Ik dusquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb ook nog een zak zoete popcorn, iemand interesse? Ik eet die zooi niet
altijd nachos met kaassaus en guacamole.quote:
Nee alleen zout apartquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja ik heb liever zoet :s
[..]
ja sorryyyyyy
allebei dan?
Ik ga dit proberen te onthoudenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval helemaal prima stadje. Ga eten bij Restavracija Most, topbediening fancy maar toch goedkoop. En sowieso van die likeurtjes kopen daar, die zijn geweldig.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met gesmolten kaas, jalapeno peper, creme fraiche en sweet chili saus
Ranzig smerig dikquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nog beter dan popcornquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Notitie aanmaken en gaan met die banaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga dit proberen te onthouden
Maat
waarom kreeg ik geen reactie.quote:
'navundquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kom maar halen dan, net weggeefhoek 010 hier
quote:
He Flipsebips.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echt zin in nu, maar ja supermarkt is al dicht
[..]
eens!!
[..]
hey Fokkie
eng ons kent ons cultuurtje ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij komt van DTS, dan ben je minderwaardig.
Nee. Ik moet mijn naam als creep hier zuiveren dus laten we dit voortaan onbespreekbaar latenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog maisie gepakt nee vast niet
Ja dat wel maar alles enorm goedkoop.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja wij waren er in de zomerstop ook wel jammer
Prima stad verder maar beetje oude zooi
Ik wil hier alles over wetenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Flipsebips.
ik zit een beetje met een vakantiedilemma
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik moet mijn naam als creep hier zuiveren dus laten we dit voortaan onbespreekbaar laten
Dat dat lukt kan je wel vergeten hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik moet mijn naam als creep hier zuiveren dus laten we dit voortaan onbespreekbaar laten
ik heb konijnenhok schoongemaaktquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
zo geforceerd leuk doen net de GoudenTelevizier..quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt wel mee verder maat, hoop zijn hier harstikke aardig.
Gewerktquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
konijnen zijn wel leuk jaquote:
Genot is dat hequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat wel maar alles enorm goedkoop.
moest bij partizan al m'n muntgeld en aansteker inleveren. die agenten daar ook zieke halve robocops joh, fakkelfestijn in het stadion joh, mooi man.
en dat voor maar 4 eu
Het hok of de konijnen zelf?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
konijnen zijn wel leuk ja![]()
is het een kleintje?
Gewoon beetje meepraten toch, relax, dan zullen de meeste je vast wel mogen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo geforceerd leuk doen net de GoudenTelevizier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |