Okayquote:
quote:
Uit de statistieken blijkt dat dts posters eet over het algemeen best ok doenquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uit de statistieken blijkt dat dts posters eet over het algemeen best ok doen
quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:05 schreef aloa het volgende:
We zijn allemaal verliezers hier...of winnaars
Dat ook jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het ook mooi dat @:naatje_1 tweede staat terwijl iedereen eerste staat
Doe je hier wel mee voor de puntenquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat ook jamoest wel lachen erom
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het ook mooi dat @:naatje_1 tweede staat terwijl iedereen eerste staat
Oeh het klinkt alsof je me kentquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal knappe kerels, dus dat verbaasd mij niet.
Gaat het worden voor de zomerquote:
Ja maar hoe komt die bolkrijm er uit te zien, hoe gezellig wordt het, hoeveel drankjes gaan we tikkenquote:
Topquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier wel jaik heb zelfs al gewonnen
Dat mag @Grrrrrrrr bepalenquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar hoe komt die bolkrijm er uit te zien, hoe gezellig wordt het, hoeveel drankjes gaan we tikken
Ja tochquote:
Lowlander ken ik nog niet. Ga ik proberen te onthouden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:46 schreef dud0r het volgende:
Ik ben de laatste tijd de biertjes van lowlander aan het proberen. Daar zitten ook lekkere tussen.
https://www.lowlander-beer.com/quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Lowlander ken ik nog niet. Ga ik proberen te onthouden.
Fruit en kruiden en specerijenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ah......hier zijn jullie.....
quote:
Bolkquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja en toen keek ik heel even niet.....weg topic....
doe je wel voorzichtig? Kan levensgevaarlijk zijn!quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:41 schreef noodgang het volgende:
Ik kwam er net achter dat er achter dat doek aan mijn muur een soort van andere wereld was. Met een fel licht en er lopen daar allemaal andere wezens enzo. Vreemd dat me dat nooit eerder is opgevallen. Misschien moet ik daar eens een kijkje gaan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |