SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Staat klaarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omieeee!
[..]
Henk!
Wil je een plaatje draaien van de Nederlandse vrouwelijke topper die vandaag 72 jaar oud is geworden?
tot zondag ben ik even gewoon just mequote:
Hoi, helemaal bijgekomen na je verblijf in the rabbithole?quote:
quote:
Zeker! Niet elk vak is even leuk maar deze studie bevalt me stukken beter. Ik merk echt dat het me zo veel beter afgaat. Misschien niet gek dan dat ik alles wat makkelijker haal. Zelfs statistiek gehaaldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
Ja, gefeliciteerd MTheBassman![]()
Wat is dat jaar dan ook weer hard gegaan. Bevalt de studie nog steeds?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker! Niet elk vak is even leuk maar deze studie bevalt me stukken beter. Ik merk echt dat het me zo veel beter afgaat. Misschien niet gek dan dat ik alles wat makkelijker haal. Zelfs statistiek gehaald
Nog niet. Dat heeft meestal wel een dag of 3 nodig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi, helemaal bijgekomen na je verblijf in the rabbithole?
Taalwetenschappen en dan de komma tussen leuk en maar vergetenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
Niet elk vak is even leuk maar deze studie bevalt me stukken beter.
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Taalwetenschappen en dan de komma tussen leuk en maar vergeten![]()
![]()
Ik heb vakantie, laat mequote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
* spijkerbroek brult even Laat me m'n eigen gang maar gaanquote:
Ga eens heel snel je lesgeld van de middelbare school terugvragenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel leuk spannendquote:
Mijn chaffeur staat morgen om 11.00 uur voor de deur, dan rijden we op ons gemakkie richting Belgiequote:
Je kan dan nog op de fiets zelfs...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn chaffeur staat morgen om 11.00 uur voor de deur, dan rijden we op ons gemakkie richting Belgie
Ik heb nog geen e-bikequote:
Ik ga naar Rammsteinquote:
Je kan ook gaan lopen in een mars, Links-2-3-4. Dan kan je ook nog van de Sonne genieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn chaffeur staat morgen om 11.00 uur voor de deur, dan rijden we op ons gemakkie richting Belgie
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ook gaan lopen in een mars, Links-2-3-4. Dan kan je ook nog van de Sonne genieten.
Of toch met de auto die op Benzin loopt.
En zij daar maar denken "jeetje al die Ausländer hier".
Dat is wel een band die je een keer gezien moet hebbenquote:
Mein Gott, Sie muss kein Engel sein...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ook gaan lopen in een mars, Links-2-3-4. Dan kan je ook nog van de Sonne genieten.
Of toch met de auto die op Benzin loopt.
En zij daar maar denken "jeetje al die Ausländer hier".
Iemand die ik ken had 2 kaartjes gekocht en riep toen enthousiast dat ik wel meegingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel een band die je een keer gezien moet hebben
Oh gelukkig. Ik zag "Toppertjes" voorbij komen en vreesde al een breezer ananas..quote:
Je kent Symph toch....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik zag "Toppertjes" voorbij komen en vreesde al een breezer ananas..
Daarom!!quote:
Oh, ik dacht echt dat MadMaster dit voor jou geregeld hadquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had 2 kaartjes gekocht en riep toen enthousiast dat ik wel meeging![]()
later wel gevraagd of hij liever met een leeftijdsgenoot wilde gaan, bang dat hij opeens Mutter zou roepen, maar hij denkt dat het gezellig met mij is
Ik ga Mad wel weer in december tijdens het concert van Melanie zienquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat MadMaster dit voor jou geregeld had
Thema is nummer 1-hits en verjaardagenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
correct
Maar ook hij is vandaag jarig (62)
Ik had voor vorige week zelf met moeite kaarten weten te regelen...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat MadMaster dit voor jou geregeld had
een van de luisteraars wordt dat elke dagquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Arme luisteraars worden gewoon twee avonden op rij ge-rickrolld
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
DDM wilde ook nog graag Together forever horen
Sjees, dan heb je ook een baggerleven..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van de luisteraars wordt dat elke dag
Pak je de verjaardagen van morgen ook even mee?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
correct
Maar ook hij is vandaag jarig (62)
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn er vandaag aardig wat jarig...
Hoezee, hoezee, hoezee!
ssssstquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Jim Kerr van de Simple Minds is ook vandaag jarig, lees ik net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Jim zit mee te luisteren en stuurt zojuist via WhatsApp een boodschap die ik moet doorgeven aan Symph:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Jim zit mee te luisteren en stuurt zojuist via WhatsApp een boodschap die ik moet doorgeven aan Symph:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, hij is nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, hij is nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, hij is nogIk denk dat hij Dead or Alive isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik zie dat het vandaag Cow Appreciation Day is.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Ah jammer, had ik toch een goeie biefstuk in plaats van een kipburger moeten nemen voor het avondetenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rood graagquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Gemiste kans!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah jammer, had ik toch een goeie biefstuk in plaats van een kipburger moeten nemen voor het avondeten
Goed dat je me er even aan hebt herinnerd. Gelukkig is dat maar een paar seconden werk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie dat het vandaag Cow Appreciation Day is.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dit lied is in het kort: Hoe word ik stinkend rijk met behulp van 5 noten?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik vind het knap.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
Dit lied is in het kort: Hoe word ik stinkend rijk met behulp van 5 noten?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
lekker makkelijk bassen ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
Dit lied is in het kort: Hoe word ik stinkend rijk met behulp van 5 noten?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Het thema is "Nummer-1-hits uit de 80s, muziek van jarigen en waar de DJ verder zin in heeft"quote:
Erg fijn thema. Alles verloopt volgens plan.![]()
![]()
Het zijn er iets meer dan 5.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
Dit lied is in het kort: Hoe word ik stinkend rijk met behulp van 5 noten?Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
7 als je die opbouw voor het refrein meetelt danquote:
Toch wel een beetje jammer dat Jim Elfletterig heeft geappt
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat Jim Elfletterig heeft geappt
Er is ook nog een Jam & Spoon remix van, kijk maar uit wat je zegtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat Jim Elfletterig heeft geappt![]()
![]()
Hazelnoten, walnoten, kokosnoten en welke nog meer?quote:
Geweldigequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hazelnoten, walnoten, kokosnoten en welke nog meer?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Borrelquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hazelnoten, walnoten, kokosnoten en welke nog meer?![]()
quote:
Overigens draait Symph dit nummer niet omdat de beste man jarig is, maar gewoon omdat het 3 weken op #1 stond.![]()
![]()
Naja, zo komt de titel van dit lied wel uitquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens draait Symph dit nummer niet omdat de beste man jarig is, maar gewoon omdat het 3 weken op #1 stond.
Vurgul
Je vergeet de solo maar zelfs dan kom je nog niet aan de 20.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
7 als je die opbouw voor het refrein meetelt danKitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Ja, ja, ook in de eighties werden er wel eens inschattingsfouten gemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens draait Symph dit nummer niet omdat de beste man jarig is, maar gewoon omdat het 3 weken op #1 stond.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
het mooiste is dat ze het nummer niet wilden opnemen maar moestenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ja, ook in de eighties werden er wel eens inschattingsfouten gemaakt.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Walnoten en kokosnoten zijn geen noten maar zadenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hazelnoten, walnoten, kokosnoten en welke nog meer?
En toch doen ze pijn als ze met kracht tegen je hoofd gegooid worden *dreig*quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Walnoten en kokosnoten zijn geen noten maar zaden
Dan prefereer ik toch de walnoten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch doen ze pijn als ze met kracht tegen je hoofd gegooid worden *dreig*Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat doet een baksteen ook en dat is ook geen nootquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch doen ze pijn als ze met kracht tegen je hoofd gegooid worden *dreig*
Ik zou bijna Geer - ticket to the tropics aanvragen.
Bijna.
BIJNA.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Is een baksteen een steenvrucht?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat doet een baksteen ook en dat is ook geen nootAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
spijkerbroek, wat doe je nou?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Bijna.
BIJNA.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Niks? Ik vraag 'm toch niet aan?quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Oeh Wenen
die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Bijna.
BIJNA.
Dat siert jequote:
Symph's kracht zit niet in begrijpend lezenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, euh, waarschijnlijk wel op single
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, euh, waarschijnlijk wel op single
de kracht van omgekeerde ontkenningquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph's kracht zit niet in begrijpend lezenJuin uit Eigen Tuin!![]()
Gelukkig hebben wij een Mute-knop, mocht hij toch opduiken
Zeker mooi, al herken ik het melancholische gevoel van het vorige liedje niet in de stad zelf.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Daar ben ik helaas nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeker mooi, al herken ik het melancholische gevoel van het vorige liedje niet in de stad zelf.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Retourtje hoeft niet meer te kosten dan 100 euro. Hop, inpakken!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas nog nooit geweest.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Niet eens, ik heb m sowieso wel ergens eerder gehoord op de radio oid.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wenen.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Hmm, nooit in Wenen geweest dus zou het niet weten."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die heb ik in Jerez bezocht...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ooit een keer naar de Spaanse Rijschool aldaar![]()
Ik wilde daar naartoe op mijn eerste bezoek aan die stad, een jaar of 25 geleden, maar toen waren ze op Europese tourquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ooit een keer naar de Spaanse Rijschool aldaar![]()
En begin dit jaar ben ik er niet aan toegekomen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
Head over heels. Ook een leuke clip (dat was ook belangrijk in the eighties)
[ afbeelding ]
Ik doe een +1 voor T'Pau - China in your handAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Wacht...
Hoe ken ik deze niet van ABBA?
Het was zeker niet hun grootste hit. Maar kennelijk toch op nummer 1. Had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
Wacht...
Hoe ken ik deze niet van ABBA?
Kan ook een thema-uitstapje van Symph zijn geweest.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
ze stonden op 1 in de nationale hitparadequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was zeker niet hun grootste hit. Maar kennelijk toch op nummer 1. Had ik ook niet verwacht.
Kan ook een thema-uitstapje van Symph zijn geweest.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Nee, was echt #1. Was in die tijd dat alles wat ABBA uitbracht op 1 kwam. Zelfs Ticket to the Tropics zou op 1 komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was zeker niet hun grootste hit. Maar kennelijk toch op nummer 1. Had ik ook niet verwacht.
Kan ook een thema-uitstapje van Symph zijn geweest.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Top 4 max.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook een thema-uitstapje van Symph zijn geweest.![]()
Ik vond het hoe dan ook prima op z'n plaats in de showquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook een thema-uitstapje van Symph zijn geweest.![]()
![]()
China in your tropics![]()
![]()
Als ik deze lijst zo zie, kan je ze eigenlijk allemaal (behalve Geer) gewoon integraal achter elkaar aan draaien
quote:
Steel een tijdmachine en test het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, was echt #1. Was in die tijd dat alles wat ABBA uitbracht op 1 kwam. Zelfs Ticket to the Tropics zou op 1 komen.![]()
![]()
Niet alleen de raarste clip. Gewoon een raar nummer. Maar wel![]()
![]()
Dit heb ik sowieso een keer eerder gehoord hier
![]()
![]()
![]()
Ik wilde er eentje bestellen op tijdmachine.ru maar ik weet niet of ik mijn creditcardgegevens in wil voerenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Steel een tijdmachine en test het uit zou ik zeggen
Gewoon doen en dan later via de machine teruggaan om je creditcard te laten blokkeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde er eentje bestellen op tijdmachine.ru maar ik weet niet of ik mijn creditcardgegevens in wil voerenAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Goed idee, maar dan ga je ervan uit dat het ding ook daadwerkelijk werkt..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon doen en dan later via de machine teruggaan om je creditcard te laten blokkeren.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Tuurlijk. Wat kan er fout gaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan ga je ervan uit dat het ding ook daadwerkelijk werkt..Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ohquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vertaling van Ich bin der Hass...
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vertaling van Ich bin der Hass...
Vrijheid van meningsuiting heeft een grens, hoor!quote:![]()
Met een extra t zou het vreemd worden.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
I would prefer to release myself from any restraints.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik zit te wachten op de gifjes
Leuke foto van Symph en Melting!quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
![]()
Uhhh, welk nummer was dit ookalweer?
Kom er maar in Symphquote:Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Privé-onderzoeken van Geen cent te makken.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
ohhhh shit, hoe herkende ik het niet eerderquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Privé-onderzoeken van Geen cent te makken.
Schaam jequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ohhhh shit, hoe herkende ik het niet eerder![]()
Symph met De Plaat en zijn Verhaal.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik zou je eigen spannende voorleesluisterboek opnemen, Symph.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik heb echt geen idee welke reclame je bedoelt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Ow, sinds die stront irritante reclame kan ik dit niet echt meer waarderen...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
"you and me, dad" *hand op hart*quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welke reclame je bedoelt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welke reclame je bedoelt.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ik moet bij deze band altijd aan asperges denken. Ik heb ooit de link gelegd met het Duitse Spargel...
De dochter van de zanger van Spargo heeft dan een remix van dit nummer gemaakt en pa zit te soppen van trots. Pure horror...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welke reclame je bedoelt.![]()
wie kijkt er nog reclame tegenwoordig![]()
Ik zap tegenwoordig gewoon weg of zet het op mute."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik laat reclame mijn muzieksmaak niet negatief beïnvloeden. Omgekeerd is weleens gebeurd: nummers dankzij tv-commercials leren kennen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welke reclame je bedoelt.![]()
Ik vind die programma's tussen de reclames door ook stront irritant...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zap tegenwoordig gewoon weg of zet het op mute.![]()
![]()
Andere generatie hè. Wij hebben nog een zwart/wit tv met zo'n dikke kont met maar 2 zenders.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zap tegenwoordig gewoon weg of zet het op mute.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Andere generatie hè. Wij hebben nog een zwart/wit tv met zo'n dikke kont met maar 2 zenders.
![]()
En draaiknoppenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Andere generatie hè. Wij hebben nog een zwart/wit tv met zo'n dikke kont met maar 2 zenders.![]()
Ik heb tegenwoordig ook Nederland 3quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Andere generatie hè. Wij hebben nog een zwart/wit tv met zo'n dikke kont met maar 2 zenders.![]()
Moet ik wel een schaar als antenne gebruiken om hem te kunnen ontvangen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:
Onze afstandbediening is iemand anders ompraten om op te staan en aan de knop te draaien.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Nieuwerwetse meukquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook Nederland 3![]()
Moet ik wel een schaar als antenne gebruiken om hem te kunnen ontvangen.Nog even en je gaat zeggen dat je kleurentv hebt!
dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook Nederland 3![]()
Moet ik wel een schaar als antenne gebruiken om hem te kunnen ontvangen.
Oh, kan dat ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onze afstandbediening is iemand anders ompraten om op te staan en aan de knop te draaien.
![]()
dank je wel voor de fijne muziekjes
![]()
dan nu tijd om de vaatwasser leeg te halen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Daarvoor ga ik naar de rijke buren in de straat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nieuwerwetse meukNog even en je gaat zeggen dat je kleurentv hebt!
![]()
![]()
![]()
Dank, Henk, voor de "Ik start met een thema en dan zie ik wel wat er van terechtkomt"-uitzending
Mijn oom en tante hadden een tv met teletekst en afstandsbediening, heel revolutionairquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik naar de rijke buren in de straat.![]()
Dank je wel Symphonic voor deze themaplus uitzending
en dan met je eigen afstandsbediening de tv van de buren op een andere zender zettenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik naar de rijke buren in de straat.
Voor het broodnodige evenwicht?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt Symph!
* Elfletterig gaat zo nog een restantje nieuwe muziek luisterenAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Samen met mijn neefje ‘s avonds door de buurt lopen klierenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan met je eigen afstandsbediening de tv van de buren op een andere zender zetten![]()
![]()
Heather Nova al voorbij gekomen? Vorige week is haar nieuwe album uitgebracht.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt Symph!
* Elfletterig gaat zo nog een restantje nieuwe muziek luisterenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Nee hoor, ik was er gewoon nog niet klaar mee.quote:Wel iets van voorbij zien komen ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heather Nova al voorbij gekomen? Vorige week is haar nieuwe album uitgebracht.![]()
Komt in oktober ofzo naar Alkmaar, dus alvast tickets gekocht. Maar heb het album nog niet beluisterd.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Wat ik heb gehoord, klonk geloof ik wel oké. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt in oktober ofzo naar Alkmaar, dus alvast tickets gekocht. Maar heb het album nog niet beluisterd.![]()
Dan weten jullie dat
Voor mij geen koffietafel
Het heffen van een glas
Of dat ik overal voor wordt bedankt
Als ik eenmaal dood ben
Wil ik alleen maar
Dat iedereen keihard jankt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
*genoteerd*quote:Op woensdag 10 juli 2019 05:40 schreef Melting het volgende:
Dan weten jullie dat
Voor mij geen koffietafel
Het heffen van een glas
Of dat ik overal voor wordt bedankt
Als ik eenmaal dood ben
Wil ik alleen maar
Dat iedereen keihard jankt.
Goedemorgen Melting. Dan drink ik nu maar alvast een kopje koffie en dank je voor je aanwezigheid en inzet hier
quote:Op woensdag 10 juli 2019 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
*genoteerd*
Goedemorgen Melting. Dan drink ik nu maar alvast een kopje koffie en dank je voor je aanwezigheid en inzet hier
Ain't it funny how it is
De week mag van mij al wel weer voorbij zijn.
Ain't it funny how it is
Vanwege moeheid?quote:Op woensdag 10 juli 2019 05:45 schreef Melting het volgende:
De week mag van mij al wel weer voorbij zijn.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Onder andere. Het is 's nachts te koud om zonder deken te slapen, en te warm om met deken te slapen.quote:
Ain't it funny how it is
Ja, daar heb ik ook last van. Dat is ook de reden dat ik vanochtend zo vroeg op was.quote:Op woensdag 10 juli 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Onder andere. Het is 's nachts te koud om zonder deken te slapen, en te warm om met deken te slapen.
Maar je kunt toch je airco aanzetten en dan slapen met deken? Of had jij geen airco?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Jawel, en dat heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van. Dat is ook de reden dat ik vanochtend zo vroeg op was.
Maar je kunt toch je airco aanzetten en dan slapen met deken? Of had jij geen airco?
Maar dan nog is het soms te warm.
Maar ach..... nog 2 daagjes, en dan is het alweer weekend. Dan doe ik een keer een middagdutje, en dat scheelt al wel flink.
Ain't it funny how it is
Warm? Ik vind het helemaal niet warm.
En alleen een hoeslaken Melting?
Goedemorgen
Make love, not war ☮![]()
Ik hoor net dat het niet gek is dat ik het niet warm had, het heeft vannacht gevroren in Overijssel.
Make love, not war ☮![]()
![]()
goedeorgen
![]()
vriezen in juli, het moet niet gekker worden
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik zie de tweet van Trump wel verschijnen: "freezing temperatures in ooverassle in denmark in july. And still scientists try to make us believe global warming is a thing!"Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Het was de nacht ervoor hier ook ijskoudquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat het niet gek is dat ik het niet warm had, het heeft vannacht gevroren in Overijssel.![]()
Ik slaap al alleen onder een dekbedovertrek.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Warm? Ik vind het helemaal niet warm.
En alleen een hoeslaken Melting?
Goedemorgen
Ain't it funny how it is
Ik ook, maar de laatste 2 nachten met een dun dekbedje erop !quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik slaap al alleen onder een dekbedovertrek.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik heb echt een zomerdekbed nodig en de laatste twee nachten een winterpyama erbij, het is ‘s nachts iets van 8 graden en eigenlijk zou ik gewoon een ander dekbed moeten pakken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook, maar de laatste 2 nachten met een dun dekbedje erop !![]()
![]()
links, 2,3,4 op weg naar Rammstein
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Viel Spaß!quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik slaap niet alleen, maar samen onder een normaal dekbed en ik heb het zeker niet warm.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik slaap al alleen onder een dekbedovertrek.
De airco staat ook al weer ruim een week uit...![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat verklaart dat je het ‘s nachts zo warm hebt![]()
Ik moet dus met een koud nummer afsluiten.
Ain't it funny how it is
Ik zou Frozen van Madonna doen...quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik moet dus met een koud nummer afsluiten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: