hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
WP bedoel meer dat ze je vast maakt aan het bed en je 3 dagen laat liggen omdat je op insta naar een andere meid keek
ewa beste alleen whatsappquote:
Snap krijg je wel sneller een leuke foto, al heb ik het eig alleen omdat een ouwehoer aan het klagen was dat ik echt snap moest nemen want het is zooooo leukquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewa beste alleen whatsapp
kun je makkelijker nummertje fixen toch
"ja ik heb geen fb/snap/insta, maar heb wel whatsapp dus als je je nummer geeft![]()
"
ja ik moet van vrienden ook insta nemen want dan kunnen ze me leuke foto's sturen of zoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Snap krijg je wel sneller een leuke foto, al heb ik het eig alleen omdat een ouwehoer aan het klagen was dat ik echt snap moest nemen want het is zooooo leuk
voegt ook weinig toe, ja via snap soms dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik moet van vrienden ook insta nemen want dan kunnen ze me leuke foto's sturen of zo
zelfde met facebook dat heb ik vervolgens een maandje gehad en toen gebruikte ik het niet meer
dus ga daar niet maar aan beginnen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik moet van vrienden ook insta nemen want dan kunnen ze me leuke foto's sturen of zo
zelfde met facebook dat heb ik vervolgens een maandje gehad en toen gebruikte ik het niet meer
dus ga daar niet maar aan beginnen
Zolang ze maar een vrouwelijke penis heeft, toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Taylor Swift heeft wel een mannenkontje en dan nog een erg lelijke ook nog
Beetje strelen van je eigen ego, echt iets voor narcisten eig lolquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
zat vandaag in pauze ook bij paar meiden aan tafel die de hele tijd op snap zaten stomme foto's naar elkaar sturen
begon me echt af te vragen wat daar nou zo leuk aan is
bedankt voor deze toevoegingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Taylor Swift heeft wel een mannenkontje en dan nog een erg lelijke ook nog
snap dat niet zo goed maar daarom heb ik ook geen social mediaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje strelen van je eigen ego, echt iets voor narcisten eig lol
ohh kijk eens hoe geweldig ik ben, iedereen moet mijn hele leven zien
Volgens mij hebben mannen die haar aantrekkelijk vinden wel wat Freudiaanse probleempjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ze maar een vrouwelijke penis heeft, toch?
ja ben er ook niet zo fanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap dat niet zo goed maar daarom heb ik ook geen social media
Alles van Freud is achterhaald toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen die haar aantrekkelijk vinden wel wat Freudiaanse probleempjes.
Ja goed dat we verhuist zijn mijn waarde Noel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:12 schreef Solotovski het volgende:
Dit is echt een leuke sc of nie uitzaaiing
Één van de weinige SC’s waar jij nog welkom bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goed dat we verhuist zijn mijn waarde Noel.
Mooie post nog net trouwens, kon niet meer qouten ofzo maar damnquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Één van de weinige SC’s waar jij nog welkom bent.
Ik weet niet welke je bedoelt, maar het zal ongetwijfeld een goede post zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mooie post nog net trouwens, kon niet meer qouten ofzo maar damn
Over dat niet elke man meepraat omdat iemand tieten heeftquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je bedoelt, maar het zal ongetwijfeld een goede post zijn geweest.
Idd. Viel me wel een beetje zwaar na 12 jaar klbscquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goed dat we verhuist zijn mijn waarde Noel.
Ah, dat was inderdaad een goede.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Over dat niet elke man meepraat omdat iemand tieten heeft
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:58 schreef McBrokkie het volgende:
Rustig aan, meiske. Niet gelijk boos worden als je weerwoord krijgt. Niet elke man lult alleen maar met je mee, omdat je tieten hebt.
Jij mag niks zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mooie post nog net trouwens, kon niet meer qouten ofzo maar damn
Ik mag zeggen wat ik wil waar het een vrij land is, iets wat je misschien vergeet nadat je te lang in aanwezigheid bent van een dictator.quote:
Dit te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik mag zeggen wat ik wil waar het een vrij land is, iets wat je misschien vergeet nadat je te lang in aanwezigheid bent van een dictator.
Waarom mag ik niks zeggen dan?
Ik neem niks letterlijk skat, snap alleen niet waarom ik niks mag zeggenquote:
Echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik neem niks letterlijk skat, snap alleen niet waarom ik niks mag zeggen
Vond het gewoon een leuk antwoord in het algemeen.
Niet geklikt sorryquote:
Ik luister nu gimme shelterquote:
Mijn muzieksmaak is zeer diversquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is even wat anders dan Eazy of Pac
Wat vind je van dire straits money for nothing? Hoorde die laatst weer op de radio, was helemaal vergeten dat die bestond maar vind ik ook echt lekkerquote:
Classic ofcoursequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat vind je van dire straits money for nothing? Hoorde die laatst weer op de radio, was helemaal vergeten dat die bestond maar vind ik ook echt lekker
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen
Ligt aan je perspectiefquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles van Freud is achterhaald toch?
NAAT?
zou ik niet achter je gezocht hebben noelquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
Oasis beste 4 ever ooit van de hele wereld
na radiohead wellichtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
Oasis beste 4 ever ooit van de hele wereld
Heb meer met Liam. Ingelijste Liam poster op prominente plek in de woonkamerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ik niet achter je gezocht hebben noel
Ja wel een leuk bandje alleen de depressie spat er vanafquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb meer met Liam. Ingelijste Liam poster op prominente plek in de woonkamer
[..]
Ja wel een leuk bandje alleen de depressie spat er vanaf
Toen ik op 5 meter van Liam en Noel liep te springen tijdens een concert op was ik zo gelukkig. Zal lastig te overtreffen zijn qua mooiste avonden ooitquote:
Herkenbaar maar dan bij Metallica, vriendin had bovendien geregeld dat ik af en toe gitaarswaps mocht doen, ben daar eigenlijk te hooghartig en te nuchter voor maar kon maar niet ophouden met grijnzen, schreeuwen en kwispelen van gelukquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen ik op 5 meter van Liam en Noel liep te springen tijdens een concert op was ik zo gelukkig. Zal lastig te overtreffen zijn qua mooiste avonden ooit
Dat zou wel een goed idee zijn. Maar dan moet je wel een heel goed nummer uitzoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben eruit, zou aanzoeken met heel veel muziek![]()
Ja maar het gaat nu even om mij manquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan bij Metallica, vriendin had bovendien geregeld dat ik af en toe gitaarswaps mocht doen, ben daar eigenlijk te hooghartig en te nuchter voor maar kon maar niet ophouden met grijnzen, schreeuwen en kwispelen van geluk
Jij verdient ook je momentje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar het gaat nu even om mij man
Hahahaha, sorry man.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar het gaat nu even om mij man
En die probeert hij zomaar af te pakkenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed idee zijn. Maar dan moet je wel een heel goed nummer uitzoeken
Sorry sorry daar heb ik al een kast vol vanquote:
Ja is niet netjesquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En die probeert hij zomaar af te pakken
Ik zeg toch sorry kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En die probeert hij zomaar af te pakken
Wtf heb ik aan sorry? Nou?quote:
Zou jij mij als mod willen zien?quote:
Als je niet het dictator-soort bent dat alles kickt en bant wat niet in lijn staat met jouw visie vind ik het prima. En als je geen narcistische en psychopatische trekjes hebt.quote:
Kerel, ik word de mod die je altijd al hebt gewild.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je niet het dictator-soort bent dat alles kickt en bant wat niet in lijn staat met jouw visie vind ik het prima. En als je geen narcistische en psychopatische trekjes hebt.
