Kuthoeren. Nu andere datum?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je denken. Vind het gewoon stom. Onder andere mijn beste vriendin die nog niet eens langs is geweest hier die afzegt, een collega/vriend van mijn vriend die was uitgenodigd, niet reageert, en dan zelf OOK een housewarming geeft op die datum
Neuh, gewoon gezellig feestje maken met de mensen die wel komenquote:
Meer drank voor julliequote:Op donderdag 11 juli 2019 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, gewoon gezellig feestje maken met de mensen die wel komen. Voorlopig toch geen tijd om het op een andere datum te doen.
Ik ook niet echt. Ik woon op afstand van mijn vrienden en het is blijkbaar erg lastig voor ze om de reis te maken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik organiseer ook niks meer eigenlijk.
Ik kan helaas ook niet komenquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fles rum en ginger beer staat al klaar.
Nou zeg, wat onzettend jammer. Hier baal ik echt van.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou zeg, wat onzettend jammer. Hier baal ik echt van.
Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om. Duidelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik woon op afstand van mijn vrienden en het is blijkbaar erg lastig voor ze om de reis te maken.
Mijn beste vrienden zijn er wel altijd; rest van mijn vriendengroep is sowieso niet meer zo actief de laatste tijd. Kost ze al genoeg moeite om eens van de bank af te komen heb ik het idee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om. Duidelijk.
Dat is ook best zwaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden zijn er wel altijd; rest van mijn vriendengroep is sowieso niet meer zo actief de laatste tijd. Kost ze al genoeg moeite om eens van de bank af te komen heb ik het idee.
Yayquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Yay verhoging gehad. Deel dit jaar, andere deel volgend jaar.
Blij wel.
Goede manier om je nog vast te houden voor een jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Yay verhoging gehad. Deel dit jaar, andere deel volgend jaar.
Blij wel.
Gewoon geen vrienden hebben is makkelijker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden zijn er wel altijd; rest van mijn vriendengroep is sowieso niet meer zo actief de laatste tijd. Kost ze al genoeg moeite om eens van de bank af te komen heb ik het idee.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben is makkelijker.
Hebben we t niet meer over gehadquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yay!
Hey, hoe zat het met dat plan om samen met @:Scary_Mary een buitenrit te gaan maken eigenlijk?
Nee hoor, kan gewoon weg als er wat beters voorbij komtquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede manier om je nog vast te houden voor een jaar.
Heb je het over je vriend?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, kan gewoon weg als er wat beters voorbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |