Heel veel mensen lopen naar voren als der wat is naar de machinist...maar die moet opletten is wel fijn ook ...quote:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heel veel mensen lopen naar voren als der wat is naar de machinist...maar die moet opletten is wel fijn ook ...
quote:
Controle is ook niet zo belangrijk meer, wat ga je doen dan ? Midden in de spits..tussen Amsterdam en Utrecht...heb je een trein 800 meter lang, 2000+ mensen......1 zwartrijder...wil niet mee werken..quote:
Heequote:
Dobre utro moenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro?
Hey hallo motorblokje. Gaat het vandaag wat beter?
Kijk dat is mooi om te horen dat het beter gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dobre utro moen
Ja gaat beter. Vroeg gaan slapen gister weerjammer dat het al een hele week slecht weer is, maar goed.
Met jou?
Hey moen, wel ok hoor en met jou dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Driepppppppperdepiep![]()
![]()
Hey!! Hoe gaat het voormalig (altijd goed gehumeurde) blauwe
Hier alleen maar regen, regen, regen. Vanaf donderdag zou het weer wat beter worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi om te horen dat het beter gaat
Was je moe door te hard werken of slaap inhalen
Je mag het “slechte” weer gerust deze kant op sturenHet is hier ook wat koeler maar geen regen helaas.
Met mij wel okekan erger kan beter
ik klaag niet.
Ook goedemorgenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hey moen, wel ok hoor en met jou dan?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met mij wel okekan erger kan beter
ik klaag niet.
Ach je werkt toch de hele dag binnen dus veel last van de regen heb je niet of wel? Als het maar op je vrije dag maar wat zonniger isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier alleen maar regen, regen, regen. Vanaf donderdag zou het weer wat beter worden.
Nee beetje slaap inhalen. Ga proberen om de hele week voor 12 uur in bed te liggen
Mag best klagen
[ afbeelding ]
Ga je nou weer wat vaker meeposten?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hey moen, wel ok hoor en met jou dan?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
WoW van dat plaatje ga word je beetje dizzy![]()
Gaaf plaatje dus !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |