop dat deze fase snel voorbij is :* Ik merk zelf ook dat negatief gedrag (tot in het redelijke) negeren het meest effectief is, maar ik vind het nog niet altijd zo makkelijk.

Casper met zijn hé _O- O+ Wat een lief stemmetje heeft hij *;

Mini, gefeliciteerd!

Hier gaat het wel weer iets beter in zake mijn dwarse dreumes, in de zin van dat ik er beter mee om begin te gaan, negatief gedrag wat meer negeren en afleiden. Ik probeer me ook vaak te bedenken dat het voor haarzelf ook niet makkelijk moet zijn.. Het scheelt ook dat het niet meer zo heet is denk ik :+ De overige updates die ze nu doormaakt maken ook zo veel goed voor het lastigere gedrag, ze begint steeds meer en langere stukken te lopen en begint een echt wijsneusje te worden.
SPOILER
O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188195190
Dat jurkje. O+
Dat meisje. O+ O+
pi_188199406
Rena, wat een lieverdje O+ Wat lijkt ze groot op die foto!
pi_188201196
Rena wat een leuk kind heb je toch O+

Duman, fijn dat jullie weer een goede vibe hebben gevonden :* Hopelijk zet die vibe nog ff door ;)

Jip was zoooo ontzettend ondeugend gisteravond, hij wilde niet slapen :') Dus dan maar weer even beneden, op een gegeven moment dacht ik huh, wat ruikt het opeens lekker in huis.
SPOILER
:')

Daarna was meneer de boel aan het verhuizen...
SPOILER
En op je hobbelpaard met je slaapzak aan kan ook prima :D oO<
SPOILER
Hij lag pas om half 10 in bed :D
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:24:23 #278
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_188201604
wij zijn op zoek naar een houten speelhuis voor onze bijna 3 jarige..
Iemand (betaalbare) tips?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:06:42 #279
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188202145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef greatgonzo het volgende:
wij zijn op zoek naar een houten speelhuis voor onze bijna 3 jarige..
Iemand (betaalbare) tips?
Dit is een betere plek voor ie vraag: OUD / Het speelgoedtopic (deel 18)
  dinsdag 30 juli 2019 @ 13:57:10 #280
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188203766
Lekker he Aure, zo’n rondscharrelend kind met eigen plan :P . Ik laat hem ook wel eens begaan in de wetenschap dat ik daar achteraf spijt van kan krijgen.

Ze ziet er zo wijs uit rena! Hoe oud is ze nu?

Over het slaan: ieder kind is anders natuurlijk, maar Jacob doet dat als hij heel moe is en zich geen raad weet. Dus ik leg hem dan versneld in bed. Verder zijn dreumessen gewoon heel goed in de laatste energie uit je zuigen, met hun bijna continue behoefte aan aandacht. Dus dat is gewoon zwaar :* .

Tegelijk hoop ik dat je het slapen van U. in zijn eigen bed in proportie kan zien. Hij ligt niet (alleen) voor je eigen genoegen naast je, als hij apart wil dan zou ik daar altijd gehoor aan geven en denken ‘goed zo jongen, geef maar aan wat je wil’ en me extra vaak omdraaien en me verheugen op daarna weer samen zijn. Ter vergelijk: op vakantie sliepen Jacob en ik steeds samen. Ik vond het heerlijk. Hij ook. Hij wil nu steeds dat ik blijf als hij gaat slapen, maar dat doe ik niet. Hij kan namelijk prima alleen slapen en prompt slapen we allebei weer door omdat ik niet op het eerste geluidje reageer. De extra uitgerustheid die mij dat oplevert is erg veel waard.

Wat fijn van de slaapupdate Jagär, zo lees ik het tenminste. Hebben jullie gekampeerd of niet?

Günther 2.0 *; .
  dinsdag 30 juli 2019 @ 14:13:56 #281
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188203992
Ik kom afscheid nemen. Jacob is op vakantie 2 jaar geworden. Ik voel me gek trots, met zo’n groot kind. Gisteren werd hij pas geboren en nu ben ik opeens moeder van een peuter. En wat voor een. Niet gehinderd door enige objectiviteit vind ik hem zo fantastisch. Grappig en gezellig en genietend en steeds groter en vrijer.

Een vakantiekiekje: door een opmerking van iemand hier hebben we met veel plezier memory gespeeld. Ik weet niet meer wat het advies was maar wij spelen ‘vind dezelfde’. Hij had het heel snel door.
SPOILER
Kleine terugblik: ik vond 1 moeilijker dan 0. Maar minstens zo bijzonder. Hij is zoveel meer zichzelf nu en het beginnende praten vind ik echt het tofste ooit.

Nu gaan we door naar het peutertopic. Met als nieuwe woorden sinds zijn verjaardag mij! en nee joh! denk ik dat we daar wel passen.

:W .
pi_188204251
Gefeliciteerd met je peuter, Lemijn! *O* *O*
pi_188204295
Ha, kijk hem groot zijn! Gefeliciteerd Jacob & Lemijn *O*
pi_188204360
Gefeliciteerd met je mooie grote jongen Lemijn! O+
pi_188205652
Mini *O*, wat leeeeuk *O* Gefeliciteerd! :*

En Lemijn! 2 alweer! Gefeliciteerd met je peuter. :*
pi_188205892
Gefeliciteerd Lemijn! Wat een mooie grote jongen staat daar zo ineens dan hč! Bijzonder ook om dan terug te kijken en te beseffen hoe snel het gaat, maar ook hoeveel ze zich dan ook ontwikkelen in een jaar.

Veel plezier bij de peuters met je mooie peuter!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 17:42:34 #287
221912 minilot
Nancy boy
pi_188206967
*kweelt samen met Günther For He's a Jolly Good Fellow voor de jarige Jacob*

Zo benieuwd hoe 2->3 voor jullie gaat zijn, Lemijn! O+
pi_188207303
Gefeliciteerd Lemijn! *O*
  dinsdag 30 juli 2019 @ 18:14:29 #289
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188207376
Gefeliciteerd kleine grote jacob O+ :*

En wil iemand me bijpraten over de memorytruc die ik kennelijk heb gemist :D _O-?
  dinsdag 30 juli 2019 @ 18:44:49 #290
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188207915
Gefeliciteerd met je knappe peuter, Lemijn! O+ O+
pi_188209605
Gefeliciteerd Lemijn en Jacob! Wat is hij al groot. :s)
pi_188210181
Dag Jacob, wat ben je groot! Tot snel! :*
pi_188210822
Gefeliciteerd Lemijn en Jacob! :D O+
pi_188211140
Van harte met je peuter lemijn!! *O*

Tot over een maand! :o
pi_188211494
Voor Vlokje hebben we een tasje gekocht voor de opvang, daar werd om verzocht. Schattiger dan dit wordt ze niet O+

SPOILER
  dinsdag 30 juli 2019 @ 21:25:30 #296
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188211675
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Schanu het volgende:
Voor Vlokje hebben we een tasje gekocht voor de opvang, daar werd om verzocht. Schattiger dan dit wordt ze niet O+

SPOILER
Dat geconcentreerde bekkie O+ lekker kind
pi_188211720
quote:

SPOILER
O+ O+
  dinsdag 30 juli 2019 @ 21:30:03 #298
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188211873
quote:

SPOILER
O+ O+
De speelhoek ook, super leuk!!
  woensdag 31 juli 2019 @ 13:44:57 #299
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188221012
Vertraagde bfd

Net klaar bij de kapper met zn gescoorde doosje "sijntjes" O+

SPOILER
  woensdag 31 juli 2019 @ 13:46:00 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188221034
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 13:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Vertraagde bfd

Net klaar bij de kapper met zn gescoorde doosje "sijntjes" O+

SPOILER
Holy shit wat lijkt hij op jou :o :o O+

Leuk foto!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')