Het ziet er sowieso niet uit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:06 schreef Sanddr het volgende:
Dus ondanks het feit dat je er misschien geen last van gaat krijgen, open je toch maar alvast dit topic?
Ik ben blij dat je mijn buurman niet bent.
Volgens mij stijgt warmte lucht op.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
Gezellig. Zit jij straks in zijn warmte als je na een hete zomerdag je huis probeert wat te koelen door de ramen en deuren open te zetten.
Kun je niet ergens bezwaar aan tekenen?
Tot op zekere hoogte gaat dat wel op natuurlijk. Al kan warmte wel blijven hangen, helemaal als het windstil is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij stijgt warmte lucht op.
Nadat het uit uitgeduwd is...quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij stijgt warmte lucht op.
Natuurlijk niet. Zolang dat ding gewoon op zijn eigen terrein hangt en de geluidsnormen niet overtreden worden is er, terecht, niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is er geen vergunningsplicht voor die dingen?
Nee in het kader van privacy maar niet.quote:
Zijn er geluidsnormen dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zolang dat ding gewoon op zijn eigen terrein hangt en de geluidsnormen niet overtreden worden is er, terecht, niets aan de hand.
Misschien kan @JeMoeder daar iets over zeggen, die man weet van geluid!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:06 schreef Sanddr het volgende:
Dus ondanks het feit dat je er misschien geen last van gaat krijgen, open je toch maar alvast dit topic?
Wat heeft dit met privacy te maken????quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee in het kader van privacy maar niet.
Aardige kerel overigens die achterbuurman, dat dan weer wel. Had graag gezien dat ie zijn airco iets lager had gehangen zodat ik hem makkelijker uit het zicht kon werken met mijn boompjes. Maar dat wilde hij niet ivm condensvorming ofzo. Nu moet ik ze wel erg hoog laten groeien.
Heeft je buurman zo'n bijzonder huis dat je het meteen herkent?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee in het kader van privacy maar niet.
Die zijn niet vastgelegd in de Wet (milieubeheer of geluidhinder). Wel kan er in de APV iets zijn opgenomen, en het zou kunnen zijn dat het Bouwbesluit je nog een handvat kan geven.quote:
Warmtepompquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
En straks komt er ook nog een warmtepomp bij![]()
Ik wil hier geen foto van op internet zetten ivm mogelijke herkenbaarheid. Daar mag je van vinden wat je wil, maar die foto komt er nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:01 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat heeft dit met privacy te maken????
Ik kijk er tegenaan als ik in de tuin zit. Dat het toegestaan is wil niet zeggen dat ik er niet over mag klagen tochquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
Is toch niet jouwn huis dus boeiend of het lelijk is.
Alsof je gaat klagen over de lelijke vriendin van je maat. Laat hem lekker in z'n waarde jij hoeft er niet bovenop ofwel.
Ja nou en. Er hangt een electrisch apparaat aan de gevel lekker boeiend. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je daar een probleem mee kan hebben. Dan heb je de rest van het leven wel uitgespeeld als je daar over kan lopen miepen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kijk er tegenaan als ik in de tuin zit. Dat het toegestaan is wil niet zeggen dat ik er niet over mag klagen toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |