Efimova, sowieso.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende 100 meter schoolslag voor vrouwen, met de altijd vervelende Lilly King.
Ik weet niet aan wie ik een grotere hekel heb, aan King of aan Efimova.
Ik vind Lilly King ook maar een vervelend zuur hypocriet kutwijf, dus het is best moeilijk.quote:
Nee, die komt ook niet dit toernooiquote:Op maandag 22 juli 2019 13:37 schreef superniger het volgende:
Hebben WE al een gouden plak gewonnen?
Vierde met een bronzen randje hebben we al in de pocket en dat al op de eerste dag!quote:Op maandag 22 juli 2019 13:37 schreef superniger het volgende:
Hebben WE al een gouden plak gewonnen?
Ik vind hem wel interessant. Onder water uitademen lukt me nooit zonder in een reflex een hele bak water naar binnen te slurpenquote:
Niet eens in de buurt van een bronzen randje, maar leuke poging tot trollen wel.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Vierde met een bronzen randje hebben we al in de pocket en dat al op de eerste dag!![]()
Geen progressiequote:Op maandag 22 juli 2019 13:59 schreef swimmie86 het volgende:
Ik dacht dat het na Rio niet slechter kon, maar sjesus, wat is er toch allemaal aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |