Beide.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:ggmm was een beetje traag of had niet door dat hij de lapo had.
Boeiendquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel over Darkquote:
Ik was een beetje traag. Ik had niet direct door dat ik de lapo had en toen kreeg ik met de druk te maken dat ik een nieuwe TT moest verzinnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oei. Volgende keer beter! Geen stress makker.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was een beetje traag. Ik had niet direct door dat ik de lapo had en toen kreeg ik met de druk te maken dat ik een nieuwe TT moest verzinnen.
Er ging van alles door me heen op dat moment.
Ga je nog iets doen met mijn TR die ik net heb geplaatst? Werken voor je kkgeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was een beetje traag. Ik had niet direct door dat ik de lapo had en toen kreeg ik met de druk te maken dat ik een nieuwe TT moest verzinnen.
Er ging van alles door me heen op dat moment.
Mod worden. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Waarom moet ik normaal doen @:buitendam GoD
Doel je hier op Sounddragon?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen met een verstandelijke beperking kunnen mod worden...
Heb je al gepost in F&S?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh. Wat moet ik daarover vertellen? Ik ben bij aflevering 5.
Wat, in het Feyenoordtopic?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je nog iets doen met mijn TR die ik net heb geplaatst? Werken voor je kkgeld.
Oh, sorry voor mijn valse TR dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, in het Feyenoordtopic?
nee, zijn vrouw is niet zwart dom varken. (wel smerig)
Kennen ze elkaar via Fok?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee meer op @:flippiee
omdat ze met @:adames date
Dan is dat toch een prima matchquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe eens liefquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:51 schreef JanCees het volgende:
zijn @:scrupuleus en @:dr.mikey dezelfde persoon?
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Service oriented architecture? Dat is lang geleden
Terwijl ie zo'n leuke vriendin heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Sked het volgende:
Tjacka wil volgens mij vooral graag aandacht van Flippiee
Volgens mij wil Tjacka sowieso graag aandacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Sked het volgende:
Van alle dames.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Sked het volgende:
Je kent dr?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terwijl ie zo'n leuke vriendin heeft.
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij wil Tjacka sowieso graag aandacht.
We beginnen na de zomer met thuiswerken, dan 2 dagen thuis, 1 dag Nijmegen en 2 Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:02 schreef Buitendam het volgende: [..] Lekker elke dag richting de Arena moeten
![]()
lang geleden.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Sked het volgende:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We beginnen na de zomer met thuiswerken, dan 2 dagen thuis, 1 dag Nijmegen en 2 Amsterdam.
Ik doe het ervoor.
picsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leukquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
haags_god.quote:
Ja. Bedankt voor de correctie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 'waar ligt de lijn?' bedoelde je zeker 'waar ligt de grens?' ?
Ja, prima. Ik ga ondertussen 0 dagen per week richting de Arena, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We beginnen na de zomer met thuiswerken, dan 2 dagen thuis, 1 dag Nijmegen en 2 Amsterdam.
Ik doe het ervoor.
Al is het voor @JanCees en @Caland in het weekend wel 'waar ligt de lijn' lolquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 'waar ligt de lijn?' bedoelde je zeker 'waar ligt de grens?' ?
/carequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, prima. Ik ga ondertussen 0 dagen per week richting de Arena, maar dat geheel terzijde.
5 dagen werk? Fanatiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:43 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat haags hier mod terwijl het niet zijn forum is.
Hier ga ik werk van maken!!
Niet zo doen héquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat laatste
[..]
Waarom hè, gewoon waarom
[..]
Ja! Waar blijf je nou in "Dark"
Zo daaaaaaag, ben weer weg
Jaja, beetje natrappenquote:
Ik wachtte bewust zo lang in de hoop dat jij offline zou zijn of niet meer zou reageren. Op die manier kwam ik toch nog 'stoer' over bij mijn mede-sc'ers hier.quote:
As usual.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wachtte bewust zo lang in de hoop dat jij offline zou zijn of niet meer zou reageren. Op die manier kwam ik toch nog 'stoer' over bij mijn mede-sc'ers hier.
Helaas pakt dit volledig verkeerd uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Tjacka.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het ergens heel leuk, maar ergens ook wel heel jammer dat hier zo'n goede sfeer hangt de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
De vriendschap tussen mij en @:maxi-mus is ook tot een dieptepunt gedaald. Eerst komt hij niet op mijn verjaardag (Ok, dit is niet zo vreemd. GEEN ENKELE SC'ER is langs geweest) en vervolgens noemt hij @:Sked een betere modVerstandige jongen die maxi-mus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vriendschap tussen mij en @:maxi-mus is ook tot een dieptepunt gedaald. Eerst komt hij niet op mijn verjaardag (Ok, dit is niet zo vreemd. GEEN ENKELE SC'ER is langs geweest) en vervolgens noemt hij @:Sked een betere modOh, nog gefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
De vriendschap tussen mij en @:maxi-mus is ook tot een dieptepunt gedaald. Eerst komt hij niet op mijn verjaardag (Ok, dit is niet zo vreemd. GEEN ENKELE SC'ER is langs geweest) en vervolgens noemt hij @:Sked een betere modEr zijn maar weinig mods die het slechter doen dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooguit DrizztVBL SC influencer
Left, right, behind
Kom vechten danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mods die het slechter doen dan jij
Hooguit Drizzt
Waarom doe je het plaatje van de mosterd als eerst dan, achterlijke mongoolquote:
Ik lees altijd van onder naar boven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom doe je het plaatje van de mosterd als eerst dan, achterlijke mongool
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees altijd van onder naar boven.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow cool post thanks for sharingquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
(onlogisch wacht nu rustig af totdat Caland reageert)
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Godverdomse is gewoon een correct Nederland woord.
Stel idioten.
Door flippie en murp zekerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
Jc maat
ik ben aangesproken dat ik mijn conflict met hi.tler moet laten varen
Dat zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bagatelliseer jij hier het natuurlijk overwicht van @:murp nou?
*overgewichtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bagatelliseer jij hier het natuurlijk overwicht van @:murp nou?
Ik dacht dat je een jood was.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja, ik zou nooit buigen voor fascisme
Wie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
tja
die @:murp bant je zo dus pas maar op
bijna kermisquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat de tyfusdebiel die ook verantwoordelijk is voor de ban van @:doublepain?
Ik snap dat niet echt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:37 schreef Caland het volgende:
Jongens willen jullie mensen niet zo vaak mentionen. Een @:trein2000 bijvoorbeeld wordt dan helemaal mad
doe even normaal tegen een 19 jarig jochietjequote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:trein2000 kun je aangeven wanneer we je wel mogen roepen en wanneer niet? Dan proberen we daar rekening mee te houden.
sterktequote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig bijna wekelijks in amsterdam
I don't get the hype
Stuur maar op.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef GGMM het volgende:
Er was nog een Bros over van gisteren.
@:onlogisch @:johannes_vermeer
Minder kut dan het lezen van posts van Typisch.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Wacht serieus al een kwartier voor een toilet
Dat is zo kut he
soooowquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Minder kut dan het lezen van posts van Typisch.
Het zit je wel erg dwars hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slecht geslapen ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allerminst. Ik vind het een extreme teleurstelling dat Typisch weer de weg gevonden heeft naar dit forum.quote:
Stijn is sowieso een beetje narrig de laatste weken. Eerst met dat gejank om dat Frenkie de Jong topic waar hij he-le-maal uit zijn plaat ging, nu dat gejank op Typisch, al dagen lang.quote:
En ik maar denken dat je aan mij een grote hekel had. Nouja die steek ik even in mijn zak Stijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allerminst. Ik vind het een extreme teleurstelling dat Typisch weer de weg gevonden heeft naar dit forum.
Tering wat dom.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet overigens nog steeds niet hoe ik een foto via mobiel en de imgur app op fok krijg.
Tijd om ggmm te dmen.
Het slaat nog steeds nergens op dat je zo halsstarrig daarover deed, maar ik heb wat dat betreft mijn nederlaag geaccepteerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is sowieso een beetje narrig de laatste weken. Eerst met dat gejank om dat Frenkie de Jong topic waar hij he-le-maal uit zijn plaat ging, nu dat gejank op Typisch, al dagen lang.
Ondertussen mij ook nog geblokt op Twitter.
Wat zit je dwars @:el-stinho ?
Als ik intelligent was post ik wel in de onz sc! Daar zitten immers de hoog intellectuele users van FOK!. @I.quote:
Dat siert je.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het slaat nog steeds nergens op dat je zo halsstarrig daarover deed, maar ik heb wat dat betreft mijn nederlaag geaccepteerd.
Verder vind ik Typisch gewoon een zeer vervelende user. Zijn manier van praten en discussiëren is heel irritant. Er zijn zoveel zaken waar ik me aan erger, maar daar heb ik het niet altijd over. Het is maar net wat je op een forumpje zet. Bijkans kan je jarenlang een act volhouden terwijl je in het dagelijks leven uit armoede heitje voor karweitje moet doen.quote:
Begin tegen Stijn maar niet over Mollema.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Mollema staat 22ste op 2.22
De quiz op Radio 1 gaat vandaag over de tijd die Mollema neerzet. Op hoeveel tijd van de winnaar komt hij binnen? Inzenden kan tot 8 km voor de finish want dan hebben ze er exact 222km opzitten.
Wat een god of niet @:El-Stinho
Mijn autistische hart slaat meermaals over.
Gejank op mij? Heb die posts niet gelezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is sowieso een beetje narrig de laatste weken. Eerst met dat gejank om dat Frenkie de Jong topic waar hij he-le-maal uit zijn plaat ging, nu dat gejank op Typisch, al dagen lang.
Ondertussen mij ook nog geblokt op Twitter.
Wat zit je dwars @:el-stinho ?
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gejank op mij? Heb die posts niet gelezen.
Why so mad Stinho?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verder vind ik Typisch gewoon een zeer vervelende user. Zijn manier van praten en discussiëren is heel irritant. Er zijn zoveel zaken waar ik me aan erger, maar daar heb ik het niet altijd over. Het is maar net wat je op een forumpje zet. Bijkans kan je jarenlang een act volhouden terwijl je in het dagelijks leven uit armoede heitje voor karweitje moet doen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat iedereen de foto van Tjacka negeert.
Die van LTD is een aanrader.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:57 schreef Tjacka het volgende:
Wow moet nog wat wielerpodcast downloaden voor het vliegtuig
Ik zet @Caland zojuist schaakmat in het Wout Weghorst topic. (Waarschijnlijk toont @Caland wederom geen ruggengraat)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat iedereen de foto van Tjacka negeert.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet @:Caland zojuist schaakmat in het Wout Weghorst topic. (Waarschijnlijk toont @:Caland wederom geen ruggengraat)
Ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik luister meestal eigenlijk het is koers
Ik kan uit principe en overtuigingen niet juichen voor renners als Mollema.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin tegen Stijn maar niet over Mollema.
Ik ga meteen even kijken!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet @:Caland zojuist schaakmat in het Wout Weghorst topic. (Waarschijnlijk toont @:Caland wederom geen ruggengraat)
Wie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:02 schreef aTypisch het volgende:
is knut hier nog wel eens?
zou hem graag een sci fi boek aanraden
Wel een lief mens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan uit principe en overtuigingen niet juichen voor renners als Mollema.
Die van Ten Dam ook hoor, gaat ook over veel meer dan de koers.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook gewoon toegankelijk voor mensen die alleen de grand tours volgen
Helaas niet meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:02 schreef aTypisch het volgende:
is knut hier nog wel eens?
zou hem graag een sci fi boek aanraden
Dat ongetwijfeld. Achter iedere sporter schuilt een heel groot verhaal, maar daar oordelen wij heel simpel over.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld. Achter iedere sporter schuilt een heel groot verhaal, maar daar oordelen wij heel simpel over.
ik vond knut een leuke userquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter toch
Anders had je al die kansloze zooi over wielrennen nu hier.
Er worden wel ergere dingen gepost.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter toch
Anders had je al die kansloze zooi over wielrennen nu hier.
Vind ik niet nodig. Op Twitter erover posten en praten vind ik genoeg momenteel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Voor op een tegeltje.
Heb je al een voetbalblog stinho?
Ja, hij was wel 2 keer verhuisd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond knut een leuke user
van kantoorpik naar leventje in Azië naar je vestigen in Limburg, mooi verhaal
Oh bedoel eigenlijk de rode lantaarnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een lief mens.
[..]
Die van Ten Dam ook hoor, gaat ook over veel meer dan de koers.
Ik luister het ook vooral ter vermaak.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh bedoel eigenlijk de rode lantaarn
luister soms ook pocasts van radio 1
maar ik word er niet echt slimmer van
Ja heb ik dus ook met je moederquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luister het ook vooral ter vermaak.
hoe ze schreeuwt om hulpquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar luister je naar ter vermaak? Interessant.
Bijzonder.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar luister je naar ter vermaak? Interessant.
Vertel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Caland het volgende:
@:el-stinho die los gaat op twitter omtrent de Griezmanntransfer.
Ik vind daar iets van
Ik zit op het puntje van mijn stoel voor de kritieken.quote:
Is dit het? Je stelt teleur, manquote:
Ja begrijp ik, hier toch wat minder weer hé.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut. Beetje jammer dat het al weer voorbij is.
Kan gebeuren. Ik wens je een fijn weekend toe.quote:
Staat er nog een zuip tripje op de planning?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens AS WE SPEAK weekend/vakantie
Behoorlijk ja. Pleuris regen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, hier toch wat minder weer hé.
Hier hagel net. Toen ik buiten was.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Pleuris regen.
Vanaf morgen tm vrijdag vierdaagsefeesten hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat er nog een zuip tripje op de planning?
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf morgen tm vrijdag vierdaagsefeesten he
Fijn weekend en fijne vakantie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:48 schreef Caland het volgende:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:48 schreef Caland het volgende:
.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben wel geluk met het weer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Lekker hoor.
Misschien zien we je nog terug bij Hart van Nederland
Ik heb jou een DM gestuurd, ik eis een antwoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben wel geluk met het weer.
Hoe meer het loodje leggen des te beter. Achterlijk evenement.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben wel geluk met het weer.
Reageert ie nooit op. Kutbots.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb jou een DM gestuurd, ik eis een antwoord.
Ik ga meteen kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb jou een DM gestuurd, ik eis een antwoord.
Die filmen geloof ik alleen die bejaarden die daadwerkelijk meelopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Lekker hoor.
Misschien zien we je nog terug bij Hart van Nederland
Nietes.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok makker.
Welles nietes discussies voer je maar lekker met Scrummie.
Discussiëren met Scrummie is ook wel gelijkwaardig aan discussiëren met mensen met een rugzakje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok makker.
Welles nietes discussies voer je maar lekker met Scrummie.
Omdat Scrummie een traveller is?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Discussiëren met Scrummie is ook wel gelijkwaardig aan discussiëren met mensen met een rugzakje.
Scrummie maakt je zo uit voor klootzak.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Discussiëren met Scrummie is ook wel gelijkwaardig aan discussiëren met mensen met een rugzakje.
@scrummie2.0quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben niet boos maat.quote:
Hahahahahahaquote:
mwa eerder 4.0quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet boos maat.
Vind het soms wel jammer dat een verschil van inzicht direct een reden is om te roepen dat iemand compleet af gaat.
Dat is echt iets van VBL 2.0.
Stel dat we het allemaal eens zouden zijn hier, wat een walgelijke kliek zou dat worden.
Dat realiseerde ik mij net iets te laat. Gelukkig ga je er volwassen mee om.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet boos maat.
Vind het soms wel jammer dat een verschil van inzicht direct een reden is om te roepen dat iemand compleet af gaat.
Dat is echt iets van VBL 2.0.
Stel dat we het allemaal eens zouden zijn hier, wat een walgelijke kliek zou dat worden.
zetquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werkt niet als je met de @ direct na de ] van
Fish & chips. (ook bij mijn ouders, toevallig zeg!)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga vanavond bij ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Ik gok agv.
Wrapsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga vanavond bij ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Ik gok agv.
tonijn + avocado saladequote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donder toch op joh, teringgek.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 17:25:55Erg jammer dat de irritante klootzak Djokovic de finale van Wimbledon heeft gehaald terwijl ik hem dat niet gun. Ik hoop dat Djokovic heel snel zijn armen en benen breekt zodat hij hierdoor niet meer kan terugkeren in de tenniswereld. De tenniswereld is mooier zonder Djokovic reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |