abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187811579
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen verstand van wat er allemaal uit de jeugd aan zit te komen, dus ik zou me geen jeugdkenner willen noemen. In tegenstelling tot al die kenners die kutspelers lopen te hypen als eerdergenoemde Achahbar.
Is het nou zo moeilijk te snappen dat men afgaat op wat er her en der vermeld is over betreffende jeugdspeler? Hier zitten ook niet de kenners over het algemeen, inclusief ikzelf. Maar Achahbar (om maar even bij hem te blijven) deed het in de jeugd gewoon ontzettend goed, liet mooie dingen zien, en stond op de radar bij verschillende Europese topclubs. Dat het daarna volkomen is mis gegaan had niet zoveel te maken met de kwaliteiten waarom hij op die lijstjes van topclubs kwam, maar de kwaliteiten die hij miste of niet door heeft kunnen ontwikkelen. Het is volkomen normaal en logisch om jeugdspelers verkeerd te beoordelen, het is niet voor niets dat clubs vaak tal van jeugdspelers halen, met de hoop dat er 1 of 2 ooit wel het gewenste niveau behalen.

quote:
Geertruida speelt alleen allang niet meer bij de jeugd hè, die is al bij de hoofdmacht aangesloten. Daarin heeft hij de meest grotesk slechte CVs voor zich en dan nóg weet hij in die paar wedstrijden die hij gespeeld heeft (4 ofzo?) een nog slechtere indruk te maken.
Snap je punt niet echt. Dus jij denkt dat Geertruida er niets van kan omdat hij in 4 potjes jou niet heeft weten te overtuigen, en er spelers als Van der Heijden en Botteghin voor hem staan in de pikorde?

Dus het is niet afhankelijk van: positie waar hij speelt, vorm op dat moment, een coach die het wel/niet in je ziet zitten, etc?

Het zou best kunnen dat Geertruida niet gaat slagen, nooit verder zal komen dan een subtopper of degradatiekandidaat uit de eredivisie. Tot nu toe staat hij er echter nog altijd goed op bij mensen die wél de jeugd volgen, volgens mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2019 13:10:36 ]
  maandag 8 juli 2019 @ 13:19:40 #152
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187811768
Ik volg de jeugd wel redelijk (ben overigens geen ‘kenner’), maar vond Geetruida het daar anders behoorlijk doen. Of hij het haalt? Geen idee, dat weet niemand. Maar talent heeft hij wel hoor.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:30:00 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187811924
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:19 schreef fetX het volgende:
(ben overigens geen ‘kenner’)
Helaas, dan mag je niet meepraten van scrummie
Laffe huichelaar
pi_187811953
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waar staat dat?
pi_187812029
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is vaak ook de wens van de gedachte die dat creëert bij supporters. Nieuwkoop zou wel even de plek van Karsdorp gaan invullen. Nou dat hebben we geweten :) .

Boetius trouwens wel terecht dat die werd opgehemeld, die speelde op een gegeven moment echt gruwelijk. Helaas is dat op de een of andere manier beperkt gebleven tot 1 fantastisch seizoen.

Snap ook nog steeds niet waarom het op een gegeven moment zo is misgegaan met die gozer. Boetius in goede doen is minstens Europese subtop.
Boetius heeft alles in huis om te presteren, helaas gaat het ergens in dat koppie toch fout getuige zijn disciplinaire strafjes en akkefietjes hier en daar.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:39:23 #156
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187812041
Ik vind het ook heel jammer dat Tapia vertrekt, zeker als het naar een club in Mexico is. Was gewoon een prima speler voor ons middenveld geweest die je al in huis hebt.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:47:40 #157
268491 fetX
pi_187812169
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als dat zo is mag hij me dat vertellen. :)
pi_187812171
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]

1 speler van Ajax levert meer op dan de complete selectie van Feyenoord, Maar volgens @:kapiteintje is dat gewoon een incident.

[ afbeelding ]
Als je goed leest noem ik het CL succes een incident.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:51:02 #159
262211 hhh38
pi_187812214
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Boetius heeft alles in huis om te presteren, helaas gaat het ergens in dat koppie toch fout getuige zijn disciplinaire strafjes en akkefietjes hier en daar.
Volgens mij zijn ze in Mainz best tevreden met 'm. Dat is een prima club.
pi_187812248
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
Die jongen gaat een hoop zware seizoenen tegemoet als het tenminste geen act is.
Een club is zo goed als het spelersmateriaal en dan moet dat spelersmateriaal ook nog goed kunnen samenvoetballen. Ik moet het nog maar zien of de Ligt, de Jong, Neres, Ziyech en van de Beek goed vervangen kunnen worden. Of Tadic nog zo'n tweede topseizoen gaat draaien. Het kan allemaal heel snel een stuk armoediger of beter worden in het voetbal. (zie kampioensjaar Feyenoord). Mensen doen net of het allemaal vanzelfsprekend is dat je met geld gegarandeerd succes hebt, maar je moet het toch ook bij Ajax nog steeds met de Europese B-garnituur blijven doen wanneer je aankoopt. Vergeet niet dat ook de Tadic en Huntelaartjes in een ploeg met goede voetballers vallen. Wat gebeurt er wanneer zij een van de weinige dragende spelers worden? Wat gebeurt er wanneer je halve basisopstelling vertrekt? Het kan zomaar ook voor Ajax de eerste maanden ploeteren zijn om weer wat vorm in de ploeg te krijgen.

Je ziet dat PSV het Ajax nog lang moeilijk heeft gemaakt dit jaar. Zou niet weten waarom dat volgend jaar niet weer kan gebeuren en het dubbeltje andersom valt. Tot zover de gegarandeerde hegemonie van Ajax.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2019 13:54:27 ]
pi_187812281
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

ondanks alles wel miljonair neem ik aan dus heel verkeerd doet hij het ook weer niet :)
Ik vind dat altijd zo'n vermoeiende voetbalzone-godwin-variant. Elke discussie met kritiek op een willekeurige speler lijkt tegenwoordig zo te eindigen.
pi_187812291
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:08 schreef fetX het volgende:
Wie zijn hier Achahbar aan het hypen?
Werkelijk niemand, maar dat hadden de Ajacieden nodig om net te doen of wij ook stelselmatig onze spelers als nieuwe Europese toppers bestempelen.
pi_187812301
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Is het nou zo moeilijk te snappen dat men afgaat op wat er her en der vermeld is over betreffende jeugdspeler? Hier zitten ook niet de kenners over het algemeen, inclusief ikzelf. Maar Achahbar (om maar even bij hem te blijven) deed het in de jeugd gewoon ontzettend goed, liet mooie dingen zien, en stond op de radar bij verschillende Europese topclubs. Dat het daarna volkomen is mis gegaan had niet zoveel te maken met de kwaliteiten waarom hij op die lijstjes van topclubs kwam, maar de kwaliteiten die hij miste of niet door heeft kunnen ontwikkelen. Het is volkomen normaal en logisch om jeugdspelers verkeerd te beoordelen, het is niet voor niets dat clubs vaak tal van jeugdspelers halen, met de hoop dat er 1 of 2 ooit wel het gewenste niveau behalen.

Dit is echt veel te genuanceerd. Hier kunnen we niks tegen in brengen.
pi_187812310
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het ook heel jammer dat Tapia vertrekt, zeker als het naar een club in Mexico is. Was gewoon een prima speler voor ons middenveld geweest die je al in huis hebt.
Ik betwijfel het. Hij heeft echt wel genoeg kansen gehad en als je 1 op 2 loopt qua veroorzaakte tegendoelpunten als CVM dan doe je iets echt goed fout.
  maandag 8 juli 2019 @ 14:02:56 #165
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187812359
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Werkelijk niemand, maar dat hadden de Ajacieden nodig om net te doen of wij ook stelselmatig onze spelers als nieuwe Europese toppers bestempelen.
Ik heb enkel Feyenoorders het over Achahbar zien hebben in dit topic eigenlijk.
  maandag 8 juli 2019 @ 14:04:01 #166
262211 hhh38
pi_187812373
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Hij heeft echt wel genoeg kansen gehad en als je 1 op 2 loopt qua veroorzaakte tegendoelpunten als CVM dan doe je iets echt goed fout.
Hij heeft heel weinig als cvm gespeeld, dus dat klopt al niet. Daarnaast speelde hij vooral als noodoplossing in een fase dat het hele team uit vorm was, dat zegt mij dan niet zoveel.
pi_187812377
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je goed leest noem ik het CL succes een incident.
Ik heb je post wel degelijk goed gelezen makker.
Jij zegt:

quote:
Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL.
Jij vindt dus oprecht dat het recente kampioenschap van Ajax tot stand is gekomen door toeval, en niet door een jarenlang financieel en sportief beleid waar men bij Feyenoord alleen maar van kan dromen? :D

Maar met name die eerste zin is ronduit vreemd.
Je ziet toch hopelijk inmiddels zelf ook wel in dat wat betreft Feyenoord m.b.t. het altijd zo gedroomde aanhaken bij Ajax en PSV de boot compleet gemist is. En erger nog; Je op een achterstand gezet bent die zowel sportief als financieel eigenlijk niet meer te overbruggen is?

Ik hoop maar dat je een act opvoert hier om de Ajacieden wat op te jutten, anders ben je daadwerkelijk schattig naïef in je denken .
blablablabla
  maandag 8 juli 2019 @ 14:06:39 #168
268491 fetX
pi_187812400
PSV valt wel mee, maar Ajax gaan we financieel niet en sportief niet zo snel meer inhalen nee. Überhaupt niet, lijkt me.
pi_187812416
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij heeft heel weinig als cvm gespeeld, dus dat klopt al niet. Daarnaast speelde hij vooral als noodoplossing in een fase dat het hele team uit vorm was, dat zegt mij dan niet zoveel.
Een individuele fout heeft weinig met de vorm van het team te maken. Dat is gewoon altijd een fout, net als een foute terugspeelbal van een verdediger.
  maandag 8 juli 2019 @ 14:09:49 #170
262211 hhh38
pi_187812451
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij zegt:
[..]

Jij vindt dus oprecht dat het recente kampioenschap van Ajax tot stand is gekomen door toeval, en niet door een jarenlang financieel en sportief beleid waar men bij Feyenoord alleen maar van kan dromen? :D

Je ziet toch hopelijk inmiddels zelf ook wel in dat wat betreft Feyenoord m.b.t. het altijd zo gedroomde aanhaken bij Ajax en PSV de boot compleet gemist is. En erger nog; Je op een achterstand gezet bent die zowel sportief als financieel eigenlijk niet meer te overbruggen is?

Ik hoop maar dat je een act opvoert hier om de Ajacieden wat op te jutten, anders ben je daadwerkelijk schattig naïef in je denken .
Dit soort doemdenken is zo vermoeiend altijd. Genoeg voorbeelden van clubs die uit een diep dal weer omhoog gekrabbeld zijn, dan kan een verandering van structureel spelen voor de 3e plek naar structureel meedoen om het kampioenschap geen onmogelijke opgave zijn.

Het probleem is vooral: wie durft een harde koerswijziging te initiëren, want alles aan het beleid van de club op dit moment schreeuwt halfslachtig doorgaan op de gebaande paden.
pi_187812457
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een individuele fout heeft weinig met de vorm van het team te maken. Dat is gewoon altijd een fout, net als een foute terugspeelbal van een verdediger.
Ligt ook aan de context. Als ik de bal in de ruimte speel en iemand komt niet op. Valt het balverlies niet helemaal aan mij te wijten.
pi_187812477
quote:

[..]

Jij zegt:
[..]

Meer dat er 10 jaar geleden flink is ingezet op de jeugd.
pi_187812490
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
PSV valt wel mee, maar Ajax gaan we financieel niet en sportief niet zo snel meer inhalen nee. Überhaupt niet, lijkt me.
Kan me zo snel geen seizoen voor de geest halen dat we 18 punten achter PSV eindigden. En dan raakt je met Van Persie ook nog eens je beste speler kwijt.

Je mag hopen dat je AZ voor blijft en weer als derde weet te eindigen komend seizoen. Met al die middelmaat die weer is aangetrokken en het feit dat er amper geld laat staan een scoutingnetwerk is zal dat nog een hele kluif worden.
blablablabla
pi_187812508
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan me zo snel geen seizoen voor de geest halen dat we 18 punten achter PSV eindigden. En dan raakt je met Van Persie ook nog eens je beste speler kwijt.

Je mag hopen dat je AZ voor blijft en weer als derde weet te eindigen komend seizoen met al die middelmaat die weer is aangetrokken zal dat nog een hele kluif worden.
Oke. Nu terug naar huis. Luvuu
pi_187812513
quote:

[..]

Jij zegt:
[..]

Ik zeg nergens dat het een incident is. Ik zeg dat ze het toevallig dit jaar zijn geworden na jaren niks, niet dat ze door toeval het dit jaar zijn geworden. Overigens vind ik het beleid bij Ajax bewonderenswaardig, maar zoals dat in Nederland blijkbaar normaal begint te worden, MOET je ineens als een borderliner enthousiast gaan lopen doen als het eens voor de wind gaat. Enige wat ik zeg is laat het ze nou eerst structureel maar eens zien in Europa voor we dat succes als een argument gaan gebruiken waarom Ajax toch weer zo'n grote Europese club is.

Nationaal zullen ze puur door het financiële verschil inderdaad de grootste kans hebben om kampioen te worden van alle ploegen die meedoen. Daarna komt PSV en Feyenoord kan incidenteel best eens verrassen. Zeggen dat ze zouteloos mee zullen doen vind ik wel erg voorbarig, aangezien er nog geen enkel beeld is van wat het nieuwe Ajax en PSV dan zal worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')