Hou ik je aan, dan heb je mijn stem.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, ik word de mod die je altijd al hebt gewild.
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hou ik je aan, dan heb je mijn stem.
GTA San Andreasquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wist ik eigenlijk wel![]()
Poging 2.
Die heb ik dan weer nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, nooit gespeeld![]()
3 wel met Clyde
Was ook niet heel bijzonder, heb ik op de ipad gespeeld lolquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gespeeld.
Lijkt me echt een eer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik denk dat Solotovski binnenkort mod gaat worden
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me echt een eer.
Bij voorkeur in KLB of ONZ
Moet je een keer in Akihabara rond gaan struinen, zie je alleen maar van dit soort pubergiechelkutbandjes op straat staan, honderden nerds eromheen met tentjes in hun broek, bijzonder om te zien wel, plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
( Limoentjuh is geen liefhebber van deze video )
Kom naar de crewmeet danquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me echt een eer.
Bij voorkeur in KLB of ONZ
Beterquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat wist ik eigenlijk wel![]()
Poging 2.
Ik vind cupido maar een rare lilliputter.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Ha mooi, weer een pijltje erbij voor in de pijlenkoker van Cupido.
Is een mythisch wezen he, maar ook wel de duivel. Schiet vaak misquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind cupido maar een rare lilliputter.
Zei eerder esfquote:
Een mythische lilliputter dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is een mythisch wezen he, maar ook wel de duivel. Schiet vaak mis
Ja alsof hij met zoveel babyvet en zijn ouwe kop ook kan vliegen met zulke lullige vleugeltjes, bovendien kan hij ook nog eens slecht richten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind cupido maar een rare lilliputter.
Waar voorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga er deze zomer denk ik keihard voor
Dat is echt bijzonder saai jaquote:
Nasty hè.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Als God zou bestaan zou hij zachte snotterige bruine avocado's niet laten bestaan.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Als God zou bestaan zou hij zachte snotterige bruine avocado's niet laten bestaan.
Vaak zo met die stomme dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij zag er aan de buitenkant nog perfect uit.
Dit is waarom avocado's perfect de keus aan mannen van tegenwoordig representeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Hij zag er aan de buitenkant nog perfect uit.
Jij hebt liever mannen die zwartgeblakerd vlees van de bbq afkluiven?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit is waarom avocado's perfect de keus aan mannen van tegenwoordig representeren.
hey hoe is hetquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist wel 25 euro coupon van Thuisbezorgd gewonnen. #Smerigdik
Niet echt mijn kopje thee zeg maarquote:
Godversquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit is waarom avocado's perfect de keus aan mannen van tegenwoordig representeren.
Prima wel. Nog 2 daagjes werken en dan vakantiegodenquote:
3 dagen vakantie en dan hele zomer werken, verder wel prima ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima wel. Nog 2 daagjes werken en dan vakantiegoden
Met jou dan?
Ik ook hele zomer werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
3 dagen vakantie en dan hele zomer werken, verder wel prima ook![]()
Wat ga je halen met je coupon?
Kies je niet voor Conchita Wurst over Pink Floyd?quote:
die Conchita zal me echt wurst wezenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kies je niet voor Conchita Wurst over Pink Floyd?
Geen idee. Ga niet morgen weer thuisbezorgen, dan is het wel erg slecht gesteld met mequote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
3 dagen vakantie en dan hele zomer werken, verder wel prima ook![]()
Wat ga je halen met je coupon?
Nee, ik assimileer in dit geval avocado's met mannen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Jij hebt liever mannen die zwartgeblakerd vlees van de bbq afkluiven?
Assimileerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik assimileer in dit geval avocado's met mannen.
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist blowjobs geven voor altijd voor mij verpest.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Godvers![]()
Lig je daar woest en geil te likken aan de perfecte kerel, sabbel je net iets te hard komt er ineens van die bruine snotterige drab uit
En het was nog wel je favoriete hobbyquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist blowjobs geven voor altijd voor mij verpest.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist blowjobs geven voor altijd voor mij verpest.
Ja nja, als je gezond besteld is er weinig mis mee, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat tegenvaltquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ga niet morgen weer thuisbezorgen, dan is het wel erg slecht gesteld met me![]()
Maar daar kan je opzich wel 3 keer mee bestellen, niks mis mee
Ga je niet weg ofzo?
Ja. Mijn hobby, belangrijkste bron van inkomsten etcquote:
Ze nemen jou dit niet in dank af.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Sorry aan al die honderden mannen die nog zouden volgen
Je kan opzich prima gezond bestellen hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nja, als je gezond besteld is er weinig mis mee, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat tegenvaltWel lekker man, hoe heb je dat gewonnen dan?
En nee, ga eigenlijk nooit op vakantie. Beetje traumatische ervaringen mee dus het hoeft allemaal niet zo voor mij, al ga ik misschien volgend jaar wel naar Ijsland![]()
Jij nog ergens heen?
Volgende keer gewoon aan iets leuks denken, een tropisch strand, MIJ, de lekkerste chocolade ooit, frietjes op het strand, gaat goed komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Mijn hobby, belangrijkste bron van inkomsten etc
[..]
Ze nemen jou dit niet in dank af.
Thuisbezorgen kost toch stiekem ook klauwen met geld?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan opzich prima gezond bestellen hoorPokebowls, salades, sandwiches, indiaas,thais. Maar ja, daar tegenover staan de pizzas, patat en burgers inderdaad
Je kan je bestellen delen op twitter met hashtagje van Thuisbezorgd erbij. Elke dag geven ze die coupons weg
Hoezo traumatische ervaringen?
Ja ik wil wel graag, mja helaas niet verstandig financieel gezien.
Ja dat is ook wel weer zo, al moet ik zeggen dat het ook niet altijd even gezond is lol, vooral met al die dubieuze zaken. Moet je gewoon goed kijken waar je koopt, maar het kan idd. Al is een hamburger vaak wel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan opzich prima gezond bestellen hoorPokebowls, salades, sandwiches, indiaas,thais. Maar ja, daar tegenover staan de pizzas, patat en burgers inderdaad
Je kan je bestellen delen op twitter met hashtagje van Thuisbezorgd erbij. Elke dag geven ze die coupons weg
Hoezo traumatische ervaringen?
Ja ik wil wel graag, mja helaas niet verstandig financieel gezien.
Als je dat elke avond zou doen blijft er weinig geld over inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuisbezorgen kost toch stiekem ook klauwen met geld?
Als ik denk aan een tropisch eiland denk ik aan mijn zonnenallergie die opspeelt en zand wat op plekken kruipt waar de zon nooit schijnt, zelfde geldt voor frietjes op het strand (+ zeemeeuwen die mijn frietjes proberen te stelen). Als ik chocolade eet zit mijn bek altijd onder, is ook niet iets om geil van te worden. En jij hebt net seks voor altijd voor mij verpest.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Volgende keer gewoon aan iets leuks denken, een tropisch strand, MIJ, de lekkerste chocolade ooit, frietjes op het strand, gaat goed komen.
Assimileerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik assimileer in dit geval avocado's met mannen.
Ik ben Soloquote:
Han?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Assimileer
Netjes netjes
[..]
Ik ben Solo
Krijg hier een déjà vu van.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Assimileer
Netjes netjes
[..]
Ik ben Solo
Nu heb ik echt gruwelijk veel zin zin om je in te smeren met gesmolten chocolade op een verlaten zonnig strand, wat meeuwenvriendjes te lokken met frietjes als publiek en je helemaal uit elkaar te trekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik denk aan een tropisch eiland denk ik aan mijn zonnenallergie die opspeelt en zand wat op plekken kruipt waar de zon nooit schijnt, zelfde geldt voor frietjes op het strand (+ zeemeeuwen die mijn frietjes proberen te stelen). Als ik chocolade eet zit mijn bek altijd onder, is ook niet iets om geil van te worden. En jij hebt net seks voor altijd voor mij verpest.
Nee, gaat niet werken.
Ja kutquotes die blijven staanquote:
hahahquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heb ik echt gruwelijk veel zin zin om je in te smeren met gesmolten chocolade op een verlaten zonnig strand, wat meeuwenvriendjes te lokken met frietjes als publiek en je helemaal uit elkaar te trekken
Op de desktop heb je soms ook dat probleem hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja kutquotes die blijven staan
Fok mobiel is poep
Zit bijna nooit desktop fokquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op de desktop heb je soms ook dat probleem hoor
Nee ik kan hier niet warm van wordenquote:
Klinkt sexy, wordt het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik echt gruwelijk veel zin zin om je in te smeren met gesmolten chocolade op een verlaten zonnig strand, wat meeuwenvriendjes te lokken met frietjes als publiek en je helemaal uit elkaar te trekken
Heb ik nooit last vanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:24 schreef Solotovski het volgende:
Ja kutquotes die blijven staan
Fok mobiel is poep
Is ook niet mijn muziek, maar moest er even aan denken.quote:
krijg ik laptop van de zaak?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel de meest fijne omgeving om vanuit te modden
Vind de zorg wel beduidend beter geworden.quote:
Zoek eens op Penthouse Pet 1984 als je durftquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, feit.
ja dat is idd wel zo. Jammer dat het pas nu allemaal zo goed isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind de zorg wel beduidend beter geworden.
Nu durf ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op Penthouse Pet 1984 als je durft
Gelukkig zijn we geboren in de tijd van de moderne geneeskunde.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja dat is idd wel zo. Jammer dat het pas nu allemaal zo goed is
Ja maar toch, mijn opa had in '10 een vorm van kanker die nu geneesbaar is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we geboren in de tijd van de moderne geneeskunde.
Nee ging over lunch. Dus ik wachtte op je quote LUNCHGENOT BESTE GENOT.quote:
Dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maar toch, mijn opa had in '10 een vorm van kanker die nu geneesbaar is.
Toch wel zuur, was het toen niet.
We zouden nog veel en veel verder kunnen zijn en vooral komen als we hier in Europa niet zo bang waren voor stamceltherapie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we geboren in de tijd van de moderne geneeskunde.
Ja maar niks aan te doen, wel fijn dat het de laatste jaren veel beter is gegaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee ging over lunch. Dus ik wachtte op je quote LUNCHGENOT BESTE GENOT.
[..]
Dat is jammer ja.
Technisch gezien is het de gimmick van haags die ik heb overgenomenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee ging over lunch. Dus ik wachtte op je quote LUNCHGENOT BESTE GENOT.
Ik heb nu al iets waar geen medicijnen voor zijn, maar maak me geen zorgen. Ik val waarschijnlijk gewoon van een keukentrap en breek mijn nek. Zoiets zal het wel worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maar niks aan te doen, wel fijn dat het de laatste jaren veel beter is gegaan.
Mochten wij het ooit krijgen. Al krijg ik denk sowieso wel longkanker
Ja weet ik, maar Haagsie is er niet. Dus jij was mijn tweede keus.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
Technisch gezien is het de gimmick van haags die ik heb overgenomen
LUNCHGENOT BESTE GENOTquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
Morgenmiddag zakelijke lunchafspraak met iemand die ik echt al zeven keer heb verzet maar zit te denken om hem voor de achtste keer kan afzeggen zodat ik thuis kan werken
Doe maar niet, al is het beter dan een langzame dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb nu al iets waar geen medicijnen voor zijn, maar maak me geen zorgen. Ik val waarschijnlijk gewoon van een keukentrap en breek mijn nek. Zoiets zal het wel worden.
[..]
Ja weet ik, maar Haagsie is er niet. Dus jij was mijn tweede keus.
*Nieuwsgieirgquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb nu al iets waar geen medicijnen voor zijn
Blij nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb nu al iets waar geen medicijnen voor zijn, maar maak me geen zorgen. Ik val waarschijnlijk gewoon van een keukentrap en breek mijn nek. Zoiets zal het wel worden.
[..]
Ja weet ik, maar Haagsie is er niet. Dus jij was mijn tweede keus.
Nee valt goed mee te leven. Heb wel meer kans op hartaandoeningen etc. Maar goed, voor nu vrij weinig last van.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Doe maar niet, al is het beter dan een langzame dood.
Maar wat je nu hebt is niet levensbedreigend toch? Al is alles dat in zekere zin
quote:
Blij is een groot woord, maar ja hoor.quote:
Bah, je moest eens weten hoezeer ik mensen haat die iedere keer hetzelfde zeggen, dooooooodsaai.quote:
Oh ja, goed om te horen wel dan. Hopelijk blijf je er weinig last van hebben of kan het in de toekomst genezen worden, dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee valt goed mee te leven. Heb wel meer kans op hartaandoeningen etc. Maar goed, voor nu vrij weinig last van.
[..]
Nou, dan kan ik met gerust hart deze dag afsluitenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Blij is een groot woord, maar ja hoor.
PAPIER HIERquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah, je moest eens weten hoezeer ik mensen haat die iedere keer hetzelfde zeggen, dooooooodsaai.
#TraumavandetrollenkoningindeEfteling.
DIT HUIS, DIT VERVLOEKTE HUIS.quote:
Dat klopt.quote:
Dit kan ik me dan niet herinnerenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
DIT HUIS, DIT VERVLOEKTE HUIS.
HET IS EEN HEL GELIJK.
'oooh jaaa, oooh jaaa, dieper, jaaa, oooh, jaaa, harder, oooh jaa'quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah, je moest eens weten hoezeer ik mensen haat die iedere keer hetzelfde zeggen, dooooooodsaai.
#TraumavandetrollenkoningindeEfteling.
Zelfs daar mag gerust ook afwisseling in zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'oooh jaaa, oooh jaaa, dieper, jaaa, oooh, jaaa, harder, oooh jaa'
Dergelijke mensen haat je dus?
Ja ik ben echt al heel erg lang niet in de Efteling geweestquote:
Wtfquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik durf te stellen dat ik in mijn leven nooit de Efteling zal bezoeken
Ben opgegroeid vlak bij de Efteling. En we gaan elk jaar met onze vriendengroep een dag naar de Eftelingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ben echt al heel erg lang niet in de Efteling geweestEcht als kind voor het laatst
Alstuquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Bel op en zeg dat je dood bentquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
Morgenmiddag zakelijke lunchafspraak met iemand die ik echt al zeven keer heb verzet maar zit te denken om hem voor de achtste keer kan afzeggen zodat ik thuis kan werken
Plezierhater.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
van de winter gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Zou van een brug springen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben aankomende vrijdag in de Efteling, met 9 kinderen, weddenschapje verloren.
Ben weddenschappen aangegaan voor het eten van de destijds heetste peper maar dit gaat me te verquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben aankomende vrijdag in de Efteling, met 9 kinderen, weddenschapje verloren.
Zo kan je van alles wel iets anders maken hequote:
Als kind nooit geweest en ik heb echt niets te zoeken in pretparken. Mocht ik kinderen krijgen dan gaan ze maar lekker met hun vriendjes en vriendinnetjes, ik blijf wel thuis. Al die mensen, al die gillende hyperende kinderen, bahquote:
Dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben opgegroeid vlak bij de Efteling. En we gaan elk jaar met onze vriendengroep een dag naar de Efteling
Jij gaat nooit kinderen krijgen dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als kind nooit geweest en ik heb echt niets te zoeken in pretparken. Mocht ik kinderen krijgen dan gaan ze maar lekker met hun vriendjes en vriendinnetjes, ik blijf wel thuis. Al die mensen, al die gillende hyperende kinderen, bah
quote:
Die kikker is echt kut. Wat een creep.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Moet zeggen dat ik Duinrell wel leukere pretpark vind. Maar komt ook doordat ik daar altijd met grote familie weekendjes heen ging
Tikibad wil ik ook nog heen deze zomer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Moet zeggen dat ik Duinrell wel leukere pretpark vind. Maar komt ook doordat ik daar altijd met grote familie weekendjes heen ging
Ken je die chocolade? Instant Regret.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben weddenschappen aangegaan voor het eten van de destijds heetste peper maar dit gaat me te ver
Als jij daar plezier hebt houd ik je niet tegen hoor, ik zou er zelf echter geen plezier hebben. Voor het geld van de Efteling kan ik ook naar Het Weekend van De School en wat ket m'n neus indouwen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die kikker is echt kut. Wat een creep.
Daar ben ik een keer een paar weken op vakantie geweest, op de camping.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
je bent zelfquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die kikker is echt kut. Wat een creep.
Tikibad is tof ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tikibad wil ik ook nog heen deze zomer.
Oh moet het weer over jou gaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die chocolade? Instant Regret.
Hadden we laatst op het werk, 6,4 miljoen Scoville, het is nog nooit zo druk geweest op de plee, tering wat deed dat zeer zeg.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Als jij daar plezier hebt houd ik je niet tegen hoor, ik zou er zelf echter geen plezier hebben. Voor het geld van de Efteling kan ik ook naar Het Weekend van De School en wat ket m'n neus indouwen.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh moet het weer over jou gaan
Nee is goed man ik weet genoeg
een paar weken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:01 schreef I. het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer een paar weken op vakantie geweest, op de camping.Eindeloos de zweefmolen in, tiki-bad in, kikkerachtbaan
Jonguh, kutkind.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh moet het weer over jou gaan
Nee is goed man ik weet genoeg
Keizersnede HAquote:
Ahhh, vandaarquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf weken te vroeg geboren dus ik stond binnen drie seconden te dansen in de dampende prut.
Jaquote:
Den Haag is wel leuk ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
JaTwee weken volgens mij, op een gegeven moment zijn we ook gewoon buiten het park gaan zoeken hoor. Beetje Wassenaar verkennen, dagje strand etc.
Mwah, als je al een hekel aan kinderen en hun gekrijs hebt. Kan ik me niet voorstellen dat je daar met plezier aan wilt beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo? Je eigen kinderen vind je doorgaans minder erg
Kut wilde wat zeggen maar weet niet meer watquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf weken te vroeg geboren dus ik stond binnen drie seconden te dansen in de dampende prut.
Hahahahaquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Van je eigen kinderen kan je nou eenmaal meer hebben
Ik zou echt niet veel kunnen hebben denk ik.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik was 2 weken te laat, mijn moeder doodziek bij de bevalling. Ik trouwens ook, was er bijna niet meer geweest. Gelukkig leef ik nog. Is anders ook zo lullig om zo'n heftige bevalling te ondergaan en het is voor niets geweest.
Volgens mij is dat echt heel anders bij je eigen kind.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou echt niet veel kunnen hebben denk ik.
Maar het gaat om de hoeveelheid. Mijn vader houdt om die reden ook niet van pretparken, goddank. M'n ouders willen nota bene gaan verhuizen omdat er in de buurt te vaak geschuurd wordt, we zijn een stelletje HSP'ers bij elkaar en genieten van de rust.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, als je al een hekel aan kinderen en hun gekrijs hebt. Kan ik me niet voorstellen dat je daar met plezier aan wilt beginnen.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Hey kijk Zalando verkoopt een Milka koe pakje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:10 schreef I. het volgende:
Gelukkig weet OF hoe het is om een kind te hebben, hij heeft er immers al eentje verwekt.
Oh wacht.
Van pret met poeder naar ruzie met het moederloeder.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Naatje gaat straks van keta in zijn mik naar een zwangere chick
best wel leuk tbhquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk eerst dat je zelf eens moet stoppen als een kind te gedragen beste ofquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]...
Gebaseerd op wat ik om me heen hoor, ik heb tenminste al eens geneukt.
Zeg toch ook volgens mij, praat niet in feiten ofzo.
Als ze mijn gedrag vertonen worden het sowieso kutkinderen. Daar wordt niemand blij van.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Volgens mij is dat echt heel anders bij je eigen kind.
Vooral als ze jouw gedrag vertonen![]()
Of je wordt een 'Nee, mijn kind doet dat niet' moeder
Van een weekend vol snuiven naar babyhapjes naar binnen schuivenquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van pret met poeder naar ruzie met het moederloeder.
hoeft niet want ik heb geen kindquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk eerst dat je zelf eens moet stoppen als een kind te gedragen beste of
Geschuurd?quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar het gaat om de hoeveelheid. Mijn vader houdt om die reden ook niet van pretparken, goddank. M'n ouders willen nota bene gaan verhuizen omdat er in de buurt te vaak geschuurd wordt, we zijn een stelletje HSP'ers bij elkaar en genieten van de rust.
Hmm, oké oké, maar met een kind heb je de eerste eh, 18 jaar ook geen rust meer hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar het gaat om de hoeveelheid. Mijn vader houdt om die reden ook niet van pretparken, goddank. M'n ouders willen nota bene gaan verhuizen omdat er in de buurt te vaak geschuurd wordt, we zijn een stelletje HSP'ers bij elkaar en genieten van de rust.
Dit is de pure chocolade van Milka.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]...
Gebaseerd op wat ik om me heen hoor, ik heb tenminste al eens geneukt.
Zeg toch ook volgens mij, praat niet in feiten ofzo.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ze mijn gedrag vertonen worden het sowieso kutkinderen. Daar wordt niemand blij van.
Nee zo'n moeder zou ik niet zijn. Ben eerder het type dat vertelt aan mijn kinderen dat ik van hen een depressie heb gekregen.
Schuurde jij in groep 8 al ja? Wat een sletjes zaten er bij jou in de klas danquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geschuurd?
Mooie tijden, groep 8 disco, lekker schuren
Van lekker raggen op de strakke kut naar een lamme luier vol met zut.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van een weekend vol snuiven naar babyhapjes naar binnen schuiven
Da's gewoon typisch zo'n jas die je in de winter de hele dag aanhoudt, en mee in slaap valt op de bank.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tof maar niet in mijn maat. (De jas, broek hoef ik niet)
quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van lekker raggen op de strakke kut naar een lamme luier vol met zut.
quote:
Ik vind dit meer iets voor verwarde mannen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tof maar niet in mijn maat. (De jas, broek hoef ik niet)
Dan doe je iets verkeerd als ouders. Vanaf een bepaalde leeftijd kunnen kinderen zich prima zelf vermaken. Schop ze naar buiten en klaar ermee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, oké oké, maar met een kind heb je de eerste eh, 18 jaar ook geen rust meer hoor.
Van chloroform op een doekje, naar een Nijntje koekje.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Van een weekend vol snuiven naar babyhapjes naar binnen schuiven
Denk je dat kinderen daar nu nog blij van worden ja? En sowieso is dat alleen met mooi weer een optie.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd als ouders. Vanaf een bepaalde leeftijd kunnen kinderen zich prima zelf vermaken. Schop ze naar buiten en klaar ermee.
Niet dergelijk schurenquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geschuurd?
Mooie tijden, groep 8 disco, lekker schuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |