Ja binnen inderdaad maar dat grijze weer constant ziet er zo ongezellig uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach je werkt toch de hele dag binnen dus veel last van de regen heb je niet of wel? Als het maar op je vrije dag maar wat zonniger is
Goed zo! Op tijd naar bed gaan zodat je uitgerust wakker wordt!
Elke dag maar tot 04:00 opblijven en hier posten is niet gezond hoor
Neh liever niet klagen.. schouders eronder en doorgaankomt allemaal wel goed
Ja oke beetje ongezellig maar vindt het grijze weer af en toe ook wat “knus” hebben ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja binnen inderdaad maar dat grijze weer constant ziet er zo ongezellig uit.
4 uur koekoek![]()
That's the spirit
Ja maar na een week is het knusse er wel vanafquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja oke beetje ongezellig maar vindt het grijze weer af en toe ook wat “knus” hebben ofzo
af en toe als je wakker wordt en niet terug kan slapen beetje posten![]()
Drukke dag vandaag ?
Mwah oke ja na een weekje mag het zonnetje wel weer even volop schijnen. Maar regen is ALTIJD welkomquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar na een week is het knusse er wel vanaf
Nee niet echt. Onderdelen waar ik aan werk komen zijn pas vrijdag of zaterdag weer beschikbaar dus doe niet zoveel momenteel... Beetje rondlopen.
Jij een drukke dag?
Oh nee, gewoon beetje kijken. Kan ook de hele dag op kantoor gaan zitten maar zo lijkt het tenminste of ik nog wat doe. Heb ook wel wat dingetjes dus ga daar gewoon uitgebreid de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah oke ja na een weekje mag het zonnetje wel weer even volop schijnen. Maar regen is ALTIJD welkom![]()
Beetje rondlopen en anderen erop wijzen wat ze fout doenGeniet er lekker van nu het nog kan.. straks ben je weer druk druk druk
Hier een normale dag. Beetje saai. Morgen gelukkig vrij en kan ik thuis even opruimen
Doen alsof je aan het werk bent dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon beetje kijken. Kan ook de hele dag op kantoor gaan zitten maar zo lijkt het tenminste of ik nog wat doe. Heb ook wel wat dingetjes dus ga daar gewoon uitgebreid de tijd voor nemen.
Dagje vrij is altijd wel lekker
Je moet wat als er geen werk isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doen alsof je aan het werk bent dusBoefje!
veel plezier op je werk e10
Beetje op FOK posten kan ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je moet wat als er geen werk is
Geniet van je vrije dag moen
Ah morgen pas, verkeerd begrepen. Ja zal inderdaad ook wel beetje op fok rondhangen vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje op FOK posten kan ook![]()
Morgen vrij he.. nu aan het werkmaar bedankt vogeltje
Super fijnquote:
Had nog wel wat langer willen slapen; mini-ToT was nogal druk vannacht en ook vanmorgen was hij weer op tijd wakker.quote:
En dan wil je nog een 2e erbij...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Had nog wel wat langer willen slapen; mini-ToT was nogal druk vannacht en ook vanmorgen was hij weer op tijd wakker.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan wil je nog een 2e erbij...nachtrust
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe!
Maar dan kunnen ze elkaar mooi bezig houden he!"Pak jij ff een boterham voor je broertje/zusje? Dan blijf ik nog ff liggen meuren. Je weet de autosleutels te vinden he? Veel plezier op school straks! Doe je juf Katrien de groeten van me?"
Een tuinman hebben we al:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]als dat allemaal zo makkelijk gaat zou ik er nog een paar extra nemen. Eentje om de tuin bij te houden, eentje voor de was enz..
Als je dat doet met onze drieling kom ik met de deegroller achter je aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]als dat allemaal zo makkelijk gaat zou ik er nog een paar extra nemen. Eentje om de tuin bij te houden, eentje voor de was enz..
Weer genietenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een tuinman hebben we al:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die deegroller heb je ook in de aanslag als je met je krulspelden in om 3 uur 's nachts staat te wachten tot het hem eindelijk gelukt is de sleutel in het sleutelgat te steken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je dat doet met onze drieling kom ik met de deegroller achter je aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |