quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja heeft dus helemaal niets te maken met deze zaak.
Hij zei dat hij hun kleedkamer in liep, zij -meervoud- bevestigen het en zij bleken in die leeftijdscategorie te zitten waar Koos het over had. Lijkt me een vrij simpel gevalletje dit.quote:Donald Trump used to “stroll right in” to the dressing room of beauty pageants while the contestants - some of whom were teenagers - were naked or half-dressed, a former model has claimed.
Tasha Dixon was 18 when she competed in the Miss USA pageant, winning the state crown.
“Our first introduction to him was when we were at the dress rehearsal and half naked changing into our bikinis,” Ms Dixon told CBS.
“He just came strolling right in. There was no second to put a robe on or any sort of clothing or anything. Some girls were topless. Other girls were naked.”
She added that people who worked for Mr Trump “pressured” the women to “fawn over him, go walk up to him, talk to him, get his attention” while still not fully dressed.
Ms Dixon added the situation made them feel awkward and physically vulnerable.
Four women who competed in the 1997 Miss Teen USA beauty pageant also said the Republican used to walk in. Some of the girls were as young as 15.
Former Miss Vermont Teen USA, Mariah Billado, told Buzzfeed: "I remember putting on my dress really quick because I was like, 'Oh my god, there's a man in here."
Three other girls chose to remain anonymous, but told the publication it was "creepy" and "shocking".
Mr Trump said on the Howard Stern radio show in 2005 that he was “allowed”, as the owner of the pageant, to go backstage while the contestants were getting dressed.
https://www.independent.c(...)-stern-a7357866.html
Dan zal ik het anders omschrijven als jij een gelegenheid hebt, en iemand randt een minderjarige aan dan zou je hem alleen buiten zetten. Dat is namelijk wat trump gedaan heeft in de reactie waar ik op reageerde sorry maar zo'n actie vind ik niet genoeg een normaal mens doet dan meer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om te zeggen dat Trump het kennelijk best vind. Strookt niet echt met de werkelijkheid. Het scenario dat Jeff Sessions op justitie stilletjes dit onderzoek vanaf 2017 is begonnen vind ik wel plausibel.
(juni 2017)
Een onderzoek zoals deze doe je niet even, zeker niet als het de bedoeling is om het goed te doen. Heb geen bron maar wel over gelezen, de kans is groot dat we er achter komen of het klopt.
Serieus? Hij was dus geen heilige meer dan 20 jaar geleden? Het heeft gewoon nog steeds niets te maken met deze zaak. Ook niet als je het blijft herhalen. En er is ook een Trump topic, Epstein time genaamd misschien past het daar beter alhoewel ik het grote onzin vind.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
[..]
Hij zei dat hij hun kleedkamer in liep, zij -meervoud- bevestigen het en zij bleken in die leeftijdscategorie te zitten waar Koos het over had. Lijkt me een vrij simpel gevalletje dit.
Staat op zich wel wat los hiervan imho, maar is een verdere bevestiging dat Trump wat zedelijkheid betreft nogal los is, for lack of a better term...
Dit wordt inderdaad zeer vervelend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:31 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dan zal ik het anders omschrijven als jij een gelegenheid hebt, en iemand randt een minderjarige aan dan zou je hem alleen buiten zetten. Dat is namelijk wat trump gedaan heeft in de reactie waar ik op reageerde sorry maar zo'n actie vind ik niet genoeg een normaal mens doet dan meer.
En ik zei niet dat Trump het wel best vond ik zei Trump,Clinton en al die anderen geen idee waarom je dat gedeelte weglaat komt dat beter uit voor je?
Ik begin er niet over. Jij vroeg om bewijs, ik lever je bewijs in de vorm van verklaringen van deze vrouwen. Je had ook dankjewel kunnen zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:37 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Serieus? Hij was dus geen heilige meer dan 20 jaar geleden? Het heeft gewoon nog steeds niets te maken met deze zaak. Ook niet als je het blijft herhalen. En er is ook een Trump topic, Epstein time genaamd misschien past het daar beter alhoewel ik het grote onzin vind.
Zo zou je het kunnen lezen ja, al zal hij misschien nog wel over zijn omstandigheden dan willen praten, geen idee hoe het gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betekent dit dat hij niemand gaat verlinken?
Ik heb natuurlijk geen idee van de hoeveelheid materiaal die is aangetroffen en hoe belastend dat is voor enkele belangrijke mensen. Hebben ze al gezocht op het eiland zelf? Of nog steeds alleen in NYC?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:52 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen lezen ja, al zal hij misschien nog wel over zijn omstandigheden dan willen praten, geen idee hoe het gaat.
Goeie uitleg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen idee van de hoeveelheid materiaal die is aangetroffen en hoe belastend dat is voor enkele belangrijke mensen. Hebben ze al gezocht op het eiland zelf? Of nog steeds alleen in NYC?
Geen idee welke rechten ze hebben. Geen idee of ze op basis van wat ze nu weten en waarvoor ze hem aan willen gaan klagen zijn huis mogen doorzoeken dat niet perse onder Amerikaanse wet valt.
Stel dat ze, in hun ogen althans, voldoende materiaal hebben om mee te werken, zal er geen deal gemaakt worden natuurlijk.
quote:Accused child sex trafficker Jeffrey Epstein asked a federal judge to free him ahead of his trial, offering to put up his Manhattan mansion as security, ground his private jet and pay for 24-hour armed guards.
In a 16-page court filing Thursday, lawyers for the 66-year-old fund manager outlined a series of “highly restrictive conditions” that would ensure he doesn’t flee, following his arrest Saturday on charges of sex trafficking and conspiracy.
..
“The indictment does not allege that Epstein committed any crime in the 14-year interval between the end of the alleged conduct and the initiation of this case,” his lawyers wrote in the filing, referring to a “spotless” record.
Dit is publiek toegankelijke informatie die vanaf 2014-2015 beschikbaar is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zie niet echt een argument in dat opiniestuk waarom hij niet meer vrij zou komen afgezien van een andere tijdsgeest? Wel een aardige opsomming van dingen verder.
Zijn de flight logs trouwens ergens gepubliceerd van die 26 keer van Clinton? Ik zie dat steeds voorbij komen, maar dat verwijst allemaal naar 1 auteur die een boek schreef, waar een Fox News verslaggeefster weer een artikel over schreef in 2016.
Die verslaggeefster was overigens Malia Zimmerman, die het roemruchte Seth Rich artikel schreef, wat ze na een week bombarie weer in moesten trekken (en verder verwijderd is)... dus ik ben voor haar wat op mijn hoede.
Waarom zou het Epstein overschaduwen? Voorlopig is er geen nieuws over Epstein (alleen speculatie). Gaat nog wel weken duren voordat we precies weten wat er allemaal gevonden is in zijn huis.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:48 schreef theunderdog het volgende:
https://www.ad.nl/show/r-(...)rostitutie~a9835123/
Moet dit de zaak Epstein overschaduwen? ja, tikkeltje alu-hoedje. Maar het gevoel bekruipt mij nu eenmaal.
Meer als in: hopen dat men nu focust op de zaak van R kelly, en zo de zaak Epstein langzaam aan het zicht van het 'volk' kan laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom zou het Epstein overschaduwen? Voorlopig is er geen nieuws over Epstein (alleen speculatie). Gaat nog wel weken duren voordat we precies weten wat er allemaal gevonden is in zijn huis.
Heb ik totaal niet eigenlijk. Kelly speelt ookal veel langer dus dat is ook groot nieuwsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meer als in: hopen dat men nu focust op de zaak van R kelly, en zo de zaak Epstein langzaam aan het zicht van het 'volk' kan laten verdwijnen.
Nogmaals: alu hoedje, maar dit is mijn onderbuikgevoel dat ik erbij heb.
Dat laatste kan ook. Dat zou de timing verklaren.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb ik totaal niet eigenlijk. Kelly speelt ookal veel langer dus dat is ook groot nieuws
Vraag me zelfs af of het niet stiekem juist verbonden is met elkaar.
Dat de media in Nederland geen donder snappen van de Amerikaanse politiek, is duidelijk. Maar om nu Amerikaanse fora aan te halen als betrouwbare bron, gaat me wel een beetje ver.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:53 schreef jakosi het volgende:
Voor de tinfoil beschuldigers:
In Nederland kennen we de personen in de VS niet goed, dus wordt er hier heel oppervlakkig over gediscussieerd. Op goede Amerikaanse forums die ik ken wordt er uitgebreid over gesproken, alles komt voorbij, Acosta, Clinton, Epstein, maar ook vele Amerikaanse nieuwslezers/bloggers/onderzoekers die hier niet bekend zijn. De beerput is diep, zeer diep.
weinstein speelt ook nogquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meer als in: hopen dat men nu focust op de zaak van R kelly, en zo de zaak Epstein langzaam aan het zicht van het 'volk' kan laten verdwijnen.
Nogmaals: alu hoedje, maar dit is mijn onderbuikgevoel dat ik erbij heb.
Nee, R.Kelly speelt in Chicago en moet de Jussie Smollett doofpot overschaduwen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:48 schreef theunderdog het volgende:
https://www.ad.nl/show/r-(...)rostitutie~a9835123/
Moet dit de zaak Epstein overschaduwen? ja, tikkeltje alu-hoedje. Maar het gevoel bekruipt mij nu eenmaal.
Dat wordt allemaal zo lang mogelijk uitgesteld om zoveel mogelijk klachten te laten verdwijnen, hopen dat er steeds minder mensen de zaak voort willen zetten.quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:42 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is publiek toegankelijke informatie die vanaf 2014-2015 beschikbaar is.
https://www.scribd.com/do(...)ein-Flight-Manifests
De post van edvandenberg met die fake foto en waarbij van de rest de enige overeenkomst met de Epstein zaak misbruik is zoals Koosvogels jullie ook al probeerde duidelijk te maken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het enige wat wordt aangetoond is die belachelijke gedachtegang van jou en de non argumenten die je aanvoert.
EdvandeBerg heeft mijn punt mooi en simpel bevestigd door verkrachters met de toenmalige president Obama te posten, mooie foto's die toen wel genegeerd werden door de media en ook de users die nu losgaan over Trump. Apart dat mensen hier dan zeker weten dat de media Trump vermeld omdat het de zittende president is van Amerika en daarom een belangrijk persoon maar geen weerwoord hebben op die post waar de media de toenmalige zittende president niet vermelde tijdens de verkrachtingszaken?
Wat is daar jouw mening over?
In een ander topic hoorde ik het ook al, "gejank", ik zie toch maar altijd één kamp janken en zodra ze geconfronteerd worden met hun eigen hypocriet gedrag beschuldigingen ze anderen van janken. Als jullie nu eens zouden stoppen om over alles te janken mbt. Trump hoef ik niet continue dat hypocriet gedrag te benoemen. Het is immers niet zo dat jullie ooit eens gelijk hebben gekregen mbt. Trump, als ik zo vaak fout zat mbt. een onderwerp hield ik mij erbuiten, maar toch blijft hier een kliekje maar stug doorgaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:37 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
De post van edvandenberg met die fake foto en waarbij van de rest de enige overeenkomst met de Epstein zaak misbruik is zoals Koosvogels jullie ook al probeerde duidelijk te maken?
Ik wil ook wel meegaan in je achterlijke complotdenken en onzinnige plaatjes plaatsen met Trump en Weinstein en Jackson maar dat is verder weinig constructief.
Maar ga vooral verder met je gejank dat het zo oneerlijk is dat Trump, hoewel die Epstein gewoon kende, genoemd wordt en Clinton volgens je eigen absurde gedachtegang niet, ook al staat in bijna elk artikel Clinton er ook gewoon bij.
Ja TDS is echt maar het zijn toch echt idiote complotdenkers zoals jij die hier aan lijden.
zal ik Trump even framen, dan kun je tenminste terecht als een sneeuwvlokje janken dat je held zo gemeen wordt behandeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De mensen die zelf het framen van Trump toejuichen neem ik niet serieus als ze roepen dat Trump niet geframed wordt. Beetje wij van WC eend bij het kliekje wat dezelfde tactieken en gedachtegang hanteert als enkele media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |