Er mist alleen nog een teddybeer en een beetje kwijl rond zijn bekje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vraag me af na hoeveel interviews van Teuns mijn lichaamsfuncties beginnen uit te vallen.
Je nieuwe UI is eng.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vraag me af na hoeveel interviews van Teuns mijn lichaamsfuncties beginnen uit te vallen.
Ik moet MIJN Dielon toch eren.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is toch heerlijk. Op een doordeweeks donderdag gewoon met zijn alles in de kroeg tanken en wielrennen kijken.
Vrije dag in België toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:05 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
In België wordt er overdag niet gewerkt
De Feestdag van de Vlaamse Gemeenschap is een Vlaamse feestdag die op 11 juli valt.[1] De feestdag is voor Vlaamse ambtenaren een verplichte vrije dag.[2]quote:
Een extra vrije dag voor ambtenaren, genot.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:07 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Enkel Vlaams overheidspersoneel had vrij.
Alien van Vleutenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:16 schreef Szura het volgende:
Bert De Backer vindt Van Vleuten ook lachwekkend
Oké papa Teuns, dank jequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man man, wat zijn jullie een stelletjes zeurpieten, ik heb wel genoten van de aflevering. Jullie zijn allemaal dik jaloers dat het geen Nederlander was. Dylan zwak begaafd noemen, gooi jezelf weg droeftoeters
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man man, wat zijn jullie een stelletjes zeurpieten, ik heb wel genoten van de aflevering. Jullie zijn allemaal dik jaloers dat het geen Nederlander was. Dylan zwak begaafd noemen, gooi jezelf weg droeftoeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |