Is het nou zo moeilijk te snappen dat men afgaat op wat er her en der vermeld is over betreffende jeugdspeler? Hier zitten ook niet de kenners over het algemeen, inclusief ikzelf. Maar Achahbar (om maar even bij hem te blijven) deed het in de jeugd gewoon ontzettend goed, liet mooie dingen zien, en stond op de radar bij verschillende Europese topclubs. Dat het daarna volkomen is mis gegaan had niet zoveel te maken met de kwaliteiten waarom hij op die lijstjes van topclubs kwam, maar de kwaliteiten die hij miste of niet door heeft kunnen ontwikkelen. Het is volkomen normaal en logisch om jeugdspelers verkeerd te beoordelen, het is niet voor niets dat clubs vaak tal van jeugdspelers halen, met de hoop dat er 1 of 2 ooit wel het gewenste niveau behalen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van wat er allemaal uit de jeugd aan zit te komen, dus ik zou me geen jeugdkenner willen noemen. In tegenstelling tot al die kenners die kutspelers lopen te hypen als eerdergenoemde Achahbar.
Snap je punt niet echt. Dus jij denkt dat Geertruida er niets van kan omdat hij in 4 potjes jou niet heeft weten te overtuigen, en er spelers als Van der Heijden en Botteghin voor hem staan in de pikorde?quote:Geertruida speelt alleen allang niet meer bij de jeugd hè, die is al bij de hoofdmacht aangesloten. Daarin heeft hij de meest grotesk slechte CVs voor zich en dan nóg weet hij in die paar wedstrijden die hij gespeeld heeft (4 ofzo?) een nog slechtere indruk te maken.
Waar staat dat?quote:Op maandag 8 juli 2019 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas, dan mag je niet meepraten van scrummie
Boetius heeft alles in huis om te presteren, helaas gaat het ergens in dat koppie toch fout getuige zijn disciplinaire strafjes en akkefietjes hier en daar.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vaak ook de wens van de gedachte die dat creëert bij supporters. Nieuwkoop zou wel even de plek van Karsdorp gaan invullen. Nou dat hebben we geweten.
Boetius trouwens wel terecht dat die werd opgehemeld, die speelde op een gegeven moment echt gruwelijk. Helaas is dat op de een of andere manier beperkt gebleven tot 1 fantastisch seizoen.
Snap ook nog steeds niet waarom het op een gegeven moment zo is misgegaan met die gozer. Boetius in goede doen is minstens Europese subtop.
Als dat zo is mag hij me dat vertellen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas, dan mag je niet meepraten van scrummie
Als je goed leest noem ik het CL succes een incident.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
1 speler van Ajax levert meer op dan de complete selectie van Feyenoord, Maar volgens @:kapiteintje is dat gewoon een incident.
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze in Mainz best tevreden met 'm. Dat is een prima club.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius heeft alles in huis om te presteren, helaas gaat het ergens in dat koppie toch fout getuige zijn disciplinaire strafjes en akkefietjes hier en daar.
Een club is zo goed als het spelersmateriaal en dan moet dat spelersmateriaal ook nog goed kunnen samenvoetballen. Ik moet het nog maar zien of de Ligt, de Jong, Neres, Ziyech en van de Beek goed vervangen kunnen worden. Of Tadic nog zo'n tweede topseizoen gaat draaien. Het kan allemaal heel snel een stuk armoediger of beter worden in het voetbal. (zie kampioensjaar Feyenoord). Mensen doen net of het allemaal vanzelfsprekend is dat je met geld gegarandeerd succes hebt, maar je moet het toch ook bij Ajax nog steeds met de Europese B-garnituur blijven doen wanneer je aankoopt. Vergeet niet dat ook de Tadic en Huntelaartjes in een ploeg met goede voetballers vallen. Wat gebeurt er wanneer zij een van de weinige dragende spelers worden? Wat gebeurt er wanneer je halve basisopstelling vertrekt? Het kan zomaar ook voor Ajax de eerste maanden ploeteren zijn om weer wat vorm in de ploeg te krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
Die jongen gaat een hoop zware seizoenen tegemoet als het tenminste geen act is.
Ik vind dat altijd zo'n vermoeiende voetbalzone-godwin-variant. Elke discussie met kritiek op een willekeurige speler lijkt tegenwoordig zo te eindigen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ondanks alles wel miljonair neem ik aan dus heel verkeerd doet hij het ook weer niet
Werkelijk niemand, maar dat hadden de Ajacieden nodig om net te doen of wij ook stelselmatig onze spelers als nieuwe Europese toppers bestempelen.quote:
Dit is echt veel te genuanceerd. Hier kunnen we niks tegen in brengen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk te snappen dat men afgaat op wat er her en der vermeld is over betreffende jeugdspeler? Hier zitten ook niet de kenners over het algemeen, inclusief ikzelf. Maar Achahbar (om maar even bij hem te blijven) deed het in de jeugd gewoon ontzettend goed, liet mooie dingen zien, en stond op de radar bij verschillende Europese topclubs. Dat het daarna volkomen is mis gegaan had niet zoveel te maken met de kwaliteiten waarom hij op die lijstjes van topclubs kwam, maar de kwaliteiten die hij miste of niet door heeft kunnen ontwikkelen. Het is volkomen normaal en logisch om jeugdspelers verkeerd te beoordelen, het is niet voor niets dat clubs vaak tal van jeugdspelers halen, met de hoop dat er 1 of 2 ooit wel het gewenste niveau behalen.
Ik betwijfel het. Hij heeft echt wel genoeg kansen gehad en als je 1 op 2 loopt qua veroorzaakte tegendoelpunten als CVM dan doe je iets echt goed fout.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het ook heel jammer dat Tapia vertrekt, zeker als het naar een club in Mexico is. Was gewoon een prima speler voor ons middenveld geweest die je al in huis hebt.
Ik heb enkel Feyenoorders het over Achahbar zien hebben in dit topic eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkelijk niemand, maar dat hadden de Ajacieden nodig om net te doen of wij ook stelselmatig onze spelers als nieuwe Europese toppers bestempelen.
Hij heeft heel weinig als cvm gespeeld, dus dat klopt al niet. Daarnaast speelde hij vooral als noodoplossing in een fase dat het hele team uit vorm was, dat zegt mij dan niet zoveel.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hij heeft echt wel genoeg kansen gehad en als je 1 op 2 loopt qua veroorzaakte tegendoelpunten als CVM dan doe je iets echt goed fout.
Ik heb je post wel degelijk goed gelezen makker.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je goed leest noem ik het CL succes een incident.
Jij vindt dus oprecht dat het recente kampioenschap van Ajax tot stand is gekomen door toeval, en niet door een jarenlang financieel en sportief beleid waar men bij Feyenoord alleen maar van kan dromen?quote:Ik word een beetje moe van dat geforceerd onderscheid willen maken tussen Ajax/PSV en Feyenoord en dat komt alleen maar doordat Ajax toevallig weer eens kampioen is geworden en ver komt in de CL.
Een individuele fout heeft weinig met de vorm van het team te maken. Dat is gewoon altijd een fout, net als een foute terugspeelbal van een verdediger.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft heel weinig als cvm gespeeld, dus dat klopt al niet. Daarnaast speelde hij vooral als noodoplossing in een fase dat het hele team uit vorm was, dat zegt mij dan niet zoveel.
Dit soort doemdenken is zo vermoeiend altijd. Genoeg voorbeelden van clubs die uit een diep dal weer omhoog gekrabbeld zijn, dan kan een verandering van structureel spelen voor de 3e plek naar structureel meedoen om het kampioenschap geen onmogelijke opgave zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je post wel degelijk goed gelezen makker.
Jij zegt:
[..]
Jij vindt dus oprecht dat het recente kampioenschap van Ajax tot stand is gekomen door toeval, en niet door een jarenlang financieel en sportief beleid waar men bij Feyenoord alleen maar van kan dromen?![]()
Maar met name die eerste zin is ronduit vreemd.
Je ziet toch hopelijk inmiddels zelf ook wel in dat wat betreft Feyenoord m.b.t. het altijd zo gedroomde aanhaken bij Ajax en PSV de boot compleet gemist is. En erger nog; Je op een achterstand gezet bent die zowel sportief als financieel eigenlijk niet meer te overbruggen is?
Ik hoop maar dat je een act opvoert hier om de Ajacieden wat op te jutten, anders ben je daadwerkelijk schattig naïef in je denken .
Ligt ook aan de context. Als ik de bal in de ruimte speel en iemand komt niet op. Valt het balverlies niet helemaal aan mij te wijten.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een individuele fout heeft weinig met de vorm van het team te maken. Dat is gewoon altijd een fout, net als een foute terugspeelbal van een verdediger.
Meer dat er 10 jaar geleden flink is ingezet op de jeugd.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Jij vindt dus oprecht dat het recente kampioenschap van Ajax tot stand is gekomen door toeval, en niet door een jarenlang financieel en sportief beleid waar men bij Feyenoord alleen maar van kan dromen?![]()
Je ziet toch hopelijk inmiddels zelf ook wel in dat wat betreft Feyenoord m.b.t. het altijd zo gedroomde aanhaken bij Ajax en PSV de boot compleet gemist is. En erger nog; Je op een achterstand gezet bent die zowel sportief als financieel eigenlijk niet meer te overbruggen is?
Ik hoop maar dat je een act opvoert hier om de Ajacieden wat op te jutten, anders ben je daadwerkelijk schattig naïef in je denken .
Kan me zo snel geen seizoen voor de geest halen dat we 18 punten achter PSV eindigden. En dan raakt je met Van Persie ook nog eens je beste speler kwijt.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
PSV valt wel mee, maar Ajax gaan we financieel niet en sportief niet zo snel meer inhalen nee. Überhaupt niet, lijkt me.
Oke. Nu terug naar huis. Luvuuquote:Op maandag 8 juli 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me zo snel geen seizoen voor de geest halen dat we 18 punten achter PSV eindigden. En dan raakt je met Van Persie ook nog eens je beste speler kwijt.
Je mag hopen dat je AZ voor blijft en weer als derde weet te eindigen komend seizoen met al die middelmaat die weer is aangetrokken zal dat nog een hele kluif worden.
Ik zeg nergens dat het een incident is. Ik zeg dat ze het toevallig dit jaar zijn geworden na jaren niks, niet dat ze door toeval het dit jaar zijn geworden. Overigens vind ik het beleid bij Ajax bewonderenswaardig, maar zoals dat in Nederland blijkbaar normaal begint te worden, MOET je ineens als een borderliner enthousiast gaan lopen doen als het eens voor de wind gaat. Enige wat ik zeg is laat het ze nou eerst structureel maar eens zien in Europa voor we dat succes als een argument gaan gebruiken waarom Ajax toch weer zo'n grote Europese club is.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Klopt, maar vorig jaar speelde PSV een geweldige eerste seizoenshelft en pakte onverwacht veel punten. Wij waren daarentegen niet zo best. Ik verwacht onder PSV te eindigen, maar niet met zo’n groot verschil als vorig jaar. Als ik hun team nu zie, daar word je toch niet vrolijk van. Maar gaat nog veel veranderen natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me zo snel geen seizoen voor de geest halen dat we 18 punten achter PSV eindigden. En dan raakt je met Van Persie ook nog eens je beste speler kwijt.
Je mag hopen dat je AZ voor blijft en weer als derde weet te eindigen komend seizoen. Met al die middelmaat die weer is aangetrokken en het feit dat er amper geld laat staan een scoutingnetwerk is zal dat nog een hele kluif worden.
Exact. Met name PSV moet prima in te halen zijn. Ajax wordt een ander verhaal, maar zodra je met PSV kan wedijveren kun je ook de talenten weer aantrekken. Alleen dat gaat nooit gebeuren zolang je directie uit koekebakkers bestaat.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort doemdenken is zo vermoeiend altijd. Genoeg voorbeelden van clubs die uit een diep dal weer omhoog gekrabbeld zijn, dan kan een verandering van structureel spelen voor de 3e plek naar structureel meedoen om het kampioenschap geen onmogelijke opgave zijn.
Het probleem is vooral: wie durft een harde koerswijziging te initiëren, want alles aan het beleid van de club op dit moment schreeuwt halfslachtig doorgaan op de gebaande paden.
Heb jij Tapia zijn fouten gezien of lul je maar wat?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:10 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ligt ook aan de context. Als ik de bal in de ruimte speel en iemand komt niet op. Valt het balverlies niet helemaal aan mij te wijten.
Vergeet niet. we hebben jarenlang in een dal gezeten, en net toen we daar weer een beetje uitkropen en na 18 jaar weer eens kampioen werden en CL-gelden beschikbaar kwamen is 2 jaar later dit de realiteit..quote:Op maandag 8 juli 2019 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort doemdenken is zo vermoeiend altijd. Genoeg voorbeelden van clubs die uit een diep dal weer omhoog gekrabbeld zijn, dan kan een verandering van structureel spelen voor de 3e plek naar structureel meedoen om het kampioenschap geen onmogelijke opgave zijn.
Het probleem is vooral: wie durft een harde koerswijziging te initiëren, want alles aan het beleid van de club op dit moment schreeuwt halfslachtig doorgaan op de gebaande paden.
Het gekke is dat het bij ons tot en met speelronde 15 best oké liep. Elf overwinningen, twee nederlagen en twee gelijke spelen is niet slecht en normaal speel je dan voor het kampioenschap, alleen wonnen PSV en Ajax buiten de top 3 onderling álles. Het was na die nederlaag tegen Fortuna dat het inzakte.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig jaar speelde PSV een geweldige eerste seizoenshelft en pakte onverwacht veel punten. Wij waren daarentegen niet zo best. Ik verwacht onder PSV te eindigen, maar niet met zo’n groot verschil als vorig jaar. Als ik hun team nu zie, daar word je toch niet vrolijk van. Maar gaat nog veel veranderen natuurlijk.
Wat is er dan precies allemaal mis met hun team? Bij PSV heeft men in principe op elke positie toch wel een betere speler lopen dan wij?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig jaar speelde PSV een geweldige eerste seizoenshelft en pakte onverwacht veel punten. Wij waren daarentegen niet zo best. Ik verwacht onder PSV te eindigen, maar niet met zo’n groot verschil als vorig jaar. Als ik hun team nu zie, daar word je toch niet vrolijk van. Maar gaat nog veel veranderen natuurlijk.
Ik zeg ook nergens dat we niet achter PSV gaan eindigen, maar ik zie ons PSV op termijn best wel bijhalen hoor. Zo groot is het gat niet, zeker niet financieel. Veel gaat afhangen van wie td wordt denk ik over een half jaar. En of jeugd écht de kans krijgt. Wel verwacht ik een wat minder grote achterstand dan vorig jaar.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er dan precies allemaal mis met hun team? Bij PSV heeft men in principe op elke positie toch wel een betere speler lopen dan wij.
Ik wil hier niet fatalistisch overkomen of doemdenken, maar ik schat ze toch wel een stuk hoger in op dit moment.
Natuurlijk zijn ze voetballend over de algehele linie minder dan Ajax kunnen ze hun toppers nog kwijtraken, maar daar heeft men toch wel de kwaliteiten en de financiële middelen om dat daadkrachtig op te vangen is al zo vaak gebleken.
Het zou mij in elk geval positief verbazen als we dit seizoen niet wederom op minimaal 10-15 punten achter PSV eindigen.
Klopt. We hebben met name thuis echt veel teveel punten verspeeld (ADO, Willem II, Fortuna win je normaal gesproken gewoon).quote:Op maandag 8 juli 2019 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gekke is dat het bij ons tot en met speelronde 15 best oké liep. Elf overwinningen, twee nederlagen en twee gelijke spelen is niet slecht en normaal speel je dan voor het kampioenschap, alleen wonnen PSV en Ajax buiten de top 3 onderling álles. Het was na die nederlaag tegen Fortuna dat het inzakte.
Bij PSV werken ze ook al veel met eigen jeugd. Pin me niet vast op exacte percentages, maar was niet meer dan de helft van hun basisteam vorig seizoen uit eigen opleiding afkomstig? Het inzetten op jeugd is pure noodzaak, al blijft het koffiedik kijken hoe goed ze daadwerkelijk zijn. Zolang scouting (en dus spelersverkopen) enorm achterblijven is het totaal niet realistisch dat we PSV nog gaan achterhalen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat we niet achter PSV gaan eindigen, maar ik zie ons PSV op termijn best wel bijhalen hoor. Zo groot is het gat niet, zeker niet financieel. Veel gaat afhangen van wie td wordt denk ik over een half jaar. En of jeugd écht de kans krijgt. Wel verwacht ik een wat minder grote achterstand dan vorig jaar.
En nee, ik ben niet echt onder de indruk van het elftal van PSV op dit moment. Verdediging en middenveld vind ik vrij matig. Voorin gaan Bergwijn en Lozano nog weg, en Malen is ook geen geweldenaar. Maar zoals ik al zei; gaat vast nog genoeg gebeuren.
Daar is dan inmiddels ook een herenakkoord voor van kracht.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:30 schreef Elan het volgende:
Ook qua lange termijn is het natuurlijk helemaal geen goede ontwikkeling dat ze winkelen in onze jeugdopleiding.
Dat gaat niet helpen hoor, maakt het maar iets duurder om spelers weg te halen maar nog steeds relatief goedkoop.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is dan inmiddels ook een herenakkoord voor van kracht.
Dat hele herenakkoord is een losse flodder. Spelers behouden gewoon het recht om onderling van club te wisselen. Hooguit komen de opleidingsvergoedingen wat hoger te liggen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is dan inmiddels ook een herenakkoord voor van kracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele herenakkoord is een losse flodder. Spelers behouden gewoon het recht om onderling van club te wisselen. Hooguit komen de opleidingsvergoedingen wat hoger te liggen.
Dan krijg je in de toekomst dus wellicht 60k in plaats van 15k als Ajax of PSV je toptalent weg kapen. Nou daar zullen Overmars en Gerbrands vast slapeloze nachten van hebben als ze hem later voor 40-45 miljoen doorverkopen.Zal wel zo zijn, maar de clubs zullen elkaar niet actief benaderen. Meer kun je niet doen, een voetballer is geen slaaf. Snap niet zo goed hoe je dat als probleem ziet, dit is toch van alle tijden? Je moet gewoon zorgen dat Feyenoord een aantrekkelijke club is voor een jeugdspeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zorgelijker vindt is dat Ajax een samenwerking met Sparta is aangegaan.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2019 15:14:29 ]
Dat hoeft dus ook helemaal niet. Daarom heeft dat hele akkoord ook precies 0 waarde.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel zo zijn, maar de clubs zullen elkaar niet actief benaderen.
Klopt, de laatste jaren. Daarvoor was het toch niet veel soeps op een Depay na? Of mis ik nu iets? Ze hebben nu inderdaad een paar goede spelers die doorbreken. Daar moet je ook maar het geluk mee hebben dat je er zoveel tegelijk hebt. Waarom zouden we PSV niet achterhalen? Alsof die zo verstandig met hun geld omgaan. Zo'n Gakpo, Ihattaren en Malen moeten het bovendien allemaal ook nog maar laten zien. Talent hebben ze, dat is zeker.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV werken ze ook al veel met eigen jeugd. Pin me niet vast op exacte percentages, maar was niet meer dan de helft van hun basisteam vorig seizoen uit eigen opleiding afkomstig? Het inzetten op jeugd is pure noodzaak, al blijft het koffiedik kijken hoe goed ze daadwerkelijk zijn. Zolang scouting (en dus spelersverkopen) enorm achterblijven is het totaal niet realistisch dat we PSV nog gaan achterhalen.
Het argument 'het is altijd zo geweest' staat me niet zo aan eigenlijk. Dat vind ik ook helemaal geen sterk argument. Feyenoord is in ieder geval goed begonnen door te investeren in het jeugdcomplex/Varkenoord/1908. Dat een Narsingh in zijn interview zei 'verbaasd' te zijn over de huidige faciliteiten, veel beter dan verwacht, zegt veel. Daar hadden we dus al geen beste naam. Goed dat daar al iets aan is gebeurd.quote:Het hele idee dat Feyenoord eigenlijk in alles groter is dan PSV (behalve in resultaten) is ook niet even iets van de laatste tijd maar speelt al decennia. Ben wel benieuwd waarom je denkt dat dat ooit nog gaat lukken, zijn op dit moment niet echt indicatoren voor dat er iets van een omslag aan lijkt te zitten komen..
Ik hoop ook dat hij blijft, maar als we er 20 miljoen voor krijgen ben ik ook niet ontevreden. Derde gaan we echt wel worden hoor.quote:Dat gerucht dat ze Berghuis willen halen indien Bergwijn/Lozano vertrekken blijft trouwens ook maar rondzingen. Hopelijk komt men snel tot een akkoord voor een langer verblijf van Steven (schijnt puur over geld te gaan) zodat dat gedoe ook weer klaar is.
fijn dat je dat vindt maar het is geen onbelangrijke factor voor een profvoetballer, misschien had hij het zich ook anders voorgesteld maar vooralsnog verdient hij er een aardige boterham mee.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n vermoeiende voetbalzone-godwin-variant. Elke discussie met kritiek op een willekeurige speler lijkt tegenwoordig zo te eindigen.
Naja, tegen ADO was het seizoen natuurlijk al afgelopen. Willem II-thuis was wel echt een schandalige nederlaag, maar dat kwam puur door slecht verdedigen. En dat was dan nog zonder VBeekquote:Op maandag 8 juli 2019 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. We hebben met name thuis echt veel teveel punten verspeeld (ADO, Willem II, Fortuna win je normaal gesproken gewoon).
Oh dan valt het wel mee.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, tegen ADO was het seizoen natuurlijk al afgelopen. Willem II-thuis was wel echt een schandalige nederlaag, maar dat kwam puur door slecht verdedigen.
Waren alledrie gênant. Die wedstrijden moet je altijd winnen.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, tegen ADO was het seizoen natuurlijk al afgelopen. Willem II-thuis was wel echt een schandalige nederlaag, maar dat kwam puur door slecht verdedigen.
Kloptquote:
De laatste wedstrijd van Van Persie. En die in eigen huis verliezen, wat een armoe.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, tegen ADO was het seizoen natuurlijk al afgelopen.
Vind daar echt geen zak aan, nooit gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
Gaan jullie nog naar open dag? Zal wel lekker druk zijn (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |