Noemen ze de chirurg die die vrouw een setje nieuwe handjes heeft aangesmeerd nu een handelaar?quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:49 schreef maily het volgende:
Het wordt tijd voor een VraagWatJeWil aan een transplantatiechirurg
nuja, als hij de medicijnen ook innam had dat meer geholpen... dat had die persoon namelijk nagelaten, al dan niet wegens zn psychologische problemen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:58 schreef SeLang het volgende:
Want je lichaam blijft dat afstoten, ondanks de medicijnen.
quote:Last October, however, Mr Hallam said that he wanted the "hideous and withered" hand amputated on the grounds that he had become "mentally detached" from it. He claimed that the tendons had fused at the back of the hand, making it almost useless. Despite repeated bouts of rejection he had stopped taking the anti-rejection drugs because they made him prone to infection and had given him diabetes.
Hij had bloed aan zijn handen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noemen ze de chirurg die die vrouw een setje nieuwe handjes heeft aangesmeerd nu een handelaar?
Maar zit nu wel met zijn handen in zijn haarquote:
Misschien is hij kaalquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar zit nu wel met zijn handen in zijn haar
Misschien heeft hij nog wel iets ander de hand.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar zit nu wel met zijn handen in zijn haar
Tof! Over amputaties gesproken. D'r is toch ook zo'n japanse tekenfilm van een man met een bezeten hand die moorden pleegt tegen zijn wil?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:17 schreef SeLang het volgende:
Als je een incel bent kun je je piemel doneren aan een man met een betere kaaklijn en zo toch soort van sex krijgen
Mogelijk wel iets in een handzaam formaat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wel iets ander de hand.
Ik zou zon kans denk ik toch wel met beide handen aangrijpen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogelijk wel iets in een handzaam formaat.
Daar heb je je handen vol aan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou zon kans denk ik toch wel met beide handen aangrijpen.
Bijdehandquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik draai mijn hand daar niet voor om hoor
Wel oppassen dat je je hand niet overspeelt hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik draai mijn hand daar niet voor om hoor
Haar linkerhand weet niet wat de rechter doet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je je hand niet overspeelt hoor.
Als ze niet weet welke handeling ze met welke hand verricht is dat wel onhandig.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Haar linkerhand weet niet wat de rechter doet.
De handleiding eerst lezen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze niet weet welke handeling ze met welke hand verricht is dat wel onhandig.
Ze krijgen langzamerhand de overhandquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:31 schreef maily het volgende:
De grappen en grollen hier nemen hand over hand toe.
Je hebt er anders zelf ook een aardig handje van.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:31 schreef maily het volgende:
De grappen en grollen hier nemen hand over hand toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |