Kijk een kenner ...quote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ze spelen best slecht, veel bal verlies slordig voetbal..
En alle ballen te lang.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ze spelen best slecht, veel bal verlies slordig voetbal..
Ik heb geen stress.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriend gehad die overnacht bijna kaal was geworden. Wat mottige plekken op zijn hoofd. Bleek een soort stress syndroom te zijn geweest, dus kijk maar uit![]()
Het kwam wel weer terug
Nou nou nou, ok nu niet even niet (meer)quote:
quote:
Hoef je geen kenner voor te zijnquote:
Ja bijna wel tochquote:
Heb jij ook gevoetbald?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Hoef je geen kenner voor te zijnWe hebben gewoon echt steeds geluk gehad en dat is niet erg..
Moeten ze wel 8 ballen tegelijk in het veld gooien. Lijkt me best een goed planquote:
Idd, een 2de plaats op het wk is ook goed genoeg.quote:
Met slecht voetbal toch tweede worden is een hele prestatie idd.quote:
Alle ballen verzamelen.................quote:Op zondag 7 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze wel 8 ballen tegelijk in het veld gooien. Lijkt me best een goed plan
Hebben ze zo slecht gespeeld dan dit toernooi?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met slecht voetbal toch tweede worden is een hele prestatie idd.
Ja dat is de tweede plaats, gelukkig neem jij daar ook genoegen meequote:
WEquote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
We mogen blij zijn dat we de finale gehaald hebben
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
Maar wel jammer dat zo'n klein kutincidentje beVardeeld wordt tot pingel en waardoor de wedstrijd een geheel andere wending heeft gekregen
Dan was het 1-0 geweestquote:Op zondag 7 juli 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
Maar wel jammer dat zo'n klein kutincidentje beVardeeld wordt tot pingel en waardoor de wedstrijd een geheel andere wending heeft gekregen
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vang je ook ann ik snap helemal niks
Ze was er al een tijdje nietquote:Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
@:Prisha kan voorlopig maar even beter wegblijven uit de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |