Zo is datquote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal, maar draag deze vrouwen een zeer warm hart toe, en heb er vertrouwen in.
Ze zijn al zo ver gekomen.
Mijn parkiet doet dat niet, zij pakt haar bij de oren en geeft een kopstoot.quote:
Snel door met dit soort topics. Geen getreuzelquote:
Je zou maar een hond hebbenquote:
Nog even en je hoopt dat het songfestival naar Maastricht komt.quote:
Jij van mij ook nietquote:
Dan nog liever een vrouw met een bril.quote:
Nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even en je hoopt dat het songfestival naar Maastricht komt.
Dat. Je zag haar ook duidelijk tot het laatste moment naar rechts richting bal kijken.quote:
2-2 en penalty's is ook goed wmb.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, dan moeten we maar met 3-2 winnen.
Ja ik merk hetquote:Op zondag 7 juli 2019 18:29 schreef Amphorapotje het volgende:
USA zou toch zwakker zijn in de 2e helft
Dat had ik gelezen in het WK-vrouwenvoetbaltopicquote:Op zondag 7 juli 2019 18:29 schreef Amphorapotje het volgende:
USA zou toch zwakker zijn in de 2e helft
Je hebt je erin verdieptquote:Op zondag 7 juli 2019 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen in het WK-vrouwenvoetbaltopic
En Robbin.quote:
Geeft niet. Ik heb er ook geen verstand van.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
Dat die Miedema de beste van Engeland is geworden snap ik nog steeds niet
ga ff naar het zeiktopicquote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
De rest was slechter denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
Die kan alleen koppen, schieten lukt ze niet, kutvoetbal.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die kan alleen koppen, schieten lukt ze niet, kutvoetbal.
Ze is de enige van Engeland die in de finale staat toch?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
Die is bij z'n moeder.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:35 schreef Lyza666 het volgende:
@:Recce kan ook weer kijken, het is niet meer spannend.
Daar denk ik ook al aan. En madamme Edna.quote:
Damequote:Op zondag 7 juli 2019 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar denk ik ook al aan. En madamme Edna.
Stel je eens voor dat ik morgenochtend ineens met paars haar wakker zou worden.quote:
Of met geen haarquote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ik morgenochtend ineens met paars haar wakker zou worden.
Paars overleef ik wel.quote:
Zuurpruim!quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
Lost case, maar dat wist ik ook al na de eerste wedstrijd
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
Lost case, maar dat wist ik ook al na de eerste wedstrijd
Blowin' in the windquote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paars overleef ik wel.
Zolang het maar danst.
Nee ze spelen best slecht, veel bal verlies slordig voetbal..quote:
Ja, hoe durft hij dat te zeggen.quote:
Ik heb ooit een vriend gehad die overnacht bijna kaal was geworden. Wat mottige plekken op zijn hoofd. Bleek een soort stress syndroom te zijn geweest, dus kijk maar uitquote:
Kijk een kenner ...quote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ze spelen best slecht, veel bal verlies slordig voetbal..
En alle ballen te lang.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ze spelen best slecht, veel bal verlies slordig voetbal..
Ik heb geen stress.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriend gehad die overnacht bijna kaal was geworden. Wat mottige plekken op zijn hoofd. Bleek een soort stress syndroom te zijn geweest, dus kijk maar uit![]()
Het kwam wel weer terug
Nou nou nou, ok nu niet even niet (meer)quote:
quote:
Hoef je geen kenner voor te zijnquote:
Ja bijna wel tochquote:
Heb jij ook gevoetbald?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Hoef je geen kenner voor te zijnWe hebben gewoon echt steeds geluk gehad en dat is niet erg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |