Alles prima. En jij?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
BoeMaar leuk dat je er bent
Hoe is het?
Beetje meh, maar net leuk nieuws gehad en ik neem een voorschot op het weekend door eind deze week lekker naar de sauna te gaanquote:
Mag ik weten wat voor nieuws?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje meh, maar net leuk nieuws gehad en ik neem een voorschot op het weekend door eind deze week lekker naar de sauna te gaan
Dank jequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik weten wat voor nieuws?
Sauna is altijd lekker. Veel te lang al niet meer gedaan.In de vakantie maar weer eens doen. Als ik er tzt aan denk.
Veel plezier alvast
Zeker. Wel wat minder ver dan normaal. Willen nog een wat grotere investering in huis doen dit jaar, dus daar gaat het geld naartoe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dank jeGaan jullie nog op vakantie?
Gelukkig is er dichterbij ook genoeg leuks te belevenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Wel wat minder ver dan normaal. Willen nog een wat grotere investering in huis doen dit jaar, dus daar gaat het geld naartoe.
Hij zal het sowieso lekker vinden omdat je z'n lievelingsdochter bentquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef Elvi het volgende:
Zo, whisky voor mn papa gekocht. Hij is bijna jarig en is van de whisky dus ik heb een proeverij uitgezocht, whisky fudge, en een fles met de smaak die hij lekker vind en die er mooi uitzagaltijd fijn als je er geen verstand van hebt en dan maar afgaat op het design van het label
Klinkt als een goed kadoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef Elvi het volgende:
Zo, whisky voor mn papa gekocht. Hij is bijna jarig en is van de whisky dus ik heb een proeverij uitgezocht, whisky fudge, en een fles met de smaak die hij lekker vind en die er mooi uitzagaltijd fijn als je er geen verstand van hebt en dan maar afgaat op het design van het label
Nee dat was de hondquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij zal het sowieso lekker vinden omdat je z'n lievelingsdochter bent
Ehhh de Bunnahabhein Moine whisky omdat m'n vader de rokerige smaak lekker vind.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt als een goed kado![]()
Welke whisky en whiskyfudge is het geworden?
Vraag het haar danquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is over 1,5 maand jarig.
Weet niet wat ik moet kopen
Een Special Edition D&D.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ehhh de Bunnahabhein Moine whisky omdat m'n vader de rokerige smaak lekker vind.
En de fudge is Edradour.
En dan nog een proeverij van wereld whisky's met oa Indiase whisky. Weer eens wat anders
Damnit jaquote:
Visjes of nieuwe plantjes voor in het aquarium?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valt mee hoor. Niet elke speculatie die hier rond gaat, zit in mijn kelder.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig is er dichterbij ook genoeg leuks te belevenZoals de Wadden bijvoorbeeld
Wordt al behoorlijk druk in de kelder las ik, dus ik snap de nood om in het huis te investeren
Denk dat ze het zelf ook niet weet.quote:
Wat bedoel je?quote:
Ja, misschien naar de speciaalzaak meenemen en haar laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Visjes of nieuwe plantjes voor in het aquarium?
Oh ik had ingeschat dat ze hiervan was:quote:
Haar deze post laten lezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
We spelen het zo af en toe, maar wat bedoel je met een speciale editie?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik had ingeschat dat ze hiervan was:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dungeons_%26_Dragons_(rollenspel)
Ik hoor het graag wanneer de zolder eindelijk ready isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Niet elke speculatie die hier rond gaat, zit in mijn kelder.
Lol, denken dat ik rijk benquote:
Karig cadeau, ingelijste post.quote:
Mooie theepot met theelichthouder.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmmm ik dacht dat er ergens wel een speciale editie was. Met weet ik veel, een mooiere doos huehue.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We spelen het zo af en toe, maar wat bedoel je met een speciale editie?
Er is niet echt iets behalve een stel kenki duren boeken, die ik al heb, en dobbelstenen.
Je loopt nog wat achter met het aanleveren van je tettenfoto's in op de short list te komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik hoor het graag wanneer de zolder eindelijk ready is
Hebben we al.quote:
Oh, er zijn wel speciale uitgaves, zoals van Stranger Things of iets. Maar dat is gewoon een nieuw spel voor iets dat we toch al zelden spelen. Zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht dat er ergens wel een speciale editie was. Met weet ik veel, een mooiere doos huehue.
Ik val door de mand, ik weet niks van spellen
Oeh een set om Triops mee te kweken!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee gebbetje, maar we hebben al een mooie pot
Mijn leverage, wat doe jequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt nog wat achter met het aanleveren van je tettenfoto's in op de short list te komen.
Leuke theemuts dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee gebbetje, maar we hebben al een mooie pot
Tips geven hoe je makkelijk kan inlopen. Je persoonlijkheid heb je al mee.quote:
Wilde ik laatst voor mezelf kopen!quote:
Hebben we beiden al!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:15 schreef Allures het volgende:
Kookboek met linzendingen?
Zo'n mooie tajine?
Nou dat was wat dat betreft wel een goeie inschatting danquote:
Beter, want mijn tetten worden er niet beter opquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tips geven hoe je makkelijk kan inlopen. Je persoonlijkheid heb je al mee.
Niet te lang wachten met die pics dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter, want mijn tetten worden er niet beter op
Ja ik was een paar kookboeken vergeten dus ik heb er 107quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou dat was wat dat betreft wel een goeie inschatting dan
Maar 1 kookboek is geen kookboek
Vraag maar aan elvi
Snap je gedachte, maar ik ga hier niet in mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou dat was wat dat betreft wel een goeie inschatting dan
Maar 1 kookboek is geen kookboek
Vraag maar aan elvi
Oh dan heb je nog wel even voor je mij voorbij bentquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik was een paar kookboeken vergeten dus ik heb er 107![]()
Ook, afgewisseld met je archiefmateriaalquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Whut? Ze moeten nog recent zijn ook?
Oh fuck man, archief ligt al klaar, maar op recent materiaal had ik niet gerekendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, afgewisseld met je archiefmateriaal
Stuur eerst dat archiefmateriaal. Kun je daarna je tijd nemen voor de drawing board.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh fuck man, archief ligt al klaar, maar op recent materiaal had ik niet gerekendBack to the drawing board
Is goed, maar wat voor foto's krijg ik terug van jou dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur eerst dat archiefmateriaal. Kun je daarna je tijd nemen voor de drawing board.
App mij je verzoekjes maar. Kijk ik wel hoe jouw foto's mij vervolgens inspireren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is goed, maar wat voor foto's krijg ik terug van jou dan?
Oh two can play that mysterious gamequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
App mij je verzoekjes maar. Kijk ik wel hoe jouw foto's mij vervolgens inspireren.
Lego Minecraftquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blaas het stof naar van je WA af dan...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh two can play that mysterious game
Ik hoorde dat het druk is in je kelderquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blaas het stof naar van je WA af dan...
Je hoort wel vaker dingen die niet juist blijken te zijn.quote:
@citizenerasedquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort wel vaker dingen die niet juist blijken te zijn.
Bupbupbupbupquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezonder dan het overgewicht
Ik, ies koeltoerquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ziet er uit als een huis met vloerbedekking. Wie heeft dat tegenwoordig nog
Ik. Fijn aan de voetjesquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoogpollig.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor jou breekt zeker een rustige periode aan, weinig snoepautomaten aan te vullen tijdens de zomervakantie?!quote:
*boks*quote:
Ben je al goed ingewerkt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*boks*
Of ja, eigenlijk wel, maar weet niet zo goed waar te beginnen.
De verhoging is binnenquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
Zo, goed begin van de dag. Als de rest van de dag zo blijft ben ik blij.
Weer vertraging?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Californium het volgende:
Ik heb nu de haren alweer overeind staan. Zo klaar met mijn baas
zit hij met zijn handen in jouw haar?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Californium het volgende:
Alweer vertragingquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Californium het volgende:
Goed genoeg, nog veel te leren maar dat hoort ook bij de functie. Is even drukke periode nuquote:
quote:
Nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |