Was Mokerlam en vrienden kwijt toenin taxi gestapt maar ipv prijs af te spreken (ik was niet echt meer aanspreekbaar) had ie meter aangezet op de vijfde versnelling dus kon ik 100 euro lappen ipv 15quote:
Ja, leuk. Maar ik nodig je niet uit op basis van zo'n cv. Dat geneuzel en debiele voorbeelden aanhalen werkt niet overal.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je zeker wat aan als je solliciteert voor functies waar je bijv aantoonbaar communicaties of goed met mensen kan samenwerken. Wat mij betreft kan je met elk baantje jezelf profileren bij een sollicitatie, ligt eraan hoe je je presenteert.
Geen poffert gegeven? Of te ver?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was Mokerlam en vrienden kwijt toenin taxi gestapt maar ipv prijs af te spreken (ik was niet echt meer aanspreekbaar) had ie meter aangezet op de vijfde versnelling dus kon ik 100 euro lappen ipv 15
Ga geen ruzie zoeken man lol daaroquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen poffert gegeven? Of te ver?
Ja ligt er ook aan waar je voor gaat solliciterenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar ik nodig je niet uit op basis van zo'n cv. Dat geneuzel en debiele voorbeelden aanhalen werkt niet overal.
Of je moet in marketing willen werken ofzo.
@:kingroland
Lol, 100 voor een taxi in Praag. Maar doodziek maat, doe je niks aan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was Mokerlam en vrienden kwijt toenin taxi gestapt maar ipv prijs af te spreken (ik was niet echt meer aanspreekbaar) had ie meter aangezet op de vijfde versnelling dus kon ik 100 euro lappen ipv 15
In dronken staat gaan vechten met een taxichauffeur in Praag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen poffert gegeven? Of te ver?
Geweest is geweest maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, 100 voor een taxi in Praag. Maar doodziek maat, doe je niks aan.
Heb dat ook wel ooit gehad toen ik niet eens bezopen was. Dan nog doe je er weinig tegen.
Vaak denk je niet echt meer na als je dronken bentquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:23 schreef Sked het volgende:
[..]
In dronken staat gaan vechten met een taxichauffeur in Praag.
Dan zit er een steek flink los hoor.
Warschau is nog niet verpest door toeristenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:24 schreef skysherrif het volgende:
Hadden ze geen ubers daar
In warschau steeds voor 3 euro heel de stad door laten rijden
Krakow welquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Warschau is nog niet verpest door toeristen
Dachten ze 80 jaar geleden anders overquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Warschau is nog niet verpest door toeristen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |